casw

Testhold uge 51/52 - måske en ekstra julegave...

163 indlæg i dette emne

Jeg har testet idag, den var negativ - men det er jo også helt okay, sådan som planerne lige pludselig blev ændret.

Jeg tester igen i morgen og hvis der ingenting er, så går jeg ud fra at det var mens jeg havde for snart en uge siden. Det bekymrende er bare at min mens så kom 7 dage efter ÆL, og det tænker jeg umiddelbart ikke er noget godt tegn :(

Ellers håber jeg at I nyder juledagene piger, mine forældre kommer om lidt, så jeg skal i hvert fald nyde dem :loveshower

Øv havde håbet på flere positive tests :rolleyes men det er da :numse at mens er kommet så hurtigt efter ÆL :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

William skal have den trøj epå i juledagene! :P

:wub :wub :wub :wub :wub ja tror ikke vi kommer udenom det :wub er SÅ glad for det !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEg stemmer også for at han skal have den på - der er da vist ikke så meget at komme efter!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv havde håbet på flere positive tests :rolleyes men det er da :numse at mens er kommet så hurtigt efter ÆL :blink

Jeg er egentlig helt afklaret med det, nu hvor jeg har fået job - men ja det er noget tis med det ÆL :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lenna1985: dine tests ser altså vildt fine ud taget i betragtning af hvor langt henne du er! Mine tests altså strimmel ser jo næsten lige sådan ud selvom jeg er mere end en uge over tid! Og som sagt så stiger det der HCG jo langsomt så er sikker på vi nok skal få vores bebser i armene næste år! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEg stemmer også for at han skal have den på - der er da vist ikke så meget at komme efter!!! :loveshower

Ja han får den på imorgen aften :wub ej er helt tudemarie ligenu. Det kom virkelig bag på mig stregen blev så tydelig, går jo og tisser hele tiden :rolleyes så det var ikke videre koncenteret urin...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lenna1985: dine tests ser altså vildt fine ud taget i betragtning af hvor langt henne du er! Mine tests altså strimmel ser jo næsten lige sådan ud selvom jeg er mere end en uge over tid! Og som sagt så stiger det der HCG jo langsomt så er sikker på vi nok skal få vores bebser i armene næste år! ;)

Det var virkelig sødt sagt :wub min mand kom med at så må vi se om det er tvillinger :blink :wacko nu testene var så positive allerede i fredags... ahhh en af gangen tak ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder med en negativ test... Men der er stadig ingen tegn på mens... Må jo bare se om der sker noget i løbet af ugen... Glædelig jul til jer allesammen... Sender masser af babystøv til jer... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder med en negativ test... Men der er stadig ingen tegn på mens... Må jo bare se om der sker noget i løbet af ugen... Glædelig jul til jer allesammen... Sender masser af babystøv til jer... :-)

Krydser fingre for at den positive test dukker op en af dagene :)

Glædelig jul til jer alle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet igen idag og den er stadig negativ! Så jeg er ude af PB i hvert fald 6 måneder og glæder mig til at starte på mit arbejde fra 2. januar.

Jeg følger selvfølgelig lige testholdet ud, og krydser fingrer for at der er andre der har heldet med sig :) :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

venter også spændt på svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet igen i dag, dog ikke morgenurin og den var negativ...

Har dog aldrig i mit liv haft så ømme bryster så håber stadig der dukker 2 streger op i løbet af de næste par dage...

Kan ikke se nogen tegn på at mens er på vej...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet igen i dag, dog ikke morgenurin og den var negativ...

Har dog aldrig i mit liv haft så ømme bryster så håber stadig der dukker 2 streger op i løbet af de næste par dage...

Kan ikke se nogen tegn på at mens er på vej...

Det er da mystisk :wacko jeg har først nu fået mega ømme bryster - av av !! Men du er da gået over tid nu er du ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da mystisk :wacko jeg har først nu fået mega ømme bryster - av av !! Men du er da gået over tid nu er du ikke?

Ja kan ikke helt forstå det her... Men ja de der ømme bryster gør godt nok ondt... :-(

Ja jeg er gået knap en uge over forventet mens...

Men nu må vi se om min krop bare er lidt mærkelig eller om der rent faktisk er en spire der er ved at sætte sig godt fast.., :-) jeg tager det hele stille og roligt og render på toilet hele tiden fordi jeg forventer mens kommer men den kommer bare ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan jeg melde mig på banen....

Stod igår morges med 2 fine streger.... :stork

Testede igen her i eftermiddag og begge test blev med det samme positive :)

Vi er helt i ekstase herhjemme... efter første ICSI behandling står vi med positive tests :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind gange tillykke :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind gange tillykke :-D

Mange tak :)

Det oser af ren lykke i vores dejlige hjem!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange gange tillykke :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh tillykke kunne da heller ikke forstå hvis jeg skulle være den eneste ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiii rigtig hjertelig tillykke robinson. Jeg retter dig med det samme jeg kommer hjem til en computer!

evaha: det er da godt nok mærkeligt! Krydser fingrer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er heller ikke noget nyt her, men forventer også først mens i næste uge -tester dog søndag.

Jeg kan mærke mit underlivet arbejder men om det er godt eller min krop der bare stadig prøver at finde sig selv, vides slet ikke.

Jeg er dog i tvivl om hvor lang min cyklus egentlig er, da mens var forsinket i 5 dage sidste cyklus, så om det nu betyder jeg går fra en 26- dags cyklus til en 31 dags ved jeg slet ikke :-(

Men håber på at kunne følge Lenna & Robinson :-) Kæmpe tillykke til jer begge -fantastisk julegave at få :-D

(Tror dog slet ikke vi er heldige i denne cyklus, har slet ikke kunne mærke ÆL, og har selvfølgelig heller ikke testet - kan også være så heldig at jeg ikke har mærket den, pga tanker har været på studiet, og vi så har ramt plet alligevel :-) -

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Robinson :D

og krydser fingre for jer andre hvor løbet ikke er kørt endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Jeg vil også gerne melde mig på banen her i sidste sekund...

Egentlig har min mand og jeg forsøgt i 3 mdr, hvor der ikke er sket noget trods massive symptomer. Så fik jeg en mulighed på jobbet, hvorfor vi gerne ville udsætte det i mindst ½ år og jeg tænkte vi kunne benytte os af sikre perioder, for ville der ske noget ville det ikke gøre så meget...

Så jeg tænkte, at vi var på den sikre side og jeg var endda SINDSSYGT meget i byen 1. juledag med en ordentlig brandert :boo

og så her til morgen vågner jeg med mens smerter og tænker jeg har fået røde - da der ikke er noget tager jeg lige en test for en sikkerheds skyld og så....

:glad ER DEN POSITIV :glad

Det er jo for vildt - så selvom timingen ikke er perfekt så er jeg LYKKELIG :wub

Så er problemet nok bare at sige det til faren - han troede jeg havde styr på de sikre perioder :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke Anja :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER