casw

Testhold uge 51/52 - måske en ekstra julegave...

163 indlæg i dette emne

Hej de damer jul5.gif

Tænkte jeg ville lave et lille testhold for os, som muligvis får en ekstra julegave, så jeg har tilladt mig at slå 2 uger sammen :7himmel

Meld Jer endelig på og lad os heppe og støtte hinanden, håber I har lyst at deltage:

Mens: :gal

Gravid: :stork

Ingen mens, negativ test: <_<

Uge 51

Mandag d. 17. december

Tirsdag d. 18. december

Onsdag d. 19. december

Torsdag d. 20. december

Fredag d. 21. december

Glossi :gal

Lørdag d. 22. december

Søndag d. 23. december

Uge 52

Mandag d. 24. december

Casw :gal

Evaha87 :stork

Lenna1985 :stork

Tirsdag d. 25. december

Onsdag d. 26. december

Robinson :stork

Torsdag d. 27. december

Fredag d. 28. december

Lørdag d. 29. december

Søndag d. 30. december

TMaria :gal

Masser af :bd til alle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan starte med mig selv. Jeg har testdag d. 24 december, men forventer mens omkring d. 20/21 december - sidste gang gik der 9 dage fra ÆL til mens og havde ÆL den 10. december. Men jeg tror ikke helt på at den er der, der er kun 1 enkelt chance, men synes bare de her testhold er så hyggelige :)

Jeg vil VIRKELIG forsøge ikke at snydeteste, men jeg lover ikke noget :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testdag den 24. desember... Forventer mens omkring 21/22 men håber på at de tegn jeg kan føle er tegn på ingen mens og en positiv test... :-D Håber virkelig ikke at det hele er psyken.. Jeg håber og håber men tror alligevel ikke på det... Vil ikke blive alt for skuffet hvis mens. kommer omkring jul... :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil da gerne med, men jeg forventer mens den 29/30 dec. - tror sku ikke på der bliver nogen gevinst :-(

så er med på en tester den 30/12-12 :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på d. 26/12 :)

Vi er i behandling (er derfor mest aktiv i behandling & barnløshedstråden) :) Meeeen nu har vi fået sat æg op for første gang og jeg vil derfor gerne med på en tester... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testdag den 24. desember... Forventer mens omkring 21/22 men håber på at de tegn jeg kan føle er tegn på ingen mens og en positiv test... :-D Håber virkelig ikke at det hele er psyken.. Jeg håber og håber men tror alligevel ikke på det... Vil ikke blive alt for skuffet hvis mens. kommer omkring jul... :-/

jeg vil da gerne med, men jeg forventer mens den 29/30 dec. - tror sku ikke på der bliver nogen gevinst :-(

så er med på en tester den 30/12-12 :-)

Jeg vil gerne på d. 26/12 :)

Vi er i behandling (er derfor mest aktiv i behandling & barnløshedstråden) :) Meeeen nu har vi fået sat æg op for første gang og jeg vil derfor gerne med på en tester... :)

Dejligt at høre! Sætter Jer på listen og sender masser af :bd til Jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde egentlig tænkt jeg ikke vil på test hold mere , meeeen sæt mig bare på den 24 :-) jeg tror ikke på noget som helst men vil gerne følges :-)

Forventer mens så småt begynder den 22

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde egentlig tænkt jeg ikke vil på test hold mere , meeeen sæt mig bare på den 24 :-) jeg tror ikke på noget som helst men vil gerne følges :-)

Forventer mens så småt begynder den 22

Du kommer da lige med på - velkommen! og masser af :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sagt det før og jeg siger det igen: kvindens krop er en underlig størrelse. :blink Der er ingen tvivl om at jeg har haft ÆL osv, de ømme brystvorter får jeg nemlig derefter. Men min temperatur er ikke forblevet høj, den var høj i 3 dage efter ÆL og så har den været normal de sidste 4 dage. Her til morgen var der lyserød udflåd <_< Så tror desværre at mens allerede kommer nu og det er altså meget kort tid efter ÆL, ikke tid nok til at ægget kan sætte sig fast, hvis det er befrugtet :klap Jeg har også sådan en murren i underlivet, så der går nok desværre ikke længe før jeg skal finde bindet frem :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er sku ikke til at forstå... Det var da godt nok træls... :-(

Jeg har haft kvalme sådan on og off siden i sidste uge, og i går fandt jeg ud af at min lugtesans er bleven lidt mere sensitiv...

Håber sådan på 2 streger om en uge... Tør dog ikke at håbe fordi så ved jeg bare at jeg bliver skuffet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er sku ikke til at forstå... Det var da godt nok træls... :-(

Jeg har haft kvalme sådan on og off siden i sidste uge, og i går fandt jeg ud af at min lugtesans er bleven lidt mere sensitiv...

Håber sådan på 2 streger om en uge... Tør dog ikke at håbe fordi så ved jeg bare at jeg bliver skuffet....

Ja det er mega træls, men havde heller ikke de store forventninger...

Krydser fingrer for dig! :goodluck :bd :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak og i lige måde... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum, ved ikk om jeg vil med her.

Skulle ha haft det i weekenden, men det er stadig ikke kommet. Testede negativ i går, så tror ikk den er der.

Har haft kvalme siden fredag og det er pisse irriterende når der intet er :(

Tester nok igen onsdag, hvis ikk mens er kommet inden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum, ved ikk om jeg vil med her.

Skulle ha haft det i weekenden, men det er stadig ikke kommet. Testede negativ i går, så tror ikk den er der.

Har haft kvalme siden fredag og det er pisse irriterende når der intet er :(

Tester nok igen onsdag, hvis ikk mens er kommet inden.

Du skal være hjertelig velkommen hvis du har lyst, men forstår godt hvordan du har det - man kan nogle gange køre hinanden op og så ender man bare med at blive virkelig skuffet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, sæt mig endelig på til fredag d. 21! :wub Jeg har sådan en finurlig fornemmelse i kroppen, som jeg er ved at dø efter at få svar på. Og så synes jeg, de første symptomer har indfundet sig, medmindre det er ren indbildning. Men jeg ved, at vi ramte ÆL meget præcist denne gang.. Let's see. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, sæt mig endelig på til fredag d. 21! :wub Jeg har sådan en finurlig fornemmelse i kroppen, som jeg er ved at dø efter at få svar på. Og så synes jeg, de første symptomer har indfundet sig, medmindre det er ren indbildning. Men jeg ved, at vi ramte ÆL meget præcist denne gang.. Let's see. :)

Du ryger på den 21 og velkommen til :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih nu er jeg blevet meget dobbelt med det test - har idag fået arbejde fra 2. januar efter at have gået ledig i 1½ år efter endt uddannelse. Vi har hele tiden været enige om, at hvis jeg fik et job, så ville vi sætte PB på pause i hvert fald 6 måneder og nok også 1 år. Nu har jeg fået arbejde, men chancen er der jo for, at jeg allerede er gravid - bum bum... Der er ikke andet at gøre end at vente og se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha ja den er ikke sjov :-(

Håber selvfølgelig for dig du er gravid - men kan nu også godt forstå at det er svært med jobbet :-D

Tanker herfra :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den er godt nok svær... Men håber nu alligevel den baby er der nu... :-)

Her er der heldigvis ikke nogen tegn på mens. men meget meget tidlige tegn på bækkenløsning... :-( men nu må vi se om testen bliver positiv juleaftensdag... :-)

Puha jeg hader ventetid.... Også fordi jeg tror på den er der og det i cyklus nummer 2. siden vi startede PB... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha ja den er ikke sjov :-(

Håber selvfølgelig for dig du er gravid - men kan nu også godt forstå at det er svært med jobbet :-D

Tanker herfra :-)

Ja den er godt nok svær... Men håber nu alligevel den baby er der nu... :-)

Her er der heldigvis ikke nogen tegn på mens. men meget meget tidlige tegn på bækkenløsning... :-( men nu må vi se om testen bliver positiv juleaftensdag... :-)

Puha jeg hader ventetid.... Også fordi jeg tror på den er der og det i cyklus nummer 2. siden vi startede PB... :-)

Tak piger - jeg har nu også mine mistanker - har blødt siden igår, men ikke så kraftig som min mens plejer at være. Igår var er en konstant murren som idag er erstattet af niv og jag. På den ene måde håber jeg at det er min mens som jeg har nu (1 uge efter ÆL), men på den anden siden har jeg også lyst til at det er ægget som fæstner sig.. bum bum :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da spændende her inde så håber i alle har små julebebser på vej...krydser alt hvad jeg kan for jer...knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih nu er jeg blevet meget dobbelt med det test - har idag fået arbejde fra 2. januar efter at have gået ledig i 1½ år efter endt uddannelse. Vi har hele tiden været enige om, at hvis jeg fik et job, så ville vi sætte PB på pause i hvert fald 6 måneder og nok også 1 år. Nu har jeg fået arbejde, men chancen er der jo for, at jeg allerede er gravid - bum bum... Der er ikke andet at gøre end at vente og se :)

Yay tillykke med jobbet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder brunt udflåd her 8 dage efter ÆL :( :boo så jeg tvivler virkelig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom jeg ikke var helt med herinde så melder jeg nu mens :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom jeg ikke var helt med herinde så melder jeg nu mens :(

Øv :kram2 det tror jeg desværre også snart jeg gør...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER