casw

Testhold uge 51/52 - måske en ekstra julegave...

163 indlæg i dette emne

Hov det gik vist lidt for stærkt

* med mindre mens er kommet i mellemtiden.

Og ja der er egentlig en del der danner HCG langsomt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe... Ja tester nok lørdag el. Søndag jeg har købt mine på apoteket... Men i og med det nok bliver min sidste test i et stykke tid hvis den bliver neg. så...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe... Ja tester nok lørdag el. Søndag jeg har købt mine på apoteket... Men i og med det nok bliver min sidste test i et stykke tid hvis den bliver neg. så...

Jamen...min er jo temmelig positiv idag....og det er en billig lortetest som er svær at læse....så lad den ligge og tjek et par timer senere....ikke at det så er et ja hvis man skan skimte stregen men fordi en test et par dage senere så kan være mere tydelig.

Mine fra i ortes blev ok tydelige...det er ihvertfald en streg der kan anes istedet for skyggen...den ligger på min tråd....og den test fra nytår jeg gemte blev pludselig synlig da jeg kiggede på den sen eftermiddag....så det var bare forvarslet.

Ja test er rimelig dyre med 10dage over er temmeligt meget....jeg havde testet hvis det var mig....og derudover købe flere billige test på nettet man kan jo få 5stk for den pris man giver for en billig test i et supermarked

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov det gik vist lidt for stærkt

* med mindre mens er kommet i mellemtiden.

Og ja der er egentlig en del der danner HCG langsomt :-)

Er din mens så lige kommet nu eller....din tricker siger jo 1 dag i cyklus???

Bare alt for nysgerrig :flovt:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg tester i weekenden... Håber jo stadig at den lille bebs er der men som sagt tror jeg bare at min krop er ved at finde ud af sig selv... Lige nu ved jeg ikke hvad jeg skal håbe på et eller andet sted... Havde fortalt min gamle chef at vi prøvede at stifte familie men stadigvæk ringer han og tilbyder stillinger til foråret... Hvis det er rigtigt at jeg er gravid så er jeg jo gået 6mdr. når jeg så skal starte på job. Det vil da være lidt underligt. Men som sagt han vidste at vi prøvede... Så må jeg jo foretælle ham at jeg er gravid hvis det er det... Håber så bare han tager det på den gode måde, da min kæreste lige har sagt sit job op i dag... Hold da op tankerne kører herover... :-S Undskyld

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg tester i weekenden... Håber jo stadig at den lille bebs er der men som sagt tror jeg bare at min krop er ved at finde ud af sig selv... Lige nu ved jeg ikke hvad jeg skal håbe på et eller andet sted... Havde fortalt min gamle chef at vi prøvede at stifte familie men stadigvæk ringer han og tilbyder stillinger til foråret... Hvis det er rigtigt at jeg er gravid så er jeg jo gået 6mdr. når jeg så skal starte på job. Det vil da være lidt underligt. Men som sagt han vidste at vi prøvede... Så må jeg jo foretælle ham at jeg er gravid hvis det er det... Håber så bare han tager det på den gode måde, da min kæreste lige har sagt sit job op i dag... Hold da op tankerne kører herover... :-S Undskyld

Det er måske også derfor, at du venter med at teste....fordi det alligevel ikke er såeh perfekt timing. Det kan jeg sgu godt forstå. Jeg er selv meget ambivalent omkring projekt baby fordi jeg rigtigt gerne vil NUUUUUU men samtidig ved, at de ni måneders tid vil være en periode, hvor det passer skidt arbejdsmæssigt at blive gravid. Men nogle gange må man godt være lidt ego og kaste sig ud i det, man har lyst til, uden at vise hensyn til andre. Og her er chefen da udenom det, når du oven i købet har fortalt, at I er gået i gang....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er måske også derfor, at du venter med at teste....fordi det alligevel ikke er såeh perfekt timing. Det kan jeg sgu godt forstå. Jeg er selv meget ambivalent omkring projekt baby fordi jeg rigtigt gerne vil NUUUUUU men samtidig ved, at de ni måneders tid vil være en periode, hvor det passer skidt arbejdsmæssigt at blive gravid. Men nogle gange må man godt være lidt ego og kaste sig ud i det, man har lyst til, uden at vise hensyn til andre. Og her er chefen da udenom det, når du oven i købet har fortalt, at I er gået i gang....

Det kan godt være det også spiller en rolle. Håber da også han tager det positivt hvis der er en bebs, men når han ringede og tilbød havde jeg jo lige testet neg. og troede at mens bare var lige om hjørnet... Så naiv kan man vel være... Men nu må vi se hvad testen siger her i weekenden... Håber da stadig den er der... :-D og jeg ikke har skræmt den væk med al min hysteri... ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er din mens så lige kommet nu eller....din tricker siger jo 1 dag i cyklus???

Bare alt for nysgerrig :flovt:

Nej det er den ikke, det er fordi den egentlig burde være på 28 dage i forhold til gennemsnittet af de sidste gange. Men jeg vent stadig på positiv test el. Mens.

Helt i orden med at være nysgerrig ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er den ikke, det er fordi den egentlig burde være på 28 dage i forhold til gennemsnittet af de sidste gange. Men jeg vent stadig på positiv test el. Mens.

Helt i orden med at være nysgerrig ;-)

Jamen så er der jo et ærligt håb endnu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så er der jo et ærligt håb endnu!

Ja her er stadig håb, og ved min mor var dårlig til at danne HCG, så det giver også lidt eksta ;)

Tror dog også min cyklus er i kluder efter P-pille stoppet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja her er stadig håb, og ved min mor var dårlig til at danne HCG, så det giver også lidt eksta ;)

Tror dog også min cyklus er i kluder efter P-pille stoppet

Hvornår vil du teste igen??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror lidt på lørdag, men vil helst vente til mandag ;-)

Men må tag det som det kommer. Har haft den vildeste halsbrand/kvalme i dag og her til aften, men har ingen tegn på mens overhovedet - så ved ikke hvad jeg skal tro ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er squ svært at vente... Har også virkelig meget lyst til at teste i morgen men vil vente med det til lørdag... Havde halsbrand i går men det er jo ikke noget nyt... Men mine bryster er godt ømme og min mave er øm... Men er squ for længst holdt op med at prøve på at tyde min krop...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg kan heller ikke finde ud af de dumme symptomer, og hvad de prøver at sige / ikke sige.

Jeg har virkelig opgivet at finde ud af det, dog har jeg ikke før haft halsbrand, kun mega ømme bryster, og mærkelig niv/jag i underlivet, nu er det der ikke men kvalme /halsbrand er der for et ondt ord :-(

Det er virkelig ikke særlig sjovt - nå må heller lade vær at teste i morgen - synes dog der er lang tid til lørdag :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg kan heller ikke finde ud af de dumme symptomer, og hvad de prøver at sige / ikke sige.

Jeg har virkelig opgivet at finde ud af det, dog har jeg ikke før haft halsbrand, kun mega ømme bryster, og mærkelig niv/jag i underlivet, nu er det der ikke men kvalme /halsbrand er der for et ondt ord :-(

Det er virkelig ikke særlig sjovt - nå må heller lade vær at teste i morgen - synes dog der er lang tid til lørdag :-P

Ja kan sagtens forstå det... Nu må vi se om lørdag er en god dag eller en dag som vækker flere spørgsmål end den svarer... ;-) glæder mig til at høre om du står med 2 streger på lørdag... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak og i lige måde - håber virkelig der snart sker noget :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tak, ja det ville da være at foretrække... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingrer for jer piger! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Casw:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så kom mens desværre :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv da... :-(

Her er stadig ikke noget nyt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv også Maria!!! Krydser fingrer for at det lykkedes næste gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåå så er det testdag i morgen... Og dag 42 i cyklussen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den var squ positiv....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER