Guest

Majsens nye livsstil: - ny start sagde kroppen!!!

316 indlæg i dette emne

JEG HAR NÅET MÅLET!!! 18 kg på under et år! Det er lige omkring min største personlige præstation nogensinde!

Næste mål er en vægt på 63 kg som var min bryllups vægt og også vil udløse et BMI på 24,8 og dermed vil jeg være normal vægtig - målet skal nåede inden 1 dec - men som det går nu bliver det før oktober :goodluck

KAN jeg nå 60 kg vil det være STORT! Men alt under 63 inden jul er ubetinget succes!!! 60 kg er IKKE et urealistisk mål på den lange bane :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan :glad

Hold nu op du styrer det show :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan :glad

Hold nu op du styrer det show :respekt

Tak - og i lige måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt :respekt

Er dybt misundelig, men det kan jeg jo kun takke mig selv for ;)

Hepper på du når næste mål :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt :respekt

Er dybt misundelig, men det kan jeg jo kun takke mig selv for ;)

Hepper på du når næste mål :glad

Tak :kiss

Det kræver jo både overskud og motivation og støtte fra omgivelserne før det kan lade sig gøre og DET er ikke altid lige let så at man ikke lige altid kan overkomme udfordringen har jeg den fulde respekt for - shit mand hvis ikke jeg var nødsaget til at gå eller cykle Mie i DP hver dag ( 9,2 km i alt da der er 2,3 km derned og den tur skal tages 4 gange hver dag) så var jeg da slet ikke nået der til hvor jeg er nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du SEJ, Maja :glad

Gid jeg var så viljestærk og målrettet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du SEJ, Maja :glad

Gid jeg var så viljestærk og målrettet!

Føler mig nu ikke altid så viljestyrke og målrettet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEG HAR NÅET MÅLET!!! 18 kg på under et år! Det er lige omkring min største personlige præstation nogensinde!

Næste mål er en vægt på 63 kg som var min bryllups vægt og også vil udløse et BMI på 24,8 og dermed vil jeg være normal vægtig - målet skal nåede inden 1 dec - men som det går nu bliver det før oktober :goodluck

KAN jeg nå 60 kg vil det være STORT! Men alt under 63 inden jul er ubetinget succes!!! 60 kg er IKKE et urealistisk mål på den lange bane :goodluck

Det er dælme sejt!! Så godt gået!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er dælme sejt!! Så godt gået!

Hov fik aldrig svaret - tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vægt status:

startvægt 20 August 2012: 81,9

Væg 27 August 2013: 64,6

Først målte taljemål 26 oktober 2012: 94,5 cm

Taljemål 27 August 2013: 85 cm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er altså cool!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du god! :loveshower Tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger - målebåndet er simpelthen for skønt, prøvede lige at lave Løkken om min mave 94,5 cm og se forskellen - det er jo VANVITTIGT :o og det var vel at mærke efter aftensmaden jeg gjorde det! Jeg vil se om jeg kan få taget et billede af det og ligge ind.

Der er ikke lang vej igen - 1,6 kg er jo INGENTING i forhold til hvad jeg HAR tabt, det er dog de kilo der sidder bedst fast, så de er hårde at få bugt med, men 100g i ugen er også nedad og det skal jeg huske på de hårde dage!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Det svinger lidt lige nu, men jeg ligger et sted mellem 63,5 og 64,5. Det er lidt hårdt lige nu hvor jeg er startet på arbejde, vægt tab kræver overskud, men kan jeg bare holde vægten lidt endnu så er jeg god tilfreds! Så skal tabet nok komme når hverdagen bliver hverdag og energien kan fordeles på andet end job, Mie og Anders :goodluck

Men når nu start vægten (efter fødslen) var 81,9 og før fødsels vægten var 65 kg så tillader jeg mig at være stolt af mig selv med en vægt på ca 64 kg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men når nu start vægten (efter fødslen) var 81,9 og før fødsels vægten var 65 kg så tillader jeg mig at være stolt af mig selv med en vægt på ca 64 kg ;)

Hov - jeg fik aldrig svaret her. Det er da rigtig flot - behøver du overhovedet smide mere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov - jeg fik aldrig svaret her. Det er da rigtig flot - behøver du overhovedet smide mere?

Mit BMI er stadig over 25 så et enkelt kilo mere er et MUST, men vil gerne smide 2 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyt år = ny start = motivation

Nu har vægten stået stille siden september på ca 64 kg (+/- 500 g) overskuddet har været ikke eksisterende og min energi er blevet brugt på at overleve hverdagen og være mor og kone, 2 opgaver der ikke er udført til en blændede 12er siden jeg startede på arbejde :( men nu har jeg fået lov at oplade batterierne og få søvn og få fodfæste igen. Min succes i alt dette her er at jeg trods alt har holdt vægten på trods af små trøste-slik-spisning siden job start og december med julegodter, julemad, alkohol osv.

Jeg går derfor 2014 i møde med oprejst pande og viljestyrke til at nå et normalt BMI som jeg vil have når vægten rammer 63 kg

Nytårs fortsættet er at nå 63 kg inden PB2 går igang - jeg VIL føle mig hot og tage i byen med veninderne i min nye kjole. Derfor er det nu tid til at være mere aktiv i tråden igen, spise sundere/grønnere og skære på sukkeret igen.

Min ferie skal jeg bl.a bruge på at ligge en slagplan, finde ud af at gribe det an, er det motion eller kost der er min største hurdle? hvor finder jeg energien? Og så skal jeg have lavet en kost plan.

Håbet i følger med og hepper!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay og hep :glad Dejligt at det ikke er sååå svært for dig at holde vægten, så er der da grund til optimisme forude, når du "lige" har tabt det sidste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay og hep :glad Dejligt at det ikke er sååå svært for dig at holde vægten, så er der da grund til optimisme forude, når du "lige" har tabt det sidste.

Nej det er fantastisk at jeg kan, selvom fokus overhovedet ikke er på det! Men jeg må jo have opbygget en masse gode vaner det sidste års tid som bare sidder i mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser af hep herfra. 2014 bliver helt året.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser af hep herfra. 2014 bliver helt året.

Tak - ja det burde kunne lade sig gøre at tabe 1-2 kg ved at gøre en indsats.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER