Guest

Majsens nye livsstil: - ny start sagde kroppen!!!

316 indlæg i dette emne

Må jeg spørge, hvor høj du er?

Ja 159,5 :p så er det et spørgsmål om man runder op eller ned :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja 159,5 :p så er det et spørgsmål om man runder op eller ned :D

Den halve tæller ;)

Tak for svar. Umiddelbart synes jeg nemlig ikke din vægt var voldsom høj, men det kommer jo altså an på, hvor mange centimeter - hele som halve - den skal fordeles på.

Hvad er dit mål? Sådan helt, fuldt og endeligt...

Hepper på dig! Der lyder som om du er på vej i den rigtige retning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den halve tæller ;)

Tak for svar. Umiddelbart synes jeg nemlig ikke din vægt var voldsom høj, men det kommer jo altså an på, hvor mange centimeter - hele som halve - den skal fordeles på.

Hvad er dit mål? Sådan helt, fuldt og endeligt...

Hepper på dig! Der lyder som om du er på vej i den rigtige retning.

Når jeg når 63 er mit BMI normalt så det er egentlig mit mål - men jeg vil rigtig gerne længere ned så jeg kan holde et normalt BMI dvs 62 eller derunder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der noget mere motiverende end en lille squat trænings makker som hende her?

Jeg fik desværre ikke med at hun tæller mens hun gør det, og hun stopper lige efter jeg tænder kameraet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun søøøød!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun søøøød!

Tak Sara i dag lavede hun push ups med mig - bortset fra at hun trillede om på maven hver gang hun skulle både op og sidde og ned og ligge - men kæft det var Cute!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh ha - kosten er altså ikke lige til UG for tiden :( hvis jeg har taget på, på tirsdag så forstår jeg det godt!

jeg har bare intet overskud til at sige nej til sukkeret, men sådan er det med udefra kommende begivenheder som man ikke kan styre, jeg ved også at den næste uge bliver svær, måske det derefter lysner alt efter hvor godt svigermor klarer sig, og så er der helt sikkert ikke nogen fremvisning af lejligheden :p

Men jeg accepterer at sådan er det lige nu. Jeg har trænet (30 Day Challenges) og sætter fokus på det, en ting af gangen er det jeg kan overkomme! Vi laver madplan det er altid godt at have planlagt på forhånd for så undgår man nogle dumme impuls indkøbte måltider, men næste uges madplan afspejler dog stadig mangel på overskud, MEN der er mere grønt på programmet end der har været længe!

Jeg håber at jeg snart får købt nogle løbesko så jeg kan komme ud og løbe - mit mål er 5 km her i foråret! Men udstyret skal være i orden så jeg ikke får ondt i skinnebenene!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg et selvtillidsboost, nu er jeg TOP motiveret... 2 kilo, 2 ÅNDSVAGE kilo og jeg er "normal" vægtig!!!

Og hvordan fik jeg så fundet motivationen frem? Jo det skal jeg vise jer: SfJ1yap.jpg

Nyt hår = ny styrke til at komme videre - jeg bliver SÅ lækker :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft hvor ser det godt ud!!!

Ham Anders skal snart til at jage bejlere væk fra hoveddøren ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du smækker :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækker tøs :D Det er super flot :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare SÅ flot!!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger - blev helt glad da jeg vågnede pg kom i tanke om mit nye hår :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik TONSVIS af komplimenter for mit hår i dag! Især (sjovt nok) fra de mandlige kolleger :yay så boostes selvtilliden da godt nok ekstra!!! Mine kvindelige kolleger var søde og sagde ting som "det ser godt ud", "hold da op en forandring, det klær dig" mens mændene var mere ovre i "kæft det ser godt ud" "WAUW Maja, kunne slet ikke kende dig, det ser sku godt ud", det er sku rart at blive bekræftet positivt for sit udseende på sådan en spontan og ligefrem måde :) især af det modsatte køn.

Har virkelig også givet kuren en skalle i dag! Motivationen bliver ikke mindre af det - mere vil have mere, jeg vil se godt ud fra top til tå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej og lækker, Maja! :glad :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så flot til dig! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pift pift :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det går da nedad :) langsomt men nedad! Når man er så tæt på målet at man kan smage det så er der heller ikke meget at give af 1,4 kg og så rammer jeg et "normalt" BMI og efter jeg er starter op på de der Challenges så er jeg faktisk slet ikke så ked af min krop.

Nu er det bare om at holde fokus! Jeg har taget shape up/lifesum i brug igen i dag! Nu skal jeg altså derned!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går da nedad :) langsomt men nedad! Når man er så tæt på målet at man kan smage det så er der heller ikke meget at give af 1,4 kg og så rammer jeg et "normalt" BMI og efter jeg er starter op på de der Challenges så er jeg faktisk slet ikke så ked af min krop.

Nu er det bare om at holde fokus! Jeg har taget shape up/lifesum i brug igen i dag! Nu skal jeg altså derned!!!

du er så sej, Maja!

U can do it!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Selvfølgelig kan du det- kampen er bare det større, fordi der er barberet en del af forinden ;)

Du kan godt :glad :glad

Og FEDT hår, det er så smart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig kan du det- kampen er bare det større, fordi der er barberet en del af forinden ;)

Du kan godt :glad :glad

Og FEDT hår, det er så smart :)

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille opdatering om modet!!!

Det er helt vildt hvad det gjorde ved mig at fokusere på at se godt ud lige nu og her, købe nyt tøj, ny frisure og tænke på mig selv. Træningen, de 3 Challenges, gør endnu mere for selvværdet, jeg kan både se og mærke resultatet. Har det faktisk nærmest godt med min krop lige nu hvilket gør at jeg syntes jeg fortjener at gøre endnu mere godt for den og mig = fornyet motivation = forøget selvtillid (at se resultatet) = forøget selvværd (at vide at jeg KAN)

Morgenens vægt var 64,3 selvom jeg fik McD mad i går.

Selvom jeg ikke er på toppen efter igår hvor jeg var syg, fik jeg kæmpet mig igennem de 3 Challenges, langsomt og med mange pauser og jeg havde det ikke super godt bagefter men et bad og lidt mad gjorde godt.

Jeg er begyndt at bruge lifesum (shape up) Appen igen og overvejer at opgradere til gold i 3 mdr. Men det er en større diskussion jeg har med mig selv :p

Jeg går og overvejer hvad jeg gør når de 3 Challenges stopper. I første omgang tænkte jeg at jeg bare starter forfra, men nu har jeg en ny plan. Har fundet en app der hedder amazing abs som er nogle helt andre øvelser end i 30 Day ab Challenge den hopper jeg på, så er der 7 min Workout som jeg vil bruge i stedet for squat og så starte forfra i push up og gøre dem rigtig. Når sneen smelter, aftenerne bliver lysere og foråret kommer vil jeg begynde at løbe i stedet for nogle af øvelserne.

PB volume 2 påbegyndes i maj og der vil jeg være fit! Har ingen planer om at stoppe med at løbe hvis jeg bliver gravid.

Så ja her går det godt! 1,3 kg til målet, jeg ved at jeg ikke vinder i taberdysten, det går det for langsomt til :) men den motiverer stadig fordi jeg skal stå til ansvar for andre så der skal jo nødig stå + ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder bare skide godt, Maja! Synes du er mega sej! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER