Guest Cirkeline88

Testhold uge 44 (29 okt. - 4 nov.)

177 indlæg i dette emne

Jeg "kom" til at snydeteste i morges :badgirl

Og den var selvfølgelig negativ :(

Ville i dag være 3+3 - hvor mange af jer testede negativ der og alligevel var den der?!?

Men mens bør (ikke) komme i morgen, og har absolut ingen tegn på den er på vej, og det plejer jeg altså at have 2-4 dage før..

Når du er 3+3, så er det jo kun knap halvanden uge efter ÆL og der plejer jo at gå 14 dage efter ÆL, før mens helst IKKE skal komme :) Så egentlig BURDE man ikke teste før 4+0, så du har da nogle dage at løbe på endnu i forhold til din uge-beregning :)

Jeg har prøvet at teste negativ ved 3+3 i en graviditet, men positiv 4+0, men den endte som MA. Og min anden graviditet testede jeg positiv 3+3/3+4 :) Så det kan gå begge veje :) Det er drøn svært, husker det tydeligt, men det mest sikre er at vente til 4+0, så undgår man spekulationerne om BIO osv. Og når du først er gravid, så vrimler det frem med bekymringer for mirakler i maven :whistling :biglove

:goodluck til dig- og alle jer andre der tester i morgen, det bliver spændende :) :goodluck :bd :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg testede negativ 3+4/3+5 men positiv 4+0/4+1 alle tre gange jeg har været gravid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du er 3+3, så er det jo kun knap halvanden uge efter ÆL og der plejer jo at gå 14 dage efter ÆL, før mens helst IKKE skal komme :) Så egentlig BURDE man ikke teste før 4+0, så du har da nogle dage at løbe på endnu i forhold til din uge-beregning :)

Jeg har prøvet at teste negativ ved 3+3 i en graviditet, men positiv 4+0, men den endte som MA. Og min anden graviditet testede jeg positiv 3+3/3+4 :) Så det kan gå begge veje :) Det er drøn svært, husker det tydeligt, men det mest sikre er at vente til 4+0, så undgår man spekulationerne om BIO osv. Og når du først er gravid, så vrimler det frem med bekymringer for mirakler i maven :whistling :biglove

:goodluck til dig- og alle jer andre der tester i morgen, det bliver spændende :) :goodluck :bd :goodluck :bd

Min cyklus er kun på 26 dage, så mens skal (ikke) komme i dag :)

Så var lidt derfor jeg testede ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men testede jo selvfølgeilg som planlagt hertil morgen, og den var også negativ.

Der er ingen tegn på mens har planer om at dukke op i dag, så må jo bare vente og se hvad der sker :)

:goodluck til jer andr, håber i får 2 streger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååh jeg er total forvirret! Altså er jo kun 3+4 idag. Men jeg har selvfølgelig testet... og på testen er der en MEGET MEGET svag nr 2, altså så svag at man ikke kan tage et billede af den og så svag at jeg er bekymret for, om det er "rester" af farve der danner skyggen - Altså den består i hvert fald IKKE strakt arm testen.... endnu?!... Puuuuh, kan vi skrue et par dage frem?!

I aftes havde jeg MEGA onde babbelutter, jeg har meget slimet, blodligt udflåd, men det behøver ikke at være negativ, for sidste gang blødte jeg i to dage, altså som om jeg havde mens agtigt. Ej men er SÅ forvirret lige nu, måske jeg er gravid?! :huh

Hvis nu jeg køber sådan en af de der dyre tests, vil resultatet så være mere sikkert?! - ej men jeg har jo heller ikke mere morgenurin ligesom... Godnat! - Jeg sover i 2 dage :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men testede jo selvfølgeilg som planlagt hertil morgen, og den var også negativ.

Der er ingen tegn på mens har planer om at dukke op i dag, så må jo bare vente og se hvad der sker :)

:goodluck til jer andr, håber i får 2 streger

Øv med negativ test - krydser stadig fingrer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååh jeg er total forvirret! Altså er jo kun 3+4 idag. Men jeg har selvfølgelig testet... og på testen er der en MEGET MEGET svag nr 2, altså så svag at man ikke kan tage et billede af den og så svag at jeg er bekymret for, om det er "rester" af farve der danner skyggen - Altså den består i hvert fald IKKE strakt arm testen.... endnu?!... Puuuuh, kan vi skrue et par dage frem?!

I aftes havde jeg MEGA onde babbelutter, jeg har meget slimet, blodligt udflåd, men det behøver ikke at være negativ, for sidste gang blødte jeg i to dage, altså som om jeg havde mens agtigt. Ej men er SÅ forvirret lige nu, måske jeg er gravid?! :huh

Hvis nu jeg køber sådan en af de der dyre tests, vil resultatet så være mere sikkert?! - ej men jeg har jo heller ikke mere morgenurin ligesom... Godnat! - Jeg sover i 2 dage :zzz

Puha tag en ny test i morgen og se om stregen ikke er tydligere - vi vil jo trods alt kun være 3+4 i dag, så kan jo være derfor den ikke er tydlig :)

:kram

Jeg vælger selv at tro løbet ikke er kørt endnu, da mens ikke er kommet - og har engang fået at vide at hvis ens mor havde svært ved at danne HCG kan det være arvelig - og det havde hun, så håber bare på det er derfor jeg ikke har to streger :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha tag en ny test i morgen og se om stregen ikke er tydligere - vi vil jo trods alt kun være 3+4 i dag, så kan jo være derfor den ikke er tydlig :)

:kram

Jeg vælger selv at tro løbet ikke er kørt endnu, da mens ikke er kommet - og har engang fået at vide at hvis ens mor havde svært ved at danne HCG kan det være arvelig - og det havde hun, så håber bare på det er derfor jeg ikke har to streger :lolhit

Ja er nødt til at teste igen i morgen - det nytter ikke rigtig noget at teste mere idag kan man sige (selvom lysten er der :whistling )

Ja det kan være du har problemer med det også, vi må væbne os med tålmodighed, når vi sådan snydetester :bask

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu testet, dog ikke med den aller første morgenurin, da jeg ikke nåede det, eftersom jeg var ved at tisse ud af ørerne, men med det næstbedste...

Den er desværre bragende negativ, men har mega ømme babser, og mega ømt underliv, dog vil jeg også sådan ca. Kun være 3+1-2 ca. så tester forhåbentlig igen om 4-6 dages tid....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu testet, dog ikke med den aller første morgenurin, da jeg ikke nåede det, eftersom jeg var ved at tisse ud af ørerne, men med det næstbedste...

Den er desværre bragende negativ, men har mega ømme babser, og mega ømt underliv, dog vil jeg også sådan ca. Kun være 3+1-2 ca. så tester forhåbentlig igen om 4-6 dages tid....

Vi tester bare positivt om et par dage i stedet ;-)

Måske vi skulle lave et nyt testhold uge 45 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min cyklus er kun på 26 dage, så mens skal (ikke) komme i dag :)

Så var lidt derfor jeg testede ;)

Hvis du ikke forventer mens i dag, så vil du stadig være 4+0 uanset om din cyklus er på 26 dage, 30 dage eller flere- man er altid 2+0 ved ÆL :) Og eftersom man siger 14 dage efter ÆL, så vil man være 4+0 når man når forventet mens dag :) Det er også forvirrende med de uger der ;)

Håber der stadig er bid for jer og det driller fordi I har snydtestet :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, dumme test :klap

Jeg tror nu ikke de dyre tests vil vise noget mere sikkert endnu... Synes jeg har hørt at Clearblue Digital som jo er den absolut mest sådan tydelige ift at få klart svar, først kan vise resultat fra forventet mens. :kram Så jeg ville nok forsøge at vente nogle dage og så prøve en "billig" test igen :kram

Det var det magiske ord "VENTE" - der er problemet :lol

Men ja, jeg må jo bare tage frem af og ser om der sker noget - det er jo også tidligt :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tester bare positivt om et par dage i stedet ;-)

Måske vi skulle lave et nyt testhold uge 45 ;)

He he, ja og virker dét ikke laver vi testholdet uge 46... Lige indtil den er positiv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du ikke forventer mens i dag, så vil du stadig være 4+0 uanset om din cyklus er på 26 dage, 30 dage eller flere- man er altid 2+0 ved ÆL :) Og eftersom man siger 14 dage efter ÆL, så vil man være 4+0 når man når forventet mens dag :) Det er også forvirrende med de uger der ;)

Håber der stadig er bid for jer og det driller fordi I har snydtestet :goodluck

Jeg lærer nok en eller anden dag det med de uger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he, ja og virker dét ikke laver vi testholdet uge 46... Lige indtil den er positiv

Det er da det vi gør ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden er lige kommet hjem og jeg holder to tests op for ham - den ene negativ, den anden fra i morges - og spørger om han kan se noget...

...og sørme om han ikke peger på den lille utydelig streg, som jeg har stirret mig blind på hele dagen :loveshower

Puha, er godt nok spændt på om den er tydeligere i morgen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er med på et testhold til næste uge også dry.gif

Hvorfor nøjes med et par dage når man kan bruge en måned på det

112% intet nyt. 7% håb... 105% totalt (biiiiiip bip biiiiip biip biiiiiip) argh2.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er med på et testhold til næste uge også dry.gif

Hvorfor nøjes med et par dage når man kan bruge en måned på det

112% intet nyt. 7% håb... 105% totalt (biiiiiip bip biiiiip biip biiiiiip) argh2.gif

Det var da utroligt med dig altså <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden er lige kommet hjem og jeg holder to tests op for ham - den ene negativ, den anden fra i morges - og spørger om han kan se noget...

...og sørme om han ikke peger på den lille utydelig streg, som jeg har stirret mig blind på hele dagen :loveshower

Puha, er godt nok spændt på om den er tydeligere i morgen!!!

Jeg er SÅ spændt på hvad din test siger hér til morgen... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Update herfra rimelig dobbeltrettet: Jeg har mens, men der er igen en meget meget meget meget meget svag streg nr 2 på testen og min temperatur er stadig i "den høje zone". Efter ægløsning har min temperatur lagt mellem 36,0 og 36,5, dog mest på 36,3 og min temp er her til morgen 36,2. Før ægløsning lå min temperatur mellem 35,7 og 36,3, dog mest under 36,0.

Sidste gang jeg var gravid havde jeg jo en helt almindelig omgang mens og så testede jeg positiv ca en uge efter den var væk (nok derfor jeg var så overrasket), så det slår mig ikke rigtig ud...

Bum bum, tror jeg venter indtil mensen er væk (synes det var lidt ulækkert med blod i), og så må jeg bare teste igen. JEg har stadig ømme kasser og let kvalme, især når jeg går i seng (ligesom sidst), så forvirringen er altså total! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Jeg leverer total negativ test, men stadig ingen mens. Hrm!

Så jeg er helt sikker på jeg ikke er gravid (tog også en mega druktur i weekenden :whistling ) men venter altså stadig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tester også negativ og ingen tegn på mens her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv hvor er det altså ærgeligt for jer der ikke har kunnet teste endnu :( håber i får nogle positive tests i løbet af denne uge :bd :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå så kom mens her - det var dejligt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens her - så må vi bare prøve igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER