Guest Cirkeline88

Testhold uge 44 (29 okt. - 4 nov.)

177 indlæg i dette emne

Bum bum - 5 dage til testdag!

Symptomer: kvalme når jeg går i seng og et ømt bryst, de er svære ikke at tolke på, men det var det samme da jeg var gravid sidst, men forsøger at sige til mig selv at det kan være en del af min cyklus og bare ikke har lagt mærke til det før, fordi vi har taget det hele sådan stille og roligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har testet i morges! Dog er jeg oppe at tisse 2-3 gange hver nat, så var i tvivl om, man ku måle i den slat jeg pressede ud? Men Den var altså negativ, men ingen mens?

var helt sikker på den kom igår, da jeg har haft noget så ondt i maven og har haft det her brune udflåd? (har jeg aldrig haft før, men tænkte det nok bare var mens) Så nu statser jeg bare på at mens snart dukker op så vi kan komme videre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er efterhånden ved at være rigtig nervøs... Håber der er kommet test når jeg kommer hjem, men ved dårligt om jeg tør teste.

Enten er den negativ - og så bliver jeg monster skuffet og deprimeret (har aldrig gået over tid før)

Eller også er den positiv - og så går jeg i panik!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg må være med på testholdet og teste søndag.... Ja hvis mens altså ikke kommer i løbet af ugen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet i morges! Dog er jeg oppe at tisse 2-3 gange hver nat, så var i tvivl om, man ku måle i den slat jeg pressede ud? Men Den var altså negativ, men ingen mens?var helt sikker på den kom igår, da jeg har haft noget så ondt i maven og har haft det her brune udflåd? (har jeg aldrig haft før, men tænkte det nok bare var mens) Så nu statser jeg bare på at mens snart dukker op så vi kan komme videre!

så længe der ikke er mens kan der jo være håb :) :bd

Jeg er efterhånden ved at være rigtig nervøs... Håber der er kommet test når jeg kommer hjem, men ved dårligt om jeg tør teste. Enten er den negativ - og så bliver jeg monster skuffet og deprimeret (har aldrig gået over tid før)Eller også er den positiv - og så går jeg i panik!

Krydser fingrer for at den er der :bd

Hvis jeg må være med på testholdet og teste søndag.... Ja hvis mens altså ikke kommer i løbet af ugen...

Hepper! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så længe der ikke er mens kan der jo være håb :) :bd

Mange tak :) Tør næsten ikke håbe.. har indstillet mig på at det ikke lykkes denne gang. Men hvor bliver man da bare skuffet hvergang man får en negativ test :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :) Tør næsten ikke håbe.. har indstillet mig på at det ikke lykkes denne gang. Men hvor bliver man da bare skuffet hvergang man får en negativ test :(

Ja det tror jeg gerne! JEg forsøger også ikke at køre mig selvfor meget op, for som du siger: man bliver SÅ skuffet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår dig virkelig også. Her satser jeg ikke på der er noget, da jeg er ret sikker på vi har misset ÆL.

Men så længe mens ikke er dukket op hos dig er det jo muligt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man bliver bare så ked af det :(

Når man først har taget beslutningen om barn, så kan man næsten ikke vente. var sten sikker i aftes på at jeg ville få min mens i løbet af i nat. Men da der intet var i morges, så testede jeg.

har stadig en masse muren i maven.. men der er kun noget lysebrunt væske/udflåd når jeg tørre mig. mine brystvorter er ømme og har fået underlige synlige blådåre omring brystvorten.. og har ret meget skiftende kvalme.. Men min krop kan jo også bare fucke helt op efter stop med p-ring. Dog var det helt normalt sidste gange og ved vi havde sex på ægløsnings dagen.

Det er helt vildt hvor meget et negativ test kan påvirke en.. :( ÆW..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg officielt en hel dag over tid... Synes jeg har haft kramper hele natten men der er ikke så meget som skyggen af blod...

Forhåbentligt kommer postmanden med test i løbet af idag og så tester jeg når jeg kommer hjem...

venter spændt på opdatering fra dig :bd

Jeg har testet i morges! Dog er jeg oppe at tisse 2-3 gange hver nat, så var i tvivl om, man ku måle i den slat jeg pressede ud? Men Den var altså negativ, men ingen mens?

var helt sikker på den kom igår, da jeg har haft noget så ondt i maven og har haft det her brune udflåd? (har jeg aldrig haft før, men tænkte det nok bare var mens) Så nu statser jeg bare på at mens snart dukker op så vi kan komme videre!

jeg tror ikke det har så meget at sige hvor meget man er oppe om natten, jeg er også selv oppe og tisse nogle gange om natten, og jeg har ikke haft de tydeligste streger på mine teste, men de var der :)

Hvis jeg må være med på testholdet og teste søndag.... Ja hvis mens altså ikke kommer i løbet af ugen...

Du kommer på med det samme :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmmmm er lidt i syv sind om jeg skal melde mig her den 4.. forventer mens i denne uge :whistling

men har en masse symptomer :loveshower har dog taget en test for en uge siden som var negativ :angry men ved vores datter kunne jeg først teste positv i uge 6-7... hmmmm tænke tænke tænke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGH... Total panik herhjemme... :blink

Jeg er helt alene hjemme uden mulighed for at ringe til manden, og jeg tror sgu jeg står med en positiv test i hånden...

Hvordan uploader man billeder fra sin telefon???????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGH... Total panik herhjemme... :blink

Jeg er helt alene hjemme uden mulighed for at ringe til manden, og jeg tror sgu jeg står med en positiv test i hånden...

Hvordan uploader man billeder fra sin telefon???????

:loveshower :loveshower :loveshower tillykke :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih vente vente vente....

I morgen tidlig er det vist tid for en test :whistling

Vil godt købe for 5 kr blandet tålmodighed....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGH... Total panik herhjemme... :blink

Jeg er helt alene hjemme uden mulighed for at ringe til manden, og jeg tror sgu jeg står med en positiv test i hånden...

Hvordan uploader man billeder fra sin telefon???????

Ej FEDT :yay

Man slår blue tooth til på din computer og så vælger du 'send via bluetooth' og så skulle den gerne være der :)

Vi vil seeeeee din baby :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGH... Total panik herhjemme... :blink

Jeg er helt alene hjemme uden mulighed for at ringe til manden, og jeg tror sgu jeg står med en positiv test i hånden...

Hvordan uploader man billeder fra sin telefon???????

Ihh hvor dejligt :)

TILLYKKE TILLYKKE

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej FEDT :yay

Man slår blue tooth til på din computer og så vælger du 'send via bluetooth' og så skulle den gerne være der :)

Vi vil seeeeee din baby :loveshower

Sådan noget fancy noget, kan jeg da slet ikke finde ud af...

Lige nu har jeg nok at gøre med overhovedet at ramme tasterne så meget ryster mine hænder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGH... Total panik herhjemme... :blink

Jeg er helt alene hjemme uden mulighed for at ringe til manden, og jeg tror sgu jeg står med en positiv test i hånden...

Hvordan uploader man billeder fra sin telefon???????

aner ikke hvordan man gør, men tillykke :loveshower

Ih vente vente vente....

I morgen tidlig er det vist tid for en test :whistling

Vil godt købe for 5 kr blandet tålmodighed....

haha, det kender jeg godt :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fundet ud af det - men kun i den anden tråd jeg lige har oprettet i bar panik! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fundet ud af det - men kun i den anden tråd jeg lige har oprettet i bar panik! :rolleyes

Den ER så tydelig :)

TILLYKKE :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fundet ud af det - men kun i den anden tråd jeg lige har oprettet i bar panik! :rolleyes

den er heeelt klart tydelig.. Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen - hvor er I søde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig hjertelig tillykke :loveshower - hvor er det godt!!! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Springer fra <_<

Ingen sex = ingen baby :klap

:goodluck til jer der ikke har fået mens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tillykke til de to der er gravide :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER