Guest Cirkeline88

Testhold uge 44 (29 okt. - 4 nov.)

177 indlæg i dette emne

Er det virkeligt ikke flere der skal teste i uge 44?

Men vi regner med at teste tirsdag altså mutter ravn som er min kone som siger og griner af mig fordi jeg spørger til hvornår hun vil teste grin.

i kommer på med det samme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

du er kommet på :bd :loveshower

Det er vildt hårdt at vente, jeg synes der er meeeega lang tid til næste uge, og jeg har oveni købet testdag mandag :goodluck

Tusinde tak.. og i lige måde :bd

Jaa man har lyst til at teste hele tiden..

Dog tror jeg ikke helt på at jeg er så heldig. Har en masse symtomer som ku tyde på det.. Men er ikke længe siden jeg smed p-ringen.. så kan vist lige så godt være derfor eller indbildning :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak.. og i lige måde :bd

Jaa man har lyst til at teste hele tiden..

Dog tror jeg ikke helt på at jeg er så heldig. Har en masse symtomer som ku tyde på det.. Men er ikke længe siden jeg smed p-ringen.. så kan vist lige så godt være derfor eller indbildning :(

jeg er også lidt i tvivl, jeg har haft nogle symptomer men jeg synes de er lidt væk igen :(

Jeg har købt nogle tests, som så er kommet idag. og det er sq svært ikke at teste <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er også lidt i tvivl, jeg har haft nogle symptomer men jeg synes de er lidt væk igen :(

Jeg har købt nogle tests, som så er kommet idag. og det er sq svært ikke at teste <_<

Nå du har bestilt - jeg tror mine var fra billige-teste.dk.

Jeg har vist bare accepteret, at jeg ikke kan lade være med at teste hver dag :badgirl

...og så lige nu da jeg gloede på testen fra i går er der sgu kommet en lille streg på - ved godt man ikke må se efter resultat før efter 5 min, men det er sgu da lidt spændende alligevel. På testen fra i forgårs er der jo ingen streg :rolleyes

Nå så vi håber stadig :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare husk at der nemt kan kone en streg nummer to efter en halv times tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det ved jeg naturligvis godt - jeg tester også altå for tidligt (det ved jeg også godt) :)

Men sidst jeg var gravid var første tegn også sådan en 'snydestreg' :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom til at teste både idag og igår faktisk :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej!

Jeg vil også gerne være med her... selv om jeg faldt bagud af både testholdet i uge 42 og 43... Måske jeg så er heldig i uge 44.

Er på dag 43 i min cyklus, som ikke er SÅ lang normalt. Har lovet mig selv at vente nogle dage nu, men jeg ved ikke helt hvilken dag jeg skal sætte som min testdag rolleyes.gif

Jeg tror bare jeg kommer med en melding når der er noget at melde, om det så er endnu en negativ test eller om jeg skulle have været heldig alligevel.

Jeg vil bare så gerne at det lykkes. det gør helt ondt i maven at gå fra det ene testhold til det andet uden held. (har endda prøvet flere forskellige tests bare for at se om jeg skulle have fået fat i nogle med fejl).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej!

Jeg vil også gerne være med her... selv om jeg faldt bagud af både testholdet i uge 42 og 43... Måske jeg så er heldig i uge 44.

Er på dag 43 i min cyklus, som ikke er SÅ lang normalt. Har lovet mig selv at vente nogle dage nu, men jeg ved ikke helt hvilken dag jeg skal sætte som min testdag rolleyes.gif

Jeg tror bare jeg kommer med en melding når der er noget at melde, om det så er endnu en negativ test eller om jeg skulle have været heldig alligevel.

Jeg vil bare så gerne at det lykkes. det gør helt ondt i maven at gå fra det ene testhold til det andet uden held. (har endda prøvet flere forskellige tests bare for at se om jeg skulle have fået fat i nogle med fejl).

øv det lyder altså virkelig heller ikke rart :(

Hepper på dig i denne uge :bd :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv det lyder altså virkelig heller ikke rart :(

Hepper på dig i denne uge :bd :loveshower

Tak! Jeg hepper også på dig, og resten af holdets skønne kvinder good20luck.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gravid :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det cirkeline, det er jo super.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det cirkeline, det er jo super.

det er fantastisk :) så jeg sender lidt :bd til alle jer andre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Cirkeline!

Hvor er det dejligt for jer loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Cirkeline :yiepie

Hvor er det fantastisk :)

Kan du ikke sætte mig på, på søndag?

Ved jeg ikke kan vente med at teste til mandag, så kan jo lige så godt være med på dette testhold ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå øv øv ann har fået sit lort, så desværre ingen baby i denne omfang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Cirkeline!

Hvor er det dejligt for jer loveshower.gif

Tak :loveshower

Tillykke Cirkeline :yiepie

Hvor er det fantastisk :)

Kan du ikke sætte mig på, på søndag?

Ved jeg ikke kan vente med at teste til mandag, så kan jo lige så godt være med på dette testhold ;)

Tak, ja det er rigtig dejligt :7himmel

Du kommer på med det samme :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg ved ikke rigtig om jeg skal melde mig på til søndag - jeg vil jo egentligt ikke være langt nok henne, men kender nu nok mig selv godt nok til at vide, at der vil jeg begynde at snyde-teste - vil være eventuelt være 3+4 der - bum bum...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg ved ikke rigtig om jeg skal melde mig på til søndag - jeg vil jo egentligt ikke være langt nok henne, men kender nu nok mig selv godt nok til at vide, at der vil jeg begynde at snyde-teste - vil være eventuelt være 3+4 der - bum bum...

Jeg testede positiv 3+4 :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positiv 3+4 :whistling

Hvor er det fedt :loveshower

Kæmpe tillykke og kan du så med det vuns få sat et billede ind af din test :rolleyes

Ih jeg forsøger at holde mig på måtten et par dage endnu - og håååber stadig :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positiv 3+4 :whistling

Haha ja jeg ved det godt, men det er jo ikke sikkert jeg kan :D - ej men bare sæt mig på! Det er jo så med forbehold da jeg ikke er længere henne :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke Cirkeline :) Hvor er det bare dejligt for jer!! :loveshower

Jeg tror ikke at vi er heldige i denne omgang.. har i hvert fald mens smerter, som om det er lige på trapperne.. Men har jeg nu haft siden mandag i sidste uge.. Meget forvirrende :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Stadig ingen mens her... Jeg er på dag 28 og præcis 15 dage fra min ægløsning...

Det ene øjeblik har jeg kvalme og mener den er der - det andet øjeblik synes jeg, at jeg kan mærke et snert af mens-smerter... Sikke dog ens hjerne kan fucke med ens krop...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fedt :loveshower Kæmpe tillykke og kan du så med det vuns få sat et billede ind af din test :rolleyes Ih jeg forsøger at holde mig på måtten et par dage endnu - og håååber stadig :whistling

Der er et billede i min graviditetstråd, indlæg 159 :)

Haha ja jeg ved det godt, men det er jo ikke sikkert jeg kan :D - ej men bare sæt mig på! Det er jo så med forbehold da jeg ikke er længere henne :P

Jeg sætter dig på søndag :goodluck :bd

Stort tillykke Cirkeline :) Hvor er det bare dejligt for jer!! :loveshower Jeg tror ikke at vi er heldige i denne omgang.. har i hvert fald mens smerter, som om det er lige på trapperne.. Men har jeg nu haft siden mandag i sidste uge.. Meget forvirrende :/

Øv hvor forvirrende altså <_< Jeg havde også lidt mens agtige smerter, men positiv test, så måske din krop bare driller

Hmm... Stadig ingen mens her... Jeg er på dag 28 og præcis 15 dage fra min ægløsning... Det ene øjeblik har jeg kvalme og mener den er der - det andet øjeblik synes jeg, at jeg kan mærke et snert af mens-smerter... Sikke dog ens hjerne kan fucke med ens krop...

Ja det er vildt irriterende :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg officielt en hel dag over tid... Synes jeg har haft kramper hele natten men der er ikke så meget som skyggen af blod...

Forhåbentligt kommer postmanden med test i løbet af idag og så tester jeg når jeg kommer hjem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER