Guest Cirkeline88

Testhold uge 44 (29 okt. - 4 nov.)

177 indlæg i dette emne

Jeg vil gerne være med, hvis jeg kan nå det :) jeg tester også på søndag. Skulle have haft mens i mandags... Uuuuhh, det er spændende :yay

Tillykke til jer, der har haft gevinst og pøj pøj til jer andre :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der nogen af jer der skal teste lørdag el søndag der har nogle symptomer?

Min krop opfører sig åndssvagt, ømme bryster (virkelig slemt), kvalme der kommer og går, og en konstant murren i maven/underlivet.

Tror (tør ikke tro andet) dog bare min krop prøver at finde ud af det uden p-piller :)

Udover udebleven mens, synes jeg ikke jeg har mærket det store... Har haft lidt niv i underlivet, men kun meget lidt, og så har jeg haft lidt kvalme de sidste par dage. Lidt om morgenen og så nogle timer om aftenen... Ih, hvor er det altså spændende - krydser fingre for alle :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Udover udebleven mens, synes jeg ikke jeg har mærket det store... Har haft lidt niv i underlivet, men kun meget lidt, og så har jeg haft lidt kvalme de sidste par dage. Lidt om morgenen og så nogle timer om aftenen... Ih, hvor er det altså spændende - krydser fingre for alle :goodluck

Velkommen til gruppen :-) og held og lykke :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne være med, hvis jeg kan nå det :) jeg tester også på søndag. Skulle have haft mens i mandags... Uuuuhh, det er spændende :yay

Tillykke til jer, der har haft gevinst og pøj pøj til jer andre :goodluck

velkommen til denne testuge - og søndag skal bare være vores alle sammens lykkedag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til gruppen :-) og held og lykke :-)

Mange tak, og også held og lykke til dig :)

velkommen til denne testuge - og søndag skal bare være vores alle sammens lykkedag :loveshower

Tak, og Det skal da bare SÅ meget være vores alle sammens lykkedag på søndag :loveshower Må skynde mig ned og ha købt en test i morgen, så jeg er klar :8: puuuhh, jeg syns jeg har kvalme her til aften, men ved ikke om jeg måske bare psyker mig selv til det.. :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille update herfra: Har list mistet troen :numse

Her til morgen var der noget mørkt/brunligt udflåd på papiret og mit bryst er ikke rigtig ømt længere.

Det positive: Min temperatur er stadig høj og havde i aftes stadig let kvalme.

1 dag til testdag - nu er der ikke længe til :whistling

Det er dog ikke sikkert at jeg tester positiv i morgen, for da jeg var gravid sidste gang, var jeg omkring 5/6 uger henne før jeg kunne teste <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne være med, hvis jeg kan nå det :) jeg tester også på søndag. Skulle have haft mens i mandags... Uuuuhh, det er spændende :yay

Tillykke til jer, der har haft gevinst og pøj pøj til jer andre :goodluck

du kommer på med det samme :) hepper på jer alle sammen :bd :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille update herfra: Har list mistet troen :numse

Her til morgen var der noget mørkt/brunligt udflåd på papiret og mit bryst er ikke rigtig ømt længere.

Det positive: Min temperatur er stadig høj og havde i aftes stadig let kvalme.

1 dag til testdag - nu er der ikke længe til :whistling

Det er dog ikke sikkert at jeg tester positiv i morgen, for da jeg var gravid sidste gang, var jeg omkring 5/6 uger henne før jeg kunne teste <_<

Håber for dig den er der alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber for dig den er der alligevel :)

Tak og i lige måde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, det blev et kort visit for mit vedkommende - mens er lige kommet for fulde drøn her 5 dage over tid :) Rigtig meget held og lykke til jer andre :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, det blev et kort visit for mit vedkommende - mens er lige kommet for fulde drøn her 5 dage over tid :) Rigtig meget held og lykke til jer andre :bd :goodluck

Øv bøv da også! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hepper stadig på de sidste i denne gruppe, og krydser fingre good20luck.gif

Mig selv... total kapitulation. Jeg har bange anelser om manglende ægløsning og seriøst hormonelt roderi i min krop. Ringer til lægen på mandag for at få en henvisning til gynækolog.

1. cyklus: 57 dage...

2. cyklus: 50 dage + (tæller endnu)

jeg har aldrig nogensinde før haft 2 gange i træk hvor jeg sprang en periode over. Min krop har sprunget over før, men har altid fundet en stabil rytme lige bagefter. Jeg tør jo ikke en gang at tro på at efter den her vil det være normalt help.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hepper stadig på de sidste i denne gruppe, og krydser fingre good20luck.gif

Mig selv... total kapitulation. Jeg har bange anelser om manglende ægløsning og seriøst hormonelt roderi i min krop. Ringer til lægen på mandag for at få en henvisning til gynækolog.

1. cyklus: 57 dage...

2. cyklus: 50 dage + (tæller endnu)

jeg har aldrig nogensinde før haft 2 gange i træk hvor jeg sprang en periode over. Min krop har sprunget over før, men har altid fundet en stabil rytme lige bagefter. Jeg tør jo ikke en gang at tro på at efter den her vil det være normalt help.gif

Det var da utroligt med dig stiletten! Har du taget tests? - Det er godt nok nogle lange cyklusser <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hepper stadig på de sidste i denne gruppe, og krydser fingre good20luck.gif

Mig selv... total kapitulation. Jeg har bange anelser om manglende ægløsning og seriøst hormonelt roderi i min krop. Ringer til lægen på mandag for at få en henvisning til gynækolog.

1. cyklus: 57 dage...

2. cyklus: 50 dage + (tæller endnu)

jeg har aldrig nogensinde før haft 2 gange i træk hvor jeg sprang en periode over. Min krop har sprunget over før, men har altid fundet en stabil rytme lige bagefter. Jeg tør jo ikke en gang at tro på at efter den her vil det være normalt help.gif

øv altså hvor irriterende, håber at lægen sender dig videre så du kan få noget afklaring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hepper stadig på de sidste i denne gruppe, og krydser fingre good20luck.gif

Mig selv... total kapitulation. Jeg har bange anelser om manglende ægløsning og seriøst hormonelt roderi i min krop. Ringer til lægen på mandag for at få en henvisning til gynækolog.

1. cyklus: 57 dage...

2. cyklus: 50 dage + (tæller endnu)

jeg har aldrig nogensinde før haft 2 gange i træk hvor jeg sprang en periode over. Min krop har sprunget over før, men har altid fundet en stabil rytme lige bagefter. Jeg tør jo ikke en gang at tro på at efter den her vil det være normalt help.gif

Det er øv.. Havde to cyklusser på knap 70 dage, da vi forsøgte at lave en toér.. Det er bare så træls.. Men så blev det også "normalt" derefter..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle der har snydetestet? JEg har modtaget mine tests idag, men vil nok kun være 3+2 og morgenurinen er jo long gone, så det nytter nok ikke så meget at prøve :lolhit

Forsøger at holde mig i skinnet til søndag...

Jeg "kom" til at snydeteste i morges :badgirl

Og den var selvfølgelig negativ :(

Ville i dag være 3+3 - hvor mange af jer testede negativ der og alligevel var den der?!?

Men mens bør (ikke) komme i morgen, og har absolut ingen tegn på den er på vej, og det plejer jeg altså at have 2-4 dage før - som i værende mega mens smerter - jeg har dog stadig ømme bryster, mega kvalme, især når jeg har spist, og er hele tiden sulten, og den der niv/jag i underlivet er der også endnu, tilmed er jeg nu begyndt at få ondt i lænden :boo

Men tror alligevel ikke på der er noget, da jeg tror det "bare" er min krop der prøver at snyde mig og min psyke der får den til at have alle de der dumme symptomer :box :bask

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg "kom" til at snydeteste i morges :badgirl

Og den var selvfølgelig negativ :(

Ville i dag være 3+3 - hvor mange af jer testede negativ der og alligevel var den der?!?

Men mens bør (ikke) komme i morgen, og har absolut ingen tegn på den er på vej, og det plejer jeg altså at have 2-4 dage før - som i værende mega mens smerter - jeg har dog stadig ømme bryster, mega kvalme, især når jeg har spist, og er hele tiden sulten, og den der niv/jag i underlivet er der også endnu, tilmed er jeg nu begyndt at få ondt i lænden :boo

Men tror alligevel ikke på der er noget, da jeg tror det "bare" er min krop der prøver at snyde mig og min psyke der får den til at have alle de der dumme symptomer :box :bask

Øv, men det er også tidligt og så længe mens ikke er der, så er det jo gode tegn :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, men det er også tidligt og så længe mens ikke er der, så er det jo gode tegn :7himmel

Ja ved jeg, men tænk nu hvis der var kommet to fine streger på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ved jeg, men tænk nu hvis der var kommet to fine streger på ;)

Jamen jeg forstår udmærket din tankegang - er selv test'o'man :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih så er det i morgen, er du klar eller har du snydt???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da utroligt med dig stiletten! Har du taget tests? - Det er godt nok nogle lange cyklusser <_<

Ihhh, så er det i morgen vi skal teste, eller har du snydt??? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke snydt - er meget spændt, men tror samtidig ikke helt på det. Har haft brunligt slimet udflåd idag og en smule frisk blod. Min mens plejer at komme over natten (og DET har aldrig slået fejl), så ved ikke helt hvad der her skal betyde. Det kan også være rester fra da ægget satte sig fast.

Bum bum.. vente vente! Hvad med dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke snydt - er meget spændt, men tror samtidig ikke helt på det. Har haft brunligt slimet udflåd idag og en smule frisk blod. Min mens plejer at komme over natten (og DET har aldrig slået fejl), så ved ikke helt hvad der her skal betyde. Det kan også være rester fra da ægget satte sig fast.

Jeg har ikke snydt, men har heller ingen tegn på mens.... Dog fortsat et meget ømt underliv.... Jeg vil bare gerne have svar nu!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe kender følelsen, men er jo nødt til at vente til kroppen kan give svar :blabla :bunny :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er der ikke så længe til det er søndag og til det er TESTDAG :loveshower

Så satser (håber) på der er masser af positive tests :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER