Guest Cirkeline88

Testhold uge 44 (29 okt. - 4 nov.)

177 indlæg i dette emne

Jeg venter stadig på at kroppen bestemmer sig... huug.gif

Men jeg hepper på alle jer andre og ønsker de nygravide tillykke smilie_flagge14.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ARGH... Total panik herhjemme... :blink

Jeg er helt alene hjemme uden mulighed for at ringe til manden, og jeg tror sgu jeg står med en positiv test i hånden...

Hvordan uploader man billeder fra sin telefon???????

Kæmpe tillykke :loveshower Hvor er det da bare dejligt for jer!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh har lyst til at teste og teste, og ved jo godt det er for tidligt. Jeg vil i dag være 3+0.

Jeg vil jo så godt med over i den juli TG :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville idag være 4+1 men min test i morges var stadig negativ :/

I søndags havde jeg mange mens smerter og var sikker på den om.. nu er smerterne næsten væk.. har meget lidt brunt udflåd.. ih det er frusterende.. vil bare gerne ha en afklaring nu! Hvis den ikke er her denne gang, så vil jeg bare gerne ha min mens, så jeg kan komme videre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville idag være 4+1 men min test i morges var stadig negativ :/

I søndags havde jeg mange mens smerter og var sikker på den om.. nu er smerterne næsten væk.. har meget lidt brunt udflåd.. ih det er frusterende.. vil bare gerne ha en afklaring nu! Hvis den ikke er her denne gang, så vil jeg bare gerne ha min mens, så jeg kan komme videre!

Ja det kan jeg godt forstå, det kan virkelig ikke være sjovt, hvor længe siden var det du smed pillerne?

Frygter selv jeg ryger ud en lang cyklus, da det kun er 1½ mdr siden jeg smed p-pillerne, og kan ikke helt finde ud af om jeg har haft og hvis hvornår jeg har haft ÆL :angry

Håber bare du er langsom til at danne HCG, men kan virkelig godt følge dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh har lyst til at teste og teste, og ved jo godt det er for tidligt. Jeg vil i dag være 3+0.

Jeg vil jo så godt med over i den juli TG :whistling

Åh jeg kender det ALT for godt - jeg vil også vøre 3+0 idag, så somdu siger det er for tidligt. Jeg har dog den fordel at jeg ingen test har i huset og har aftalt med mig selv at jeg først må bestille dem i morgen (var dog liiige ved at komme til at bestille dem igår, men jeg gjorde det ikke :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville idag være 4+1 men min test i morges var stadig negativ :/

I søndags havde jeg mange mens smerter og var sikker på den om.. nu er smerterne næsten væk.. har meget lidt brunt udflåd.. ih det er frusterende.. vil bare gerne ha en afklaring nu! Hvis den ikke er her denne gang, så vil jeg bare gerne ha min mens, så jeg kan komme videre!

uhhh kender det alt for godt er i uge 4 i dag testede i går 3+6 men negativ og der er ingen tegn på mens <_< vil også gerne ha en afklaring nu... så vi kan komme videre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så længe mens ikke er kommet er der håb! Men det er så forskellig hvornår man kan teste positivt at det er helt vildt! Sidste gang testede jeg negativt 4+0, men 4+2 var den så positiv. Denne gang nåede jeg slet ikke at teste negativ, for 3+4 var den allerede positiv. Så selv for samme person er det sååå forskelligt!

Jeg hepper stadig på at flest mulig af jer kommer i juli terminsgruppen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaarg, jeg har brug for hjæplp.

Mit underliv har været ømt nu siden fredag, som om jeg skal have mens, men der kommer ingenting, og det normale hos mig er, at det er ømt 1 dag og så kommer mens...

Er der nogen der kender det??

Jeg er tilmeldt testgruppen på søndag, men er godt nok utålmodig :whistling :whistling :whistling

Nåå, men hvor køber i billige tests? Der var nogen der købte dem på nettet og fik dem dagen efter de var bestilt... Helst stavtests...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaarg, jeg har brug for hjæplp.

Mit underliv har været ømt nu siden fredag, som om jeg skal have mens, men der kommer ingenting, og det normale hos mig er, at det er ømt 1 dag og så kommer mens...

Er der nogen der kender det??

Jeg er tilmeldt testgruppen på søndag, men er godt nok utålmodig :whistling :whistling :whistling

Nåå, men hvor køber i billige tests? Der var nogen der købte dem på nettet og fik dem dagen efter de var bestilt... Helst stavtests...

billige teste

Jeg bestilte dem om eftermiddagen og allerede dagen efter lå de i postkassen. De har både strips og stavtests.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg kender det ALT for godt - jeg vil også vøre 3+0 idag, så somdu siger det er for tidligt. Jeg har dog den fordel at jeg ingen test har i huset og har aftalt med mig selv at jeg først må bestille dem i morgen (var dog liiige ved at komme til at bestille dem igår, men jeg gjorde det ikke :) )

Jeg har desværre alt for mange GT liggende, så er meget svært ikke lige at teste, men vil jo helst vente til på søndag, men er ikke sikker på jeg kan :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaarg, jeg har brug for hjæplp.

Mit underliv har været ømt nu siden fredag, som om jeg skal have mens, men der kommer ingenting, og det normale hos mig er, at det er ømt 1 dag og så kommer mens...

Er der nogen der kender det??

Jeg er tilmeldt testgruppen på søndag, men er godt nok utålmodig :whistling :whistling :whistling

Nåå, men hvor køber i billige tests? Der var nogen der købte dem på nettet og fik dem dagen efter de var bestilt... Helst stavtests...

Jeg har også købt igennem billigetest.dk og har indtil videre kun hørt godt om tests derfra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan jeg godt forstå, det kan virkelig ikke være sjovt, hvor længe siden var det du smed pillerne?

Frygter selv jeg ryger ud en lang cyklus, da det kun er 1½ mdr siden jeg smed p-pillerne, og kan ikke helt finde ud af om jeg har haft og hvis hvornår jeg har haft ÆL :angry

Håber bare du er langsom til at danne HCG, men kan virkelig godt følge dig.

Jeg har ikke brugt p-piller men p-ring og stoppede i august efter vores bryllup. de andre gange kom min mens lige til tiden, på dag 28. og som altid havde jeg smerter dagen før og så kom det næste morgen/aften.

Jeg har siden tidsdag i sidste uge haft smerter som mens, dog ikke så kraftige som de kom mandag aften.. Nu har jeg bare murren i maven igen og det brune udflåd, som jeg aldrig har haft før.

det er mega frusterende.. ved godt min krop stadig kan fucke op efter stop med p-ring.. men why nu? når det har været helt normalt ellers?

Det er træls at du ikke har helt styr på om du har ægløsning? :( har du taget tests?

Jeg kan mærke når jeg har det. Er slet ikke i tvivl. Så vi havde sex 4 dage om til og på selve dagen..

Men det lille håb jeg havde er ved at forsvinde syntes jeg.. tager i hvert fald først en test i weekenden, hvis min mens ikke er kommet.

uhhh kender det alt for godt er i uge 4 i dag testede i går 3+6 men negativ og der er ingen tegn på mens <_< vil også gerne ha en afklaring nu... så vi kan komme videre..

Ja det er virkelig træls.. Men når du kun er 3+6 så burde du da have en større chance end mig for at få en positiv test :)

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke brugt p-piller men p-ring og stoppede i august efter vores bryllup. de andre gange kom min mens lige til tiden, på dag 28. og som altid havde jeg smerter dagen før og så kom det næste morgen/aften.

Jeg har siden tidsdag i sidste uge haft smerter som mens, dog ikke så kraftige som de kom mandag aften.. Nu har jeg bare murren i maven igen og det brune udflåd, som jeg aldrig har haft før.

det er mega frusterende.. ved godt min krop stadig kan fucke op efter stop med p-ring.. men why nu? når det har været helt normalt ellers?

Det er træls at du ikke har helt styr på om du har ægløsning? :( har du taget tests?

Jeg kan mærke når jeg har det. Er slet ikke i tvivl. Så vi havde sex 4 dage om til og på selve dagen..

Men det lille håb jeg havde er ved at forsvinde syntes jeg.. tager i hvert fald først en test i weekenden, hvis min mens ikke er kommet.

Ja det er virkelig træls.. Men når du kun er 3+6 så burde du da have en større chance end mig for at få en positiv test :)

:goodluck

håber for os begge to at den er der... men tør ikke tro på det :huh har bestemt at 2013 er året hvor vi får nr 2 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke brugt p-piller men p-ring og stoppede i august efter vores bryllup. de andre gange kom min mens lige til tiden, på dag 28. og som altid havde jeg smerter dagen før og så kom det næste morgen/aften.

Jeg har siden tidsdag i sidste uge haft smerter som mens, dog ikke så kraftige som de kom mandag aften.. Nu har jeg bare murren i maven igen og det brune udflåd, som jeg aldrig har haft før.

det er mega frusterende.. ved godt min krop stadig kan fucke op efter stop med p-ring.. men why nu? når det har været helt normalt ellers?

Det er træls at du ikke har helt styr på om du har ægløsning? :( har du taget tests?

Jeg kan mærke når jeg har det. Er slet ikke i tvivl. Så vi havde sex 4 dage om til og på selve dagen..

Men det lille håb jeg havde er ved at forsvinde syntes jeg.. tager i hvert fald først en test i weekenden, hvis min mens ikke er kommet.

ej hvor irriterende, krydser finger for at din krop ikke opfører sig mærkrligt men at det er pga graviditet :D

Jeg er også næsten helt sikker på hvornår jeg havde ÆL (men kun pga smerter), men testede og testede fra dag 7 efter mens og til dag 18. og alle negative, men på dag 13. havde jeg ÆL smerter og er sikker på det var der den var, men test sagde nej. Men hvis den var der så har vi i hvert fald gjort vores til at det lykkedes, vi havde også sex 4 dage op til og 3 dage efter de smerter plus den dag.

Men må jo bare vente på at se hvad der sker i weekenden, har også den der murren i maven de sidste par dage som mange andre også snakker om, og sidst jeg havde mens begyndte smerterne 4-5 dage før mens startede, og de smerter har jeg da ikke (endnu) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan, jeg har nu bestilt 10 stk. stavtests hos Billig Teste.dk

Min mand betalte tests´ne, mod at jeg, som han sagde: Ikke bruger dem alle inden søndag... :whistling

He he he he dét kunne jeg da aldrig finde på... Eller kunne jeg, nu må vi se, jeg VIL holde mig til at teste søndag, MEN DET ER BARE OM SÅ LANG TID, jo...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

håber for os begge to at den er der... men tør ikke tro på det :huh har bestemt at 2013 er året hvor vi får nr 2 :)

Tak. :) Det gør jeg heller ikke. har indstillet mig på at der ikke er noget bebs til os i denne omgang. Havde bare håbet, har fødselsdag på søndag, så kunne ha været en dejlig gave..

Men tror på ingen måde på det pt. Så vil bare gerne ha min mens, så vi måske kan være heldige i næste omgang :)

Hvor lang tid tog det med den første? :)

Vi prøver på at lave vores første barn! Shit ens tanker fucker en op. Tænkt hvis man slet ikke kan få børn osv.. ih det er træls at man tænker på sådan noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. :) Det gør jeg heller ikke. har indstillet mig på at der ikke er noget bebs til os i denne omgang. Havde bare håbet, har fødselsdag på søndag, så kunne ha været en dejlig gave..

Men tror på ingen måde på det pt. Så vil bare gerne ha min mens, så vi måske kan være heldige i næste omgang :)

Hvor lang tid tog det med den første? :)

Vi prøver på at lave vores første barn! Shit ens tanker fucker en op. Tænkt hvis man slet ikke kan få børn osv.. ih det er træls at man tænker på sådan noget..

Vores første er lavet på p.piller det var lidt af en upser :whistling

kan godt følge dig i dine tanker, sådan har jeg det også nu <_< men er sikker på det kommer når man mindst venter det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor irriterende, krydser finger for at din krop ikke opfører sig mærkrligt men at det er pga graviditet :D

Jeg er også næsten helt sikker på hvornår jeg havde ÆL (men kun pga smerter), men testede og testede fra dag 7 efter mens og til dag 18. og alle negative, men på dag 13. havde jeg ÆL smerter og er sikker på det var der den var, men test sagde nej. Men hvis den var der så har vi i hvert fald gjort vores til at det lykkedes, vi havde også sex 4 dage op til og 3 dage efter de smerter plus den dag.

Men må jo bare vente på at se hvad der sker i weekenden, har også den der murren i maven de sidste par dage som mange andre også snakker om, og sidst jeg havde mens begyndte smerterne 4-5 dage før mens startede, og de smerter har jeg da ikke (endnu) ;)

Det er da træls at du ikke har kunne få et positiv test frem på ægløsning! Jeg havde også lyst til at teste, men vi er blevet eninge om at ikke at teste for ægløsning.

Vi er bange for at sex blot bliver en opgave som man slet ikke har lyst til til sidst. Så vi har bare sex når vi har lyst. Har vi heldigvis meget. og jeg havde især meget lyst under ægløsning.. måske fordi man alligevel tænker baby, ellers gjorde det bare noget, så jeg fik ekstra meget lyst hehe.. Men normalt har vi sex hver anden dag ca, så hvis vi begge er sunde og raske, som vi regner med.. burde det kunne lykkes uden tests :)

men kunne da godt lyde som om at du er heldig.. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores første er lavet på p.piller det var lidt af en upser :whistling

kan godt følge dig i dine tanker, sådan har jeg det også nu <_< men er sikker på det kommer når man mindst venter det :rolleyes

Hold da op, på p-piller lige frem.. Så burde den næste da også snart komme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, på p-piller lige frem.. Så burde den næste da også snart komme ;)

ja min gynækolog siger også at jeg skulle ha nemt ved at blive gravid... men ved nu ikke om jeg vil gi ham ret <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja min gynækolog siger også at jeg skulle ha nemt ved at blive gravid... men ved nu ikke om jeg vil gi ham ret <_<

hehe nej okay.. tror at det spiller meget ind hvor meget fokus man sætter på det.. desværre.. det er ret dumt at man ikke bare kan når man nu vil ha et barn!

Min lille bror skal være far her i december.. og det lykkes i andet forsøg.. og nu der er alt det baby snak, så vil man bare endnu mere gerne ha sin egen.. ihh..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber der er ligeså god statistik på søndag, som der var mandag :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for jer alle piger :goodluck

Men hey jer som har normal cyklus eller har fået jeres første barn lad nu vær at piv over lidt ventetid....vi er nogle som har lange cyklusser osv...som gør det hele endnu mere frustrerende.... :rolleyes

I skal nok alle sammen få jeres magiske streger snart <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for jer alle piger :goodluck

Men hey jer som har normal cyklus eller har fået jeres første barn lad nu vær at piv over lidt ventetid....vi er nogle som har lange cyklusser osv...som gør det hele endnu mere frustrerende.... :rolleyes

I skal nok alle sammen få jeres magiske streger snart <_<

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER