Guest Cirkeline88

Testhold uge 44 (29 okt. - 4 nov.)

177 indlæg i dette emne

ÆW ÆW ÆW :( :(

Så kom min mens idag.. Hmm bedre held næste gang!

Fik da en afklaring og så er det bare op på hesten igen! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ÆW ÆW ÆW :( :(

Så kom min mens idag.. Hmm bedre held næste gang!

Fik da en afklaring og så er det bare op på hesten igen! :)

Øv øv :kram

Så snupper i den i næste cyklus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv :kram

Så snupper i den i næste cyklus :)

Mange Tak.. Håber jeg! :)

Nu er min cyklus 2 dage længere.. forvirrende.. ku være man alligevel sku benytte sig af ægløsnings test..

eller så sku man bare prøve at sexe så meget som mulig hele tiden og så bare statse på man rammer. Så bliver det ikke så planlagt.. :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv bøv blomst! :kram2

som du siger, op på hesten igen! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange Tak.. Håber jeg! :)

Nu er min cyklus 2 dage længere.. forvirrende.. ku være man alligevel sku benytte sig af ægløsnings test..

eller så sku man bare prøve at sexe så meget som mulig hele tiden og så bare statse på man rammer. Så bliver det ikke så planlagt.. :S

Det er netop for at finde ud af hvornår jeg har ÆL at jeg tester, det med kun have sex pga PB vil jeg helst sket ud i :)

Så vi gør det når lysten og tiden er der :-)

Men kan anbefale dig at teste for at finde ud af hvornår du har ÆL :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg lige bestilt teste (så kommer de nemlig først i morgen og så vil jeg TIDLIGST komme til at teste lørdag :) )

Uuuuuh det er spændende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv bøv blomst! :kram2

som du siger, op på hesten igen! :)

Taak :) Ja der er jo ikke så meget andet at gøre.. Ville helst heller ikke ha et barn midt i sommerferien.. så det passer jo fint alligevel.. Men men.. havde jo ikke gjort noget at den var der hehe.. :P

Det er netop for at finde ud af hvornår jeg har ÆL at jeg tester, det med kun have sex pga PB vil jeg helst sket ud i :)

Så vi gør det når lysten og tiden er der :-)

Men kan anbefale dig at teste for at finde ud af hvornår du har ÆL :-)

Ja det kan jeg godt se.. har dog lovet manden at jeg ikke begynder at tester osv, da han føler han kun skal leverer fordi jeg kun tænker baby.. :P

Men hvad han ikke ved har han vel ikke ondt af? hahah

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af jer der skal teste lørdag el søndag der har nogle symptomer?

Min krop opfører sig åndssvagt, ømme bryster (virkelig slemt), kvalme der kommer og går, og en konstant murren i maven/underlivet.

Tror (tør ikke tro andet) dog bare min krop prøver at finde ud af det uden p-piller :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af jer der skal teste lørdag el søndag der har nogle symptomer?

Min krop opfører sig åndssvagt, ømme bryster (virkelig slemt), kvalme der kommer og går, og en konstant murren i maven/underlivet.

Tror (tør ikke tro andet) dog bare min krop prøver at finde ud af det uden p-piller :)

Jeg skal teste søndag og mit underliv er konstant ømt...

Kvalme har jeg dog ikke disse dage, men den har bestemt været der....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af jer der skal teste lørdag el søndag der har nogle symptomer?

Min krop opfører sig åndssvagt, ømme bryster (virkelig slemt), kvalme der kommer og går, og en konstant murren i maven/underlivet.

Tror (tør ikke tro andet) dog bare min krop prøver at finde ud af det uden p-piller :)

Skal teste søndag - min ene brystvorte er ømt og har haft let kvalme de sidste par dage som dog endte i akut opkast idag. Men det ømme bryst kan være en del af min cyklus, som jeg bare ikke har lagt mærke til før og kvalme med opkast kan jo bare være sygdom. Tør ikke tro for meget, men er spændt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal teste søndag - min ene brystvorte er ømt og har haft let kvalme de sidste par dage som dog endte i akut opkast idag. Men det ømme bryst kan være en del af min cyklus, som jeg bare ikke har lagt mærke til før og kvalme med opkast kan jo bare være sygdom. Tør ikke tro for meget, men er spændt!

Uuuh krydser fingre for dig....

Jeg har modtaget 10 tests idag og har virkelig svært ved at holde nallerne fra dem :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuh krydser fingre for dig....

Jeg har modtaget 10 tests idag og har virkelig svært ved at holde nallerne fra dem :-/

Jeg fik mandens dankort idag og stod og gloede på det. Så siger han: "Ja du må vel hellere bestille de tests?!" - så mon ikke der er en anden end mig der er utålmodig. Han har indtil idag holdt hårdt på at jeg skulle vente til onsdag (hvor jeg ville være 4+0) med at teste, men han kan jo selv mærke og se mine symptomer, så han er jo også spændt :) (håber ikke det hele er i hovedet, man skal passe på med at glæde sig! :bd )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal teste søndag - min ene brystvorte er ømt og har haft let kvalme de sidste par dage som dog endte i akut opkast idag. Men det ømme bryst kan være en del af min cyklus, som jeg bare ikke har lagt mærke til før og kvalme med opkast kan jo bare være sygdom. Tør ikke tro for meget, men er spændt!

Tør heller ikke tro på noget her, men det kunne da være dejligt hvis den nu var der ;)

Har bare lyst til at teste og finde ud af noget, men da jeg kun vil være 3+1 i dag er det jo dumt, men tror måske jeg kommer til det før søndag :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tør heller ikke tro på noget her, men det kunne da være dejligt hvis den nu var der ;)

Har bare lyst til at teste og finde ud af noget, men da jeg kun vil være 3+1 i dag er det jo dumt, men tror måske jeg kommer til det før søndag :badgirl

Haha forestiller mig også at jeg måske kommer til at gøre det lørdag når testene kommer i morgen - det er laaaang tid at skulle lade dem ligge HELT til søndag :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha forestiller mig også at jeg måske kommer til at gøre det lørdag når testene kommer i morgen - det er laaaang tid at skulle lade dem ligge HELT til søndag :lolhit

Er der noget med, at man hos nogle først kan se en graviditet efter 4-5 uge? Ved du det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der noget med, at man hos nogle først kan se en graviditet efter 4-5 uge? Ved du det?

Det har jeg i hvert fald hørt om - det er vist meget forskelligt hvornår man kan tjekke positiv. Altså det bedste tegn er jo at mens ikke kommer :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg i hvert fald hørt om - det er vist meget forskelligt hvornår man kan tjekke positiv. Altså det bedste tegn er jo at mens ikke kommer :rolleyes

Satser på at mens bliver væk hos os alle sammen :)

Men ihh hvor ville jeg ønske jeg ikke havde test i huset lige nu ;)

De er virkelige svære at lade ligge, men manden er hjemme så han siger nej, så derfor må jeg finde tålmodigheden frem, det er bare ikke nemt når han konstant siger jeg er gravid pga ømme bryster og den der murren i maven / underlivet - nogen der vil sælge lidt tålmodighed??? :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg i hvert fald hørt om - det er vist meget forskelligt hvornår man kan tjekke positiv. Altså det bedste tegn er jo at mens ikke kommer :rolleyes

Jeg håber.... :-) idet jeg får har været gravid, ved jeg, at da kunne man først se det i uge 5.... :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Satser på at mens bliver væk hos os alle sammen :)

Men ihh hvor ville jeg ønske jeg ikke havde test i huset lige nu ;)

De er virkelige svære at lade ligge, men manden er hjemme så han siger nej, så derfor må jeg finde tålmodigheden frem, det er bare ikke nemt når han konstant siger jeg er gravid pga ømme bryster og den der murren i maven / underlivet - nogen der vil sælge lidt tålmodighed??? :lolhit

Jeg køber også gerne lidt. Har som sagt selv 10 tests liggende og kan fysisk ikke se dem pt, men mit hovede drages konstant af dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HAr sku vist ikke rigtig noget tålmodighed at sælge ud af :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle der har snydetestet? JEg har modtaget mine tests idag, men vil nok kun være 3+2 og morgenurinen er jo long gone, så det nytter nok ikke så meget at prøve :lolhit

Forsøger at holde mig i skinnet til søndag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle der har snydetestet? JEg har modtaget mine tests idag, men vil nok kun være 3+2 og morgenurinen er jo long gone, så det nytter nok ikke så meget at prøve :lolhit

Forsøger at holde mig i skinnet til søndag...

Ikke endnu - prøver også at væbne mig med tålmodighed, men er svært når manden er sikker på den er der ;)

Og vil også teste med morgenurin så tidligst i mnrgen.

Stod dog igår og kiggede på nogle teste der kunne virke allerede fra 6 dage efter Befrugtning, overvejede længe, inden jeg skyndte mig at gå fra dem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke endnu - prøver også at væbne mig med tålmodighed, men er svært når manden er sikker på den er der ;)

Og vil også teste med morgenurin så tidligst i mnrgen.

Stod dog igår og kiggede på nogle teste der kunne virke allerede fra 6 dage efter Befrugtning, overvejede længe, inden jeg skyndte mig at gå fra dem ;)

Uh ja det ville ikke være for gode at få fingre i :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle der har snydetestet? JEg har modtaget mine tests idag, men vil nok kun være 3+2 og morgenurinen er jo long gone, så det nytter nok ikke så meget at prøve :lolhit

Forsøger at holde mig i skinnet til søndag...

Ja det har jeg :whistling hvis jeg er gravid er jeg i 4+2.. negativ test <_< ingen mens ellers mens smerter :rolleyes så der er da lidt håb endnu, vågnede nemlig med det værste kvalme i morges, trøster mig lidt med at da jeg ventede vores datter kunne jeg først teste positiv i uge 6-7 så jeg må vente med tålmodighed, det er bare ikke min bedste side :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det har jeg :whistling hvis jeg er gravid er jeg i 4+2.. negativ test <_< ingen mens ellers mens smerter :rolleyes så der er da lidt håb endnu, vågnede nemlig med det værste kvalme i morges, trøster mig lidt med at da jeg ventede vores datter kunne jeg først teste positiv i uge 6-7 så jeg må vente med tålmodighed, det er bare ikke min bedste side :whistling

Uh det var da også sent at kunne teste positiv. Men som du siger, så længe der ingen mens er, så er det godt nyt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER