Morpige

Nytårsforsæt?!

24 indlæg i dette emne

Normalt gider jeg ikke at lave nytårsforsæt, men I år har jeg et nytårsforsæt som jeg glæder mig til at gå igang med.

Inden det bliver 31/12-2011, vil jeg veje under 100 kilo. Det er ca. 6 kilo der skal tabes. Det lyder ikke af så meget. Men når fysikken er dårlig (altså helbredsproblemer) så er det meget. Jeg har fint klaret det samme i år. Men næste år, skal den ligge fast under 100!

hvad med jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har hele 2 nytårs fortsæt...

1: at fortsætte min livstilsændring, som har været på juleferie her i december, men vil gerne ned på en normal vægts BMI.

2: at være sødere ved min mand, for jeg ved godt, at jeg kan være en strid banan at være sammen med...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen altså mit nytårsforsæt er det samme som dit, få tabt de 10 kg gerne 15 kg, men bare så jeg er ved de 70-75 kg ved næste nytår :) Derefter må vi se om der skal flere kg af, vil gerne derned hvor jeg var, da jeg mødte min mand, 62 kg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen altså mit nytårsforsæt er det samme som dit, få tabt de 10 kg gerne 15 kg, men bare så jeg er ved de 70-75 kg ved næste nytår :) Derefter må vi se om der skal flere kg af, vil gerne derned hvor jeg var, da jeg mødte min mand, 62 kg :)

jeg har opgivet, at komme ned og veje det, som jeg gjorde, da jeg mødte min mand, for der var jeg bare rigtig slank.... Det er jeg ikke mere, og jeg har endda ikke engang en graviditet at skyde skylden på, som i andre har

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har opgivet, at komme ned og veje det, som jeg gjorde, da jeg mødte min mand, for der var jeg bare rigtig slank.... Det er jeg ikke mere, og jeg har endda ikke engang en graviditet at skyde skylden på, som i andre har

Men det betyder da ikke det ikke kan lade sig gøre!

Jeg har det meste af mit liv vejet 55 kilo, indtil jeg pludselig steg 30 kilo på 3 måneder og så gik det bare opad. Træls. Jeg kommer ikke til at veje 55 kilo igen, men det vil jeg heller ikke. Jeg må jo have lignet en der var i nød!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har opgivet, at komme ned og veje det, som jeg gjorde, da jeg mødte min mand, for der var jeg bare rigtig slank.... Det er jeg ikke mere, og jeg har endda ikke engang en graviditet at skyde skylden på, som i andre har

Jeg har endelig også opgivet at komme ned på de 62 igen, men naiv som jeg er, så håber jeg jo stadig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men det betyder da ikke det ikke kan lade sig gøre!

Jeg har det meste af mit liv vejet 55 kilo, indtil jeg pludselig steg 30 kilo på 3 måneder og så gik det bare opad. Træls. Jeg kommer ikke til at veje 55 kilo igen, men det vil jeg heller ikke. Jeg må jo have lignet en der var i nød!

Når jeg ser tilbage på billeder, hvor jeg var de 62 kg, så var jeg faktisk for tynd. Jeg havde fysisk hårdt arbejde (maler), aktiv atlet og er 177 cm høj. Så jeg var topfit, i modsætning til i dag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har ikke noget og får det heller ikke, det motivere mig ikke at gi mig selv et løfte "bare fordi" det er nytår, nope så hellere når motivationen er der som da jeg startede mit vægtab :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har da nogle stykker, selvom jeg hader nytårs fortsæt :blush

Vil gerne smide nogle kg, hvor mange ved jeg ikke, gider bare ikke være små-buttet mere :blush

Et job kunne da også være super :)

Blive bedre til at prioterer min tid, synes ikke altid jeg er lige god til det :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

at komme i gang med motion så håndtagene forsvinder

være mere glad og ikke så nemt blive trist

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Min liste ser således ud:

1. At tabe 14 kg. Starter hos diætist 6. januar og så skal jeg i gang,,,,håber de er væk inden jeg skal til Egypten i slutningen af juni

2. At have mere tid med min søde mand. Den skulle jo egentlig være nem nok, men jobbet og mine to søde aber på 3 og 5 år, stjæler godt nok meget af tiden.

3. Løbe en halvmarathon. Et væddemål med min lillebror og det vil jeg bare ikke tabe,,,,,,,,,og så kan træningen vel også hjælpe mit første fortsæt på vej:-)

4. Huske at prioritere min tid.

5. Kun drikke 1/2L cola om dagen,,,,,,,,,,,,,hmm når jeg skriver det synes jeg ikke det lyder rigtig sundt,,,,,men lidt synd skal der vel være plads til?

Det var vist alt for 2011,,,,,det skulle vel ikke være så svært :lolhit :lolhit :lolhit

Ønsker Jer alle held og lykke med Jeres fortsætter og måske kan vi hjælpe hinanden med at holde hinanden lidt i ørerne

Godt nytår til alle :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh det er svært..

For hvor mange gange har man ikke lovet sig selv at NU er det nu... <_< MEN

*Jeg vil forsøge og bruge mere tid på MIG!

*Lade være med at stresse - og sige ja tak til for mange ting

*Kassere folk "hurtigere" når de træder på mig

*Tabe "nogle" kg... - måske melde mig ind sammen med de andre seje piger herinde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. at tabe 8-10 kg inden 4/6 2011

2. At blive mindre distræt og lære at huske hvor jeg ligger mine ting

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har to.

Ikke købe unødvendigt tøj, ting, legetøj mm til mig eller børnene

Skrive min. et ønske på min ønskeseddel, om måneden. For har normalt aldrig nogen ønsker til fødselsdag og jul

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit nytårsforsæt er at komme i gang med at løbe igen og tabe mig 5 kg til en start

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil træne 2 gange om ugen i det nyåbnede lokale motionscenter....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gøre en indsats for at komme igang med at løbe ... og se om det overhovedet er noget for mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope! Ingen nytårsforsæt... Jeg tror ikke rigtig på det. Men jeg har da mange ting, jeg gerne vil være bedre til, sådan helt generelt. Jeg vil f.eks. gerne være en bedre mor med større overskud...

Og så skal jeg fortsætte mit vægttab i samme fine stil, som i de sidste par mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne i gang med at løbe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har egentlig ikke nogen nytårsfortsætter men når jeg læser her kan jeg se at det har jeg for jeg har nogle ønsker for 2011 - jeg ønsker at fortsætte med at løbe hver uge og så vil jeg gerne løbe erimitage løb i oktober:-)

men det vigtigste er at jeg vil blive en gladere mor tage tingene lidt lettere og undgå konflikterne!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg har lige pt ikke nogle, men i slutningen af april, SKAL jeg opstarte min træning igen.. Der håber jeg min krop er kommet sig oven på en fødsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har flere mål:

  • Tabe 10 kg
  • At blive fysisk aktiv - melde mig ind i motionscenter og forhåbentlig blive motiveret
  • At bestå mine eksaminer til sommer
  • At finde et job som folkeskolelærer
  • Vende tilbage til mine sunde kostvaner, der røg lidt i vasken efter min MA i starten af december

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Egentlig var mit nytårsforsæt at få et arbejde til august.. meeen.. Mon ikke det udsættes, til fordel for et nytårsforsæt der hedder at blive en god mor :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER