Little Angels <3

Mig, min kæreste og vores lille spire.. :)

234 indlæg i dette emne

Åååh hvor er han smuk!!! <3

Det er da en vildt tydelig tap han har :D jeg troede ikke den var SÅ tydelig :)

jeg har besluttet mig for at vente til MD scanningen med at vide kønnet, jeg føler at jeg er 90% sikker på at det er en lille pige jeg har i mavsen :)<3

Uuh jeg kender godt det med de tuuunge bryster, føler nærmest jeg falder forover når jeg tager bh'en af :D det har desværre også resulteret i at jeg allerede har fået nogle rigtig grimme og dumme strækmærker på brysterne :( så tør jeg ikke tænke på hvordan resten af min krop ser ud til maj :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Flot mave du har og tillykke med at i nu ved det bliveren dreng :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh hvor er han smuk!!! <3

Det er da en vildt tydelig tap han har :D jeg troede ikke den var SÅ tydelig :)

jeg har besluttet mig for at vente til MD scanningen med at vide kønnet, jeg føler at jeg er 90% sikker på at det er en lille pige jeg har i mavsen :)<3

Uuh jeg kender godt det med de tuuunge bryster, føler nærmest jeg falder forover når jeg tager bh'en af :D det har desværre også resulteret i at jeg allerede har fået nogle rigtig grimme og dumme strækmærker på brysterne :( så tør jeg ikke tænke på hvordan resten af min krop ser ud til maj :(

Jeg var 99 % sikker på, at det var en pige.. hehe.. havde drømt det, følte det og at det skulle være en dreng virkede helt utænkeligt... Selv min kæreste troede det var en pige.. Men nej, dreng it is.. ;) Det er nu også dejligt, så får vi én af hver køn.. :)

Det er mega træls med strækkerne... :( Dem fik jeg også MANGE af med freya, så håber at det ræs er overstået på forhånd.. Orker ikke flere af dem..

Med hensyn til kønnet, så bliver man glad ligemeget hvad man får.. Det er jo ens barn, og man elsker dem for altid.. Selvom jeg liiiige skal vænne mig til tanken om, at vi skal have en drenge-basse.. ;) :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, så blev det tid til jordemoder idag.. Skal være dernede 10.30, men regner ikke med, at der skal ske det helt vilde.. Det gjorde der hvert fald ikke med freya... Og forventer man ikke sådan lige noget, så bliver man jo heller ikke skuffet.. ;)

Og så er jeg 15+0 idag.. Jeg føler det som en milepæl, for hver uge vi gennemfører med en sund baby... Alligevel frygter jeg MD skanningen, for... Man ved jo aldrig.. :unsure

Men nå, baby er der jo hvert fald, og kommer ligemeget hvad.. Man ønsker sig vel bare altid én, som har alt hvad den skal have..?

MD er så d. 10/01-13, så der går lidt endnu, før sløret bliver løftet.. Men, krydser fingre for en sund baby hvert fald!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det til jordemoder? :) jeg skal først afsted D. 18. December, så der går lige lidt :)

jeg var hos lægen idag for at bede om en sygemelding pga. Graviditetsgener som gør at jeg har rigtig svært ved at komme op og afsted i skole hver dag og nu har skolen fået nok og vil tage min SU og nok smide mig ud hvis jeg ikke får en sygemelding :( har en rigtig sød læge og regnede med at det ikke ville blive noget problem at blive sygemeldt, men han ville kun give mig to uger :( er rigtig skuffet og ked af det idag for så betyder det jo bare at skolen så først smider mig ud om to uger og det kan jeg ikke overskue :(

Undskyld, men har bare en rigtig øv-dag idag :(!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik faktisk rigtigt fint til jordemoder.. Hun er af gammeldags karakter, og iøvrigt meget påståelig.. Men har også humor, og tror godt vi kan komme ind på hinanden.. Men.. Hun oplyste mig rigtigt godt mht. fødselsforberedelser, ammeundervisning, øvelser under graviditeten osv.. Og afslutningsvis mærkede hun på maven, og konstaterede alt vokser som det skal.. Så det var fint synes jeg.. :)

Jeg er ked af, at det står sådan til med din skole? :( Og hvad sker der for dumme læge! Øv altså... Det er jeg rigtig ked af at høre.. Men, kunne de intet gøre for dig derud over? Hvilke gener er det du har? *Trøste :kram2*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg har egentlig bare kvalme om morgenen og er super træt, og da jeg er MEGET b-menneske i forvejen er det bare noget hø for mig at stå op og være frisk kl 7 om morgenen :/ må jo bare gå til lægen igen om to uger og få en ny sygemelding på to uger :) synes bare lige alt var lort igår, havde bare lige brug for at komme ud med noget :) min kæreste har lidt svært ved at forstå hvorfor jeg reagerer så voldsomt på små ting, men føler tit at alting bliver uoverskueligt for mig :)

Jeg glæder mig til jeg skal til jordemoder :) har aldrig prøvet det før så ved slet ikke hvad jeg forventer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I see... Men det er også hårdt nok, at have kvalme i det hele taget.. :( Jeg er jo selv sygemeldt for tiden, fordi jeg simpelthen ikke kan komme mig.... Jeg glæder mig bare til, at det her kvalme ræs er over!

Men ja, der er vel ikke andet for, end hvis du fortsat er skidt om fjorten dages tid, så må du have fjorten dage mere... Men skal vi ikke satse på, at det så er overstået til den tid.? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det satser vi på :)

Puuha så er jeg 4 måneder henne idag, det føles underligt, men fedt! :D synes det er gået super hurtigt :) <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sneg mig til en spontan kønsscannig idag! Vi skal have en PIGE!!!!! <3<3<3 ååååh hun er smuk :')

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå.. Så kommer der lige en forsinket opdatering, men tænkte den skulle til inden den næste.. Ellers bliver det vidst rodet.. ;)

Men.. 15 uger er nu rundet.. Tjaeh.. Det føles jo helt dejligt! Så er man en uge nærmere målet hvert fald.. :wub

Jeg har efterhånden også vænnet mig til tanken om en lille dejlig dreng... Bliver jo fedt at prøve begge køn..! Det er ikke alle der får lov til det jo. ;)

Symptommæssigt går det op og ned.. Jeg er meget træt, og til tider stadig forkvalmet.. Troede det ville være gået helt over på dette tidspunkt, men det er som om det bare ikke vil slippe mig sådan helt igen.. :(

Derudover er min bryster ved at eksplodere nu.. Købte ny bh igår... 75 G.. Undskyld HVAD sagde jeg bare, da hun havde målt mig i butikken.. Suk.. Med freya gik det nu også vildt for sig, under amning var jeg oppe i var jeg oppe i H og I.. Det er totalt langt ude synes jeg.. :/ Det gør ligefrem bare ondt og er alt for tungt.. Min kæreste er dog lykkelig.. Ikke at de var små før, men lidt mere er jo altid godt.. (hans ord, ikke mine!) For mig behøvede de ikke at vokse mere!

Og, så selvfølgelig mavebilledet.. :)

post-5706-0-85977100-1355393045_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænkte også, at det lige kunne være sjovt at lægge et billede op fra min sidste graviditet..

Disse er taget tre uger før jeg fødte, og på dette tidspunkt havde jeg taget 28 kilo på..! Ö Heldigvis røg det hele igen efterfølgende.. ;) Meen, man kan godt se, at jeg er vældig godt i stand.. :D

post-5706-0-51229500-1355393742_thumb.jp

post-5706-0-97191500-1355393750_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sneg mig til en spontan kønsscannig idag! Vi skal have en PIGE!!!!! <3<3<3 ååååh hun er smuk :')

Ej hvor dejligt! Så var din fornemmelse jo rigtig.. ;D Dejligt med en lille pige hvert fald.. De er lækre.. ;)

Og ja.. 4 mdr rundet.. Det er sådan set ok.. ikk. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som mor til en dreng kan jeg kun anbefale det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som mor til en dreng kan jeg kun anbefale det :)

Hvilket, at have en af hvert køn? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog lige et barmave gravidfoto idag, bare for at prøve det.. Og, jeg synes jeg vil dele det med jer.. ;)

Den er liiiidt sød mavsen.. <3

(Min ryg ser lidt mystisk ud, men det er vidst den lilla bluse under det andet, som får min ryg til at ligne, at den laver folder.. ;))

post-5706-0-74231900-1355427789_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes faktisk din mave ser ret meget ud som min :) Du er jo ikke så langt som mig, men tæt på og til gengæld anden gangs fødende så det passer nok meget godt.

Fin mave i hvert fald! Og ja, er sikker på at drengebørn er skønne! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er da ikke bare liidt sød, den er meget sød din mavse :D det er så dejligt at man ser rigtigt gravid ud og ikke bare småfed :D

Jeg tror jeg er begyndt at kunne mærke lidt at hun tumler rundt derinde når jeg ligger ned, åh det er skønt :')

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe... Den er hvert fald bule agtig.. ;)

Har i set billederne længere oppe, fra min tidligere graviditet? :D Der var jeg både gravid OG småfed.... :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du var overhovedet ikke småfed i din tidligere graviditet, du er bare slank nu :-) Begge graviditeter klæder dig :-) selvom det er min første, er min mave altså også bare stor allerede :-O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du var overhovedet ikke småfed i din tidligere graviditet, du er bare slank nu :-) Begge graviditeter klæder dig :-) selvom det er min første, er min mave altså også bare stor allerede :-O

EJ hvor er du bare sød.. Men ikke som i, at min mave var stor og rund.. Men som i, at resten af mig var dellet... Og det ses måske ikke så tydeligt her, men himmel da.. ;) Så er glad for, at jeg indtil videre ikke følger min gamle skala for vægtstigning, for havde allerede taget 9 kilo på, da jeg var 5 mdr henne... og det er for meget, når man ikke har brug for at tage på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes faktisk din mave ser ret meget ud som min :) Du er jo ikke så langt som mig, men tæt på og til gengæld anden gangs fødende så det passer nok meget godt.

Fin mave i hvert fald! Og ja, er sikker på at drengebørn er skønne! :loveshower

Det passer nok meget godt ja.. ;) Men øj.. Sys den er ved at være godt rundt nu... hehe

Og ja.. Er også helt sikker på, at drengebørn er helt fantastiske!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er da ikke bare liidt sød, den er meget sød din mavse :D det er så dejligt at man ser rigtigt gravid ud og ikke bare småfed :D

Jeg tror jeg er begyndt at kunne mærke lidt at hun tumler rundt derinde når jeg ligger ned, åh det er skønt :')

Tak for'et.. ;) Sys som du bare det er dejligt, at ingen længere er i tvivl om hvorfor maven er der... ;)

Og ej hvor skønt! Der er ikke noget bedre, end når man kan mærke sin livsglade baby i mavsen.. <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, så kommer den ugentlige opdatering alligevel, selvom der har været meget løbende.. Der er ikke det store at tilføje ud over, at jeg STADIG er på randen til at dø af træthed, og jeg STADIG er plaget af kvalme... At jeg nu tisser meget oftere og ligeledes har fået halsbrand.. GREAT! Men.. Derudover, så sad jeg her for ti sek siden med mine hænder foldet ovenpå maven, så det var siden af hånden, der hvilede på maven, fordi jeg havde min mobil... OG.. SÅ sker det.. Jeg er næsten overbevist over, at jeg mærkede en synkron følelse indenvendigt og et puf under min hånd... Det virker bare meget tidligt.. Så KAN det virkeligt passe? Nej vel? :kuller

post-5706-0-47423000-1355605490_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har jeg også fornøjelsen af halsbrand - øv!

Kan ikke se hvilken uge du er i - så om det er tidligt ved jeg ikke. Jeg er selv 19+4 (tror jeg nok). Og jeg mærker min lille dreng flere gange om dagen. Men kun indvendigt. Kan slet ikke huske hvornår jeg mærkede min datters puf udefra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER