Little Angels <3

Mig, min kæreste og vores lille spire.. :)

234 indlæg i dette emne

Jaa.. I wish.. For det står stadig noget hårdt til herhjemme.. Suk.. Men, jeg håber på bedring, snart!

Og ja.. Det er skønt med akvarie.. Vi fik aldrig købt fiskene, for det viste sig, at der skal gå minimum en uge fra man starter et helt nyt akvarie op, til man putter fisk i.. Så vi nøjes se kigge på dem i butikken indtil videre.. ;)

Regner med at købe dem torsdag i stedet, så vi er sikke på, at der er etableret et godt fiskemiljø i akvariet.. :) så vi gælder os..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå.. Så rundede jeg 9. uge.. Er startet i akupunktur behandling mod kvalme.. Var afsted i fredags, og skal igen tirsdag og fredag den kommende uge.. Håber så inderligt det hjælper! Nu er jeg nemlig også ledsaget at voldsom halsbrand.. Er virkeligt ved at få spat.. At have slem kvalme og hovedpine er én ting, men når man oveni har en ulidelig svien i hals/bryst, så er det næsten ikke til at klare.. Det bliver især slemt her om aftenen.. FØJ! I HATE IT! :gal

Drømmer bare om, der skulle være en naturlig vej til lindring, men umiddelbart så ser det ud til, at man skal ty til enten galieve eller andre produkter af samme genre.. Bryder mig bare slet ikke om det.. :( Ringede også til vagtlægen i et håb om, at han kunne give mig et naturligt vidundermiddel... "Drik en kop mælk sagde han".. Ok.. Det hjalp 10 min, men det brænder så igen for næsten fuld styrke.. SUK! Nogle gode råd? :help

Og så selvfølgelig det obligatoriske mavebillede.. :)

post-5706-017704300 1350850890_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med Luca fik jeg nogle tyggetabletter, der smagte af mentol. Kan selvfølgelig ikke huske navet på dem men de var i en blå pakke.

Ellers virker pebermynte the på mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da ærgeligt at i ikke måtte putte fisk i med det samme, jeg håber ikke at freya blev alt for skuffet :)

Det bliver spændende at se om akupunkturen virker mod kvalmen, det ville være lækkert at slippe af med den! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med Luca fik jeg nogle tyggetabletter, der smagte af mentol. Kan selvfølgelig ikke huske navet på dem men de var i en blå pakke.

Ellers virker pebermynte the på mig!

Jeg har simpelthen opdaget, at hasselnødder hjælper henrivende.. :D Så det er bare yndlings! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da ærgeligt at i ikke måtte putte fisk i med det samme, jeg håber ikke at freya blev alt for skuffet :)

Det bliver spændende at se om akupunkturen virker mod kvalmen, det ville være lækkert at slippe af med den! :)

Fiskene er nu ankommet sikkert til akvariet, og barnet er henrykt.. Hun blev ikke skuffet, da vi ikke købte dem som lovet, for som sagt tog vi bare derned og kiggede på dem - MEGET længe.. ;) Men, nu er de her altså.. 4 styks smukke gubbier.. Såå er spørgsmålet bare, hvor længe der går, før der kommer unger.. :rolleyes

Akupunkturen har indtil videre ikke gjort underværker.. Havde to dage, hvor jeg havde det helt fantastisk, og jeg troede at det var akupunkturen der gjorde det.. men neeeej neeeej.. Kvalmen kom igen for fuld styrke, og øv siger jeg bare.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev vi scannet igår, og så den smukkeste lille bebs med den lækreste hjertelyd og blink.. Den dunkede rundt med hovedet, og vinkede en enkelt gang.. Nuuurh den er bare SÅ dejlig..! Tror også manden han fik en enkelt tåre i øjenkrogen, da han så sin baby have det så godt.. :7himmel Og ja, så passer terminen stadig helt perfekt, så det er bare skønt! :loveshower

Billede kommer lige på et andet tidspunkt.. Nu er jeg nemlig træt, så skal lige have aftenens obligatoriske lur.. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åååååååhhhhh, kan den vinke?? :yay Jeg fik næsten tårer i øjnene da jeg læste det, nu vil jeg også scannes! :loveshower

Hold op hvor har min krop bare ikke styr på mine hormoner lige for tiden, begynder bare at græde så let som ingenting! :( oplever du også det, eller er det bare mig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den fine scanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åååååååhhhhh, kan den vinke?? :yay Jeg fik næsten tårer i øjnene da jeg læste det, nu vil jeg også scannes! :loveshower

Hold op hvor har min krop bare ikke styr på mine hormoner lige for tiden, begynder bare at græde så let som ingenting! :( oplever du også det, eller er det bare mig?

hehe.. Ja.. den stimlede hvert fald med sin venstre arm.. :loveshower Åh den er så dejlig!

Og, nej.. det er ikke så slemt.. det var værre lige til at starte med.. synes ikke sådan jeg er den store hormonbombe.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den fine scanning :)

Tak.. Det gav en smule mere ro hvert fald! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået overtalt kæresten til at vi tager en scanning i næste uge, tror ikke jeg kan vente til nakkefold med at se den lille blob :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået overtalt kæresten til at vi tager en scanning i næste uge, tror ikke jeg kan vente til nakkefold med at se den lille blob :balloons

Hehe.. Det forstår jeg altså virkeligt godt.. man bliver helt fjollet, når man får lov at se den lille prut.. GLÆD jer! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør vi også! :7himmel

Er jo lidt nervøs efter det brune udflåd :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha.. Tror ikke du skal bekymre dig..! (Selvom det kender jeg alt for godt til, at man ikke kan lade være med!) :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ja.. Så rundede vi da også lige 9+3 idag.. Synes tiden går okay hurtigt her for tiden.. :) Kvalmen er praktisk talt også forsvundet, efter min 3. akupunkturbehandling, så jeg er i himlen! Jeg er heller ikke nær så træt mere, så det er skønt.. til gengæld har jeg tit ondt i ligamenterne, men kort varigt.. Og så stadig halsbrand, men det kan slås ned med nødder.. Så alt i alt har jeg det faktisk godt.. :loveshower

Glæder mig til på fredag, hvor jeg skal til 1. graviditetsundersøgelse, og går ud fra, at jeg også får min tid til nakkefold der..

I får også lige det obligatoriske mavebillede.. Selvfølgelig.. :7himmel

post-5706-091830500 1351535121_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også at min mave er begyndt at bule nu :D - men det kan godt være at jeg bare er lidt fed ;).

Skal scannes på onsdag på en klinik i Århus, jeg glææææder mig sådan!

Har også fået en tid til nakkefold, der stod vidst 20. november :) det er bare lækkert! - men håber jo selvfølgelig at alt er som det skal være onsdag, ellers skal jeg jo ikke til nakkefold :s .... Men selvfølgelig er alt godt! :)

Har du et billede af din sidste scanning? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig er alt godt! Og ja det har jeg, men har kun et, hvor baby er lidt utydelig tilbage. Bedsteforældrene skulle jo have et hver! :rolleyes :7himmel

Har endnu ikke fået tid til nakkefold, så det skulle jeg gerne snart få da.. :)

Og det skulle ikke undre mig, hvis mausen buler lidt.. baby er også ved at være stor jo. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad tror du, er det bare fordi jeg spiser for meget eller er det bebsen? :balloons

post-5556-063231200 1352033695_thumb.jpg

post-5556-076331500 1352033706_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For mig ser det mere ud til at du er oppustet, "no hard feelings" ;D knæk knæk.. Det ligner nemlig min mave.. Der hvor jeg kan se at man vokser, er lige under trussekanten.. Min kæreste driller mig med jeg har fået en ekstra delle ;) hehe. Det ser ud til du er vokset lidt længere nede også.. Babyen ligger jo meget langt nede endnu.. :) men sikke en fin mave!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad tror du, er det bare fordi jeg spiser for meget eller er det bebsen? :balloons

Uuha.. Tror den er vokset en smule måske? :loveshower

Har du egentligt fået tid til nf endnu? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå.. Men så rundede jeg heldigvis også 11. uge..

Kvalmen holder sig på nuværende ikke tilbage! :( Det er lidt hårdt synes jeg..

Og trætheden er også ved at tage over igen, men det skyldtes højest sandsynligt, at jeg ikke sover tungt gennem natten.. Bliver konstant afbrudt i min søvn, og så er det vel klart, at man ikke føler sig frisk mere. Selv efter 9 timers søvn.. <_<

Så fik vi også fortalt min far og hans kone samt min lillesøster om graviditeten.. Det var ret akavet, men tror da de blev glade.. Det var hvert fald ikke som da vi fortalte det til min mor, for hun blev ellevild.. Nå men.. Så er der kun nakkefoldsscanningen og imellem os og så at resten af verden får besked om vores kommende baby på snart 4 cm. :D :loveshower

Lurede også lige på, at det er ufatteligt for forskellig maven kan se ud fra uge til uge.. Men nå.. Her er der et billede alligevel.. :)

post-5706-090014900 1352054490_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ekstra b-vitaminer er godt mod kvalmen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg har fået tid til nakkefold d. 20 eller 22, kan ikke lige huske hvad der stod, og så har jeg også fået tid til en anden scanning i januar, tror det er misdannelses scanning :) men glæder mig allermest til scanning på onsdag! :loveshower

Hvorfor var det akavet at fortælle det?, hvad sagde de da?

for mig har det også været lidt træls/akavet at skulle fortælle om min graviditet pga. kommentarer som "ja så må vi jo se om det bliver til noget denne gang" :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg har fået tid til nakkefold d. 20 eller 22, kan ikke lige huske hvad der stod, og så har jeg også fået tid til en anden scanning i januar, tror det er misdannelses scanning :) men glæder mig allermest til scanning på onsdag! :loveshower

Hvorfor var det akavet at fortælle det?, hvad sagde de da?

for mig har det også været lidt træls/akavet at skulle fortælle om min graviditet pga. kommentarer som "ja så må vi jo se om det bliver til noget denne gang" :(

Ej hvor er det frækt sagt!! :-( Hvem har sagt det til jer? Det kan man da ikke tillade sig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER