Little Angels <3

Mig, min kæreste og vores lille spire.. :)

234 indlæg i dette emne

HAHAHAHA... EJ! Pinligt.. Hihi.. Men, jeg tror altså oz at jeg har mærket bebs idag..? :o

Men, hvem ved om det oz bare en er prut der vil ud.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg sad igår med pc'en på skødet og så ligepludselig føltes det som en lille boble der bristede omkring min livmoder, men 10-20 minutter efter føltes det bare som almindelig luft i maven :) hvordan føltes det da du måske mærkede det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg følte et disideret dunk på indersiden af maven..? :kuller

Sjovt nok lige der i højre side hvor baby opholder sig.. Derfor jeg undrede mig.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuhh, hvor spændende! :loveshower

så må du lige holde øje med om det kommer igen! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaa.. Dét gør jeg såmænd oz. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hallo manner... Så kom dagene altså, hvor den pressede 12 ugers grænse er nået.. Føler mig bare så lykkelig! Vores store pige fik også nyheden igår, og siger at hun skal være storesøster, for der ligger en baby i mors mave.. Det er lidt sødt.. :biglove

Den anden dag sagde vægten næsten 3 kg +.. Og dét er jeg ikke helt tilfreds med, så har begrænset indtaget de sidste par dage.. Magter ikke at tage 31 kilo på ligesom sidst! Desuden er jeg begyndt at træne.. Bare stille og roligt tre gange om ungen med yoga, pilates og crosstrainer, så jeg mandag har pilates, onsdag cross og fredag yoga.. Det er sådan set rigtig fint!

Der kommer også lige det sædvanlige mavebillede.. :)

post-5706-0-61697500-1353183813_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var jeg til nakkefoldsscanning idag :) åååh hvor er vores lille baby sød og smuk <3 og den hoppede og dansede og ville ikke ligge stille så damen kunne måle den :) ny termin, igen igen igen, 26 maj :) hun ville ikke fortælle kønnet :( min kun scannede bebsen nedefra og kun sagde mig ikke imod da jeg sagde at der i hvert fald ikke var en tap der :) tror det bliver en lille pige <3 vi køber os nok til en scanning i december hvis vi kan finde penge til det blandt alle de pokkers julegave indkøb :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den gode scanning :)

Var der nogen grund til hun ikke ville fortælle kønnet eller var det bare fordi hun ikke var helt sikker?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var jeg til nakkefoldsscanning idag :) åååh hvor er vores lille baby sød og smuk <3 og den hoppede og dansede og ville ikke ligge stille så damen kunne måle den :) ny termin, igen igen igen, 26 maj :) hun ville ikke fortælle kønnet :( min kun scannede bebsen nedefra og kun sagde mig ikke imod da jeg sagde at der i hvert fald ikke var en tap der :) tror det bliver en lille pige <3 vi køber os nok til en scanning i december hvis vi kan finde penge til det blandt alle de pokkers julegave indkøb :)

Årh hvor skønt! Har glædet mig til at høre fra dig, hvordan det gik.. <3

Fedt er baby bare er en vildbasse, men knap så fedt med den indenvendige skanning og at hun ikke ville fortælle kønnet... Men men.. Hvis man ikke er sikker, så er det oz synd for forældrene, hvis de så går amok med kønsbestemt babystuff.. ;)

Jeg glæder mig bare til den 3 nu som et lille barn!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg var lidt træt igår da jeg skrev, jeg mente at hun scannede babyens numse og der var ingen tap :) heldigvis ingen indvendig scanning, det er jeg glad for er overstået ;) hader den dildodimmer :D

Hun ville ikke fortælle om kønnet da det ikke var hendes job :( dumme dame :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså også de færreste, der kan og vil fortælle noget om det allerede til NF... Jeg ville blive MEGET overrasket, hvis hun havde sagt: "Ja selvfølgelig, det er en pige/dreng". :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg var lidt træt igår da jeg skrev, jeg mente at hun scannede babyens numse og der var ingen tap :) heldigvis ingen indvendig scanning, det er jeg glad for er overstået ;) hader den dildodimmer :D

Hun ville ikke fortælle om kønnet da det ikke var hendes job :( dumme dame :)

Haha.. ok så.. Ikke noget med nogle dildodimmere.. :lolhit

Men ja.. Kunne hun rent faktisk se det, så er det da efter min mening lidt plat, at hun ikke vil sige det, fordi det ikke er hendes arbejde.. :S

Men nå... Mon ikke man får svar før eller senere.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestemt, at der idag skal klippes julepynt og laves juledekoration med min store pige... Dét skal nok blive hyggeligt... Og så henter vi lige et mini juletræ, som vi kan have i lejligheden.. SÅ fint.. :7himmel

190 dage til termin, 97 dage til min fødselsdag, 40 dage til nytår og 33 dage til jul... OMG... Jeg glæder mig.. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor hyggeligt, jeg vil også lave julepynt :)

Har du selv prøvet din hjemme kønstest? :) jeg overvejer at gøre det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe.. Det var altså oz super hyggeligt.. :) havde købt glanspapir i tiger, så det var super fint og billigt.. ;)

Og ja... Jeg skal efter natrons mening have en pige.. Nu ser vi jo om det er sandt d 3... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13+2 det er da også et stykke vej at være kommet.. :D Jeg er overrasket over, hvor hurtigt tiden egentligt går! Og i øvrigt hvor tyk jeg er blevet..! Hehehe.. Dog kun 1½ kilo på vægten, så det er ok.. ;)

ÅÅÅHA...... Så er der 7 dage til vi skal til kønsskanning, og få klarlagt hvad det er for en lille puffer, som ligger derinde... Brugte min AngelSound igen til aften... Sidst var i tirsdags, og savnede den bare sådan... Og HOLD DA OP en forskel man hører, når man venter så længe.. Baby er jo næsten elefantstørrelse derinde snart.. Hvert fald ifølge hjertelyden.. Men altså.. Himmelsk lyder det godt nok.. Og finder den i løbet af 10 sek MAX.. Og så en anden fed ting.. Jeg hørte bare hvordan baby sparkede løs på den.. Hehe.. Det var simpelthen så sjovt.. Farmanner fik også lov, han var komplet betaget! :7himmel

Må indrømme NF gav mig noget mere ro i sindet, og nu er jeg for alvor bare begyndt at glæde mig!

Vi har oz sagt vores lille lejlighed op, og skal flytte i noget større... Det er bare fantastisk.. Skal ned og se en lejlighed på 124 kvm i stuen med terrasse og have til, til rimelige penge.. Er noget spændt.. Det sker på tirsdag, og så må der komme en update.. :)

Lige det sædvanlige mavebillede..

post-5706-0-58878400-1353876699_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæresten tog også lige et lidt sødt billede af mig forgårs.. Synes næsten lige jeg vil dele det... ;)

post-5706-0-85573100-1353876945_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige været på toilet og tisse på natron, vi skal vidst have en lille pige :7himmel Nu synes jeg også endeligt at man kan se at min mave er blevet rundere :gravid

Det lyder spændende og dejligt med en større lejlighed, hvordan gik det? :)

Nu er der godt nok ikke så længe til du skal til scanning, det var d. 3 ikke? det bliver SÅ fedt at se om det er en lille pige eller lille dreng der ligger derinde og hygger :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også lige prøve med et mavebillede :) - hvis jeg kan finde ud af det :D prøver den der app der hedder imgur, nu må vi se om det virker :) <a href=

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.....det gjorde det ikke :(

post-5556-0-17461600-1354113786_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med natrontest pigen.. ;) 80 % sikkerhed..! :lolhit

Ja det er jo lige på mandag...! :D GLÆDER MIG!

og jo.. Kan godt se at din mawi er begyndt at strutte lidt... :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ja.. Så nåede jeg også 14+2... Det er jo en fantastisk følelse, og jeg mærker baby dagligt nu i større eller mindre grad.. Det er SÅ lækkert! :wub

Mine babser er nu nået en umenneskelig størrelse, og det er nu ubehageligt at tage bh'en af, da de vejer et halvt tons (overdrivelse fremmer forståelsen, ved i nok..)

Og.... Imorgen er det jo faktisk, at vi skal op til Jordemoder.dk og hilse på baby for 4. gang.. TIL EN KØNSSKANNING... Omg jeg glæder mig... Der kommer naturligvis en opdatering snarest muligt... Vi skal til kl 9 hvert fald.. Så må vi se, hvad skanningen siger om bette ski.. IIIH...

Og så selvfølgelig en opdatering af mawi.. :D

post-5706-0-61745200-1354473502_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nu officielt, at vi skal være forældre til en lækker lille dreng... Hehe... Det er helt fuldstændigt uvirkeligt... Men åh hvor er han sød... :wub

post-5706-0-81065800-1354532685_thumb.jp

post-5706-0-66409100-1354532696_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den lille dreng!

Det er så vildt at de allerede ligner små mennesker..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak.. Og ja, det må du nok sige.. Det er næsten ikke til at forstå, at der ligger sådan en lille klump derinde.. ! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER