Little Angels <3

Mig, min kæreste og vores lille spire.. :)

234 indlæg i dette emne

Dejligt.. Jeg glæder mig også til at få en tid!

Men, det var lidt akavet, fordi jeg ikke er så forfærdeligt tæt med den side af min familie.. Så tror bare det var sådan lidt.. Ja.. Ok.. Ingen ved hvordan de skal reagere.. :rolleyes

Men hvad sker der for, at folk har sagt sådan til dig?!! De skulle have en røvfuld.. :( Det var jeg virkeligt blevet ked af.. Suk. Nogle gange, så er folk lidt tankeløse.. Desværre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen hovedsagligt min mor og det meste af svigerfamilien :/ men de glædede sig jo garanteret ligeså meget som vi selv gjorde sidste gang, og vidste ikke om de turde glæde sig igen, men det ER sårende og folk tænker sig tit ikke om :(

Kan du ikke lægge et billede ind af den angelsound du har? Vil gerne have en, men vil ikke købe en der ikke er god og som først virker i 20. Uge eller noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er den.. :)

Og ej.. Har du ikke talt med dem om, at det gør ondt på dig, når den slags bliver sagt højt.. Som om man ikke selv tænker den tanke nok i forvejen!

Men nå.. Vi skal have baby nu, så F*** alt det andet gas, som man alligevel ikke gider at bøvle med. :loveshower

post-5706-042067400 1352231581_thumb.jpg

post-5706-042376200 1352231587_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gav du for den? :) vil vildt gerne have en!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen.. Omkring 300.. Har luret på dem idag på ebay, men kan se de koster 99 pund.. Det er altså okay dyrt.. Det skal være den om hedder angelsound jumper.. Kan se der er en anden derinde af samme mærke - Angelsound, bare meget billigere.. Den har jeg desværre bare ingen erfaringer med.. Ville tjekke helt præcist hvor og af hvem jeg købte min, og har forsøgt at finde fakturaen, men købte den allerede inden jeg blev gravid, så det er håbløst.. <_<

Ville ellers gerne hjælpe.. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der et par link til den jeg har, hvor prisen er fin.. :) Du kan bruge valutaomregneren.dk til at omregne pund til danske kroner.. :)

http://www.ebay.co.uk/itm/Portable-Angelsounds-Fetal-Doppler-Pregnant-women-fetus-heart-monitor-Home-use-/160808132748?pt=UK_BOI_Medical_Lab_Equipment_Medical_Equipment_Instruments_ET&hash=item2570e9608c

Denne koster 286,52 inkl forsendelse.

http://www.ebay.co.uk/itm/Portable-Angelsounds-Fetal-Doppler-Pregnant-women-fetus-heart-monitor-Home-use-/150806706671?pt=UK_BOI_Medical_Lab_Equipment_Medical_Equipment_Instruments_ET&hash=item231cc7b9ef

Denne koster 299,84 inkl forsendelse

Umiddelbart ville jeg selv bare tage den billigste.. :)

Det er meget vigtigt, hvis du benytter denne side, at du tjekker på produktsiden, om de leverer til europa.. Det sker nemlig tit, at de kun levere indenfor UK.. Det står altid under produkinformation ved siden af billedet, når man klikker sig ind på de forskellige ting..

Disse to links, som jeg har sendt dig, de leverer begge til europa.. :) Jeg har tit handlet her, og KUN gode erfaringer.

Håber det hjalp lidt.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det :) vil lige kigge på det :)

Har lige været til scanning, ååh hvor var den sød, den vågnede mens vi scannede og lå og sparkede lidt og slog med armene :D

MEN er blevet sat en uge frem så er 11+5 idag :o det havde jeg ikke regnet med, men det er jo lækkert :)

Har fået en film med, så den skal jeg hjem og se :')

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det :) vil lige kigge på det :)

Har lige været til scanning, ååh hvor var den sød, den vågnede mens vi scannede og lå og sparkede lidt og slog med armene :D

MEN er blevet sat en uge frem så er 11+5 idag :o det havde jeg ikke regnet med, men det er jo lækkert :)

Har fået en film med, så den skal jeg hjem og se :')

Årh hvor er du heldig! <3 Og skønt alt var som det skulle være.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) ja det var dejligt, og den var helt perfekt, hun målte nakkefolden og den var tynd og fin :D

Så håber jeg at de kan se kønnet her d. 20 hvor jeg skal til nakkefoldscanning på sygehuset! :) <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super dejligt! Det er simpelthen også min næste frygt.. Tænk hvis man skulle få et dårligt tal ved nf.. :unsure

Med hensyn til kønnet, så er det først fra uge 15 det ses.. Før det er de ikke udviklede nok til at det er synligt.. Normalt kan man ved offentlige skanninger først få besked til Misdannelsesskanningen omkring uge 20.. Derfor har vi købt en kønsskanning d. 3/12.. :D Eller det vil sige min mor har givet os den, men uanset hvad, så skal vi hvert fald ind og se, hvad det er for en lille klump, som ligger derinde.. ;)

Har du fået fat i en heart detector? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Himmel da.. Så rundede jeg sørme den famøse 12. graviditetsuge.. Jeg har idag fået svar fra kolding sygehus, og har fået min tid til NF: 15/11-12 hvor jeg er 11+6,

min første jordemodertid: 6/12-12 hvor jeg er 14+6 og tid til MD: 10/01-13, hvor jeg er 19+6.. Så det er super lækkert!

Det er altså nu på torsdag jeg skal til NF, og så begynder frygten at melde sig på ny.. Ikke ordi jeg frygter hvorvidt baby er i live, for hver anden dag tager jeg min Angelsound frem, og lytter til det lille hjerte futter afsted, men til gengæld frygter jeg svarene på risikovurderingen.. Åh GUD, hvor jeg bare HÅÅÅÅBER, at det er min 1:50.000.. Som et minimum! Med freya var det 1:196.000.. Såårh.. Man har da lov at håbe.. ;)

Der kommer også lige det obligatoriske billede! :)

post-5706-067245600 1352659551_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jordmoderen sagde at hendes scanningsapparater kunne se det fra 14. Graviditetsuge og at sygehusets måske også kunne da jeg er 13+5 når jeg skal scannes :) men nu får vi at se :)

nej har ikke købt angelsound endnu, er så bange for at panikke hvis jeg nu ikke kan finde hjertelyden :(

Jeg ville ikke kunne finde på at vælge mit barn fra pga et dårligt tal til nakkefold, så jeg er slet ikke nervøs, jeg glæder mig bare til at se den smukke lille igen :) <3 men jeg har jo selvfølgelig også set den lille tynde nakkefold (fik bare ikke noget tal der), og det gør mig jo nok også mindre

nervøs :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå oki.. :) Og, det med angelsound, det lyder ret fornuftigt.. :)

Ang nf, så er jeg nervøs.. Ikke fordi jeg vælger mit barn fra pga dårlige tal ved risiko, men viser det sig ved moderkagebiopsi, eller fostervandsprøve, at min barn har en svær kromosom defekt, så vælger jeg den svære vej.. >At få det fjernet.. Simpelthen fordi jeg ved indeni mig selv, at jeg ikke magter det.. Og det er jeg heldigvis afklaret omkring, men derfor er det stadig en modbydelig tanke!

Ikke at man nogensinde ville fortryde et barn man får, eller at man elsker dem mindre fordi de er syge.. Men, jeg har ikke hvad der skal til, hvis man får et sygt barn.. Eller måske har jeg, men når jeg kan vælge.. Så gør jeg det, som jeg ved er mest gavnligt for mig selv og familien.. Min ældste datter skal ikke tilsidesættes totalt de næste mange år fordi, vi har et totalt skadet barn..

Men altså.. Nok om det (følsomt emne kan du høre).. Håber for dig, at du så kan se kønnet ved nf.. :) Jeg skal i overmorgen.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig er der intet i vejen med vores smukke babyer! :loveshower

Hvor er det bare skønt for dig at det allerede er i overmorgen :glad jeg glæder mig også helt vildt til d. 20! der er kun en uge til :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neej.. Selvfølgelig er der ikke det! :biglove

Og ja.. Jeg spæner oz bare rundt i små cirkler fordi jeg ikke kan vente... årh.. Men nå, det er jo rigtigt nok lige om lidt! :7himmel

Så skal der nok komme et billede.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg glæder mig til at se billedet :) jeg er sikker på den er smuk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har du været til nakkefold?? :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OMG OMG OMG OMG.. En meget smuk og sund baby.. Meget lav risiko - 1:19798, med næseben og en tynd nakkefold! Vi er lykkelige..

Og NU ER det altså officilet! YAAAAY! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er det godt!! :loveshower

BILLEDER! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er du blevet sat en dag frem? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik forøvrigt flyttet min termin en dg tilbage, så er 12+0 idag, i stedet for 11+6.. ny termin er så d. 30/05-13

post-5706-031843500 1352986957_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh, en smuk lille bebs :7himmel :loveshower

Bevægede den sig?

Jeg kan ikke vente med at se vores lille bebs igen! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den stimlede gjorde den.. ;) Hoppede rundt derinde et stykke tid, men så lagde den sig pænt og lod "damen" fotografere.. :rolleyes

Og det forstår jeg virkelig godt! <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt at den opførte sig pænt :D

Jeg var sikker på at jeg mærkede bebsen igår, og Brian (min kæreste) var helt oppe og køre over det, men så var det bare en lille prut tror jeg :( :lolhit det var lidt pinligt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER