mudi84

Hvilken uddannelse har i?

39 indlæg i dette emne

Jeg er selv uddanet salgsassistent med speciale i sko og læder.

Har været i butikebranchen siden jeg var 16 år, hvilket vil sige jeg har 11 års erfaring.

Hvad med jer, hvilken uddannelse har i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er uddannet folkeskolelærer. Har kun to års erfaring, blev arbejdsløs og har så stået et år i butik og er nu på barsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at uddanne mig til socialrådgiver, bliver forhåbentlig færdig til januar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er først uddannet finansøkonom med speciale i ejendomshandel og har bagefter bygget på så jeg nu er statsautoriseret ejendomsmægler...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet folkeskolelærer med et års erhvervserfaring som lærervikar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev uddannet pædagog for 3 1/2 år siden, og har siden jeg blev færdig arbejdet med socialt belastede børn og deres familier

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet pædagog, men har ingen erhvervserfaring da jeg skulle på barsel måneden efter jeg færdiggjorde uddannelsen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev uddannet pædagog for 3 1/2 år siden, og har siden jeg blev færdig arbejdet med socialt belastede børn og deres familier

Åh det lyder mega spændende :) Det er lige den boldgade jeg gerne vil i, efter endt uddannelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

HG2, arbejdet på folkeskole kontor

Sundhedsservice sekretær, har aldrig brugt den

Og nu er jeg igang som detail slagter, har 1,5 tilbage. Bagefter vil jeg læse til procesteknolog

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er læge med små 5 års erfaring indenfor akut medicin og intern medicin. Når jeg kommer tilbage fra barsel skal jeg forhåbentlig starte på speciallægeuddannelse indenfor intern medicin (skal bare lige være helt sikker på hvad jeg vil).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er IT supporter i en mellemstor bank

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser cand. merc. international marketing and management, som jeg afslutter om 1½ år :)

Burde vi ikke også vide hvad fædrene laver?

Min kærester læser cand. scient. i Medialogi som han ligeledes afslutter om 1½ år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er pædagog og arbejder på et botilbud for voksne med nedsat fysisk og psykisk funktionsevne :) min mand er i lære som flymekaniker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste er ved at læse til lærer :whistling

Dog håber han at når han har arbejdet et par år som lærer, at blive optaget som politimand :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser jura, og bliver bachelor til sommer.

Manden min er uddannet elektriker, men blev i sidste fredag færdig med souchef-kurset i Statoil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg et uddannet pædagog og har arbejdet som socialpædagog på en døgninstitution for behandlingskrævende børn og unge..

Min kæreste er uddannet struktør, men arbejder på et døgnbehandlingscentet for voksne misbrugere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet tandklinikass. og har arbejdet på en stor tandklinik i 10 år. Elsker mit job.

Manden arb. med it.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser HA(mat.) på CBS, og min mand er uddannet Cand.merc.dat også på CBS, og arbejder nu i en større dansk bank.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet cand.merc.aud og har arbejdet som revisor et par år. Nu arbejder jeg i regnskabsafdelingen i en større virksomhed, men leder efter et job som controller et eller andet sted.

Min mand er uddannet civilingeniør indenfor international teknologi ledelse og arbejder som IT-konsulent.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet laborant og har arbejdet som det i 10 år.. Min mand er smed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet Tandklinikassistent og har 1 års erfaring, har dog ikke haft nogle positive oplevelser med tandlæge Chefter i min korte karriere så overvejer ny uddannelse efter endt barselwhistling.gif

Min mand er uddannet Elektriker og har 2,5 års erfaring. smile.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet folkeskole lærer blev uddannet i 99 og har 13 års erfaring. Jeg elsker at være lærer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER