mudi84

Hvilken uddannelse har i?

39 indlæg i dette emne

Jeg er ved at uddanne mig til lægesekretær. Mangler ca. et år, men lige nu er jeg sygemeldt og går på barsel til jul, så ved ikke hvornår jeg er færdig. :) men formentlig sidst i 2014/først i 2015.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa, jeg er cand.merc i finance& strategic mangement fra CBS, blev færdig i 2009. Min mand har samme uddannelse og jeg arbejder i et rederi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sygeplejerske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet NailArtist, Makeup Artist og kosmetolog.

Er autodidakt forograf/grafiker/kontorassistent i mellem stor virksomhed med salg af brændsel, solceller, korn og fodderstoffer.

Manden er uddannet jordbrugs teknolog og er souchef i firmaet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er udlært tømre og videreuddannede sig til Bygningskonstruktør. Han arbejder i en international betonvirksomhed, hvor han projektere trapper

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet pædagog med 3 års erfaring og manden er elinstallatør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sygeplejerske, med bare 1,5 års erfaring. Jeg startede på nyremedicinsk, men har de sidste to måneder arbejdet på psykiatrisk afdeling. Jeg ELSKER mit job!!!

Manden min har et produktionsselskab, hvor de laver virksomhedsfilm, reklamefilm og en masse i den dur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er cand.scient.oecon (kandidat i matematik-økonomi) og blev færdig i 2007. Har arbejdet i Nationalbanken og har de seneste 4 år arbejdet i Treasury i en mellemstor bank.

Min mand er cand.scient i datalogi fra KU, har arbejdet som konsulent, men er nu mellemleder i et mindre IT-sikkerhedsfirma i indre København.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet materialist i Matas med diverse kurser, men har ikke brugt min uddannelse siden 2009 :)

Min mand er uddannet datafagtekniker..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet kontorassistent med speciale i offentlige administration samt markedsføringsøkonom og har en HD i afsætning :)

Så jeg venter med spænding på det rigtige job, når min barsel med lillebror er ovre!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste læser til elektroingeniør, han er uddannet noget med elektronik i forvejen, men blev arbejdsløs og fik lyst til at læse videre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet kontorassistent med speciale i administration. Har dog været rundt omkring i kontor verdenen og har erfaring som sekretær, receptionist, debitor og kreditor bogholder og kaffedame :D

Min kæreste er ved at læse til radiograf

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet folkeskolelærer, men har udelukkende arbejdet som speciallærer på en 3-årig særlig tilrettelagt uddannelse for unge med autisme.

Manden min arbejder som privatrådgiver i Danske Bank, men er igang med at videreuddanne sig inden for systemet og vil gerne avancere til andre ting, såsom investeringsrådgiver, porteføljemanager og selvfølgelig engang direktør :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har læst jura på KU i to år, men stoppede og læser nu til lærer i stedet for. Jeg har planer om at tage en kandidat på DPU, når jeg bliver færdig.

Min kæreste læser også til lærer og bliver færdig til sommer. Bliver skønt med en rigtig indtægt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER