Guest

Det største ønske

24 indlæg i dette emne

Ja nu er nytåret ved at nærme sig med hastige skridt. Derfor synes jeg, at vi alle skal komme med vores højeste ønske for 2011.

Jeg starter gerne selv starte. Mit højste ønske er, at vi bliver godkendte som adoptanter, og dermed at vi kommer på venteliste til et barn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mit højeste ønske for 2011 er et nyt fast job tættere på hjemmet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er faktisk bare at være glad og at min dejlig famile har det ligeså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal være moster :loveshower og mit allerstørste ønske er, at min lille allerførste nevø eller niece kommer til verden til tiden og er rask! Min søster har samme blodtype som jeg og uheldigvis har hendes mand den samme som min mand, så jeg er klart bange for at de skal samme tur igennem, som vi har været efter fødslerne.

Så jeg ønsker mig allermest en rask nevø eller niece! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke som sådan nogle ønsker - udover de klassiske med fred på jorden osv

Jo måske et beskedent et om at vi vedbliver at være raske og friske alle sammen herhjemme, at min Far ikke er alvorligt syg, og at renten ikke stiger så vi kan blive boende i huset

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke rigtig nogle ønsker, vi mangler ikke noget. Så så længe børnene og vi andre har det godt og vi beholder vores job, så skal vi nok komme igennem 2011.

Jo ønsker forresten, at vores hund tager :numse på dyrlægen og overlever sin dødsdom der sagde 6 mdr. :( Det er en måned siden vores hund fik den dom.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

At vi alle har det godt, det er vist det vigtigste... :)

Nårh jo, måske jeg også godt kunne tænke mig et job- når jeg nu ikke kan finde ud af at vinde i Lotto :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne jeg bare få lov at have det ligeså godt som jeg har haft det i 2010. Har to perfekte børn, en skøn mand og et dejligt job. Jeg forlanger intet mere:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:stork

:goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi bliver raske og manden får fast job :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

at firmaet klare den og vi kan alle beholde vores job og derved blive boende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tør ikke skrive det.. for det har ikke hjulpet mig de sidste 5 år... :/

Men ja def leste af jer ved det jo nok..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit største ønske i 2011 er at storken kommer forbi hos os, og at jeg består min svendeprøve med rimelige karakterer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit højeste ønske for det nye år er at Emil kommer igennem det uden al for meget sygdom så han får lov at få lidt ro på den front

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden bliver fastansat i juni når hans nuværende kontrakt udløber, at jeg bliver fritstillet fra mit arbejde, at vores barn kommer til verden sund og rask, at der ingen komplikationer bliver under graviditeten, at vi får lagt gulv og lavet køkken, at jeg måske kan finde noget at lave indtil jeg skal på barsel....jeg kunne egentlig fortsætte, men det største er vel bare at 2011 bliver bedre end de to forrige år!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De to største ønsker jeg har er

1. at få revalidering, så vi har råd til at jeg læser

2. Et barn mere! Så ville min lykke være gjort.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mit allerstørste ønske er at blive gravid, så vi dermed kan få vores ønskebarn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit største ønske for 2011 er at vores lille søn kommer rask og trygt og sikkert til verden :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit aller største ønske er naturligvis at jeg føder en rask og velskabt datter om 3 måneders tid :loveshower :loveshower

Men ellers at jeg består mine eksamener til sommer, nu hvor jeg til den tid er nybagt mor.. Og selvfølgelig at de mennesker jeg elsker og holder af forbliver raske og friske :)

Og så ønsker jeg mig hen til sommer, hvor jeg kan få lavet mig endnu en tatovering :balloon Har kun en enkelt hvor der står Mille, så vil bare så gerne have en mere.. Men skal lige have en fødsels og amning overstået først..

Så glæder jeg mig til at jeg forhåbentlig kan give nogle kvinder chancen for, at blive mor :gravid Da jeg også til sommer har meldt mig som ægdonor :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har 2 ønsker

At min uddannelse går godt fremad og at jeg får afleveret en fantastisk bachelor inden jul næste år.

Et barn mere, eller i hvert fald at være gravid inden næste nytår (2012)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ønsker mig

  1. at blive gravid
  2. at få en god eksamen
  3. at få et barselsvikariat, hvis ikke et fast job er muligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Personlige Ønske:

Få et normalt bmi

Økonomisk Ønske:

Min revilidering går igennem

Famile ønske:

At Victor slipper for så meget sygedom i år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

at jeg bliver glad for mit nye job

og at vi undgår sygdom

og at vi vinder retsagen så vores bil kan blive lavet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER