Nitzen1987

Hvornår voksede jeres baby(er) ud af liften?

24 indlæg i dette emne

eller hvornår gik I fra at bruge liften? Hvor gammel var den lille?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har ikke personlig erfaring, men i babysam sagde vi omkring 4 mdr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias nåede aldrig at vokse ud af den, han fik nærmest klaustrofobi af at ligge i den, så han var maks 1 mdr da jeg stoppede med at bruge lift...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

GODT spoergsmaal, Anita - jeg synes Noah virker stor i den allerede unsure.gifblink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror Viktor var ved at være for stor i den efter 2 mdr, men det er sikkert meget forskelligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi stoppede med at bruge den da Erica var ca 4 måneder. Vi kunne sagtens have brugt den længere tid, men grundet efteråret valgte vi at skifte til voksiposen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi stoppede omk 4 mdr. Ronja kan godt lide at lægge med armene op over hovedet og det kunne hun ikke længere i liften på det tidspunkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silje kunne være blevet i den til 5-6mdr.. Men grundet efteråret skiftede vi til Voksi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nadja sov i den til hun var 4 mdr.

Nicklas var 1 1/2 md. Han kan godt lige være der og nogle gange bruger jeg den i klapvognen.

Men ellers sover han bare i sin barnevogn og tremmeseng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Faktisk nu og han er 1,5 md. Men han kan simpelhen ikk være der med armene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte den til hun var 3 mdr, der sov hun i den for sidste gang...hun kunne ikke være der med armene..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias er også lige kommet ud af liften, han var næsten 3 måneder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mikkel bruger ikke længere liften, og vi var faktisk forundrede over hvor hurtigt vi valgte den fra - jeg tror han har været lidt over 1 måned. Han vil meget gerne ligge med armene ud til siderne, og det er lidt svært i liften. Så Mikkel har ligget i barnevogn og sin egen tremmeseng siden han var cirka 1 måned. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laura bruger stadig liften og er 3½ måned. Men overvejer snart at ligge den på loftet da den begynder at virke lidt lille ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad gør I når I er ude? Altså, hvor sover jeres barn så?

Fx synes jeg jo det er rart når jeg er i mødregruppe, at Camille kan sove i liften - flere af stederne, har de ikke mulighed for at have barnevogne "Tæt" på - og jeg er for pylret til at sidde på 2. sal, og have hende i barnevognen ude i hårdhaven :rolleyes Så gruer da lidt for hvad der skal ske, når hun er ude af liften? <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frederik sov i den til ca. 4-5 mdr. alderen men vi brugte den stadig til cykelvognen til han var 8 mdr. Dog var pladsen meget trang, så han rørte med både hoved og ben i hver ende, men kun lige, så han ku nemt ligge i den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad gør I når I er ude? Altså, hvor sover jeres barn så?

Fx synes jeg jo det er rart når jeg er i mødregruppe, at Camille kan sove i liften - flere af stederne, har de ikke mulighed for at have barnevogne "Tæt" på - og jeg er for pylret til at sidde på 2. sal, og have hende i barnevognen ude i hårdhaven :rolleyes Så gruer da lidt for hvad der skal ske, når hun er ude af liften? <_<

En vokseipose/drømmepose er guld værd, den virker jo som en lift, men er meget længere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marcus sover stadig i sin lift og han er 3 mdr. Den store sov i den til han var ca 4 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faktisk nu og han er 1,5 md. Men han kan simpelhen ikk være der med armene.

Det må sørme være en meget smal udgave du har tænker jeg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må sørme være en meget smal udgave du har tænker jeg...

Jeg har en forholdsvist stor Odder til Noah, som jeg taenker han er ved at vaere en anelse stor i, men de kan jo godt lide at have det saadan, sagde en mor til 4, som var hernede. Det jeg taenker, er at han jo slaar armene ind i kanten, naar han ligger spraeller lidt, saa jeg tager ham ud, naar han ikke sover... Men han virker ikke maerket af at ramme kanterneunsure.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må sørme være en meget smal udgave du har tænker jeg...

nej det er nu en alm. emmaljunga..

Jeg har bare en basse (6,6 kg) på 7 uger i morgen.. Det er kun armene han ikke har plads til mere pga han gerne sover med dem op ved hovedet. Men jeg har nu heller ikke lagt liften 100 % væk - jeg tror bare at vi snart er nødt til det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

eller hvornår gik I fra at bruge liften? Hvor gammel var den lille?

Vores pige var 2 måneder da hun kom i barnevogn og tremmeseng uden liften. Hun nød virkelig al den frihed hun pludselig havde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror Lise var 3 mdr da jeg holdt op med at bruge liften. Nu sover hun i barnevognen. Hun kan dog stadig sagtens være i liften (6 mdr nu), men synes bare pladsen er for trang. Hun spræller meget og holder af at ligge med armene ud til siderne og over hovedet. Det er der bedre plads til i barnevognen.

hvad gør I når I er ude? Altså, hvor sover jeres barn så?

Fx synes jeg jo det er rart når jeg er i mødregruppe, at Camille kan sove i liften - flere af stederne, har de ikke mulighed for at have barnevogne "Tæt" på - og jeg er for pylret til at sidde på 2. sal, og have hende i barnevognen ude i hårdhaven :rolleyes Så gruer da lidt for hvad der skal ske, når hun er ude af liften? <_<

Jeg plejer bare at have en dyne eller tykt tæppe med indenfor, når jeg er i mødregruppe, så sover hun på det enten på gulvet eller i sofaen. Ellers kan du bruge en voksipose (eller andre lignende modeller). Synes ikke det er et problem overhovedet. Som regel venter jeg med at tage hjem til hun er vågen, ellers plejer hun at kunne falde i søvn igen i barnevognen når først vi triller - så der sker ikke så meget ved at vække hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER