Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Tak :kram2

Har lige lagt ham i seng. Han var simpelthen så træt og hans øjne løb i vand.

God bedring til Theo! Håber han kan sove det væk :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

God bedring til Theo! Håber han kan sove det væk :kram2

Tak det håber jeg også :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi startede lige dagen med at Ronja fik et hysterisk anfald på et kvarters tid hvor hun endte med at lægge under sofabordet og bare græde og græde, uden jeg egentlig rigtig ved hvorfor :( Jeg måtte ikke røre hende og det måtte Jonas hellere ikke, så jeg måtte bare lægge mig ved siden af og lade hende rase ud. Til sidst kunne jeg tage hende ud selvom hun fortsatte med at græde lidt og så sad jeg ellers og krammede til jeg kunne give hende en sut, så hun faldt til ro igen. Det tog lige 5-7 min. at trøste hende :(

Vi kom først ud af døren kl. 8.15 så hun blev afleveret sent i vs i dag og jeg kom sent på arbejde :( Hader når dagen starter sådan :huug

Øv for en dårlig start på dagen :( jeg håber at resten af dagen bliver bedre! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jonas og jeg fik snakket PB2 i går :biglove vi er faktisk helt enige om hvornår vi gerne vil i gang, så medmindre der er nogen dumme læger der siger nej, så har vi lagt os fast på hvornår vi går i gang :wub

Vi er faktisk også allerede enige om både pige- og drengenavn denne gang :)

Jeg synes det er lidt underligt at tænke på det, men jeg kan også mærke det gør mig rigtig glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jonas og jeg fik snakket PB2 i går :biglove vi er faktisk helt enige om hvornår vi gerne vil i gang, så medmindre der er nogen dumme læger der siger nej, så har vi lagt os fast på hvornår vi går i gang :wub

Vi er faktisk også allerede enige om både pige- og drengenavn denne gang :)

Jeg synes det er lidt underligt at tænke på det, men jeg kan også mærke det gør mig rigtig glad :glad

:kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det er helt normalt med de tanker men jeg er også sikker på man vokser med opgaven og finder ud af det. Så klø i bare på.

Kan kun svare fra egen erfaring..... Men nej! Vi har også alle de samme dejlige oplevelser med Marlon, og får endda lov at se ham udfolde sig som storebror.... Det er dobbelt lykke :wub

Tak piger, det var lige det jeg havde brug for at høre :kram2 og når jeg tænker mig om, kan jeg huske den samme usikkerhed den gang med Dicte, det hører nok til - det er jo en KÆMPE stor beslutning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er heller ikke rart :kram

Øv for en dårlig start på dagen :( jeg håber at resten af dagen bliver bedre! :kram2

Tak begge to :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jonas og jeg fik snakket PB2 i går :biglove vi er faktisk helt enige om hvornår vi gerne vil i gang, så medmindre der er nogen dumme læger der siger nej, så har vi lagt os fast på hvornår vi går i gang :wub

Vi er faktisk også allerede enige om både pige- og drengenavn denne gang :)

Jeg synes det er lidt underligt at tænke på det, men jeg kan også mærke det gør mig rigtig glad :glad

Åh hvor fantastisk :kuller

Ærgerligt at vi ikke kan følges igen :(

Hvornår vil I gå i gang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første dag i dp!

Gik rigtig godt, men jeg var der også hele tiden. Og Mar fes rundt og hyggede sig :7himmel Han havde dog ikke såååå meget kontakt med dp, da hun havde gæstebarn som var rigtig ked af det og derfor selvfølgelig krævede opmærksomhed. Lidt uheldigt sammenfald, men betryggende for mig at se, hvor kærlig og trøstende dp var overfor den bette pige. :biglove

Jeg tror, det bliver rigtig godt :) Min eneste bekymring er faktisk at dp har rengøringsmidler i et bundskab, det ville jeg aldrig turde :o Men kan man tillade sig at tage det op? Altså hun har været dp i mange år, så hun er da helt sikkert obs. Men tænk hvis Mar alligevel fik fat i sådan en omgang glaspuds? :o :unsure

Anden dag i dp :) Mar har STOR hygget sig :yay Og det med rengøringsmidlerne fik vi snakket om, og det var bare fordi de har flyttet rundt, så de ryger på plads i et højt skab (i et i øvrigt lukket rum) igen :super

På mandag prøver vi, at jeg ikke er der, og det er jeg faktisk tryg ved :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jonas og jeg fik snakket PB2 i går :biglove vi er faktisk helt enige om hvornår vi gerne vil i gang, så medmindre der er nogen dumme læger der siger nej, så har vi lagt os fast på hvornår vi går i gang :wub

Vi er faktisk også allerede enige om både pige- og drengenavn denne gang :)

Jeg synes det er lidt underligt at tænke på det, men jeg kan også mærke det gør mig rigtig glad :glad

Spændende :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anden dag i dp :) Mar har STOR hygget sig :yay Og det med rengøringsmidlerne fik vi snakket om, og det var bare fordi de har flyttet rundt, så de ryger på plads i et højt skab (i et i øvrigt lukket rum) igen :super

På mandag prøver vi, at jeg ikke er der, og det er jeg faktisk tryg ved :yay

Dejligt at du er tryg ved DP :) Spændende hvad Valdemar siger til at være alene hos DP :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bare haft den dårligste nat længe <_<

Har været inde hos Theo 10 gange i nat. I går da vi hentede ham fra vuggestue var han pludselig snot-forkølet. Når han nyser så står det ud til alle sider.

Han har været i vuggestue 3 gange i den her uge og nu er han allerede blevet syg :rolleyes

Håber han er frisk til weekenden. Sidste år var han også syg da vi holdt familiefødselsdag <_<

God bedring med Theo :kram2

Vi startede lige dagen med at Ronja fik et hysterisk anfald på et kvarters tid hvor hun endte med at lægge under sofabordet og bare græde og græde, uden jeg egentlig rigtig ved hvorfor :( Jeg måtte ikke røre hende og det måtte Jonas hellere ikke, så jeg måtte bare lægge mig ved siden af og lade hende rase ud. Til sidst kunne jeg tage hende ud selvom hun fortsatte med at græde lidt og så sad jeg ellers og krammede til jeg kunne give hende en sut, så hun faldt til ro igen. Det tog lige 5-7 min. at trøste hende :(

Vi kom først ud af døren kl. 8.15 så hun blev afleveret sent i vs i dag og jeg kom sent på arbejde :( Hader når dagen starter sådan :huug

Øv en træls start på dagen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været på legepladsen med Maja :) men nøj hvor jeg hader når folk smider cigaretskoder på legepladsen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor fantastisk :kuller

Ærgerligt at vi ikke kan følges igen :(

Hvornår vil I gå i gang?

Ja det er ærgerligt :(

Umiddelbart hedder planen oktober :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været på legepladsen med Maja :) men nøj hvor jeg hader når folk smider cigaretskoder på legepladsen :(

ej :blink

Jeg ryger, men smider aldrig skodder på jorden, hvis der er adgang til en skraldespand. Så slukker jeg den og samler op og smider ud... men på en legeplads :blink

Jeg er faktisk lidt forarget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er stort når ens dreng finder ud af hvordan han kommer fremad på sin scooter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er ærgerligt :(

Umiddelbart hedder planen oktober :)

Uh det er jo lige om lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi startede lige dagen med at Ronja fik et hysterisk anfald på et kvarters tid hvor hun endte med at lægge under sofabordet og bare græde og græde, uden jeg egentlig rigtig ved hvorfor :( Jeg måtte ikke røre hende og det måtte Jonas hellere ikke, så jeg måtte bare lægge mig ved siden af og lade hende rase ud. Til sidst kunne jeg tage hende ud selvom hun fortsatte med at græde lidt og så sad jeg ellers og krammede til jeg kunne give hende en sut, så hun faldt til ro igen. Det tog lige 5-7 min. at trøste hende :(

Vi kom først ud af døren kl. 8.15 så hun blev afleveret sent i vs i dag og jeg kom sent på arbejde :( Hader når dagen starter sådan :huug

Åh hvor træls. Dejligt, at du blev hos hende og gav hende tid, så det ikke blev om muligt endnu værre for hende :kram2

Vi har bare haft den dårligste nat længe <_<

Har været inde hos Theo 10 gange i nat. I går da vi hentede ham fra vuggestue var han pludselig snot-forkølet. Når han nyser så står det ud til alle sider.

Han har været i vuggestue 3 gange i den her uge og nu er han allerede blevet syg :rolleyes

Håber han er frisk til weekenden. Sidste år var han også syg da vi holdt familiefødselsdag <_<

Åh altså. God bedring med ham! Håber en god lur hjælper :kiss

Jonas og jeg fik snakket PB2 i går :biglove vi er faktisk helt enige om hvornår vi gerne vil i gang, så medmindre der er nogen dumme læger der siger nej, så har vi lagt os fast på hvornår vi går i gang :wub

Vi er faktisk også allerede enige om både pige- og drengenavn denne gang :)

Jeg synes det er lidt underligt at tænke på det, men jeg kan også mærke det gør mig rigtig glad :glad

Uh :loveshower Er navnene hemmelige? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker at vores institution gør nogetvfor ungerne i den her varme. En hold fra bh er ude ved en sø med badetøj og vs havde fundet en badebassin frem, hvor Felix kredsede rundt. (Cyklede forbi på vej i rema 1000)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det er jo lige om lidt :)

Det er meget lige om lidt :o

Åh hvor træls. Dejligt, at du blev hos hende og gav hende tid, så det ikke blev om muligt endnu værre for hende :kram2

Uh :loveshower Er navnene hemmelige? :whistling

Jeg tænkte hun havde brug for at rase ud så jeg lod hende gøre det. Hun var helt færdig da hun stoppede :(

Næ det er de ikke umiddelbart :D Det er Falke og Liv vi snakker om, som også var på tale da jeg ventede Ronja :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker at vores institution gør nogetvfor ungerne i den her varme. En hold fra bh er ude ved en sø med badetøj og vs havde fundet en badebassin frem, hvor Felix kredsede rundt. (Cyklede forbi på vej i rema 1000)

Hvor lyder det hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jonas og jeg fik snakket PB2 i går :biglove vi er faktisk helt enige om hvornår vi gerne vil i gang, så medmindre der er nogen dumme læger der siger nej, så har vi lagt os fast på hvornår vi går i gang :wub

Vi er faktisk også allerede enige om både pige- og drengenavn denne gang :)

Jeg synes det er lidt underligt at tænke på det, men jeg kan også mærke det gør mig rigtig glad :glad

Ih hvor skønt :yay så kan vi måske følges :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bare haft den dårligste nat længe <_<

Har været inde hos Theo 10 gange i nat. I går da vi hentede ham fra vuggestue var han pludselig snot-forkølet. Når han nyser så står det ud til alle sider.

Han har været i vuggestue 3 gange i den her uge og nu er han allerede blevet syg :rolleyes

Håber han er frisk til weekenden. Sidste år var han også syg da vi holdt familiefødselsdag <_<

Stakkels Theo. God bedring med ham :kram2

Han kan åbenbart ikke tåle vs, var det ikke ham der fik øjenbetændelse efter et besøg? ;)

Vi håber han når over det inden i skal fejre ham!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lone, hvor er det spændende med pb2 :yay Det glæder jeg mig til at følge med i :)

Caddie, jeg tror også altid tvivlen kommer. Her en uge før termin bliver jeg også nervøs for, om det er for tidligt med Leo. Men som troldemor skriver, er det jo også fantastisk at se dem blive søskende. Og det er jo også en gave for dem. Jeg er sikker på, man ikke går glip af noget, kun får mere :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været på legepladsen med Maja :) men nøj hvor jeg hader når folk smider cigaretskoder på legepladsen :(

Ej, det var da også ualmindeligt ulækkert og uopdragent :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.