Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Første dag hvor Mar skal være i dp UDEN mig :o

Øver mig i pokerfjæs. "Det er bare SUPER det her, skat" ( :bye)

Held og lykke :kram2

Og kender så absolut godt den med pokerfjæset ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor dejligt. Håber I havde en dejlig dag :)

Fedt fedt fedt, tillykke med ham

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke :kram2

Og kender så absolut godt den med pokerfjæset ;)

Tak :kiss

Og tillykke med Theo :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fået MMS fra dp med billede af Mar og den anden dreng fra dp i sansegynge :loveshower Der er ikke kæmpe smil, men der er heller ikke røde øjne så det er ok :super

Dejligt. Det skal nok gå :) Man skal bare accepterer at man nu ikke har sit barn så meget i dagtimerne. Det er hårdt men man vender sig til det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fået MMS fra dp med billede af Mar og den anden dreng fra dp i sansegynge :loveshower Der er ikke kæmpe smil, men der er heller ikke røde øjne så det er ok :super

Det lyder godt nok som en dejlig dp :yay Skønt han har fået det bedre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt. Det skal nok gå :) Man skal bare accepterer at man nu ikke har sit barn så meget i dagtimerne. Det er hårdt men man vender sig til det :)

Tak. :) Og ja der bliver noget tilvænning her. Men det er ok. Jeg kunne jo se, hvor meget det giver ham at være i dp og mon ikke, at jeg også kan få tiden til at gå. ;) Og så er jeg måske også mere tilstede og bedre til at nyde det, når vi er sammen fra nu af :)

Det lyder godt nok som en dejlig dp :yay Skønt han har fået det bedre!

Ja, hun har kun imponeret mig indtil videre i hvert fald :super Jeg tror, det bliver godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Øv for en lortenat :klap Men lige en ting... J kan ikke gøre for at han snorker og hvis han har sovet har han nok heller ikke vidst, at du har sovet (så) dårligt. Bare lige en ting, som jeg tror er værd at have med i tankerne i en snak :balloons Men god idé at snakke med ham, måske kunne I aftale en bedre fordeling af hvem der tager Maliva :goodluck

Håber at det sorte uheld vender og du får en god dag :kram2

Jeg ved skam godt at han ikke kan gøre for at han snorker - det er heller ikke det jeg er sådan lidt tøse fornærmet over.

Det er hvad det er, jeg ligger mig bare et andet sted eller ligger vågen.

Det er mere det med "vækkeuret ringer først om 30 minutter" attituden. Som om at det er en SELVFØLGE at fordi det er en hverdags morgen, så tager jeg mig af Maliva fra hun står op til vi tager afsted.

Jeg har prøvet at snakke med ham SÅ mange gange om han for pokker da ikke bare kunne stå op 20 minutter før tid, så vi har en morgen sammen alle sammen.

Det der med at stå op og så slet ikke se ham fordi han tager et bad og smutter ud af døren, det er sq lidt sørgeligt og giver ofte en dårlig start på dagen for mig, da jeg specielt sådan en dag som i dag, godt kunne ha' brugt et kram eller en snak over morgenbordet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved skam godt at han ikke kan gøre for at han snorker - det er heller ikke det jeg er sådan lidt tøse fornærmet over.

Det er hvad det er, jeg ligger mig bare et andet sted eller ligger vågen.

Det er mere det med "vækkeuret ringer først om 30 minutter" attituden. Som om at det er en SELVFØLGE at fordi det er en hverdags morgen, så tager jeg mig af Maliva fra hun står op til vi tager afsted.

Jeg har prøvet at snakke med ham SÅ mange gange om han for pokker da ikke bare kunne stå op 20 minutter før tid, så vi har en morgen sammen alle sammen.

Det der med at stå op og så slet ikke se ham fordi han tager et bad og smutter ud af døren, det er sq lidt sørgeligt og giver ofte en dårlig start på dagen for mig, da jeg specielt sådan en dag som i dag, godt kunne ha' brugt et kram eller en snak over morgenbordet :(

Dét kan jeg absolut godt forstå :kram2

Du har ikke overvejet at stille på hans vækkeur? :whistling Ej spøg til side. Jeg håber, at han er med på generelt at stå en halv time tidligere op. Det synes jeg lyder som en god løsning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ikke du siger til ham, at du har sovet rigtig dårligt og du gerne vil have han tager Maliva, så ved han det jo ikke? Hvis du siger det og han stadig siger, at vækkeuret først ringer om 30 min, så var jeg SATME blevet gal og havde sagt, at det var jeg sådan set jævnt ligeglad med - hans barn var vågen nu!

:kram

Det var jo det jeg gjorde.. Jeg gik ind til ham og spurgte pænt; Skat vil du ikke være sød at give Maliva morgenmad og tøj på i dag og så vække mig inden du tager afsted? For jeg virkeligt bare slet ikke sovet og er så enormt træt at jeg ikke kan hænge sammen.

Da han så siger det med "Jamen vækkeruret ringer først om 30 minutter" - der brød jeg sammen og fandt bare morgenmad til Maliva, tændte fjernsynet til hende og sad og lukkede øjnene lidt i sofaen.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var jo det jeg gjorde.. Jeg gik ind til ham og spurgte pænt; Skat vil du ikke være sød at give Maliva morgenmad og tøj på i dag og så vække mig inden du tager afsted? For jeg virkeligt bare slet ikke sovet og er så enormt træt at jeg ikke kan hænge sammen.

Da han så siger det med "Jamen vækkeruret ringer først om 30 minutter" - der brød jeg sammen og fandt bare morgenmad til Maliva, tændte fjernsynet til hende og sad og lukkede øjnene lidt i sofaen.. :(

Det ville jeg godt nok ikke finde mig i! Man kan selvfølgelig have lidt svært ved at overskue noget, når man lige er blevet vækket, men så må man tage sig sammen. Vækkeuret er jo netop ofte overflødigt, når man har børn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fået MMS fra dp med billede af Mar og den anden dreng fra dp i sansegynge :loveshower Der er ikke kæmpe smil, men der er heller ikke røde øjne så det er ok :super

Puha at forlade grædende barn er ikke sjovt. Kæmpe kram til dig. Husker tydeligt de billeder dp viste mig hvor Zoey ikk var ked men jeg kunne se hun heller ikk var hvinende glad. Jeg blev lidt ambivalent over dem.

Men når jeg kommer nu er det en hvinende datter der løbet rundt :-) det er 4 mdr siden hun startede og har på den tid haft 4-5 ugers ferie. Så lad os håbe på lige så hurtigt fremskridt med mar :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var jo det jeg gjorde.. Jeg gik ind til ham og spurgte pænt; Skat vil du ikke være sød at give Maliva morgenmad og tøj på i dag og så vække mig inden du tager afsted? For jeg virkeligt bare slet ikke sovet og er så enormt træt at jeg ikke kan hænge sammen.

Da han så siger det med "Jamen vækkeruret ringer først om 30 minutter" - der brød jeg sammen og fandt bare morgenmad til Maliva, tændte fjernsynet til hende og sad og lukkede øjnene lidt i sofaen.. :(

Det ville jeg godt nok ikke finde mig i! Man kan selvfølgelig have lidt svært ved at overskue noget, når man lige er blevet vækket, men så må man tage sig sammen. Vækkeuret er jo netop ofte overflødigt, når man har børn ;)

Jeg er enig med Dorita. Det havde jeg aldeles ikke fundet mig i - der havde jeg helt sikkert talt med store bogstaver! Siger han så ikke engang undskyld når han står op? Eller på anden måde indikerer, at det måske ikke var helt i orden? :unsure Hvad nu hvis du også skulle på arbejde hver dag - ville det så stadig være dig der skulle tage hende om natten altid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der købt cykelstol til bassen. Langt om længe overgav manden sig i mit plageri ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gry har haft en god første dag efter ferien, havde bare ignoreret sin far, og gik med det samme igang med at lege da han var gået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og er lidt ked af at jeg ikke blev bedt om at være fadder til min nevø, der skal døbes på lørdag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og er lidt ked af at jeg ikke blev bedt om at være fadder til min nevø, der skal døbes på lørdag :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Simon faldet i søvn - det har åbenbart været en hård dag i vuggestuen :-p

Men han har bare været så glad og har grinet og smilet lige siden han blev hentet, så det har været nogle skønne timer - øv at der er så længe til weekenden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og er lidt ked af at jeg ikke blev bedt om at være fadder til min nevø, der skal døbes på lørdag :(

Det er da også trist, hvis du havde håbet det :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da også trist, hvis du havde håbet det :kiss

Det havde jeg vel. Han var gudfar til Theo og vi er kun os to søskende. Ved godt at det ikke skal være noget for noget og jeg respekterer selvfølgelig deres valg. Men derfor kan man jo godt være ked af det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det havde jeg vel. Han var gudfar til Theo og vi er kun os to søskende. Ved godt at det ikke skal være noget for noget og jeg respekterer selvfølgelig deres valg. Men derfor kan man jo godt være ked af det :(

Selvfølgelig kan man det! Hvem har de så valgt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig kan man det! Hvem har de så valgt?

Et vennepar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det havde jeg vel. Han var gudfar til Theo og vi er kun os to søskende. Ved godt at det ikke skal være noget for noget og jeg respekterer selvfølgelig deres valg. Men derfor kan man jo godt være ked af det :(

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøre Zoey. Ligger og går i bro i sengen mens hun trommer på maven. Længe siden en putning har taget 1 time som i dag, men vi har netop budt DEN SIDSTE tiger velkommen :) så mon ikk den bære lidt af skylden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden fik hurtig en tid hos ørelæge i formiddags. Og dømmen lød: Mellemørebetændelse... Derfor de lange nætter hvor hun vågner hele tiden og ikke kan få ordenlig søvn. Så vi har fået pencilin og håber at det kommer til at hjælpe. Hvis hun får det igen indenfor 2 måneder, kan vi snakke om dræn. Så jeg er glad for at hun ikke skal have dræn på denne gang.. Hun vil gerne ligge drænen for at lette vores bekymring, men vi håber at pencilinen hjælper...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og er lidt ked af at jeg ikke blev bedt om at være fadder til min nevø, der skal døbes på lørdag :(

Åh, det er hårdt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.