TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Der er ikke rigtig nogen plan endnu :p vi kommer i morgen når Theodor har sovet formiddagslur og tager hjem igen inden han skal sove igen :) så aftaler vi i morgen hvordan vi fortsætter. Jeg glæææææder mig :loveshower

Jeg kan godt forstå at du glæder dig! Det lyder jo til at Theo har samme aktivitets niveau som Thea, og det er altså nærmest umuligt at få tumlet nok hjemme på stuegulvet sammen med moar :P

Hvor bliver det spændende, at se hvad han siger til det i morgen!!

Jeg havde virkelig aldrig troet at jeg skulle sige det, men... Jeg tror sgu også det bliver SÅ godt for Thea at komme ud, og få brændt noget krudt af med andre børn... Det er så tydeligt at hun er klar, og at hun har behov for mere end det jeg kan give hende...

Jeg elsker hende helt op til skyerne, men helt ærligt, så driver hun mig til vanvid somme tider :unsure

Hun keder sig og hun kræver konstant underholdning, og jeg har slet ikke nok energi til det for tiden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har baby-vanilli haft en fantastisk nat. Sov fra 23-02, vågen fra 02-03, og sov fra 0307 til her lidt i 07! Ingen laaange vågenperioder eller skrigeture grundet mavekneb i nat. At det tager en time at amme, skifte, amme og falde i søvn igen kl 02, er helt ok, så længe det ikke skyldes at han har ondt, og så længe han sover i næsten 4 timer bagefter. Nu sidder jeg og ammer sovebabyen, som ser ud til at falde i søvn igen med brystet i munden:) Antijinx!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har baby-vanilli haft en fantastisk nat. Sov fra 23-02, vågen fra 02-03, og sov fra 0307 til her lidt i 07! Ingen laaange vågenperioder eller skrigeture grundet mavekneb i nat. At det tager en time at amme, skifte, amme og falde i søvn igen kl 02, er helt ok, så længe det ikke skyldes at han har ondt, og så længe han sover i næsten 4 timer bagefter. Nu sidder jeg og ammer sovebabyen, som ser ud til at falde i søvn igen med brystet i munden:) Antijinx!

 

:yay :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har den sidste uges tid øvet at vinke med William - og hvad gør han så her til morgen? Vinker tilbage til moar :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå at du glæder dig! Det lyder jo til at Theo har samme aktivitets niveau som Thea, og det er altså nærmest umuligt at få tumlet nok hjemme på stuegulvet sammen med moar :P

Hvor bliver det spændende, at se hvad han siger til det i morgen!!

Jeg havde virkelig aldrig troet at jeg skulle sige det, men... Jeg tror sgu også det bliver SÅ godt for Thea at komme ud, og få brændt noget krudt af med andre børn... Det er så tydeligt at hun er klar, og at hun har behov for mere end det jeg kan give hende...

Jeg elsker hende helt op til skyerne, men helt ærligt, så driver hun mig til vanvid somme tider :unsure

Hun keder sig og hun kræver konstant underholdning, og jeg har slet ikke nok energi til det for tiden :(

Åhhh hvor jeg kender det!! Theodor er også ved at drive mig til vanvid ind i mellem :P Og jeg siger det gerne højt! ;)

 

Det kræver et kæmpe mentalt overskud at underholde unger som vores. Det var noget andet, hvis man kunne aktivere dem ved at tegne en tegning eller noget andet. Men Theo vil bare kravle på mig, stå og gå (op af mig, på mig, under mig), og når det ikke er mig, kan klatrer på, så er det stole, borde og hvad han ellers kan finde. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Op kl. 06! Theo sover formiddagslur nu, og når han vågner skal vi i vuggestue :D Shiiiit jeg har sommerfugle i maven altså :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Op kl. 06! Theo sover formiddagslur nu, og når han vågner skal vi i vuggestue :D Shiiiit jeg har sommerfugle i maven altså :P

Det er da virkelig også en stor dag :loveshower

Tænk, jeg husker tydeligt at jeg sad i s-toget og læste, at du havde født Theo.. Det er jo laaang tid siden nu, men alligevel føltes det som i går :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh min mus er blevet forkølet og har feber :(

Hun har nærmest ikke sovet i nat pga gråd og hoste. Hun kastede også slim op to gange, hvor efter den sidste gang faldt hun i søvn og sov i 3 timer. Mit lille pus :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Op kl. 06! Theo sover formiddagslur nu, og når han vågner skal vi i vuggestue :D Shiiiit jeg har sommerfugle i maven altså :P

Hvordan gik det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh min mus er blevet forkølet og har feber :(

Hun har nærmest ikke sovet i nat pga gråd og hoste. Hun kastede også slim op to gange, hvor efter den sidste gang faldt hun i søvn og sov i 3 timer. Mit lille pus :(

:kram

Øv! Sådan en omgang har vi også lige været igennem. :(

God bedring til hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flere ugers "jeg er en dejlig baby, der sover igennem fra 22/24-6 sluttede i nat. Hun var umulig i går aftes, hvor jeg var alene med hende hele dagen (fordi D var til julefrokost).. Så hun sov fra 00.30-5! :(

Nå, så var hun ellers oppe. Og min søde mand, der næsten kun lige var kommet hjem tog hende fra kl 6 af, lod mig sove videre og så fik jeg morhenmad på sengen..

Såå, måske jeg har det meget godt alligevel :D

Hvordan går det med hostende Carl? :kiss

Du er altså ret heldig med den mand. :d

Carl har det heldigvis meget bedre. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Op kl. 06! Theo sover formiddagslur nu, og når han vågner skal vi i vuggestue :D Shiiiit jeg har sommerfugle i maven altså :P

Glæder mig meget til at høre om jeres første dag! :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille baby er blevet vaccineret i dag. Synes tiden flyver!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første dag i vuggestue = SUCCES!!! :glad :yay :loveshower

 

 

Theodor kom op fra formiddags lur kl. 10, og så susede vi afsted mod vuggestuen, hvor vi var kl. 10.20. Pandastuen var på legepladsen og var så småt på vej ind. Theo kastede sig med det samme ud i selvstændig leg på gangen, og de andre børn fra stuen kom så småt og kiggede lidt på ham og lege med ham :glad Så var der mad - Theo åd en stor portion risengrød, som var på menuen i dag. Og han fik også lov at smage lidt tynd saftevand. Han var bare SÅ god. Charmerede pædagogerne, snakkede og smilede helt vildt. Emil som sad ved siden af prøvede flere gange at fodre Theo med risengrød :P så sødt.

Efter maden kom de andre ud og sove, og Theo legede bare. Var vild med deres duplo - det blev suttet godt på og kastet med ;) Da alle de store var puttet havde de mere tid til Theodor, og vi fik også snakket. Theo hyggede sig i allerhøjeste grad! Lige som da vi var på besøg, havde han intet i mod at være ved pædagogerne. :)

Så kom Arthur op, som er fra januar (han havde sovet fra kl. 9 til 12.30 :o :o :o). De legede lidt. Så dejligt med en på Theos alder.

Men så var det også ved at være nok og Theodor blev pyller, så 12.50 kørte vi hjem. Vi delte lige en banan, lavede en ren ble og nu sover han - mit store vuggestuebarn! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første dag i vuggestue = SUCCES!!! :glad :yay :loveshower

 

 

Theodor kom op fra formiddags lur kl. 10, og så susede vi afsted mod vuggestuen, hvor vi var kl. 10.20. Pandastuen var på legepladsen og var så småt på vej ind. Theo kastede sig med det samme ud i selvstændig leg på gangen, og de andre børn fra stuen kom så småt og kiggede lidt på ham og lege med ham :glad Så var der mad - Theo åd en stor portion risengrød, som var på menuen i dag. Og han fik også lov at smage lidt tynd saftevand. Han var bare SÅ god. Charmerede pædagogerne, snakkede og smilede helt vildt. Emil som sad ved siden af prøvede flere gange at fodre Theo med risengrød :P så sødt.

Efter maden kom de andre ud og sove, og Theo legede bare. Var vild med deres duplo - det blev suttet godt på og kastet med ;) Da alle de store var puttet havde de mere tid til Theodor, og vi fik også snakket. Theo hyggede sig i allerhøjeste grad! Lige som da vi var på besøg, havde han intet i mod at være ved pædagogerne. :)

Så kom Arthur op, som er fra januar (han havde sovet fra kl. 9 til 12.30 :o :o :o). De legede lidt. Så dejligt med en på Theos alder.

Men så var det også ved at være nok og Theodor blev pyller, så 12.50 kørte vi hjem. Vi delte lige en banan, lavede en ren ble og nu sover han - mit store vuggestuebarn! :wub

 

Hvor er det stort! :glad Det lyder da til at ha' været en skøn dag :yay Synes det var igår du testede positiv :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det stort! :glad Det lyder da til at ha' været en skøn dag :yay Synes det var igår du testede positiv :blink

Haha. :d ja det synes jeg også :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første dag i vuggestue = SUCCES!!! :glad :yay :loveshower

 

 

Theodor kom op fra formiddags lur kl. 10, og så susede vi afsted mod vuggestuen, hvor vi var kl. 10.20. Pandastuen var på legepladsen og var så småt på vej ind. Theo kastede sig med det samme ud i selvstændig leg på gangen, og de andre børn fra stuen kom så småt og kiggede lidt på ham og lege med ham :glad Så var der mad - Theo åd en stor portion risengrød, som var på menuen i dag. Og han fik også lov at smage lidt tynd saftevand. Han var bare SÅ god. Charmerede pædagogerne, snakkede og smilede helt vildt. Emil som sad ved siden af prøvede flere gange at fodre Theo med risengrød :P så sødt.

Efter maden kom de andre ud og sove, og Theo legede bare. Var vild med deres duplo - det blev suttet godt på og kastet med ;) Da alle de store var puttet havde de mere tid til Theodor, og vi fik også snakket. Theo hyggede sig i allerhøjeste grad! Lige som da vi var på besøg, havde han intet i mod at være ved pædagogerne. :)

Så kom Arthur op, som er fra januar (han havde sovet fra kl. 9 til 12.30 :o :o :o). De legede lidt. Så dejligt med en på Theos alder.

Men så var det også ved at være nok og Theodor blev pyller, så 12.50 kørte vi hjem. Vi delte lige en banan, lavede en ren ble og nu sover han - mit store vuggestuebarn! :wub

Årh.. Sikke en drømmestart.. Hvor er det dejligt.. Og vildt at han nu er vuggestuebarn (ligeomlidt skal de konfirmeres) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag kom vi i vuggestue kl. 8! Theodor er ved at spise frugt med resten af pandastuen, og jeg sidder på gangen :p Han skal sove formiddagslur her i dag n det giver mig sommerfugle i maven. Jeg bliver hængende til han sover, men så kører jeg også :) og så ringer de når han vågner..

Hvor er det bare vildt det her! Min store dreng :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag kom vi i vuggestue kl. 8! Theodor er ved at spise frugt med resten af pandastuen, og jeg sidder på gangen :p Han skal sove formiddagslur her i dag n det giver mig sommerfugle i maven. Jeg bliver hængende til han sover, men så kører jeg også :) og så ringer de når han vågner..

Hvor er det bare vildt det her! Min store dreng :wub

Jeg synes lige du har født! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu med forkølet baby :( heldigvis uden feber, men han set helt klatøjet ud. Lille mus :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh det er jo umuligt at få Thea til at sove, når det brøler så voldsomt udenfor!!!

Jeg troede først det ar til middag at det skulle ramme, men her har det allerede været slemt i en times tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja, og så regner og blæser det så det larmer i garagen... *banker hovedet ind i væggen* ekstremt vejr burde simpelthen forbydes når man har småbørn...

  

Argh det er jo umuligt at få Thea til at sove, når det brøler så voldsomt udenfor!!!

Jeg troede først det ar til middag at det skulle ramme, men her har det allerede været slemt i en times tid

Her har junior fået lov at sove på sofaen (flankeret af kæmpepuf, så han ikke kan falde) - her er ro inde, og han kan skimte mor, når han lige har en øjensprække åben ind imellem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også taget Noah ind. Han vågnede af blæsten og skreg efter sut hver 5. minut. Nu håber jeg bare han vil sove indenfor i stedet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har junior fået lov at sove på sofaen (flankeret af kæmpepuf, så han ikke kan falde) - her er ro inde, og han kan skimte mor, når han lige har en øjensprække åben ind imellem.

Gid Thea stadig var så lille at hun stadig kunne sove på sofaen... Hun kravler bare op i vindueskarmen eller falder ned :(

Jeg har prøver at vugge hende i barnevognen inde i soveværelset, men taget knirker og det piber fra vinduerne.. Og hun kan bare ikke finde ud af at sove indenfor.. Klokken 1 har hun været vågen i 7 timer, så hun er SÅ pylret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er godt nok også spændt på hvordan det går med at putte William inden for. Formiddagsluren fik han udenfor i barnevognen, men nu er det alt for slemt til at han kan være ude. Jeg har lagt ham i barnevognskassen inde i soveværelset, men indtil nu ligger han bare og sludrer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER