TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Yes yes yes :) For første gang i evigheder var det både ok nemt at putte W og han er kun vågnet 1 gang efter 40 min (som er ny regl, røv irriterende) og der var han nem at få videre i søvnen og det står i stærkt kontrast til de andre dage hvor han bare har skreget i vildensky i ca 30 minutter uden noget hjælper.

Er tigeren mon ved at slippe taget? Jeg tør ikke tro på noget men jeg kan skimte lys for enden af denne uendeligt lange tunnel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I går var sidste barselsdag og i dag er jeg nu i stedet ledig, men sygemeldt. Kan mærke det allerede stresser mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går var sidste barselsdag og i dag er jeg nu i stedet ledig, men sygemeldt. Kan mærke det allerede stresser mig :(

Det er træls når barslen skal ende på den måde - altså med en udsigt til at sku gå ledig/sygemeldt. Det tror jeg ville stresse mange - man har bare brug for at lave noget - og føle at der er brug for en et sted! Men Louise, den tid skal nok komme. Der er altid brug for en pædagog som dig! jeg håber at du trods alt kan få det bedste ud af at være hjemme ved Silke Elia lidt endnu - selvom det andet nok vil spøge i baggrunden....

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er godt nok spændt på om Elin gider sove mere end de 1½ time hun sov i går (på en hel dag.....)............ men at blive 11 måneder betyder måske at man ikke skal sove særlig meget (I hope not!! :P )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anden nat hvor Mie næsten sov igennem, hun vågnede igen kl. 6 hvor den lille mave rumlede sultent - så var jeg da ikke i tvivl om hun skulle have en flaske :P

Og så sov hun videre til kl 8 :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For anden nat i træt har jeg været oppe ved Ida en gang i timen :( kan godt mærke jeg er vant til hun sover igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går var sidste barselsdag og i dag er jeg nu i stedet ledig, men sygemeldt. Kan mærke det allerede stresser mig :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For anden nat i træt har jeg været oppe ved Ida en gang i timen :( kan godt mærke jeg er vant til hun sover igennem.

Det er "sjovt" så nemt det er at vænne sig til at de sover igennem, men det bliver aldrig nemt at vænne sig til de nætter, hvor de ikke gør... håber bare at det var en engangsforestilling...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er "sjovt" så nemt det er at vænne sig til at de sover igennem, men det bliver aldrig nemt at vænne sig til de nætter, hvor de ikke gør... håber bare at det var en engangsforestilling...

Ja det er godt nok "sjovt" - men tror det er en tiger vi har på besøg :(

Men krydser for at det bare lige var en engangsforestilling :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke baby relateret - men sidder og bliver helt trist, har lige læst om en voldsom ulykke der er sket heroppe hvor jeg bor af.

Tre børn er døde, og et spædbarn er hårdt kvæstet.. :( :boo

http://ekstrabladet.dk/112/article2042059.ece

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anden nat hvor Mie næsten sov igennem, hun vågnede igen kl. 6 hvor den lille mave rumlede sultent - så var jeg da ikke i tvivl om hun skulle have en flaske :P

Og så sov hun videre til kl 8 :7himmel

Ikke noget ondt imod hverken flaske eller det at sove 2 timer længere, men hvorfor ikke blot give grød og starte dagen kl. 6? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke noget ondt imod hverken flaske eller det at sove 2 timer længere, men hvorfor ikke blot give grød og starte dagen kl. 6? :)

Jeg tænkte lige det samme....(og ikke for at spille klog eller bedrevidende, men fordi Elin også vågnede kl 6 - og jeg havde slet ikke overvejet at give flaske på det tidspunkt...jeg tænkte bare fuck dagen starter tidligt....)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt uden for kategori, men jeg er blevet inviteret til jobsamtale. Til trods for at jeg har sendt mange ansøgninger, er der alligevel nogen der kan se muligheder i mig :yay Man bliver lige 10 cm højere :D Men jeg har jo fået et godt fast arbejde.... Men hvor er det bare skønt at blive inviteret :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke baby relateret - men sidder og bliver helt trist, har lige læst om en voldsom ulykke der er sket heroppe hvor jeg bor af.

Tre børn er døde, og et spædbarn er hårdt kvæstet.. :( :boo

http://ekstrabladet....icle2042059.ece

Mon man nogensinde kommer sig ovenpå sådan noget. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke noget ondt imod hverken flaske eller det at sove 2 timer længere, men hvorfor ikke blot give grød og starte dagen kl. 6? :)

hun var slet ikke færdig med st sove. jeg er også bange for at rykke hendes rytme for meget, den passer så fint ind i DP og det er i forvejen lidt noget rod med rytmen fordi hun stod op kl 6 igår. Det gik rent i kage og hun sov 3 korte lure i stedet for den ene og det dur ikke. Hun starter dagen mellem 7.30 og 8 normalt, spiser kl 11-11.30 og puttes derefter og sover mellem 5 kvarterer og 3 timer og puttes til nat kl 20-20.30. Men det kører bare af H til fordi hun flere gange er faldet i søvn 21.30 her under søvn/putte helvedet. Så vi strækker hende i forvejen lidt til middagsluren og er flere gange været nød til at spise 10.30 og så putte kl 11. Men vi forsøger at holde fast i rytmen så godt vi kan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte lige det samme....(og ikke for at spille klog eller bedrevidende, men fordi Elin også vågnede kl 6 - og jeg havde slet ikke overvejet at give flaske på det tidspunkt...jeg tænkte bare fuck dagen starter tidligt....)

Hun var slet ikke vågen til morgen. Græd og kørte nussedyret rundt i hovedet, og sov nærmest inden flasken var tom. Og som jeg forklarede kami så skal vi helst holde fast i rytmen for den er i forvejen på vej ud på et sidespor pga aftenerne. Søvn = glad baby dagen lang og det kan vi alle tre godt lide ;) især her i ferien.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun var slet ikke vågen til morgen. Græd og kørte nussedyret rundt i hovedet, og sov nærmest inden flasken var tom. Og som jeg forklarede kami så skal vi helst holde fast i rytmen for den er i forvejen på vej ud på et sidespor pga aftenerne. Søvn = glad baby dagen lang og det kan vi alle tre godt lide ;) især her i ferien.

Så kan jeg godt forstå at du gjorde det... jeg synes bare heller ikke at der er nogen rytme herhjemme lige nu. Det er skide træls, mildest talt! Men det er så heldigvis kun om dagen, det er noget rod.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hun var slet ikke færdig med st sove. jeg er også bange for at rykke hendes rytme for meget, den passer så fint ind i DP og det er i forvejen lidt noget rod med rytmen fordi hun stod op kl 6 igår. Det gik rent i kage og hun sov 3 korte lure i stedet for den ene og det dur ikke. Hun starter dagen mellem 7.30 og 8 normalt, spiser kl 11-11.30 og puttes derefter og sover mellem 5 kvarterer og 3 timer og puttes til nat kl 20-20.30. Men det kører bare af H til fordi hun flere gange er faldet i søvn 21.30 her under søvn/putte helvedet. Så vi strækker hende i forvejen lidt til middagsluren og er flere gange været nød til at spise 10.30 og så putte kl 11. Men vi forsøger at holde fast i rytmen så godt vi kan.

Ah, ok! Så forstår jeg :)

De rytmer altså, de er ik altid lette at blive kloge på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan jeg godt forstå at du gjorde det... jeg synes bare heller ikke at der er nogen rytme herhjemme lige nu. Det er skide træls, mildest talt! Men det er så heldigvis kun om dagen, det er noget rod.

Jeg mistænker noget tiger værk. Vi har nogenlunde løst putte problemet ved at blive hos hende og lade som om vi sover. Det virker dog bedst for mig :rolleyes - Anders har bare INGEN tålmodighed, så 15 min og så er han ved at slå uskyldige puder ihjel i frustration og det kan mærkes. Så overtager jeg, men det kan stadig vare lang tid.

Om dagen sover hun faktisk nærmest helt normalt igen, altså ingen putte problemer og stræk på op mod 2,5 time (bortset fra igår) det er kun fordi nætterne/aftenerne/morgener driller at det hele er/har været noget hø. Hun sover (vist) heldigvis bedre i løbet af natten og især morgenen nu og jeg ligner ikke længere en hængt kat :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay :balloon :glad :loveshower ENDELIG! fik Luna sine to bisser foroven!!! :hurra :biglove :toot

Dem har vi så også kun ventet på i de sidste 2, hvis ikke 3 måneder!!! Dårlig nattesøvn mv. HÅBER HÅBER HÅBER det vender nu! - det er tiltrængt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay :balloon :glad :loveshower ENDELIG! fik Luna sine to bisser foroven!!! :hurra :biglove :toot

Dem har vi så også kun ventet på i de sidste 2, hvis ikke 3 måneder!!! Dårlig nattesøvn mv. HÅBER HÅBER HÅBER det vender nu! - det er tiltrængt!

Håber der er udsigt til gode nætter hos jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh dumme tænder.. Det er nu 5 gang jeg er oppe til skrigende Ayah. Jeg har absolut intet sovet endnu. Jeg når lige at falde hen og så skriger hun igen. Nu ligger jeg bare med hjertebanken.

Stakkels barn.. Hun sover så uroligt, og karter rundt i sengen imens hun klynker. Imorgen hedder det panodil inden sengetid :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay :balloon :glad :loveshower ENDELIG! fik Luna sine to bisser foroven!!! :hurra :biglove :toot

Dem har vi så også kun ventet på i de sidste 2, hvis ikke 3 måneder!!! Dårlig nattesøvn mv. HÅBER HÅBER HÅBER det vender nu! - det er tiltrængt!

Ej hvor sjovt - Elins anden fortand brød igennem i går! De må da lige have aftale at nu sku det være, da de var sammen i mandags.... :P

STORT tillykke med de to tænder! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det blev så til 7 gange oppe, og vågen 2 timer før hun plejer og nægtede at sove videre. Jeg har sovet 3 timer sammenlagt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay :balloon :glad :loveshower ENDELIG! fik Luna sine to bisser foroven!!! :hurra :biglove :toot

Dem har vi så også kun ventet på i de sidste 2, hvis ikke 3 måneder!!! Dårlig nattesøvn mv. HÅBER HÅBER HÅBER det vender nu! - det er tiltrængt!

:yay krydser fingre for bedre nattesøvn. Her venter vi med længsel på den ene ved siden af fortænderne. Den driller også Marius :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER