TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Øv øv. Musen har en infektion som betyder han skal forblive indlagt i ihvertfald 8 dage endnu :boo

Lille pus altså! Det er jo derfor knægten ikke skulle skide i fostervandet og drikke det bagefter som de umiddelbart forventer er årsagen :boo

:kram

Øv altså, sikke noget bæ, bogstavlig talt.

Vi har krydser fingre for at han snart er ovenpå igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er lige gået op for mig, at der er et tigerspring ved 37 uger.. Normalt kommer Camilles tidligere, men vi har måske fået det ind ved sygdom/tænder - det håber jeg da..

Men blev helt ked.. Hun kan bare slet ikke alt det som står ved det spring :( Er SÅ bange for hun er bagud... GODT SPen kommer i dag!

Måske hun så er foran på nogle andre punkter? Det er derfor bøger både er gode og dårlige! Garanteret du ikke har noget at skulle være bekymret for.! Glæder mig til at høre, hvad SP'en siger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til tjek med Zias ører da hun er ørebarn. Hun fik dræn i ørene sidste år og fik dem tjekket. De er fine og vi har heller ikke haft problemer. kun sprogligt, men sproget går derud af....

Så fik vi Claras ører tjekket for jeg har den seneste måned lagt mærke til at hun holdt sig om ørene og lysten til mad har ikke været hendes stærke side. Vi fik så en tid til dem begge i dag. Den sidste uges tid har det været værre med Claras øre for hun har holdt sig rigtig meget om ørene samt spise vil hun ikke. Så jeg havde en mistanken at hun har MØB. Ganske rigtig, Clara har MØB...:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til tjek med Zias ører da hun er ørebarn. Hun fik dræn i ørene sidste år og fik dem tjekket. De er fine og vi har heller ikke haft problemer. kun sprogligt, men sproget går derud af....

Så fik vi Claras ører tjekket for jeg har den seneste måned lagt mærke til at hun holdt sig om ørene og lysten til mad har ikke været hendes stærke side. Vi fik så en tid til dem begge i dag. Den sidste uges tid har det været værre med Claras øre for hun har holdt sig rigtig meget om ørene samt spise vil hun ikke. Så jeg havde en mistanken at hun har MØB. Ganske rigtig, Clara har MØB...:-(

Lile pus :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh nej dog min lille fyr på 20 dage får helt koldsved fordi han har mavekneb :( lille stakkel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

116821.jpg

782399.jpg

764421.jpg

Er der nogen som kunne være interesserede i at købe det her af mig? Dvs. den lyserøde kjole i str. 80, cardigan i str. 80 og lyserød sommerhat 6-9 mdr?

Majs var så sød at hjælpe mig af med den hvide kjole og hvide hat - men hvis jeg kan få afsat det sidste her, så behøver jeg ikke bøvle med at skulle sende det tilbage.

Så hvis I er interesserede eller kender nogen som kunne bruge det, så sig endelig til!

(grunden til at jeg vil af med det, er fordi de har sendt dobbelt op på det jeg skulle have - og synes ikke liiiiige at jeg behøver 4 kjoler.... )

868183.jpg

Og den her hue forresten.....!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lile pus :kram

Tak, hun tager sig virkelig om ørene så jeg håber at medicinen hjælper...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lige gået op for mig, at der er et tigerspring ved 37 uger.. Normalt kommer Camilles tidligere, men vi har måske fået det ind ved sygdom/tænder - det håber jeg da..

Men blev helt ked.. Hun kan bare slet ikke alt det som står ved det spring :( Er SÅ bange for hun er bagud... GODT SPen kommer i dag!

Jeg er holdt op med at læse i vidunderlige uger af samme grund!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det ikke "bare" være et appetitspring, som uheldigvis ramler sammen med at du har givet hende den ekstra flaske? Kan ikke lige huske aldersforskellen på Mie og Camille, men husker at Myliona havde lignende "problemer" for nyligt.

Jeg har tænkt tanken men det virker bare så ulogisk at der skulle komme appetitspring når man trapper ned på mælk og op på grød. Men omvendt så er grød eventyret en grød gyser for tiden. Så måske det er det der driller om natten. Forsøgte at hælde sukkervand i hende i dag mellem aftensmad og godnatflasken, det gad hun ikke så der var hun ikke tørstig. Og godnatflasken tog hun kun 100 ml af. nu ser vi hvordan det går i nat. Jeg har 2 flasker med ned klar til at blande, det er så frustrerende ikke at have en klar i tilfælde af at hun er sulten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, hun tager sig virkelig om ørene så jeg håber at medicinen hjælper...

:kram2 god bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh nej dog min lille fyr på 20 dage får helt koldsved fordi han har mavekneb :( lille stakkel

Det lyder bestemt ikke rart :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv. Musen har en infektion som betyder han skal forblive indlagt i ihvertfald 8 dage endnu :boo

Lille pus altså! Det er jo derfor knægten ikke skulle skide i fostervandet og drikke det bagefter som de umiddelbart forventer er årsagen :boo

Åh nej lille fyr. God bedring med ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

116821.jpg

782399.jpg

764421.jpg

Er der nogen som kunne være interesserede i at købe det her af mig? Dvs. den lyserøde kjole i str. 80, cardigan i str. 80 og lyserød sommerhat 6-9 mdr?

Majs var så sød at hjælpe mig af med den hvide kjole og hvide hat - men hvis jeg kan få afsat det sidste her, så behøver jeg ikke bøvle med at skulle sende det tilbage.

Så hvis I er interesserede eller kender nogen som kunne bruge det, så sig endelig til!

(grunden til at jeg vil af med det, er fordi de har sendt dobbelt op på det jeg skulle have - og synes ikke liiiiige at jeg behøver 4 kjoler.... )

868183.jpg

Og den her hue forresten.....!

Det er mig der siger tak. Det faldt i god jord hos Anders selv sommerhatten var et hit.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 god bedring

Mange tak...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mig der siger tak. Det faldt i god jord hos Anders selv sommerhatten var et hit.

Ej hvor godt... :yay Anders har go smag... det er fedt at han er så vild med det tøsede.. men hvor så Mie også bare sød ud med den sommerhat! :wub

Lad os håbe at de gider at beholde den på længe nok til at andre får mulighed for at se det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk dag hos TinaKP i dag. Mie nød det virkeligt. Hun sov inden vi var ude af indkørslen og vågnede lige kort da vi kom hjem men sov videre til kl halv 5 hvor hun vågnede med spillopper i øjnene. Tror virkelig hun syntes Charlie, Luna og Elin er godt selskab eftersom hun ikke sov overhovedet i den tid vi var der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor godt... :yay Anders har go smag... det er fedt at han er så vild med det tøsede.. men hvor så Mie også bare sød ud med den sommerhat! :wub

Lad os håbe at de gider at beholde den på længe nok til at andre får mulighed for at se det...

Ja eller i det mindste få taget et billede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har allerede stress over i morgen. Skal have pakket og bagt boller (dejen står dog i ovnen) inden vi kører til Thy til møde i sparekassen (om huslån), hvorefter vi skal på cafe med min dejlige veninde og bagefter hjem til svigerfars fødselsdag (og hvis ikke svigermor skulle i stalden ville de have været ude at spise om aftenen også - godt det ikke er aktuelt) og så skal vi jo sove hos dem i et lille værelse. Gruer allerede for hvordan det kommer til at gå med Silke Elia og hvilken (efter)reaktion vi får denne gang. Hun sover i forvejen elendigt. Lørdag skal vi hjem til min mor hvor Silke Elia kusine på 11 mdr også kommer. De er begyndt at få lidt glæde af hinanden. Så det er i det mindste rart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Perfekt dag!

SPen sagde alt var perfekt! 9,7 kg - tilbage på før sygdomsvægt og lige på sin kurve ;) 75 cm :D

Vi skulle skære ned på flaskerne, og jeg skulle alde være at være en hønemor :)

Derudover var vi til fotograf - og jeg er SÅ sikker på der kommer gode billeder om en måneds tid :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm... Synes ikke om Davids nye vane! Højlydt bonusble omkring kl 00.00-00.30 - og så en vågen søn bag efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sov nu! Hver gang jeg ligger mig ned, vågner kreaturet! Arrggghhhg!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske noget der burde stå i den mortråd jeg ikke har lavet endnu, men yay :glad :glad der er fremgang med mælkeproduktionen!!! Her til aften kunne jeg malke i alt ca 4 ml ud - hvilket er noget af en fremgang fra de 10 dråber der har været maks indtil nu.

Og så suttede lillemanden rigtig fint i omkring 5 minutter fordelt over 10 minutter :glad :glad

Sådan :yay Inden længe sprøjter du 20 ml ud uden problemer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo er startet natten med at sove fire timer.. Fire fantastiske timer :yay Håber, håber, håber han vil tage fire mere, når han er færdig med babserne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske noget der burde stå i den mortråd jeg ikke har lavet endnu, men yay :glad :glad der er fremgang med mælkeproduktionen!!! Her til aften kunne jeg malke i alt ca 4 ml ud - hvilket er noget af en fremgang fra de 10 dråber der har været maks indtil nu.

Og så suttede lillemanden rigtig fint i omkring 5 minutter fordelt over 10 minutter :glad :glad

Hvor lyder det godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo er startet natten med at sove fire timer.. Fire fantastiske timer :yay Håber, håber, håber han vil tage fire mere, når han er færdig med babserne!

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER