TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Åh stakkels Zia, Åh stakkels Clara. Deres mormor kommer ikke til at se dem vokse op, få kærester, blive gift og få børn:-( Er så ked af det. Min mor blev fundet død igår. Jeg er virkelig ked af det for mine børns vegne, ved ikke helt om hvordan jeg skal sige til den store. Puh det er hårdt. Det er andet dødsfald tæt på familien på 1 år. Jeg orker ikke mere dødsfald. Børnenes oldemor (Fra deres fars side) er på hospitalet og har været i respirater (Er heldigvis ude af den). Håber at hun får det bedre...

De har overnattet hos deres farmor og farfar... Er spændt på hvordan de tog det. Savner dem rigtig meget. Det er svært at stå op og de ikke er der. Det er første gang at Clara overnatter hos farmor, så er vildt spændt hvordan hun tager det.

Jeg ved godt at det ikke er baby realiteret... Skulle ud med det.

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man kan godt høre Anders ikke har været hjemme de sidste mange dage "Tror du ikke Vi skal give hendes eget værelse du forsøg mere?" :blink sig mig hører du slet ikke efter hvad jeg fortæller dig? NEJ det tror jeg ærlig talt ikke - hvordan kan det på NOGEN måde afhjælpe søvn situationen at proppe hende i en ny seng i et nyt rum når hun knapt kan finde ro i sin egen seng i soveværelset hvor vi er gået tilbage til at jeg ligger lige ved siden af indtil hun sover (for det er det der virker lige nu!).

Ja jeg ligger der såmænd lige nu og kæmper søvn kampen med en stor snakkende baby i sengen ved siden af.

(Hvor længe varer den åndsvage grå zone?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan godt høre Anders ikke har været hjemme de sidste mange dage "Tror du ikke Vi skal give hendes eget værelse du forsøg mere?" :blink sig mig hører du slet ikke efter hvad jeg fortæller dig? NEJ det tror jeg ærlig talt ikke - hvordan kan det på NOGEN måde afhjælpe søvn situationen at proppe hende i en ny seng i et nyt rum når hun knapt kan finde ro i sin egen seng i soveværelset hvor vi er gået tilbage til at jeg ligger lige ved siden af indtil hun sover (for det er det der virker lige nu!).

Ja jeg ligger der såmænd lige nu og kæmper søvn kampen med en stor snakkende baby i sengen ved siden af.

(Hvor længe varer den åndsvage grå zone?)

:klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Piger jeg har lige hurtigt brug for hjælp!

Kan kartoffelmos fryses? Og hvis ikke, hvor længe kan den så holde sig i køleskabet uden jeg har tilsat MME?

Synes ikke det er godt at fryse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for jeres tanker. Mistede også min mormor sidste år, som også var en mor for mig, (Der var jeg også gravid med Clara) så jeg håber at de holder i hinanden og kigger ned til os sammen med min onkel..

Det er helt uvirkeligt det her. Har tudet hele morgenen og har snakket med min kære veninde som gerne vil støtte mig når hun skal Bisættes/begraves. Det er dejligt at have nogen omkring sig. Endnu engang tak for jeres støtte...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå nu har jeg prøvet at fryse det, så må jeg se hvordan det bliver.. Den skulle alligevel smides ud hvis den ikke kunne fryses.. Har lagt 2 portioner i køleskabet, så der er til de næste to dage..

Første dag med mos! Vi prøver at give hende det her ved 12 tiden når hun vågner fra sin lur! Bliver spændende om hun bare lukker munden i haha.. Jeg er forberedt på det værste! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:klap

Mænd :rolleyes nå men da jeg kom op fra soveværelset måtte han erkende at projekt værelse er på stand by for nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mænd :rolleyes nå men da jeg kom op fra soveværelset måtte han erkende at projekt værelse er på stand by for nu!

rart med lidt opbakning ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har vi flyttet tremmesengen tilbage til C's eget værelse. Nu har den stået 2 uger i soveværelset, så hun har kunne vende sig til at nu er det den hun sover i om natten (og ikke kun enkelte dagslure).

I nat bliver så første gang på eget værelse. Jeg tror det bliver lidt hårdt for mig, men jeg ved det er nødvendigt for alles sindstilstand.

Nu krydser jeg bare fingre for at vi ikke bliver ligeså hårdt ramt af gråzonen, som Majs er... Du får forresten lige et :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Edith har med STOR velbehag fået hirsegrød for første gang idag! Min store pige :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er flad af grin :D Jacob har lige snakket med vagtlægen, fordi Marius lyder som en der har røget 40 cigaretter om dagen i 80 år. Vagtlægen vil så høre Marius i Tlf. Marius bliver så ivrig i stedet for og nærmest glemmer at trække vejret. Lidt komisk... Vi skal holde øje med om det er falsk strobe hoste og hvis han bliver besværet ringe med det samme igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er flad af grin :D Jacob har lige snakket med vagtlægen, fordi Marius lyder som en der har røget 40 cigaretter om dagen i 80 år. Vagtlægen vil så høre Marius i Tlf. Marius bliver så ivrig i stedet for og nærmest glemmer at trække vejret. Lidt komisk... Vi skal holde øje med om det er falsk strobe hoste og hvis han bliver besværet ringe med det samme igen.

Denne video kunne vi have optaget af Marlon da han havde falsk strubehoste som lille...... Det lyder præcis sådan :( Ville bare lige smide den ind så du ved hvad det er du skal lytte efter (selv om den ikke er så rar)

Hvis i oplever dette, så skynd jer at pakke ham godt ind i dyner, og tag ham med udenfor (ja, udenfor) i ca 10 min..... Det lyder åndsvagt, men det er lægens råd, og det gør en KÆMPE forskel på vejrtrækningen at komme ud i kulden..... Bare husk at pakke ham rigtig godt ind :)

Håber ikke i skal slås med det, men kan berolige med at hos os gik det over i løbet af et par dage :)

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at glæde sig til en aften med manden, når han så bare falder i søvn på sofaen, mens jeg putter Silas... yes... jeg er den eneste vågne.. intet godt i tv... ja... virklig nederen lørdag aften altså... :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt..Jeg skal godt nok have et øje på Albert hele tiden, idag rejste han sig op fra liggende til stående stilling ved hjælp af tv bordet :o jeg fik travlt for han får jo geleknæ i løbet af 20 sek, og han kan slet ikke holde balancen selv endnu. Han formåede dog at holde fast i tv bordet og stå selv i 10-15 sek :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vi holde grødpause, når Bella ikke har leveret bonus i tre dage nu?

I dag fik hun maks 1/4 dl grød og det er det meste hun har fået på én gang, vi har været igang med grød i en uge nu. I går og i dag har vi blandet sveskemos i og hun har fået sukkervand. Hun virker endnu ikke vildt besværet, men det ligner alligevel ind imellem, at hun forsøger at komme af med noget uden held..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå så fik vi set lægevagten på Viborg sygehus en aften hvor der ikke var stress. Og vi var inse ved den sødeste læge :) Men det er falsk strubehoste. Og vi fik også rådet om at gå ud med ham. Så i nat bliver han puttet mellem os, så vi kan holde øje med vejrtrækningen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vi holde grødpause, når Bella ikke har leveret bonus i tre dage nu?

I dag fik hun maks 1/4 dl grød og det er det meste hun har fået på én gang, vi har været igang med grød i en uge nu. I går og i dag har vi blandet sveskemos i og hun har fået sukkervand. Hun virker endnu ikke vildt besværet, men det ligner alligevel ind imellem, at hun forsøger at komme af med noget uden held..

Giv hende et par skefulde ren sveskemos, det burde altså sætte skub i sagerne :) hvis hun er glad for grøden og du kan hjælpe hende med afføringen på anden vis end grødpause ville det være at foretrække IMO :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor jeg dog håber at den snot er pga tænderne! Synes ikke om hvis Sophia skal til at være syg oveni at tænderne driller :( håber de bryder igennem imorgen og min tapre lille pige kan få et par dages pause, inden tigeren højest sandsynligt flytter ind hos hende i midten af næste uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har vi flyttet tremmesengen tilbage til C's eget værelse. Nu har den stået 2 uger i soveværelset, så hun har kunne vende sig til at nu er det den hun sover i om natten (og ikke kun enkelte dagslure).

I nat bliver så første gang på eget værelse. Jeg tror det bliver lidt hårdt for mig, men jeg ved det er nødvendigt for alles sindstilstand.

Nu krydser jeg bare fingre for at vi ikke bliver ligeså hårdt ramt af gråzonen, som Majs er... Du får forresten lige et :kram

Årh hvor er du sød :kiss Ja det er godt nok noget bæ med den grå zone! Men jeg tror i gør Det på den rigtige måde. Vi har også snakket om at enten lade lille-sengen følge hende ind på værelset eller tage den store seng i soveværelset så hun vænner sig til den inden hun kommer på eget værelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor jeg dog håber at den snot er pga tænderne! Synes ikke om hvis Sophia skal til at være syg oveni at tænderne driller :( håber de bryder igennem imorgen og min tapre lille pige kan få et par dages pause, inden tigeren højest sandsynligt flytter ind hos hende i midten af næste uge

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå så fik vi set lægevagten på Viborg sygehus en aften hvor der ikke var stress. Og vi var inse ved den sødeste læge :) Men det er falsk strubehoste. Og vi fik også rådet om at gå ud med ham. Så i nat bliver han puttet mellem os, så vi kan holde øje med vejrtrækningen...

Puh ha... lyder ubehageligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt..Jeg skal godt nok have et øje på Albert hele tiden, idag rejste han sig op fra liggende til stående stilling ved hjælp af tv bordet :o jeg fik travlt for han får jo geleknæ i løbet af 20 sek, og han kan slet ikke holde balancen selv endnu. Han formåede dog at holde fast i tv bordet og stå selv i 10-15 sek :)

Wow... :blink altså Mie kan ikke engang møve sig fremad endnu (selvom jeg tror hun studerede Charlie i torsdags for hun har for første gang gjort ærlige forsøg på at komme fremad og hun har vist tegn på frustrationer over ikke at kunne). Albert er simpelthen for vild!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at glæde sig til en aften med manden, når han så bare falder i søvn på sofaen, mens jeg putter Silas... yes... jeg er den eneste vågne.. intet godt i tv... ja... virklig nederen lørdag aften altså... :lolhit

TJah der var engang at lørdagens tv var godt, nu er det den største gang hø. Jeg lånte film på boxen (nu hvor jeg lige "for en gangs skyld"(eller noget :rolleyes ) er alene hjemme) af samme årsag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der brugt endnu en tand igennem. Det fandt jeg lige ud af i eftermiddags, så nu har hun 2 tænder....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... lige hvad der manglede! Snottet hostende baby. Hun skal vist have sleebeen i sengen de næste par dage. kæmper en brav kamp med at holde dynerne på hende (er ude i at ligge hende svøbt i en junior dyne med en baby dyne ovenpå og en baby dyne tværs over sengen så den danner en hule) for hun er is kold. Jeg har skruet op for radiatoren og hun ligger i uld tøj fra top til tå. Men den sleebee er bare mere effektiv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER