TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Marius har det bedre idag. Han hvæser stadig en del og hoster meget, specielt når han spiser. Men han vil have skemad. Men det er helt sikkert bedre end igår. Og humøret er fint :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Marius har det bedre idag. Han hvæser stadig en del og hoster meget, specielt når han spiser. Men han vil have skemad. Men det er helt sikkert bedre end igår. Og humøret er fint :yay

Dejligt det er på retur. Vi fik en pille til at lægge strubehosten så det bare blev en almindelig forkølelse. Men det er Marius jo ikke gammel nok til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha.. Vi er hårdt ramt af sygdom i fredags fik jeg til lægen med Frederik pga hoste og synes han lød som en kaffe maskine nogen gange når han trak vejret, det endte så med en overnatning på Hillerød hvor han fik maske :( de har testet ham for rs virus som vi venter svar på!! Det betyd så at den tid vi var der måtte vi ikk forlade stuen:(

Vi kom hjem lørdag formiddag men kan komme tilbage inden mandag kl 8 hvis vi synes han blev værre:(

Nu er Benjamin så startet med at hoste (glæden ved tvillinger) men hvis de skal se på ham skal vi forbi lægevagten så håber ikk det bliver tilfældet. Frederik trækker nu vejret fint, eller han hoster og piver stadig!! Men han vil helst kun sove eller græde så er i tvivle om jeg skal tage der ned igen??

Det som taler for: jeg er dernede hvis Benjamin bliver mere syg (så skal de vel se på ham) de kan evt hjælpe Frederik lidt mere men synes bare ikk han piver mere end igår men han er rigtig meget mere pylret..

Det som siger jeg skal blive hjemme: manden siger jeg piver, det er virkelig kedeligt og drengene har svært ved at finde ro dernede..

Hva ville i andre gøre hvis i var mig??

Hellere en gang for meget end en gang for lidt! Tag noget læsestof med. Hvis du tager derind og der ikke er noget med nogen af dem så er det jo kun en dag du har spildt. Er der noget og Du ikke tager afsted vil du fortryde det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow... :blink altså Mie kan ikke engang møve sig fremad endnu (selvom jeg tror hun studerede Charlie i torsdags for hun har for første gang gjort ærlige forsøg på at komme fremad og hun har vist tegn på frustrationer over ikke at kunne). Albert er simpelthen for vild!

Ja han er sgu lidt vild, nogengange kan jeg godt føle han er lidt for langt fremme i skoene ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille mus hvor har jeg ondt af hende. Hun er så ked og pylret. Nu er Anders endelig hjemme så nu kan det være jeg kan komme i bad og få tøj på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja han er sgu lidt vild, nogengange kan jeg godt føle han er lidt for langt fremme i skoene ;-)

Albert er langt fremme i skoene. Dygtige dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja han er sgu lidt vild, nogengange kan jeg godt føle han er lidt for langt fremme i skoene ;-)

dygtig dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bør jeg have dårlig samvittighed over, at Jesper går rundt i lejligheden og rydder op, mens jeg stener Viaplay og Silke Elia sover? Åhhh det er skønt bare at sidde på sin flade en gang imellem :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bør jeg have dårlig samvittighed over, at Jesper går rundt i lejligheden og rydder op, mens jeg stener Viaplay og Silke Elia sover? Åhhh det er skønt bare at sidde på sin flade en gang imellem :rolleyes

Nej du skal ikke have dårlig samvittighed. Nogle gange er man også bare nød til at være sig selv og lade rod være rod :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Soooooov!!!! Mie sover 2 min af gangen... Hun er DØD træt, Men det er som om det at falde i søvn volder store problemer. De 10 min hun sov i mine arme er det længste Hun har sovet siden middag. Er det normalt at de sover mindre når de har feber?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Soooooov!!!! Mie sover 2 min af gangen... Hun er DØD træt, Men det er som om det at falde i søvn volder store problemer. De 10 min hun sov i mine arme er det længste Hun har sovet siden middag. Er det normalt at de sover mindre når de har feber?

Ikke for David - han sover helst i døgndrift når han har feber. Til gengæld SKAL det være klods op af mig eller i mine arme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke for David - han sover helst i døgndrift når han har feber. Til gengæld SKAL det være klods op af mig eller i mine arme.

Hmm... går tænkt på om det kan være ørerne. Men hun kan fint ligge på ryggen, sidde op og blive vugget. Det er kun på maven hun virkelig klager sig, men det er sikkert fordi hun er skidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Soooooov!!!! Mie sover 2 min af gangen... Hun er DØD træt, Men det er som om det at falde i søvn volder store problemer. De 10 min hun sov i mine arme er det længste Hun har sovet siden middag. Er det normalt at de sover mindre når de har feber?

Felix sover tit mindre når han har feber.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Soooooov!!!! Mie sover 2 min af gangen... Hun er DØD træt, Men det er som om det at falde i søvn volder store problemer. De 10 min hun sov i mine arme er det længste Hun har sovet siden middag. Er det normalt at de sover mindre når de har feber?

Albert sov konstant da han havde feber, håber snart hun får det bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg eller vi herhjemme har fundet ud af hvorfor Silas ikke sov igennem mere... Det er lidt pinligt..... og jeg føler mig lidt dårlig mor agtig.... men jeg er bare så bange for at han forspiser sig.. han er ikke blevet mæt nok om dagen.... nu får han alt det han vil have til hvert måltid, og det er nogle SERIØSE portioner... forstår ikke hvor han får plads til det!!!!

Og nu sover han så igennem igen :) og det helt uden vælling!!!!!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg eller vi herhjemme har fundet ud af hvorfor Silas ikke sov igennem mere... Det er lidt pinligt..... og jeg føler mig lidt dårlig mor agtig.... men jeg er bare så bange for at han forspiser sig.. han er ikke blevet mæt nok om dagen.... nu får han alt det han vil have til hvert måltid, og det er nogle SERIØSE portioner... forstår ikke hvor han får plads til det!!!!

Og nu sover han så igennem igen :) og det helt uden vælling!!!!!! :yay

dejligt du fik løst problemet. Og jeg synes skisme også det kan være svært at beregne hvormeget 'rigtig mad' der kan være i de små pus - så du er absolut ikke den eneste. Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juuuuhuuuuuuu Ida faldt i søvn i sin tremmeseng uden kamp idag :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juuuuhuuuuuuu Ida faldt i søvn i sin tremmeseng uden kamp idag :yay :yay

:yay :yay dejligt med susses :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker når Anabella falder i søvn hos mig uden det er meningen :) Hyggefis!! Bliver helt skruk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at Clara går inden hun bliver 1 år. Hun udvikler rigtig meget i øjeblikket. For 14 dage siden begyndte hun at kravle. De sidste par dage går hun nogenlunde går når vi holder hende i hendes hænder. Hun er tæt på at komme på benene, så jeg tror ikke at det varer længe;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig lige ind i smalltaken ;)

Leah er idag begyndt at side selv op til flere min afgangen uden at falde. MEN hun er endnu ikke begyndt at vende sig, hverken den ene eller anden vej. Or lige i morges tog hun den fra maven til ryggen, men det var vist ikke helt bevidst for hun blev noget overrasket.

MEN jeg tænker om det er et 'problem' at hun ligsom tager tingene i forkert rækkefølge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig lige ind i smalltaken ;)

Leah er idag begyndt at side selv op til flere min afgangen uden at falde. MEN hun er endnu ikke begyndt at vende sig, hverken den ene eller anden vej. Or lige i morges tog hun den fra maven til ryggen, men det var vist ikke helt bevidst for hun blev noget overrasket.

MEN jeg tænker om det er et 'problem' at hun ligsom tager tingene i forkert rækkefølge?

Camille sad også tidligt, og vi fik at vide vi skulle strække den så laaang tid som muligt... HUn kunne trille da hun begyndte at sidde, men ikke møve sig.. Nu er hun 8½ måned, og kan ikke kravle fordi hun i flere måneder KUN ville sidde og ikke være på maven..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille sad også tidligt, og vi fik at vide vi skulle strække den så laaang tid som muligt... HUn kunne trille da hun begyndte at sidde, men ikke møve sig.. Nu er hun 8½ måned, og kan ikke kravle fordi hun i flere måneder KUN ville sidde og ikke være på maven..

Da min SP var her for en lille mdr siden var Leah også meget glad for at side og hun fik godt sagt et eller andet i retningen af at de er længer tid om at kravle hvis de sider tidligt, men hun uddybet det ligsom ikke. Og så har jeg svært ved at lytte, hvis du forstår. Men jeg kan se pointen nu. At de ikke vil ligge på maven. Så vi må sørge for hun ligge en masse på maven også. Det synes hun heldigvis er et hit stadig. Det er faktisk ryggen hun synes mindst om :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig lige ind i smalltaken ;)

Leah er idag begyndt at side selv op til flere min afgangen uden at falde. MEN hun er endnu ikke begyndt at vende sig, hverken den ene eller anden vej. Or lige i morges tog hun den fra maven til ryggen, men det var vist ikke helt bevidst for hun blev noget overrasket.

MEN jeg tænker om det er et 'problem' at hun ligsom tager tingene i forkert rækkefølge?

Ida kan heller ikke trille hverken den ene eller anden vej endnu, men hun kan sagtens selv sidde. Vores SP siger at det kommer når det kommer, men vi har fået en "trilleøvelse" vi kan lave mad hende når vi ligger på gulvet med hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida kan heller ikke trille hverken den ene eller anden vej endnu, men hun kan sagtens selv sidde. Vores SP siger at det kommer når det kommer, men vi har fået en "trilleøvelse" vi kan lave mad hende når vi ligger på gulvet med hende

Melder mig i koret af mødre med "sidde-baby", som ikke kan/vil rulle. David kunne på et tidspunt sagtens rulle fra mave til ryg, men har ikke gjort det i ca. 2 måneder nu - og er ret sikker på at han har glemt hvordan man gør. Den anden ve har han aldrig vist interesse for. Og dét der med at ligge på maven - glem det :D Til gengæld sidder (og står :blink ) han rigtig fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER