TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Så har lægevagten lige været her - Lucas har mellemørebetændelse :( så kan jeg sgu godt han græder sådan! Tænkte nok det var noget med ørerne, selvom lægevagten i søndags sagde der ikk var noget.. nu har han lige fået panodil igen, og Jacob er cyklet på apoteket for at hente penicillin.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:gal Lorte smerte forlad mit hoved, lorte grå zone/tiger forlad mit barn... og nu vi er igang: tanker forladt min hjerne og bare SOV :sm de 10-15 min der er mulighed for i stedet for at bruge dem på at tænke på det Jeg ikke kan gøre noget ved nu alligevel. 3 timers søvn er ikke nok for NOGEN!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 timers søvn er IKKE nok :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Overvejer at søge ind på en pædagogisk kandidatuddannelse til september. Der er ansøgningsfrist 1. April.

Aner ikke hvad jeg vil, men hellere søge og så melde fra end at fortryde og ikke kunne melde til før om et år.

Men ja... Aner ikke hvad jeg vil med mit arbejdsliv :(

Hvad for en af linjerne vil du gerne ind på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gør det! Du vinder tid (krise tid, høj arbejdsløshed osv.) Og det giver flere kompetencer og dermed flere muligheder.

Det er nemlig det. Ved bare ikke helt.. Ryger tilbage på SU (som jeg vidst ille har nok af) og burde vel egentlig have mere praktisk erfaring først. Det er svært synes jeg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad for en af linjerne vil du gerne ind på?

Enten generel pædagogik eller pædagogisk psykologi tror jeg... Har du læst en af dem da? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Troede vi var ovre det pjat! Silke Elia var lysvågen fra 3.40-5.55!!!!! Jeg har hovedpine....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enten generel pædagogik eller pædagogisk psykologi tror jeg... Har du læst en af dem da? :)

Nej men jeg skal søge, og er så meget i tvivl om det skal være pædagogisk sociologi eller pædagogisk psykologi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius har heldigvis sovet godt og var i ok humør i gør aftes. Men nu er cirkusset startet forfra med masser af gråd og så har han fået lidt udslæt. Går udfra det er fra feberen i weekenden. Bitte små røde prikker på hals, ryg og lidt i hovedet... Savner min glade Marius :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius har heldigvis sovet godt og var i ok humør i gør aftes. Men nu er cirkusset startet forfra med masser af gråd og så har han fået lidt udslæt. Går udfra det er fra feberen i weekenden. Bitte små røde prikker på hals, ryg og lidt i hovedet... Savner min glade Marius :(

Har han mon haft 3-dages feber?? (Ufarlig børnesygdom) http://www.sygeboern.dk/sygdom/tredagesfeber

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nej men jeg skal søge, og er så meget i tvivl om det skal være pædagogisk sociologi eller pædagogisk psykologi.

Spændende - i Århus eller KBH? Jeg tror jeg tager en snak med deres Studievejleder inden jeg beslutter mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Kbh. Jeg var inde til informationsaften i februar, hvor jeg hørte om pædagogisk psykologi og uddannelsesvidenskab. Men jeg blev desværre ikke mere sikker i min sag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi da afkræftet at det var en tand der drillede - 5 timers sporadisk søvn fordelt fra kl 22.30 til 8.15 ærlig talt så tror jeg Det var bedre slet ingen søvn at få. Halvdelen af problemet er dog at Jeg har den onde hovedpine! Så når Mie endelig sov lå jeg tilbage med smerter der var svære at sove for. ØV en lorte nat! Nu vil Jeg sove sammen med Mie og håbe hovedpinen forsvinder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Kbh. Jeg var inde til informationsaften i februar, hvor jeg hørte om pædagogisk psykologi og uddannelsesvidenskab. Men jeg blev desværre ikke mere sikker i min sag

Kunne ellers have været hyggeligt med en bekendt, hvis det var ;) Jeg er først nu kommet i tanke om, at jeg burde søge, så kan ikke nå deres infoaften... Har snakket om det tidligere, men har bare altid tænkt, jeg skulle have lidt erfaring først. Men ja, aner ikke hvad jeg vil, så hellere søge og så melde fra. Vi havde 2 ude og fortælle om linjerne lige inden jeg blev uddannet sidste år, og kan huske de dengang rådede til at snakke med en studievejleder. Er du nyuddannet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi da afkræftet at det var en tand der drillede - 5 timers sporadisk søvn fordelt fra kl 22.30 til 8.15 ærlig talt så tror jeg Det var bedre slet ingen søvn at få. Halvdelen af problemet er dog at Jeg har den onde hovedpine! Så når Mie endelig sov lå jeg tilbage med smerter der var svære at sove for. ØV en lorte nat! Nu vil Jeg sove sammen med Mie og håbe hovedpinen forsvinder.

Det lyder som hjemme hos os <_< :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har han mon haft 3-dages feber?? (Ufarlig børnesygdom) http://www.sygeboern...m/tredagesfeber

Ej det lyder godt nok som det Lucas lige har haft! Han har haft feber i 3 dage, i dag er feberen væk, og jeg har lige opdaget nogen røde pletter på hans mave, ryg, hals og hoved. Blev helt nervøs da jeg så at han har fået pletter nu, men det kunne godt lyde som 3-dages feber så :)

Han har godt nok også mellemørebetændelse, men han kan vel godt have haft begge dele? I søndags mente lægevagten i hvert fald ikk der var noget på ørerne..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 timers søvn er IKKE nok :rolleyes

Ville Kristian ikk tage babyalarmerne i nat, så du kunne få noget søvn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne ellers have været hyggeligt med en bekendt, hvis det var ;) Jeg er først nu kommet i tanke om, at jeg burde søge, så kan ikke nå deres infoaften... Har snakket om det tidligere, men har bare altid tænkt, jeg skulle have lidt erfaring først. Men ja, aner ikke hvad jeg vil, så hellere søge og så melde fra. Vi havde 2 ude og fortælle om linjerne lige inden jeg blev uddannet sidste år, og kan huske de dengang rådede til at snakke med en studievejleder. Er du nyuddannet?

Ja helt sikkert, ville også helst læse i Århus, men der er lidt langt fra Næstved. Jeg har arbejdet som lærer i 3 år inden min barsel. Havde egentlig tænkt at jeg ville arbejde 5 år, og så læse. Men jeg tror der er flere fordele ved at læse mens Sofia er lille. Det er jo mere fleksibelt at være studerende end at arbejde (forestiller jeg mig)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja helt sikkert, ville også helst læse i Århus, men der er lidt langt fra Næstved. Jeg har arbejdet som lærer i 3 år inden min barsel. Havde egentlig tænkt at jeg ville arbejde 5 år, og så læse. Men jeg tror der er flere fordele ved at læse mens Sofia er lille. Det er jo mere fleksibelt at være studerende end at arbejde (forestiller jeg mig)

Det er nemlig også min tanke. Er du uddannet lærer? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville Kristian ikk tage babyalarmerne i nat, så du kunne få noget søvn?

Jo, og det gjorde han også (selv om det ikke krævede det store, for han hørte dem overhovedet ikke ;) ) jeg kunne bare ikke sove for hoste og snot, så faldt først i søvn ved 24 tiden :rolleyes .......men han står op kl 4, og skal på arbejde, så da den store vågnede kl 5 var det bare ud af fjerene.....

Heldigvis har jeg det bedre i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nemlig også min tanke. Er du uddannet lærer? :)

ja det er jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det lyder godt nok som det Lucas lige har haft! Han har haft feber i 3 dage, i dag er feberen væk, og jeg har lige opdaget nogen røde pletter på hans mave, ryg, hals og hoved. Blev helt nervøs da jeg så at han har fået pletter nu, men det kunne godt lyde som 3-dages feber så :)

Han har godt nok også mellemørebetændelse, men han kan vel godt have haft begge dele? I søndags mente lægevagten i hvert fald ikk der var noget på ørerne..

Jo, det lyder da meget som det..... Og så har han nok bare været uheldig at få begge dele samtidig (eller heldig om man vil..... 2 fluer med ét smæk)

Håber snart han er ovenpå igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, og det gjorde han også (selv om det ikke krævede det store, for han hørte dem overhovedet ikke ;) ) jeg kunne bare ikke sove for hoste og snot, så faldt først i søvn ved 24 tiden :rolleyes .......men han står op kl 4, og skal på arbejde, så da den store vågnede kl 5 var det bare ud af fjerene.....

Heldigvis har jeg det bedre i dag :)

Øv, nej så er der jo desværre ikk så meget at gøre. Men dejligt du har det bedre i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er jeg

Okay :) Jeg er pædagog... Så det er vel ikke helt de samme, vi har adgang til, så vidt jeg har forstået :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER