TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Jamen for pokker da, Tina.... det er sq da helt hen i skoven med det tøj! ØV!

OG Hår.... kan godt forstå at i skifter frisør nu.... synes det er dårlig service!!!

Men fedt med billederne! hvad fik hun så taget billeder i? bar mås? :P

Og hvem har i fået tilbudt som DP??

Ja mega øv til både tøj og hår!

Hun var ikke helt i bar mås he he.. men Jane havde det fedeste lyserøde tyl skørt - så den kom hun i, så hun sad og flashede bar mave :wub

Og så fik hun taget nogle hvor Elin har buksedragt på - og nogle med en kjole på. Og på alle billeder har hun forskellige pandebånd på af Janes...

Vi har fået Helle på Hannerupvej! kender du hende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja mega øv til både tøj og hår!

Hun var ikke helt i bar mås he he.. men Jane havde det fedeste lyserøde tyl skørt - så den kom hun i, så hun sad og flashede bar mave :wub

Og så fik hun taget nogle hvor Elin har buksedragt på - og nogle med en kjole på. Og på alle billeder har hun forskellige pandebånd på af Janes...

Vi har fået Helle på Hannerupvej! kender du hende?

fedt! glæder mig til at se billederne!

nej... men kan sikkert finde ud af det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frygter en hård nat... Siden Silke Elia blev puttet har vi været inde ved hende en milliard gange (overdrivelse fremmer forståelse), pakket hende ud, svøbt hende igen, givet hende saltvandsdråber osv. Lige nu ligger hun og pruster og har svært ved at trække vejret samtidig med hun har sutten, så venter egentlig bare på hun giver lyd. Hvorfor var det lige jeg ikke sov med hende i eftermiddag i stedet? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frygter en hård nat... Siden Silke Elia blev puttet har vi været inde ved hende en milliard gange (overdrivelse fremmer forståelse), pakket hende ud, svøbt hende igen, givet hende saltvandsdråber osv. Lige nu ligger hun og pruster og har svært ved at trække vejret samtidig med hun har sutten, så venter egentlig bare på hun giver lyd. Hvorfor var det lige jeg ikke sov med hende i eftermiddag i stedet? :(

Kæmpe kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj jeg er glad for min lille mand, men hold da op jeg kunne godt undvære smerterne i underlivet fra bristningen og det generelle 'misbrug' en fødsel er af vævet... Hold nu op det gør ondt!

Kunne selvfølgelig få noget smertestillende men så holder det bare op med at virke midt om natten og så kan det så holde mig vågen...

Av!!!

Det bliver hurtigt bedre! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj jeg er glad for min lille mand, men hold da op jeg kunne godt undvære smerterne i underlivet fra bristningen og det generelle 'misbrug' en fødsel er af vævet... Hold nu op det gør ondt!

Kunne selvfølgelig få noget smertestillende men så holder det bare op med at virke midt om natten og så kan det så holde mig vågen...

Av!!!

Tillykke med lille manden :)

Smerterne forsvinder igen, men de er trælse så længe de står på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der for at Mie er gået fra at sove fra kl 19 til 3.30 uden flaske til at skulle have flaske kl. 22 OG kl. 3?

Vælling gør INGEN forskel! Er det grå-zone-tigeren eller Måske tørst eller har jeg ødelagt hendes nattesøvn ved at starte på at give flaske 22? (Skal siges at jeg kun gav hende den 4 gange og stoppede så, for det gjorde ingen forskel, men så vågnede hun selv til den og Hun KAN ikke sove uden).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kl 4.55, er bare IKKE morgen altså..... :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ammer den vildeste lille pruttemaskine!! :o Fatter ikke der kan være så meget luft i ham! Men det har da også betydet urolig baby, som ikke har villet sove ordentligt de sidste to timer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der for at Mie er gået fra at sove fra kl 19 til 3.30 uden flaske til at skulle have flaske kl. 22 OG kl. 3?

Vælling gør INGEN forskel! Er det grå-zone-tigeren eller Måske tørst eller har jeg ødelagt hendes nattesøvn ved at starte på at give flaske 22? (Skal siges at jeg kun gav hende den 4 gange og stoppede så, for det gjorde ingen forskel, men så vågnede hun selv til den og Hun KAN ikke sove uden).

Kan det ikke "bare" være et appetitspring, som uheldigvis ramler sammen med at du har givet hende den ekstra flaske? Kan ikke lige huske aldersforskellen på Mie og Camille, men husker at Myliona havde lignende "problemer" for nyligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået en tid ved lægen idag. Vil have tjekket min søn der hoster og hoster og græder og græder :( Så må vi se om jeg er bare pyldret... Håber jeg. Men han er bare slet ikke tilpas og skal kæmpe hårdt for at gå et smil..,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så får man ringet til lægen og nu sidder Marius rigtig og hygger sig i sin højskol og leger med en mælkekaton. Vil nu alligevel have tjekket ører og hals.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram :kram

Tak. Det blev heldigvis ikke såååå slemt! Men glæder mig virkelig til at hun en dag sover længere stræk, for jo ikke fordi hun spiser, når hun er vågen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået en tid ved lægen idag. Vil have tjekket min søn der hoster og hoster og græder og græder :( Så må vi se om jeg er bare pyldret... Håber jeg. Men han er bare slet ikke tilpas og skal kæmpe hårdt for at gå et smil..,

Det er fint at få ham tjekket :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået en tid ved lægen idag. Vil have tjekket min søn der hoster og hoster og græder og græder :( Så må vi se om jeg er bare pyldret... Håber jeg. Men han er bare slet ikke tilpas og skal kæmpe hårdt for at gå et smil..,

Og så får man ringet til lægen og nu sidder Marius rigtig og hygger sig i sin højskol og leger med en mælkekaton. Vil nu alligevel have tjekket ører og hals.

Synes det er godt, at du får ham tjekket :kram2 Også kan de jo kalde dig nok så pylret, tro mig, vi har rendt ved lægen nærmest en gang om ugen fra midt januar også indtil for knap 2 uger med M. ;) Først pga. eksem, så midt i februar blev hun forkølet, fik falsk strubehoste og det har været rigtig svært at få hosten til at forsvinde helt! Også har eksemen fortsat været i udbrud mm. Jeg er hver gang blevet mødt med en positiv indstilling, at det er bedre at få hende tjekket, så vi ikke står og det er helt skidt en aften/weekend.

Det typiske har også været, at Melissa er livet op, når vi har siddet ved lægen :rolleyes Charmet, grinet osv. og har ikke virker synderligt præget - men det VED lægerne godt er hvad der kan ske ;) Så bare afsted og vær på din sikre side :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det ikke "bare" være et appetitspring, som uheldigvis ramler sammen med at du har givet hende den ekstra flaske? Kan ikke lige huske aldersforskellen på Mie og Camille, men husker at Myliona havde lignende "problemer" for nyligt.

Skulle lige til at sige vi lige har været igennem noget lignende!

Nu får Camille kun vand når hun vågner om natten. Hun skal bare hjælpes videre i søvn, men har ingen ide om hvordan vi gør det uden at give flaske :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt en Iphoneholder til Camille.. Det er vist det første stykke RIGTIGE "legetøj" jeg køber til hende!!

Og hun ELSKER det :P

Nogle gode børneapps, en pige på 8-9 måneder vil elske? Har hentet de der man kunne fra fisher price.. Er helt vild med den der hvor de griner :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt en Iphoneholder til Camille.. Det er vist det første stykke RIGTIGE "legetøj" jeg køber til hende!!

Og hun ELSKER det :P

Nogle gode børneapps, en pige på 8-9 måneder vil elske? Har hentet de der man kunne fra fisher price.. Er helt vild med den der hvor de griner :P

Begge mine har været vilde med Fruit Ninja i den alder :) (på zen-mode)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begge mine har været vilde med Fruit Ninja i den alder :) (på zen-mode)

Camille synes dog æsken til iphoneholderen, er MINDST lige så underholdende som selve iphonen... :P TYPISK :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er godt, at du får ham tjekket :kram2 Også kan de jo kalde dig nok så pylret, tro mig, vi har rendt ved lægen nærmest en gang om ugen fra midt januar også indtil for knap 2 uger med M. ;) Først pga. eksem, så midt i februar blev hun forkølet, fik falsk strubehoste og det har været rigtig svært at få hosten til at forsvinde helt! Også har eksemen fortsat været i udbrud mm. Jeg er hver gang blevet mødt med en positiv indstilling, at det er bedre at få hende tjekket, så vi ikke står og det er helt skidt en aften/weekend.

Det typiske har også været, at Melissa er livet op, når vi har siddet ved lægen :rolleyes Charmet, grinet osv. og har ikke virker synderligt præget - men det VED lægerne godt er hvad der kan ske ;) Så bare afsted og vær på din sikre side :kram

Tror det er fordi barnet kan mærke forældren slappe af, når man er kommet ned til lægen ;)

Det er ikke en skam at få dem tjekket. Vi har også været der mange gange (eksem, AB mm)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der bestilt mam sutter med navn til Marius :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lige gået op for mig, at der er et tigerspring ved 37 uger.. Normalt kommer Camilles tidligere, men vi har måske fået det ind ved sygdom/tænder - det håber jeg da..

Men blev helt ked.. Hun kan bare slet ikke alt det som står ved det spring :( Er SÅ bange for hun er bagud... GODT SPen kommer i dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det er fordi barnet kan mærke forældren slappe af, når man er kommet ned til lægen ;)

Det er ikke en skam at få dem tjekket. Vi har også været der mange gange (eksem, AB mm)

Det er nemlig rigtigt - alle de bekymringer :rolleyes ;)

Så er der bestilt mam sutter med navn til Marius :)

:ditto - dog til Melissa :) Der skal gøres klar til DP-start ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom Marius til lægen. Han er blot snottet og har masser af slim. Og lægen mente han var i bedring. Dog var han lidt varm, så vi tjekker lige feber ved næste bleskift. Ingenting i øre og i hals. Lidt slim da han blev lyttet på og infektionstal på blot 5. Så nu kan jeg få ro på. Marius fik stor ros for at klare stikket til infektionstallet bedre end voksne. Han sagde ikke et kvæk. Min dygtige dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis der ikke snart kommer tænder bliver jeg vanvittig... Det er umuligt at give C mad fordi hun hele tiden stopper fingrene i munden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER