TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Og så så man lige mig nyde en lille latte og læse en bog. Sådan fru Jensen så huskede du dig selv i dag... (det trængte jeg også til). Tror det bliver mit nye ritual når Mie bliver puttet: kun bruge en time på det praktiske og resten af tiden til hun vågner er Maja tid.

Det lyder top hygge og som en rigtig god idé!

Ville ønske jeg kunne gøre det samme.... her sover Luna bare pt. kun en time ad gangen.... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ahhhh..... Lutter gode ting i den nærmeste fremtid! Min fantastiske mødregruppe i morgen, fredag skal jeg til Kolding med en veninde og SHOPPE, bare os to hele dagen :loveshower

Og søndag kommer mine dejlige forældre ENDELIG hjem fra Nepal.... Jeg kan love for der er en lille dreng på næsten 2 år der bliver GLAD for at se mormor og morfar :wub

Og kun en uge til tigeren pakker sammen i øvrigt.... Vi vil ikke savne den :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder top hygge og som en rigtig god idé!

Ville ønske jeg kunne gøre det samme.... her sover Luna bare pt. kun en time ad gangen.... <_<

Så skal du bare finde en lille kop og en meget KORT bog :P

Ej Sorry...... Håber snart hun vil sove længere lure :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal du bare finde en lille kop og en meget KORT bog :P

Ej Sorry...... Håber snart hun vil sove længere lure :kiss

thø hø! ;) ville nu hellere at hun sov længere lure!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun en times søvn til Ida til middag idag, det skal nok blive en lang dag. Håber da snart hun vil begynde at sove lidt længere til middag, så jeg kan få ordnet nogle praktiske ting herhjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt mærke at Marius holdte os vågne et par timer i nat med gråd... Er godt nok træt. Vi er jo vandt til at sove. Marius er stadig godt pylret men hyggede sig dog i MG i dag. Og han har forsøgt at rejse sig for første gang idag. Moren var dog hurtig til at få ham ned igen, da det var en bobles myresluger han sad inde i for ikke at vælte og den vælter nem... Imorgen skal vi i badeland igen. Håber udslættet er væk inden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej total optur dag - startede så dumt men blev bare bedre og bedre, ingen søvn kampe, glad datter, en lille mad sejr, jeg har nået 3 gange så meget praktisk i dag i forhold til hvad jeg havde turde håbe på, og alligevel haft masser af kvalitetstid med Mie OG Maja tid! Og så slutter vi lige af med at bedste veninden ringer og siger hun kommer til jylland i påsken OG at Hun har biletter til Hollyday on Ice om jeg vil med... øh..."JA FOR S***N!" Nu mangler vi bare At mødet i banken går godt og vi får skiftet bank, at Anders ben er I orden igen Og så skal jeg hente det lækre tøj fra KOOLS... en GOD dag på barsel! Imorgen skal jeg i MG (Jeg snylter mig på TinaKP, SaraLK og Troldemors MG :whistling) så det bliver endnu en god dag :yay og glemt var 3 dage i barsels helvedet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia sover på 3. timer :blink :yay Det var vidst hårdt at være i MG....

Jeg burde have udnyttet det og sovet, i stedet har jeg undersøgt og tænkt og tænkt omkring uddannelse. Er faktisk helt kvæstet og tung i hovedet, fordi jeg er så meget i tvivl om, hvad jeg skal gøre. Kan jeg ikke bare være på barsel - forevigt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej total optur dag - startede så dumt men blev bare bedre og bedre, ingen søvn kampe, glad datter, en lille mad sejr, jeg har nået 3 gange så meget praktisk i dag i forhold til hvad jeg havde turde håbe på, og alligevel haft masser af kvalitetstid med Mie OG Maja tid! Og så slutter vi lige af med at bedste veninden ringer og siger hun kommer til jylland i påsken OG at Hun har biletter til Hollyday on Ice om jeg vil med... øh..."JA FOR S***N!" Nu mangler vi bare At mødet i banken går godt og vi får skiftet bank, at Anders ben er I orden igen Og så skal jeg hente det lækre tøj fra KOOLS... en GOD dag på barsel! Imorgen skal jeg i MG (Jeg snylter mig på TinaKP, SaraLK og Troldemors MG :whistling) så det bliver endnu en god dag :yay og glemt var 3 dage i barsels helvedet...

:yay Dejligt Maja. Det var også fortjent med en god dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt mærke at Marius holdte os vågne et par timer i nat med gråd... Er godt nok træt. Vi er jo vandt til at sove. Marius er stadig godt pylret men hyggede sig dog i MG i dag. Og han har forsøgt at rejse sig for første gang idag. Moren var dog hurtig til at få ham ned igen, da det var en bobles myresluger han sad inde i for ikke at vælte og den vælter nem... Imorgen skal vi i badeland igen. Håber udslættet er væk inden...

Ja, det er hårdt når de holder en vågne om natten (også selvom man er vandt til det ;) )

Håber I får en god dag i svømmeren i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej total optur dag - startede så dumt men blev bare bedre og bedre, ingen søvn kampe, glad datter, en lille mad sejr, jeg har nået 3 gange så meget praktisk i dag i forhold til hvad jeg havde turde håbe på, og alligevel haft masser af kvalitetstid med Mie OG Maja tid! Og så slutter vi lige af med at bedste veninden ringer og siger hun kommer til jylland i påsken OG at Hun har biletter til Hollyday on Ice om jeg vil med... øh..."JA FOR S***N!" Nu mangler vi bare At mødet i banken går godt og vi får skiftet bank, at Anders ben er I orden igen Og så skal jeg hente det lækre tøj fra KOOLS... en GOD dag på barsel! Imorgen skal jeg i MG (Jeg snylter mig på TinaKP, SaraLK og Troldemors MG :whistling) så det bliver endnu en god dag :yay og glemt var 3 dage i barsels helvedet...

dejlig opdatering, Maja! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt mærke at Marius holdte os vågne et par timer i nat med gråd... Er godt nok træt. Vi er jo vandt til at sove. Marius er stadig godt pylret men hyggede sig dog i MG i dag. Og han har forsøgt at rejse sig for første gang idag. Moren var dog hurtig til at få ham ned igen, da det var en bobles myresluger han sad inde i for ikke at vælte og den vælter nem... Imorgen skal vi i badeland igen. Håber udslættet er væk inden...

Kender godt det med at blive holdt vågen om natten, især når man er vandt til sin nattesøvn, så føler man sig bare endnu mere træt om dagen.

Ja de der bobles er både gode og dårlige :rolleyes

Håber i får en fantastisk dag i badeland uden udslæt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner min dreng, når jeg er på job :( så nyder at han snupper en bette lur på mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sophia har sammenlagt sovet 1 (!!!!) time hele dagen, hun plejer at sove mellem 3 og 4 timer. Hun er i okay humør taget den manglende søvn i betragtning. Kæft det er træls med de tænder! Stakkels Sophia (og mor)!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sophia har sammenlagt sovet 1 (!!!!) time hele dagen, hun plejer at sove mellem 3 og 4 timer. Hun er i okay humør taget den manglende søvn i betragtning. Kæft det er træls med de tænder! Stakkels Sophia (og mor)!

Ja, jeg synes også de er grufulde. Marius er i noget forfærdelig humør og bider i alt, så tror også de øverste 2 er på vej. Han er i hvert fald også snottet som sidst...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj jeg er glad for min lille mand, men hold da op jeg kunne godt undvære smerterne i underlivet fra bristningen og det generelle 'misbrug' en fødsel er af vævet... Hold nu op det gør ondt!

Kunne selvfølgelig få noget smertestillende men så holder det bare op med at virke midt om natten og så kan det så holde mig vågen...

Av!!!

:kram2 Det stopper forhåbentligt snart med smerterne OG kæmpe tillykke med den lille fyr, glæder mig til at se ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj jeg er glad for min lille mand, men hold da op jeg kunne godt undvære smerterne i underlivet fra bristningen og det generelle 'misbrug' en fødsel er af vævet... Hold nu op det gør ondt!

Kunne selvfølgelig få noget smertestillende men så holder det bare op med at virke midt om natten og så kan det så holde mig vågen...

Av!!!

Tillykke med sønnen. Bare rolig smerterne skal nok fortage sig. Men det er træls så længe det varer. Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay først lige lidt brok - men jeg lover at der også kommer noget positivt til sidst...

Pokkers til internethandel!! For det første nåede jeg ikke at få min pakke med tøj til Elin til hendes fotoshoot - men den stod og ventede da vi kom hjem - typisk! Så flår jeg pakken op (som det lille barn jeg er.. :P ) for at finde ud af, at der overhovedet ikke er alt det, jeg har bestilt. Men til gengæld har jeg fået 4 hatte og 4 kjoler... (jeg skulle have haft 1 hat - og 2 kjoler) der mangler derudover en jakke og en kjole... nå, men jeg ringer og fortæller hvad der er sket - men jeg skal sandelig selv betale for at sende det tilbage!

Nå, men udover det - så fik jeg fikset mit hår for 3. gang (blev så sendt hjem med det - så jeg kunne skylle det ud derhjemme, fordi jeg skulle hjem med Elin) - men der er stadig plamager - så nu skal jeg afsted for 4. gang - jeg er ved at blive tosset! Både Torben og jeg skifter frisør efter det her gedemarked! :sm :gal :gal

Meeeeen det positive ved i dag var de super gode billeder, jeg tror der er kommet ud af at være afsted i dag. Nøj jeg glæder mig mega meget til at se dem - og til at se Torbens reaktion når han får dem... :wub

Og..... vi har fået tilbudt en dagplejeplads til Elin!!! Og det var der hvor vi havde ønsket, håber og bedt til at hun kunne komme hen!! Og det bliver sandelig også til den dato vi gerne ville... :yay :balloon :balloon

Og så kan alt det ovenstående jo være ligegyldigt når alt kommer til alt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahhhh..... Lutter gode ting i den nærmeste fremtid! Min fantastiske mødregruppe i morgen, fredag skal jeg til Kolding med en veninde og SHOPPE, bare os to hele dagen :loveshower

Og søndag kommer mine dejlige forældre ENDELIG hjem fra Nepal.... Jeg kan love for der er en lille dreng på næsten 2 år der bliver GLAD for at se mormor og morfar :wub

Og kun en uge til tigeren pakker sammen i øvrigt.... Vi vil ikke savne den :P

Uh det lyder som om det endelig lysner lidt i Troldhede... det er fantastisk - og nødvendigt at have noget at se frem til, specielt i krisetider. Så skøn opdatering fra dig christina!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej total optur dag - startede så dumt men blev bare bedre og bedre, ingen søvn kampe, glad datter, en lille mad sejr, jeg har nået 3 gange så meget praktisk i dag i forhold til hvad jeg havde turde håbe på, og alligevel haft masser af kvalitetstid med Mie OG Maja tid! Og så slutter vi lige af med at bedste veninden ringer og siger hun kommer til jylland i påsken OG at Hun har biletter til Hollyday on Ice om jeg vil med... øh..."JA FOR S***N!" Nu mangler vi bare At mødet i banken går godt og vi får skiftet bank, at Anders ben er I orden igen Og så skal jeg hente det lækre tøj fra KOOLS... en GOD dag på barsel! Imorgen skal jeg i MG (Jeg snylter mig på TinaKP, SaraLK og Troldemors MG :whistling) så det bliver endnu en god dag :yay og glemt var 3 dage i barsels helvedet...

Skøøøøøn opdatering Maja!! Jeg glæder mig til at se jer imorgen! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia sover på 3. timer :blink :yay Det var vidst hårdt at være i MG....

Jeg burde have udnyttet det og sovet, i stedet har jeg undersøgt og tænkt og tænkt omkring uddannelse. Er faktisk helt kvæstet og tung i hovedet, fordi jeg er så meget i tvivl om, hvad jeg skal gøre. Kan jeg ikke bare være på barsel - forevigt?

He he... ja, det kunne være meget hyggeligt... meeeen, mon ikke du synes at det er ok at komme igang igen - så snart du ved hvad du vil.... håber snart at du finder ud af noget. Men det er ikke nogen nem beslutning du står overfor...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner min dreng, når jeg er på job :( så nyder at han snupper en bette lur på mig.

Åhr.... :wub det må være en svær overgang....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sophia har sammenlagt sovet 1 (!!!!) time hele dagen, hun plejer at sove mellem 3 og 4 timer. Hun er i okay humør taget den manglende søvn i betragtning. Kæft det er træls med de tænder! Stakkels Sophia (og mor)!

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj jeg er glad for min lille mand, men hold da op jeg kunne godt undvære smerterne i underlivet fra bristningen og det generelle 'misbrug' en fødsel er af vævet... Hold nu op det gør ondt!

Kunne selvfølgelig få noget smertestillende men så holder det bare op med at virke midt om natten og så kan det så holde mig vågen...

Av!!!

:kram

Og kæmpe tillykke med jeres lille nye dreng!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay først lige lidt brok - men jeg lover at der også kommer noget positivt til sidst...

Pokkers til internethandel!! For det første nåede jeg ikke at få min pakke med tøj til Elin til hendes fotoshoot - men den stod og ventede da vi kom hjem - typisk! Så flår jeg pakken op (som det lille barn jeg er.. :P ) for at finde ud af, at der overhovedet ikke er alt det, jeg har bestilt. Men til gengæld har jeg fået 4 hatte og 4 kjoler... (jeg skulle have haft 1 hat - og 2 kjoler) der mangler derudover en jakke og en kjole... nå, men jeg ringer og fortæller hvad der er sket - men jeg skal sandelig selv betale for at sende det tilbage!

Nå, men udover det - så fik jeg fikset mit hår for 3. gang (blev så sendt hjem med det - så jeg kunne skylle det ud derhjemme, fordi jeg skulle hjem med Elin) - men der er stadig plamager - så nu skal jeg afsted for 4. gang - jeg er ved at blive tosset! Både Torben og jeg skifter frisør efter det her gedemarked! :sm :gal :gal

Meeeeen det positive ved i dag var de super gode billeder, jeg tror der er kommet ud af at være afsted i dag. Nøj jeg glæder mig mega meget til at se dem - og til at se Torbens reaktion når han får dem... :wub

Og..... vi har fået tilbudt en dagplejeplads til Elin!!! Og det var der hvor vi havde ønsket, håber og bedt til at hun kunne komme hen!! Og det bliver sandelig også til den dato vi gerne ville... :yay :balloon :balloon

Og så kan alt det ovenstående jo være ligegyldigt når alt kommer til alt...

Jamen for pokker da, Tina.... det er sq da helt hen i skoven med det tøj! ØV!

OG Hår.... kan godt forstå at i skifter frisør nu.... synes det er dårlig service!!!

Men fedt med billederne! hvad fik hun så taget billeder i? bar mås? :P

Og hvem har i fået tilbudt som DP??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER