TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Hmm... lige hvad der manglede! Snottet hostende baby. Hun skal vist have sleebeen i sengen de næste par dage. kæmper en brav kamp med at holde dynerne på hende (er ude i at ligge hende svøbt i en junior dyne med en baby dyne ovenpå og en baby dyne tværs over sengen så den danner en hule) for hun er is kold. Jeg har skruet op for radiatoren og hun ligger i uld tøj fra top til tå. Men den sleebee er bare mere effektiv.

Go' bedring til "frysepinden"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Go' bedring til "frysepinden"

Tak. Tror det at jeg fik lavet en hule hjælper. Den kan hun ikke sparke af og Så holder den på varmen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

RØØØØØØØØØØØØØØV!!!!!!!! :numse

Mie vågner hele tiden fordi hun får smidt sutten når hun åbner munden for at trække vejret. Så jeg har stadig ikke sovet... så meget for mine planer om at gøre ovnen ren og vaske gulv imorgen.. Jeg skal vist bare sove mest muligt... og Anders skal IGEN hjemmefra, selvom det kun er et par timer det drejer sig om er det lige nu virkelig uoverskueligt... især fordi jeg slet ikke ser ham mandag, tirsdag er han hjemme ca når Mie skal i seng og torsdag ser jeg ham heller ikke... øv noget LORT!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

RØØØØØØØØØØØØØØV!!!!!!!! :numse

Mie vågner hele tiden fordi hun får smidt sutten når hun åbner munden for at trække vejret. Så jeg har stadig ikke sovet... så meget for mine planer om at gøre ovnen ren og vaske gulv imorgen.. Jeg skal vist bare sove mest muligt... og Anders skal IGEN hjemmefra, selvom det kun er et par timer det drejer sig om er det lige nu virkelig uoverskueligt... især fordi jeg slet ikke ser ham mandag, tirsdag er han hjemme ca når Mie skal i seng og torsdag ser jeg ham heller ikke... øv noget LORT!

stakkels dig - og Mie. Jeg plejede at sætte en stofble i ringen på sutten så bliver den lidt nemmere liggende og hvis de ikke vil have den skal de nok skubbe den længere væk. Hvis du bruger MAM sutter så klip et lille kryds i hjørnet af en stofble og hiv sutten i gennem. Jeg håber det hjælper men træls er det helt sikkert. Rigtig god bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

39.4 i feber og For mit vedkommende 2,5 - 3 timers søvn fra kl 23 til 4.45... Nu håber jeg hun sover til kl 8 eller mere men What are the odds? <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pleeeeeease fortæl mig at én dårlig nat, ikke ødelægger en ellers god rutine? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

39.4 i feber og For mit vedkommende 2,5 - 3 timers søvn fra kl 23 til 4.45... Nu håber jeg hun sover til kl 8 eller mere men What are the odds? <_<

:kram :kram Krydser for lidt mere søvn :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

39.4 i feber og For mit vedkommende 2,5 - 3 timers søvn fra kl 23 til 4.45... Nu håber jeg hun sover til kl 8 eller mere men What are the odds? <_<

Håber virkelig du har fået mere søvn?!

Stort kram herfra.!! Og god bedring til Mie.!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pleeeeeease fortæl mig at én dårlig nat, ikke ødelægger en ellers god rutine? :rolleyes

Det gør det ikke.!! Her havde vi to dårlige nætter for nylig, men den tredje var helt normal igen..

Hold jer til den sædvanlige rutine om aftenen, så virker det pludselig igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Giv hende et par skefulde ren sveskemos, det burde altså sætte skub i sagerne :) hvis hun er glad for grøden og du kan hjælpe hende med afføringen på anden vis end grødpause ville det være at foretrække IMO :)

Tak for rådet.! Der har lige været en stor bonus, men måske man skal slutte af med et par skefulde ren sveske idag for at holde maven kørende? Eller sætter det så mere gang i den? :) Jeg vil også helst undvære en grødpause nemlig.!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pleeeeeease fortæl mig at én dårlig nat, ikke ødelægger en ellers god rutine? :rolleyes

Det gør det ikke. Bliv bare ved med at gøre som i plejer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for rådet.! Der har lige været en stor bonus, men måske man skal slutte af med et par skefulde ren sveske idag for at holde maven kørende? Eller sætter det så mere gang i den? :) Jeg vil også helst undvære en grødpause nemlig.!

En skefuld ville jeg ikke være bange for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram Krydser for lidt mere søvn :goodluck

Tak fik da en times tid mere. Men alt søvn tæller. Anders har lovet at blive hjemme fra håndbold hvis de kan stille hold. Det er fair nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber virkelig du har fået mere søvn?!

Stort kram herfra.!! Og god bedring til Mie.!

1 times tid mere.

Tak, hun er godt nok sølle, vil ikke rigtig spise og små klynker hele tiden. Har tændt fjernsynet til hende, det virker lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en fantastisk nat!

Camille falder selv i søvn, med kun lidt brok.. Un sover 8-10 timer.. Hørte hende møffe kl 5, men hun faldt i søvn igen!

Hun er nede på to flasker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

RØØØØØØØØØØØØØØV!!!!!!!! :numse

Mie vågner hele tiden fordi hun får smidt sutten når hun åbner munden for at trække vejret. Så jeg har stadig ikke sovet... så meget for mine planer om at gøre ovnen ren og vaske gulv imorgen.. Jeg skal vist bare sove mest muligt... og Anders skal IGEN hjemmefra, selvom det kun er et par timer det drejer sig om er det lige nu virkelig uoverskueligt... især fordi jeg slet ikke ser ham mandag, tirsdag er han hjemme ca når Mie skal i seng og torsdag ser jeg ham heller ikke... øv noget LORT!

Øv altså Maja :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for rådet.! Der har lige været en stor bonus, men måske man skal slutte af med et par skefulde ren sveske idag for at holde maven kørende? Eller sætter det så mere gang i den? :) Jeg vil også helst undvære en grødpause nemlig.!

Jeg ville faktisk fortsætte med sveskemosen i grøden, og så trappe langsomt ud, når der er bonus hver dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fik da en times tid mere. Men alt søvn tæller. Anders har lovet at blive hjemme fra håndbold hvis de kan stille hold. Det er fair nok.

Håber de kan stille hold, så du kan få sovet noget mere og at Mie snart får det bedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor jeg savner mine børn, de er hjemme hos deres farmor. Vi tager snart ned til dem så tager vi den store med hjem for hun skal i børnehave på mandag og skåner lidt farmor da hun også har 2 af hendes andre børnebørn boende. Så sover Clara hos farmor til på mandag så vi kan hente min bror i lufthavnen. Han kommer hjem fra Afghanistan.

Jeg glæder mig til at kramme mine børn igen. Clara klarer det så godt, end forventet. Dog har jeg været nede ved hende hele weekenden og taget mig af hende, hun har virkelig taget alt det her i stiv arm. Vi havde nemlig besøg af hendes fadder, mand og barn hos svigermor. Helt utroligt at Clara kunne klare 4 andre børn rende runde hele tiden mens hun bare legede på gulvet og hyggede med gæsterne. Jeg er så stolt af hende....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første nat på eget værelse var en succes :glad

Hun vågnede kl.21 og 22, hvor hun græd og jeg skulle give hende sutten og så sov hun ellers til 00.30 (så længe har hun aldrig sovet før, måske hjalp det at vi fik hende til at drikke lidt vælling inden sovetid :blush ) og så ellers igen 4.20.

Og så vågnede hun og ville op kl.6.10. Alt i alt en succes - krydser fingre for det foresætter.

Det eneste negative er, at jeg virkelig ikke er venner med vores babyalarmer, synes de er alt for sløve, den ene af de gange hun begyndt at græder kunne jeg høre hende ligge og hulke uden babyalarmen aktiverede <_<

Har sagt til min mand, at jeg måske køber nogle nye for mine penge, men kan høre på ham at han synes det er fjollet. Men han kunne konstatere at de var stillet ind til den mest sensitive indstilling, og jeg har virkelig ikke lyst til at flytte den tættere på hendes hoved (også fordi hun så begynder og ligge og pille i den, hvis hun vågner).

Men altså dem vi har, har vi fået gratis, så jeg kan ikke se problemet. Dem vi har nu er Super Nova D3 (altså en gammel model), jeg har overvejet Neonate bc5500a, er der nogle der har erfaringer de vil dele?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første nat på eget værelse var en succes :glad

Hun vågnede kl.21 og 22, hvor hun græd og jeg skulle give hende sutten og så sov hun ellers til 00.30 (så længe har hun aldrig sovet før, måske hjalp det at vi fik hende til at drikke lidt vælling inden sovetid :blush ) og så ellers igen 4.20.

Og så vågnede hun og ville op kl.6.10. Alt i alt en succes - krydser fingre for det foresætter.

Det eneste negative er, at jeg virkelig ikke er venner med vores babyalarmer, synes de er alt for sløve, den ene af de gange hun begyndt at græder kunne jeg høre hende ligge og hulke uden babyalarmen aktiverede <_<

Har sagt til min mand, at jeg måske køber nogle nye for mine penge, men kan høre på ham at han synes det er fjollet. Men han kunne konstatere at de var stillet ind til den mest sensitive indstilling, og jeg har virkelig ikke lyst til at flytte den tættere på hendes hoved (også fordi hun så begynder og ligge og pille i den, hvis hun vågner).

Men altså dem vi har, har vi fået gratis, så jeg kan ikke se problemet. Dem vi har nu er Super Nova D3 (altså en gammel model), jeg har overvejet Neonate bc5500a, er der nogle der har erfaringer de vil dele?

Hvor dejligt!

Vi er glade for vores neonate (aner ikke hvilken model) reagerer efter første lyd hun giver. Hun har så haft baby enheden i munden så den er blevet lidt sløv, men det er vores egen skyld. Hun har aldrig grædt uden den reagerer, men ligger hun og små grøffer lyser den nogle gange uden lyd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første nat på eget værelse var en succes :glad

Hun vågnede kl.21 og 22, hvor hun græd og jeg skulle give hende sutten og så sov hun ellers til 00.30 (så længe har hun aldrig sovet før, måske hjalp det at vi fik hende til at drikke lidt vælling inden sovetid :blush ) og så ellers igen 4.20.

Og så vågnede hun og ville op kl.6.10. Alt i alt en succes - krydser fingre for det foresætter.

Det eneste negative er, at jeg virkelig ikke er venner med vores babyalarmer, synes de er alt for sløve, den ene af de gange hun begyndt at græder kunne jeg høre hende ligge og hulke uden babyalarmen aktiverede <_<

Har sagt til min mand, at jeg måske køber nogle nye for mine penge, men kan høre på ham at han synes det er fjollet. Men han kunne konstatere at de var stillet ind til den mest sensitive indstilling, og jeg har virkelig ikke lyst til at flytte den tættere på hendes hoved (også fordi hun så begynder og ligge og pille i den, hvis hun vågner).

Men altså dem vi har, har vi fået gratis, så jeg kan ikke se problemet. Dem vi har nu er Super Nova D3 (altså en gammel model), jeg har overvejet Neonate bc5500a, er der nogle der har erfaringer de vil dele?

hvor dejligt at det gik godt. Men øv med alarmen. Jeg har syet en pose til vores alarm så den kan gange over Simons hoved uden at han kan pille. Det var måske en mulighed? Men jeg til give dig helt ret i at man skal kunne høre dem! Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første nat på eget værelse var en succes :glad

Hun vågnede kl.21 og 22, hvor hun græd og jeg skulle give hende sutten og så sov hun ellers til 00.30 (så længe har hun aldrig sovet før, måske hjalp det at vi fik hende til at drikke lidt vælling inden sovetid :blush ) og så ellers igen 4.20.

Og så vågnede hun og ville op kl.6.10. Alt i alt en succes - krydser fingre for det foresætter.

Det eneste negative er, at jeg virkelig ikke er venner med vores babyalarmer, synes de er alt for sløve, den ene af de gange hun begyndt at græder kunne jeg høre hende ligge og hulke uden babyalarmen aktiverede <_<

Har sagt til min mand, at jeg måske køber nogle nye for mine penge, men kan høre på ham at han synes det er fjollet. Men han kunne konstatere at de var stillet ind til den mest sensitive indstilling, og jeg har virkelig ikke lyst til at flytte den tættere på hendes hoved (også fordi hun så begynder og ligge og pille i den, hvis hun vågner).

Men altså dem vi har, har vi fået gratis, så jeg kan ikke se problemet. Dem vi har nu er Super Nova D3 (altså en gammel model), jeg har overvejet Neonate bc5500a, er der nogle der har erfaringer de vil dele?

Dejligt at det gik godt med at sove på eget værelse :glad

Det er lidt noget øv med jeres babyalarmer, nu har jeg dog ingen erfaring med dem som du nævner, så kan desværre ikke lige hjælpe der.

Vi har nogle fra philips, men de bliver kun brugt når hun ligger ude i barnevognen, når hun ligger i hendes seng bruger vi slet ikke alarmer(det står katten for ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, vi er bare inde i en god periode med Camille ANTIJINX!

Hun sover igennem, hun spiser godt og hun udvikler sig med lynets hast.

Fik jeg fortalt at hun gav slip og stod selv den anden dag? Hun er begyndt at lægge sig ned, når hun sidder og hun møffer rundt.. Også forstår hun bare SÅ meget af hvad vi siger!

Det er så fantastisk..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha.. Vi er hårdt ramt af sygdom i fredags fik jeg til lægen med Frederik pga hoste og synes han lød som en kaffe maskine nogen gange når han trak vejret, det endte så med en overnatning på Hillerød hvor han fik maske :( de har testet ham for rs virus som vi venter svar på!! Det betyd så at den tid vi var der måtte vi ikk forlade stuen:(

Vi kom hjem lørdag formiddag men kan komme tilbage inden mandag kl 8 hvis vi synes han blev værre:(

Nu er Benjamin så startet med at hoste (glæden ved tvillinger) men hvis de skal se på ham skal vi forbi lægevagten så håber ikk det bliver tilfældet. Frederik trækker nu vejret fint, eller han hoster og piver stadig!! Men han vil helst kun sove eller græde så er i tvivle om jeg skal tage der ned igen??

Det som taler for: jeg er dernede hvis Benjamin bliver mere syg (så skal de vel se på ham) de kan evt hjælpe Frederik lidt mere men synes bare ikk han piver mere end igår men han er rigtig meget mere pylret..

Det som siger jeg skal blive hjemme: manden siger jeg piver, det er virkelig kedeligt og drengene har svært ved at finde ro dernede..

Hva ville i andre gøre hvis i var mig??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER