TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Forkølet baby med snot i hele krydderen. inkl. hoste i stor stil og en anelse hvæsen når hun trækker vejret!!! ØV!

Så la´da vær!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Havde en total skrigeunge igår aftes. Kunne slet ikke finde ro. Det eneste han ville var at sidde ved mig og lege med mon sengelampe... Men da han endelig faldte i søvn har han så også sovet. Fik flaske lidt over 4 og sover endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gab, jeg er stadig ikke vild med Silke Elia nye uvane med at vågne klokken 5! I mit hoved er der altså stadig nat.....

Nå ja, og så fylder hun et halvt år i dag :)

Træls med alt for tidlig start på dagen!

Men tillykke med det halve år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft skøn nat, med sovende drenge fra 19.30 til 6.30 :loveshower :yay :glad (måtte kun lige give sutten 2 gange efter putning til Charlie, og ikke en lyd efter kl 21)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tusind tak for jeres entusiasme omkring svømmehals-tur!! :kiss :lovebk

Det gik SUPER godt, og han elskede det bare..... Ikke et hyl eller en tåre fra vi kom til vi gik :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, Caroline er irritabel og mor-syg. Og jeg er så trææææt.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en dag der startede ud med at C kastede op ud over mig :unsure

Hvis jeg skal finde noget positivt i det her sygdomshalløj er det, at hun sover fra det om natten, tiltrods for en grim hoste.

Hun har de sidste 2 dage kun været oppe en gang om natten og det er guld i forhold til de 4-5 gange hun var oppe i sidste uge :glad (det må have været et appetitspring)

Nu er hun lagt i barnevognen og så må vi se hvor længe hun sover. Normalvis sover hun formiddagsluren indenfor, men eftersom hun kun vil sove på mig i øjeblikket, så tænkte jeg at hun kom i vognen så kunne det være hun sov lidt bedre. Den står så i baggangen med et åbent vindue så der kan komme lidt frisk luft til den forkølede næse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tusind tak for jeres entusiasme omkring svømmehals-tur!! :kiss :lovebk

Det gik SUPER godt, og han elskede det bare..... Ikke et hyl eller en tåre fra vi kom til vi gik :loveshower

FEDT! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må en hoste-snotte-hvæse baby ikke godt sove i sin banevogn ude???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gab, jeg er stadig ikke vild med Silke Elia nye uvane med at vågne klokken 5! I mit hoved er der altså stadig nat.....

Nå ja, og så fylder hun et halvt år i dag :)

Tillykke med jeres skønne pige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må en hoste-snotte-hvæse baby ikke godt sove i sin banevogn ude???

Lægen sagde hvert fald for for Charlie gjorde det..... Det hjælper også lidt på den stoppede næse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft skøn nat, med sovende drenge fra 19.30 til 6.30 :loveshower :yay :glad (måtte kun lige give sutten 2 gange efter putning til Charlie, og ikke en lyd efter kl 21)

Fantastisk! :yay Det er jo det vi andre drømmer om :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må en hoste-snotte-hvæse baby ikke godt sove i sin banevogn ude???

Ja kulden får de hævede kar til at trække sig sammen. Så længe hun ikke har feber og det ikke er frostgrader sagde min læge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk! :yay Det er jo det vi andre drømmer om :D

Åh ja..... Jeg har også drømt om det længe :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægen sagde hvert fald for for Charlie gjorde det..... Det hjælper også lidt på den stoppede næse :)

Ja kulden får de hævede kar til at trække sig sammen. Så længe hun ikke har feber og det ikke er frostgrader sagde min læge :)

Super!

Hun har ikke feber, så hun bliver puttet ude!

har fået en tid ved lægen kl 11.40.... så må vi jo se om der er noget at komme efter eller om det "bare" er moderen der er pyldret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Gid det var så vel. Men det hjælper ikke, hendes dagslure ligger stadig ikke fast og selvom hun bliver puttet senere vågner hun stadig klokken 5 :/

Mies lure var heller ikke faste, men så bestemte Jeg du tidspunkt hun skulle sove på og over et par dage blev det fast og så kunne jeg rykke det. Før kom hun ned til første lur mellem 7 og 9, så fik jeg det kørt ind til kl 8 og så rykkede Jeg det over en uges tid til 9.30 eftermiddagsluren er mellem 14 og 15 Og god nat blev rykket fra kl 17 til 19 Det hjalp meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super!

Hun har ikke feber, så hun bliver puttet ude!

har fået en tid ved lægen kl 11.40.... så må vi jo se om der er noget at komme efter eller om det "bare" er moderen der er pyldret.

Hellere tage en gang for meget end en gang for lidt til lægen :) Jeg synes ikke du er pyldret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hellere tage en gang for meget end en gang for lidt til lægen :) Jeg synes ikke du er pyldret

Tak ;)

Normalt ser jeg heller ikke mig selv som pylret, men vi var til lægen med hende i fredags også da hun hun havde haft diarré og opkastninger i en lille uge, som endte i en tur på Børneafdelingen....

Men vil hellere afsted nu, så det evt. ikke ender i en lungebetændelse el.lign.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ih, altså, jeg gik så igen igår i seng med 39,5 i feber. jeg tror det er væk idag, men er ikke helt sikker på at det holder sig væk... det er kun en uges tid siden at jeg lå med høj feber i 5 dage... grrrr....

Silas har den sidste uge, haft feber og så ikke alligevel hele tiden..... nu har feberen holdt sig væk nogle dage, men han hoster..især om natten.... helt vildt.... og hviner lidt når han trækker vejret.... ihh altså, jeg vil snart have sygdommen ud af huset, så jeg ikke skal bekymre mig om det........... jeg tror jo min lille gut, dør af det.. jeg kan blive helt vanvittig :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores lille familie er virkelig ved at falde fra hinanden... Elin har været syg siden torsdag - hun startede med opkastninger, så fik hun feber - - så kom hoste og snot... men det værste er, at hun nu har tabt sig - siden SP var der i fredags, har hun tabt sig 200 g... men hun har heller ingen mad kunne holde i sig siden torsdag... for selvom hun ikke længere kaster op, hoster hun nu så meget at hun kaster op hver gang hun hoster - dvs. alt hvad hun stort set spiser kommer op igen (Pt spiser hun kun ved mig)....

Og pga. de dårlige nætter, sover Torben dårligt, og er netop kommet hjem fra arbejde, fordi han ikke kan hænge sammen længere.

Jeg synes godt nok at det er ved at trække tænder ud - for før sygdom, var det 26 ugers tigeren, der gjorde at Elin sov dårligt...

Puha, vi har godt nok brug for noget styrke og kræfter snart, hvis vi skal blive ved med at klare de her dårlige nætter - og sygdom...

Jeg har heldigvis en tid ved lægen i dag kl. 14... håber at de kan gøre noget....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak ;)

Normalt ser jeg heller ikke mig selv som pylret, men vi var til lægen med hende i fredags også da hun hun havde haft diarré og opkastninger i en lille uge, som endte i en tur på Børneafdelingen....

Men vil hellere afsted nu, så det evt. ikke ender i en lungebetændelse el.lign.

Jeg synes bestemt ikke at du er pylret! Jeg kan godt forstå at du vil have dem til at kigge på Luna... !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores lille familie er virkelig ved at falde fra hinanden... Elin har været syg siden torsdag - hun startede med opkastninger, så fik hun feber - - så kom hoste og snot... men det værste er, at hun nu har tabt sig - siden SP var der i fredags, har hun tabt sig 200 g... men hun har heller ingen mad kunne holde i sig siden torsdag... for selvom hun ikke længere kaster op, hoster hun nu så meget at hun kaster op hver gang hun hoster - dvs. alt hvad hun stort set spiser kommer op igen (Pt spiser hun kun ved mig)....

Og pga. de dårlige nætter, sover Torben dårligt, og er netop kommet hjem fra arbejde, fordi han ikke kan hænge sammen længere.

Jeg synes godt nok at det er ved at trække tænder ud - for før sygdom, var det 26 ugers tigeren, der gjorde at Elin sov dårligt...

Puha, vi har godt nok brug for noget styrke og kræfter snart, hvis vi skal blive ved med at klare de her dårlige nætter - og sygdom...

Jeg har heldigvis en tid ved lægen i dag kl. 14... håber at de kan gøre noget....

Hold nu kæft, hvor er I ramt. Og jeg brokker mig over mit barn.. Jeg HÅBER virkelig, at I snart ser bedre dage, for det der er da uholdbart.

Kæmpe kæmpe kram og mange gode tanker til jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft, hvor er I ramt. Og jeg brokker mig over mit barn.. Jeg HÅBER virkelig, at I snart ser bedre dage, for det der er da uholdbart.

Kæmpe kæmpe kram og mange gode tanker til jer.

Ja jeg synes også at det har været meget op af bakke... men Ham ovenpå må jo mene at vi kan klare udfordringerne! <_< Jeg er så af en anden mening..

Men Cæcilie - du har det bestemt heller ikke nemt - og jeg synes faktisk at du er go til at holde hovedet ovenvande - jeg forstår ikke hvor du får styrken fra... den vil jeg gerne låne ind i mellem, når du ikke bruger den... ;)

Tak for krammer - det varmer! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores lille familie er virkelig ved at falde fra hinanden... Elin har været syg siden torsdag - hun startede med opkastninger, så fik hun feber - - så kom hoste og snot... men det værste er, at hun nu har tabt sig - siden SP var der i fredags, har hun tabt sig 200 g... men hun har heller ingen mad kunne holde i sig siden torsdag... for selvom hun ikke længere kaster op, hoster hun nu så meget at hun kaster op hver gang hun hoster - dvs. alt hvad hun stort set spiser kommer op igen (Pt spiser hun kun ved mig)....

Og pga. de dårlige nætter, sover Torben dårligt, og er netop kommet hjem fra arbejde, fordi han ikke kan hænge sammen længere.

Jeg synes godt nok at det er ved at trække tænder ud - for før sygdom, var det 26 ugers tigeren, der gjorde at Elin sov dårligt...

Puha, vi har godt nok brug for noget styrke og kræfter snart, hvis vi skal blive ved med at klare de her dårlige nætter - og sygdom...

Jeg har heldigvis en tid ved lægen i dag kl. 14... håber at de kan gøre noget....

:kram :kram :kram :kram

Hold da op i er ramt! Håber lægen kan hjælpe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram

Hold da op i er ramt! Håber lægen kan hjælpe.

Tak Louise vibe! :loveshower :loveshower

Det håber jeg virkelig også... for selvom Elin har noget af ta' af, så er jeg godt nok ved at være nervøs for om hun får nok mad og væske, når det hele kommer op igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER