TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Jubi endelig fik jeg bogen vidunderlige uger og så endda den aller første fødselsdagsgave fra min dejlige søn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Maven kan også sagtens blive lidt i uorden når de kaster op, måske er det derfor den laver lyde?

Så vidt jeg er orienteret er man resistent for en bakterie i nogle måneder når man har været syg, fordi kroppen stadig har antistofferne fra sidst.... Håbet er lysegrønt :)

Hvor er du altså go til at komme med opmuntrende facts! jeg kan så lige meddele at da T tog hendes temp. her for 2 timer siden var den på 37,1 - så hun er blevet puttet i barnevognen, for hun kan bare ikke sove indenfor - vi har prøvet hele formiddagen. Og kort tid efter at T havde rokket hende, faldt hun i søvn. Nu håber vi at hun tager en god skraber, så hun hurtigt kan komme ovenpå igen.

Igen tak fordi du skriver... :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til kontrol på sygehuset med Elina i torsdags uden egentlig at kende grunden... De tjekkede, at hun kunne det hun skulle ift. alder, og hun blev målt og vejet. Alt fint :) Jeg spurgte så til hendes apgar score, da jeg aldrig har fået forklaret, hvorfor den var på 0, da hun kom til verden (så har de i hvert fald fortalt det, da jeg lige var vågnet af min narkose efter KS, og alt er sgu sløret der!). Det betyder simpelthen, at hun var livløs :( Dvs. kontrollen faktisk gik ud på at tjekke for evt. hjerneskade pga. iltmangel ved fødslen. Godt nok ikke lige den besked jeg havde regnet med, så der skulle lige sluges en klump i halsen. Alt er heldigvis fint med hende, så jeg frygter ikke noget. Og hendes apgar score ændrede sig hurtigt til 8 :) Det er bare ikke en sjov viden at have som mor... Næste kontrol bliver, når hun er 1 år, og så er det slut.

Puh ha - ubehageligt (og mystisk det ikke er blevet forklaret for dig - det er jo ret vigtig viden) - men godt alt er fint nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Puha så blev jeg lagt ned. Indlagt på Herlev hospital i isolering pga opkast og diarre :( Kunne ikke engang overskue lillemanden. Manden måtte ligge ham til mit bryst og stå med en spand parat hvis jeg nu skulle kaste op. Har nu fået noget væske og har bedt om at komme hjem. Vi har ikke flere reserver af mælk i fryseren :( håber virkelig ikke jeg får smittet lillemanden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha så blev jeg lagt ned. Indlagt på Herlev hospital i isolering pga opkast og diarre :( Kunne ikke engang overskue lillemanden. Manden måtte ligge ham til mit bryst og stå med en spand parat hvis jeg nu skulle kaste op. Har nu fået noget væske og har bedt om at komme hjem. Vi har ikke flere reserver af mælk i fryseren :( håber virkelig ikke jeg får smittet lillemanden...

Føj, sikke en omgang, håber snart du er ovenpå igen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så skønt at se Marius lige så stille bliver mere lige. Er SÅ glad for han kom til kst :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha så blev jeg lagt ned. Indlagt på Herlev hospital i isolering pga opkast og diarre :( Kunne ikke engang overskue lillemanden. Manden måtte ligge ham til mit bryst og stå med en spand parat hvis jeg nu skulle kaste op. Har nu fået noget væske og har bedt om at komme hjem. Vi har ikke flere reserver af mælk i fryseren :( håber virkelig ikke jeg får smittet lillemanden...

Puha, rigtig god bedring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha så blev jeg lagt ned. Indlagt på Herlev hospital i isolering pga opkast og diarre :( Kunne ikke engang overskue lillemanden. Manden måtte ligge ham til mit bryst og stå med en spand parat hvis jeg nu skulle kaste op. Har nu fået noget væske og har bedt om at komme hjem. Vi har ikke flere reserver af mælk i fryseren :( håber virkelig ikke jeg får smittet lillemanden...

Ej stakkel! Håber at du snart får det bedre! Sikke da en omgang... :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en super hyggelig formiddag sammen med Majs til luxusbazar i Snejbjerg, og kom hjem med ikke mindre end 7 lækre smække til Lillemanden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu med en dreng der rejser sig op i sin seng (fra liggende stilling).

Spændt på dp-start i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig frisk i maven.... og så begynder tøsen sq at hoste!!! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha så blev jeg lagt ned. Indlagt på Herlev hospital i isolering pga opkast og diarre :( Kunne ikke engang overskue lillemanden. Manden måtte ligge ham til mit bryst og stå med en spand parat hvis jeg nu skulle kaste op. Har nu fået noget væske og har bedt om at komme hjem. Vi har ikke flere reserver af mælk i fryseren :( håber virkelig ikke jeg får smittet lillemanden...

Puh ha :kram god bedring søde!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er spændt på hvordan natten bliver. Silke Elia blev puttet 18.30, fik mad 19.15 og sovet siden, men 'vågnet' op med frygtelige skrig 5-6 gange indtil videre. Vi ligger hende om på siden, og så sover hun videre, men det er altså ikke særlig rart...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha så blev jeg lagt ned. Indlagt på Herlev hospital i isolering pga opkast og diarre :( Kunne ikke engang overskue lillemanden. Manden måtte ligge ham til mit bryst og stå med en spand parat hvis jeg nu skulle kaste op. Har nu fået noget væske og har bedt om at komme hjem. Vi har ikke flere reserver af mælk i fryseren :( håber virkelig ikke jeg får smittet lillemanden...

God bedring - det lyder bestemt ikke særlig rart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiii Silke Elia har holdt fest den sidste time. Great.... Hvis hun da bare kunne være vågen i stilhed i stedet for at RÅBE!!! Ellers en ok nat...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Christ, Edith har villle spise tusind gange i nat! Gad vide, om det er pga alt det larm og halløj igår til dåb..

Håber nætterne bliver med 2 gange mad i stedet for 4 eller 5 :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

clara synes lige at hun skulle vågne kl 04,20 og vil ikke sove mere. Hun kom i vores seng, hvor hun lå rigtig stille og rolig uden brok. Så vi stod op sammen med far, og J lavede en flaske til hende. Nu ligger hun i barnevognen og sover, mens Z får noget morgenmad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

RØØØØØØØØØØØØØØV! En punktlig kl 5 bonus ble er slem nok i sig selv, men en forsinket kl 5 bonus ble der rumsterer fra kl 5 og først "falder" kl 6.30 Er simpelthen :gal Jeg har vandret soveværelset tynd med halv sovende baby som lignede en der sov lige om lidt. Det gjorde hun bare ikke. Hver gang jeg lagde hende begyndte hun at råbe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv Elin er bare for alvor syg nu... med feber, opkast, hoste og snot... og har sovet af lort til i nat = bombet mor - er der andre hvis babyer har haft det sådan for nyligt og hvor længe i givetfald har det taget at komme over det?

Der er vi nu med Melissa, det startede i går :( Hun kan ikke engang holde vand i sig :( Vagtlægen sagde, at især babyer kan reagere på en forkølelse med opkast/diarre- nogle gange begge dele! Vi skulle ikke blive bekymret, hvis M. Pludselig også fik tynd mave efter en 12-24 timer. Håber snart det stopper. Skal have ringe til lægen igen her kl. 8, hun lyder som en søløve :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sov kl 21.13, var vågen 5 gange i nat til flaske eller sut. Stod op kl 7... Hm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv - dpstart udsat til i morgen pga ikke helt frisk baby.

Tinakp: når Lasse er snotforkølet/syg, så får han altid tynd mave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er vi nu med Melissa, det startede i går :( Hun kan ikke engang holde vand i sig :( Vagtlægen sagde, at især babyer kan reagere på en forkølelse med opkast/diarre- nogle gange begge dele! Vi skulle ikke blive bekymret, hvis M. Pludselig også fik tynd mave efter en 12-24 timer. Håber snart det stopper. Skal have ringe til lægen igen her kl. 8, hun lyder som en søløve :(

okay, tak for info louise! :loveshower

Lyder hun som en søløve....? Hehe... Ej undskyld, det må ikke være rart - jeg synes også Elin lyder underlig i halsen, som om der er en masse slim...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv - dpstart udsat til i morgen pga ikke helt frisk baby.

Tinakp: når Lasse er snotforkølet/syg, så får han altid tynd mave.

Først: æv at i ikke kunne starte op i dag - dernæst tak for info med Lasse - Elin har ikke haft noget i maven endnu, det har kun været opkastning. Så håber at vi slipper for at det skal komme ud den anden vej...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige snakket med lægen, der er intet at gøre ved min lille hoste baby udover det vi allerede gør :(

I morges hostede hun så slemt at hun kastede op af det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER