TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

:kram :kram :kram

Pyh hvor jeg godt nok syntes at i er hårdt ramt for tiden . Håber virkelig snart at det vender for jer :)

Tak skal du have... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tak til alle jeres søde kommentarer...

Hun - lægen var faktisk ret sød og havde bedre styr på tingene denne gang, fremfor til 5 mdr. vaccinen... Hun undersøgte hende, og det min bekymring gik på, var jo om hun fik nok væske og mad ved mig, når nu det virkede til at det hele kom op igen - og hvorfor det kommer op. Om det bare var en virus eller om der var mere end det.

Men det er alt det snot, der gør at det får gang i brækrefleksen, når hun får noget ned. Men hun kunne se at hun ikke var dehydreret - og havde fin kontakt. Og så længe hun har våde bleer, så får hun i hvert fald lidt væske. Men det skulle ikke gerne forsætte - så jeg skulle ringe i morgen, hvis hun fortsat kastede op.

Vi kunne også blive indlagt på børneafdelingen til observation i dag - men det var ingen af os interesserede i, endnu... det prøvede vi i julen - og det bliver kun hvis det virkelig virker grelt med hende. For alt det hun skulle igennem med div. nåle osv - til ingen verdens nytte, det vil vi ikke udsætte hende for igen...

igen tak fordi I har skrevet så søde beskeder.... :loveshower

Kan godt forstå at i vælger børneafdelingen fra i første omgang. I sidste uge da jeg var ved læge med Albert, fik jeg afvide at der skulle være 4 våde bleer i døgnet og det var lige meget hvor våde de var. Kom der under 4 skulle vi kontakte dem igen for så fik han ikke nok. Det kunne vi bruge som en indikator. Selvfølgelig sammenholdt med om han var slap osv.

God bedring til Elin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hun er så "bare" forkølet og har derfor lidt slim i hals osv. "hun er sikkert snart på toppen igen" - Javel så!

Håber Lægen kan Hjælpe Lille Elin så hun snart kan blive frisk igen! det er træls når de ikke kan holde på maden og det er trættene på alle mulige måder!

Kram til jer! :kram

Øv men de kan bare desværre ikke gøre så meget ved snot.

Rigtig god bedring til Luna, håber hun snart er frisk igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak til alle jeres søde kommentarer...

Hun - lægen var faktisk ret sød og havde bedre styr på tingene denne gang, fremfor til 5 mdr. vaccinen... Hun undersøgte hende, og det min bekymring gik på, var jo om hun fik nok væske og mad ved mig, når nu det virkede til at det hele kom op igen - og hvorfor det kommer op. Om det bare var en virus eller om der var mere end det.

Men det er alt det snot, der gør at det får gang i brækrefleksen, når hun får noget ned. Men hun kunne se at hun ikke var dehydreret - og havde fin kontakt. Og så længe hun har våde bleer, så får hun i hvert fald lidt væske. Men det skulle ikke gerne forsætte - så jeg skulle ringe i morgen, hvis hun fortsat kastede op.

Vi kunne også blive indlagt på børneafdelingen til observation i dag - men det var ingen af os interesserede i, endnu... det prøvede vi i julen - og det bliver kun hvis det virkelig virker grelt med hende. For alt det hun skulle igennem med div. nåle osv - til ingen verdens nytte, det vil vi ikke udsætte hende for igen...

igen tak fordi I har skrevet så søde beskeder.... :loveshower

Jeg kan godt forstå i vælger ikke at tage på børneafdelingen! Håber slet ikke det bliver nødvendigt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender knus til Tina og krydser fingere for at lægen kan hjælpe elin.

---

Første dag i dp er veloverstået. I morgen ska han prøve at være alene der uden mor. Imens må moren gå over i shoppe-centret. Hold nu op hvor er tiden blevet af?

Hvor dejligt dagen gik godt :) Spændende hvordan det kommer til at gå i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender knus til Tina og krydser fingere for at lægen kan hjælpe elin.

---

Første dag i dp er veloverstået. I morgen ska han prøve at være alene der uden mor. Imens må moren gå over i shoppe-centret. Hold nu op hvor er tiden blevet af?

Uh hvor er det spændende!!! Håber imorgen går rigtig godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en træls bedsked at få! Hvem var du inde ved?

tak for krammer Sara... :loveshower

Vi var inde ved Jesper.... han så også på Luna i fredags ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv men de kan bare desværre ikke gøre så meget ved snot.

Rigtig god bedring til Luna, håber hun snart er frisk igen :)

Havde jo nok bare håbet på at han havde et godt råd eller et trick til at lindre hende lidt! Hun er bare så træt og kan ikke finde ro!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lort!!! Mig og Camille er i sommerhus med min familie i hele denne uge... Camille kunne sket ikke sove i nat, og i morges havde ingen af os fået sovet og Camille skreg og skreg :( vu tog til læge - influenza.. Øv tur i sommerhus :( har fået Christian til at komme i aften.. Hun er i okay humør hvis hun hænger og man kan se hun savner sin far. Hvergang døren går ip kigger hun forventningsfuldt - og bliver ked når hun ser hvem det er...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom Mie sov 3 timer i formiddags og lidt over en time i eftermiddags hvilket er meget længere end hun plejer, har hun virket død træt det meste af dagen. Hun har heller ikke rigtig spist grød i dag Og hverken honning melon eller frikadelle kom i nærheden af hendes mund. MME har hun dog spist - skal jeg være urolig? (Åndssvagt spørgsmål for det er Jeg jo) eller skal jeg bare tænke at hun har en dårlig dag, og det er de sidste krampetrækninger af dem 26 ugers tiger vi ellers ikke har mærket til? Jeg kunne godt forestille mig at der er en tand der rumsterer, hun har gnuppet gummer med tungen i dag og de sidste par dage er sutten blevet gnavet i, men kun i højre side, hvor hun har en lille bule. Men ingen savl.

:unsure :unsure :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Crazy Day! Men caro har været nem og putte. Tror bare hun får lov at blive på mit værelse i nogle uger :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Top dårlig aften.. Men det er ok, havde jo ventet en tilbagegang, havde bare håbet på at den ikke ville være så slem som idag :( Måske er det en tiger, der er ankommet! Måske er det bare de sidste krampetrækninger af hendes gamle "rutine" eller mangel på samme..

Ny aften imorgen - so far = rolig Maja og farmand S.. Håber dog hun snart falder i søvn..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte aften/nat. Silke Elia vågnede klokken 22 (blev puttet 19.30) og sover stadig ikke... Er så dødtræt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte aften/nat. Silke Elia vågnede klokken 22 (blev puttet 19.30) og sover stadig ikke... Er så dødtræt.
øv stakkels jer. Simon er gudskelov ved at være ovre tigeren og tilbage i sit gamle sovemønster fra kl 19 og med mad kl22-01-04 og så op kl 06. Så nu skal vi bare snart have han vænnet fra natamningen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv stakkels jer. Simon er gudskelov ved at være ovre tigeren og tilbage i sit gamle sovemønster fra kl 19 og med mad kl22-01-04 og så op kl 06. Så nu skal vi bare snart have han vænnet fra natamningen.

Dejligt :) Synes godt nok der har lange udsigter her :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Clara vågnede kl 03,30 i morges, hun fik sin sut og faldt i søvn indtil kl blev 04,50, så vil hun ikke mere. Så tog J hende og gav hende mad og noget tøj på. Så kunne jeg lige og slappe af... Han tog også den store i farten:-) Dejligt:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte nat!! Albert har været vågen hver halve time hele natten igennem, og fra 0.30 til 2.30 hvert kvarter. Jeg er trææt meget træææt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C vågnede kl.3.30 pga hoste og snot. Hun fik nogle saltvandsdråber og lidt mad, men det hjalp ikke.

Så tog jeg hende op og hun havde en kæmpe bonusble og samtidig fik hun så voldsomme hosteanfald, at hun kastede op 3 gange :(

Fik hende til at sove igen kl.4.40.

Men mor kunne ikke sove for hendes eget snot og hoste, så jeg har sovet 15 min, da vækkeuret ringede kl.6.15.

Heldigvis valgte manden at tage en hjemmearbejdsdag, så jeg tager den første vagt og så får jeg lov at sove når hun skal ud til middag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville altså ønske, at Caroline kunne sove igennem - eller bare det der ligner...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er vidst mange med en dårlig nat. Her er den skyld i en dundrende hovedpine pga søvnmangel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er vidst mange med en dårlig nat. Her er den skyld i en dundrende hovedpine pga søvnmangel.

:kram

Vi må da håbe vi får indhentet det på et tidspunkt - jeg kan også mærke svimmelheden melde sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til alle med en dårlig nat! Jeg havde trods alt "kun" mareridt - mens Mie sov trygt fra 19 - 4 og så igen til kl 6. Bedste morgen i længe hvad det angår!

Nu vil jeg så småt begynde at pakke musen sammen og vandre de 5 km der er ind til fredens Kirke. Hun virker DØD træt det lille pus. Begynder ligepludselig bare at skrige i vilden sky, uden nogen åbenlys grund. Håber ikke hun får endnu en dag som i går - så bliver det ret hårdt. Men Anders er måske før hjemme i dag, så kan han få lov at overtage!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik Albert feber igen, nu var han næsten lige kommet sig over sidste omgang, men hva vi tager da bare en tur mere :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner min basse - uh hvor ska man da vænne sig til det her med at aflevere ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner min basse - uh hvor ska man da vænne sig til det her med at aflevere ham.

Puha.. :kram

Som vi har skrevet om med eget værelse, så frygter jeg også, når M. skal afleveres i DP første gang til maj!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER