TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Jeg tog 2 (!!!) om eftermiddagen :D

Det er fortjent :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram :kram :kram - hvad nu?

Åh nej lyder ikke godt :kram :kram :kram :kram

Krammer - det lyder ikke helt rart

:kram :kram hva nu??

Tak for kram piger :kram

I kan lige få at vide til næste mum-møde hvad der sker. Hvis I er for nysgerrige er I velkomne til at sende en pm ;) Men kamelen er slugt nu efter lidt frustrationer og tårer i eftermiddag. Og vi skal nok klare os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fortjent :)

Taaak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev kl 20 og jeg overvejer seriøst om jeg skal gå i seng!!! Så det må jeg nok hellere gøre!!! Jeg skylder jo mig selv en middagslur!!! Godnat de damer!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev kl 20 og jeg overvejer seriøst om jeg skal gå i seng!!! Så det må jeg nok hellere gøre!!! Jeg skylder jo mig selv en middagslur!!! Godnat de damer!!!

Godnat! :) håber du får en masse gode timers søvn :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev kl 20 og jeg overvejer seriøst om jeg skal gå i seng!!! Så det må jeg nok hellere gøre!!! Jeg skylder jo mig selv en middagslur!!! Godnat de damer!!!

Godnat Maja ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag er ikke helt så god putte-wise! Mon ikke det går.. Hvis nu bare far ikke bliver frustreret over det, som det lidt lyder som om han er i gang med at blive - hun græder dog ikke, men ved ikke om det er fordi hun snart sover eller fordi hun bare er vågen og glad ;) Regner med at tage over nær jeg har drukket min te...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er lorte-putning begyndt!!! For helvede de tænder....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lasse er heldigvis frisk nok til dp-start imorgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, det gik okay let.. Nåede ikke engang at drikke teen færdig inden han kom ind i stuen igen :yay Nu hopper vi i seng og håber på det bedste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, det gik okay let.. Nåede ikke engang at drikke teen færdig inden han kom ind i stuen igen :yay Nu hopper vi i seng og håber på det bedste :)

DEJLIGT!!! Håber på en masse gode timers søvn til jer alle tre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline vågnede for en time siden og skreg og skreg. Ville intet, heller ikke spise. Rykkede sengen retur til mit værelse... Nu er der stille, jeg er træt og har ondt i min ryg....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh! Det var så på lånt tid. Da hun vågnede for at spise kl 23.30 gad hun ikke sove igen og er vågen nu og nægter at sove og jeg er pisse træt og sur...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh! Det var så på lånt tid. Da hun vågnede for at spise kl 23.30 gad hun ikke sove igen og er vågen nu og nægter at sove og jeg er pisse træt og sur...
Åh nej da stakkels dig/jer! Jeg håber at hun snart overgiver sig så i kan da hvilet. Knus Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej da stakkels dig/jer! Jeg håber at hun snart overgiver sig så i kan da hvilet. Knus Lene

Tak :) Hun er stadig vågen, men nu er manden oppe med hende så jeg kan sove lidt.. Men hun er ved at være træt og pylret, så satser på hun snart sover..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh! Det var så på lånt tid. Da hun vågnede for at spise kl 23.30 gad hun ikke sove igen og er vågen nu og nægter at sove og jeg er pisse træt og sur...

Der er ikke andet for end at starte på en frisk imorgen når det gælder babyer så er Det 3 skridt frem og et tilbage. Men det bliver heldigvis 4 skridt frem og 1 tilbage, 5 skridt frem og et tilbage og så videre ret hurtigt! Og når nu det ellers går så godt så er Det altså bare et spørgsmål om tid! :kram2 for øv aften

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal egentlig på toilet men tør snart ikke rejse mig, Mie er lige faldet i søvn efter flaske, men hun sover ikke særlig tungt og kl nærmer sig 5 - LORTE kl 5 bonus ble (bogstavelig talt) I HATE YOU!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline vågnede for en time siden og skreg og skreg. Ville intet, heller ikke spise. Rykkede sengen retur til mit værelse... Nu er der stille, jeg er træt og har ondt i min ryg....

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godnat! :) håber du får en masse gode timers søvn :kram

Tak det hjælper på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gab, jeg er stadig ikke vild med Silke Elia nye uvane med at vågne klokken 5! I mit hoved er der altså stadig nat.....

Nå ja, og så fylder hun et halvt år i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gab, jeg er stadig ikke vild med Silke Elia nye uvane med at vågne klokken 5! I mit hoved er der altså stadig nat.....

Nå ja, og så fylder hun et halvt år i dag :)

Tillykke med hende! Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gab, jeg er stadig ikke vild med Silke Elia nye uvane med at vågne klokken 5! I mit hoved er der altså stadig nat.....

Nå ja, og så fylder hun et halvt år i dag :)

Tillykke med hende :)

Det Lyder som Mie i en lang periode, måske i skal rykke alle lurende et kvarter om dagen og se om det giver pote i den anden ende. Det gjorde det her!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal jeg da lige love for fremtiden blev usikker :( Så nu skal jeg til at overveje hvad jeg vil... :huug

:kram :kram :kram

Håber du klarer det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med hende! Vh Lene

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med hende :)

Det Lyder som Mie i en lang periode, måske i skal rykke alle lurende et kvarter om dagen og se om det giver pote i den anden ende. Det gjorde det her!

Tak :)

Gid det var så vel. Men det hjælper ikke, hendes dagslure ligger stadig ikke fast og selvom hun bliver puttet senere vågner hun stadig klokken 5 :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER