TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Hold da op, hvor er der mange med dårlige nætter lige i tiden, men bare rolig - jeg gør jer selskab! Elin var overraskende nem at putte i går... men fra 21 - og indtil... tja, hele natten har hun været vågen ca. 1 gang i timen - og så har det taget omkring 1 time hver gang, at få hende til at sove igen... nøj hvor jeg HADER snot, hoste og opkast!!

Nu må vi altså gerne få noget sol og sommer uden sygdom - så vi kan drømme os langt væk fra det her mareridt, det skulle hedde natte-søvn.... og bare nyde vores børn i stedet for....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Edithfaldt først i søvn kl 22 igår, så lidt et skridt tilbage, men til gengæld sov hun fint i nat og faldt hurtigt i søvn efter bonusble kl 00.15.. Hun spiste kun kl 00 og kl 4 og så da vi stod op kl 6.30 :yay

Vi har begge fået bedre overskud til hende bare ved de to aftener vi har fået sammen - det er bare utroligt! I aften satser vi på en god aften igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en total pyllerbaby idag ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lortenat! Har ammet hver time hele natten, og jeg er bare træt! Jeg tror Lucas har ondt i halsen :( Han har hostet i nogen dage nu, og da han skulle have morgenmad (grød) ville han intet spise, og han ville heller ikk drikke hverken vand eller kamillethe. Han blev total hysterisk, og jeg forsøgte at amme ham, men det ville han heller ikk - han ville ikk engang have sutten. Shit det er sjældent han har skreget så meget! :( Vi endte med at give ham lidt panodil, og det hjalp heldigvis så han faldt til ro, og efter at have ligget i mine arme i 5 min fik jeg ham til at tage brystet. Nu ligger han og sover, og så håber jeg han tager en god lur, så han er frisk når vi skal til Skejby til forundersøgelse med hans sten..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lortenat! Har ammet hver time hele natten, og jeg er bare træt! Jeg tror Lucas har ondt i halsen :( Han har hostet i nogen dage nu, og da han skulle have morgenmad (grød) ville han intet spise, og han ville heller ikk drikke hverken vand eller kamillethe. Han blev total hysterisk, og jeg forsøgte at amme ham, men det ville han heller ikk - han ville ikk engang have sutten. Shit det er sjældent han har skreget så meget! :( Vi endte med at give ham lidt panodil, og det hjalp heldigvis så han faldt til ro, og efter at have ligget i mine arme i 5 min fik jeg ham til at tage brystet. Nu ligger han og sover, og så håber jeg han tager en god lur, så han er frisk når vi skal til Skejby til forundersøgelse med hans sten..

Puha sofie... det lyder som en meget hård nat - vi er efterhånden ved at kunne danne os en klub herinde - så hop du bare med i den. Du har godt nok været hårdt ramt i længe, du kunne nærmest blive formand i de søvnløses søvnmareridts- natteroderis- klub... Håber ik at det bliver for træls at skulle til Skejby i dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte aften/nat. Silke Elia vågnede klokken 22 (blev puttet 19.30) og sover stadig ikke... Er så dødtræt.

Puha Louise... du må være en hængt kat efterhånden.... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte nat!! Albert har været vågen hver halve time hele natten igennem, og fra 0.30 til 2.30 hvert kvarter. Jeg er trææt meget træææt!!!

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik Albert feber igen, nu var han næsten lige kommet sig over sidste omgang, men hva vi tager da bare en tur mere :rolleyes

Ej æv .....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville ønske Silke Elia ville sove om natten i stedet. Vi nærmer os de 3 timers formiddagslur... Og jeg kan bare ikke sove når hun står ude i barnevognen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville ønske Silke Elia ville sove om natten i stedet. Vi nærmer os de 3 timers formiddagslur... Og jeg kan bare ikke sove når hun står ude i barnevognen.

Sådan er det også her lige i tiden... Elin har også taget en 3 timers lur i barnevognen... men det er jo selvfølgelig fordi de mangler søvn i løbet af natten - og i vores tilfælde, fordi Elin bare trækker vejret bedre uden for pga. snot... Men kan godt forstå at det er træls for dig - er der ikke nogen, som kan komme og lytte efter hende, mens du sover om dagen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom nu frem, tænder. Det der bøvl optil er bare for træls og det går endda udover maden og søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan er det også her lige i tiden... Elin har også taget en 3 timers lur i barnevognen... men det er jo selvfølgelig fordi de mangler søvn i løbet af natten - og i vores tilfælde, fordi Elin bare trækker vejret bedre uden for pga. snot... Men kan godt forstå at det er træls for dig - er der ikke nogen, som kan komme og lytte efter hende, mens du sover om dagen?

Tror helt sikkert også hun sover bedre ude pga snottet - og så sover så længe pga dårlig nattesøvn.

Ikke rigtigt i dagtimerne desværre. Men ser frem til weekenden hvor vi ingen planer har - så må vi sove på skift :) Og i morgen har Jesper heldigvis også fri.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg har den vildeste hovedpine!!! Og Mie er bare über frisk! HELDIGVIS kom Anders hjem allerede kl 15 og selvom han har haft arbejde har han taget Mie så meget som muligt :biglove Så nu er Mie godt stimuleret efter at have møflet rundt med, på og omkring Anders og de har fået brugt lattermusklerne :wub med de vilde lege. De er altså skønne min lille familie :kuller

(eneste klage punkt er at hun SKRIGER - ikke rart for mit stakkels hoved)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umulig unge... Snakker når jeg er her, pjevser når jeg går

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror helt sikkert også hun sover bedre ude pga snottet - og så sover så længe pga dårlig nattesøvn.

Ikke rigtigt i dagtimerne desværre. Men ser frem til weekenden hvor vi ingen planer har - så må vi sove på skift :) Og i morgen har Jesper heldigvis også fri.

Det kan jeg godt forstå... en uge kan være lang når du er alene om opgaven... søvn er bare en vigtig ting for at kunne være noget for sit barn... og mand for den sags skyld...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber på en god nat! I morgen står den på Tina Liv billeder i Fredericia (=lang køretur som forhåbentlig passer med formiddagsluren). Men det kan aldrig blive værre end sidst, hvor hun ingenting gad.

Håber vi alle må sove godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Projekt Edith tidligt i seng er død. S kiggede lige i Helens bog om børn og søvn og har nu besluttet at når nu hun skriver de fleste børn i hendes alder ikke sover før sent, så nu skal vi da ikke tvinge hende i seng tidligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SKRID Ud af min datter, dumme snot og slim!!!

Jeg orker sq ikke mere sygdom efterhånden.... der er stort set 3,5uge siden hun sidst var rigtig frisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:gal

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne have lov til at råbe RØV!!! Silke Elia har været vågen mindst hver halve time i nat, hvor ci har måttet gå med hende. Orker det snart ikke mere... Nåh ja, klokken 5 gad hun jo igen ikke sove mere. Pt sover hun knap 12 timer i døgnet. Det er for lidt! Og det mest sammenhængende er i barnevognen om formiddagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne have lov til at råbe RØV!!! Silke Elia har været vågen mindst hver halve time i nat, hvor ci har måttet gå med hende. Orker det snart ikke mere... Nåh ja, klokken 5 gad hun jo igen ikke sove mere. Pt sover hun knap 12 timer i døgnet. Det er for lidt! Og det mest sammenhængende er i barnevognen om formiddagen.

Øv altså!! Det lyder godt nok også hårdt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Projekt Edith tidligt i seng er død. S kiggede lige i Helens bog om børn og søvn og har nu besluttet at når nu hun skriver de fleste børn i hendes alder ikke sover før sent, så nu skal vi da ikke tvinge hende i seng tidligt..

Eeeej fuck Helen! Ej det er måske også lige groft nok. Men når nu I har fået go fra SP og jo i øvrigt har haft succes med at gøre det anderledes, er det simpelthen unødvendigt det, han har gang i. I prøver jo ikke at lægge hende Kl 17. Og det er jo heller ikke helens barn - det er jeres barn og jeres beslutning om, hvad der er bedst for hende OG jer.

Æv :( :kiss håber I fik noget søvn i nat,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeej fuck Helen! Ej det er måske også lige groft nok. Men når nu I har fået go fra SP og jo i øvrigt har haft succes med at gøre det anderledes, er det simpelthen unødvendigt det, han har gang i. I prøver jo ikke at lægge hende Kl 17. Og det er jo heller ikke helens barn - det er jeres barn og jeres beslutning om, hvad der er bedst for hende OG jer.

Æv :( :kiss håber I fik noget søvn i nat,

:ditto Hvis han så nærlæser så står der at hvis det er svært for forældrene så skal man lave det om, for man skal jo også fungere!!! Og hvis det bare altid var ubetinget sådan, ville der jo IKKE være en forklaring på hvordan man får et barn til at sove tidligere!?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er IKKE noget morgen menneske - jeg HADER at vågne kl 5 for så ikke at få lov til at sove mere!!! Mie sov endda først 19.50 i går, næsten en time senere end hun plejer, så havde da ærligt håbet på en bedre morgen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER