TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Har så ondt af min lille Liam-mus :(

Han ligger på min mave med 40,1 i feber :'(

Puha, det var da også en høj temperatur :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skal i svømmehal med Charlie for første gang i dag....... Glæder mig helt vildt!! :loveshower

God fornøjelse :) Det bliver da spændende. Han skal nok tage sig en god lur bagefter :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal i svømmehal med Charlie for første gang i dag....... Glæder mig helt vildt!! :loveshower

Spændende!! det skal nok blive sjovt for ham, det er jeg sikker på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg håber at Lasse tager rugbrød til sig igen. Det gik lige så godt, men så blev man jo syg og oveni døjer han med at den ene fortand ska komme (den er blålig og det har jeg læst er normalt, samt man kan ane lidt Hvidt for neden).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det var da også en høj temperatur :( :kram2

Ja :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har så ondt af min lille Liam-mus :(

Han ligger på min mave med 40,1 i feber :'(

Åh stakkels lille Liam... og mor - for det må ikke være rart at opleve... :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh stakkels lille Liam... og mor - for det må ikke være rart at opleve... :kram

Tak, nej det er ikke rart at se sit barn sådan :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja kan så meget følge din med DP start. Silke Elia er skrevet op til 1.7 - absolut ikke optimal!!!

Nej bestemt ikke!!! Vi skal lige finde ud af om vi kan tage ferie på skift - selvom jeg ikke TROR jeg bliver sendt ud med det samme, sådan midt i ferie perioden, så vil jeg hellere være sikker - jeg kan jo også mod alle odds faktisk nå at få arbejde inden!

RØØØØØØØV!! Det er dælme råddent.. :kram2

TAK :kiss

Tillykke med lillemusen :glad

Tillykke med Mie :yay Et halvt år er vildt synes jeg :)

Tak Piger - ja nu tæller vi pludselig i ÅR!!!! :blink

Kl er nu 11 og Sophia har sovet en times tid i barnevognen. Rugbrødsdejen hæver, der er gjort klar til bolledejen, opvaskeren er tømt og nyt er fyldt i, den første vask er sat over og nu er det tid til en kop kaffe og overvejer KRAFTIGT at tage en muffin fra igår (selvom kl ikke er mere). Synes sgu da det er lidt overskudsagtigt det jeg har gang i :D

:respekt!

I morgen kommer min SP og snakker mulighed for dobbeltplads i dagplejen. Er spændt og nervøs og håber det bedste for Silke Elia :)

:goodluck HÅBER virkelig hun tager dig alvorligt og har Silke Elias behov som første prioritet!

Sidste gang Marius har været med til frisør. Ikke helt optimalt med en dreng der hopper på mine knæer mens hun klipper, piller i lommetasken, hvor der både er sakse og knive og hiver i frisørens arm mens hun er ved at putte voks på mine øjenbryn :D

Ha ha - har et meget sjovt billede af dig i hovedet - total skæv frille og skæve øjenbryn HA HA :D (ok jeg er lidt overtræt men sidder og smågriner for mig selv - de små glæder i hverdagen :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie har sovet 2,5 timer til middag - ikke vildt opsigtsvækkende i sig selv da hun jo vågnede kl 5 og derudover kun sov 30 min i formiddag - men hun sov i BARNEVOGNEN :blink i opgangen!!! Regnede med at hun vågnede efter 10 min som hun plejer- men nej hun sov videre, pigebarnet må have været træt. Og så var der både stille og mørkt derude så det hjælper nok også!!! Heldigt der ikke kom en nabo hjem!

Der er faktisk håb for hendes kommende dagplejer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie har sovet 2,5 timer til middag - ikke vildt opsigtsvækkende i sig selv da hun jo vågnede kl 5 og derudover kun sov 30 min i formiddag - men hun sov i BARNEVOGNEN :blink i opgangen!!! Regnede med at hun vågnede efter 10 min som hun plejer- men nej hun sov videre, pigebarnet må have været træt. Og så var der både stille og mørkt derude så det hjælper nok også!!! Heldigt der ikke kom en nabo hjem!

Der er faktisk håb for hendes kommende dagplejer ;)

:balloon det skal jo næsten fejres! sejt gået....!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie har sovet 2,5 timer til middag - ikke vildt opsigtsvækkende i sig selv da hun jo vågnede kl 5 og derudover kun sov 30 min i formiddag - men hun sov i BARNEVOGNEN :blink i opgangen!!! Regnede med at hun vågnede efter 10 min som hun plejer- men nej hun sov videre, pigebarnet må have været træt. Og så var der både stille og mørkt derude så det hjælper nok også!!! Heldigt der ikke kom en nabo hjem!

Der er faktisk håb for hendes kommende dagplejer ;)

Skønt :) :yay Det ville da ikke gøre noget hvis hun ville begynde at sove i barnevognen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm hvor dumt er det lige at tage til SP åbent hus og blive bekræftet i sin mistanke om at albert ikke har taget på i 2 1/2 uge. Han plejer ellers at tage 200 - 250 g på i hver uge.

Nu er jeg jo en smule bekymret, han har godt nok været syg i en uge af de 2 1/2, og vægtkurven flader vel også en smule ud på et tidspunkt.

Hvis jeg bare var blevet hjemme og i stedet kigget på ham så er han jo glad og tilfreds.

Sikke mange og ofte unødige bekymringer der følger med mor-rollen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie har sovet 2,5 timer til middag - ikke vildt opsigtsvækkende i sig selv da hun jo vågnede kl 5 og derudover kun sov 30 min i formiddag - men hun sov i BARNEVOGNEN :blink i opgangen!!! Regnede med at hun vågnede efter 10 min som hun plejer- men nej hun sov videre, pigebarnet må have været træt. Og så var der både stille og mørkt derude så det hjælper nok også!!! Heldigt der ikke kom en nabo hjem!

Der er faktisk håb for hendes kommende dagplejer ;)

:glad fedt fedt fedt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt :) :yay Det ville da ikke gøre noget hvis hun ville begynde at sove i barnevognen :)

:glad fedt fedt fedt :glad

Tjah, hvis ikke det var fordi at planen var at jeg skulle have sovet sammen med hende - så havde det været fedt, havde virkelig glædet mig til min eftermiddagslur <_< men eftersom hun sov i opgangen ville jeg ikke lægge mig til at sove - jeg vidste jo ikke hvornår hun vågnede eller om det var med et skrig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm hvor dumt er det lige at tage til SP åbent hus og blive bekræftet i sin mistanke om at albert ikke har taget på i 2 1/2 uge. Han plejer ellers at tage 200 - 250 g på i hver uge.

Nu er jeg jo en smule bekymret, han har godt nok været syg i en uge af de 2 1/2, og vægtkurven flader vel også en smule ud på et tidspunkt.

Hvis jeg bare var blevet hjemme og i stedet kigget på ham så er han jo glad og tilfreds.

Sikke mange og ofte unødige bekymringer der følger med mor-rollen.

:kram Den bekymring kender jeg godt!!! Men Albert er en sund dreng der har været syg - pæcis som Mie der på en måned tog lidt over 100g på, mens hun nu på 14 dage har taget 300g på - Så INGEN grund til bekymring, han kommer efter det gør han :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal jeg da lige love for fremtiden blev usikker :( Så nu skal jeg til at overveje hvad jeg vil... :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal jeg da lige love for fremtiden blev usikker :( Så nu skal jeg til at overveje hvad jeg vil... :huug

:kram :kram :kram - hvad nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Den bekymring kender jeg godt!!! Men Albert er en sund dreng der har været syg - pæcis som Mie der på en måned tog lidt over 100g på, mens hun nu på 14 dage har taget 300g på - Så INGEN grund til bekymring, han kommer efter det gør han :)

Tak for kram :) Jeg kan kun sige at du har fuldstændig ret, man kan hurtig få sig selv kørt op, især når det omhandler ens børn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal jeg da lige love for fremtiden blev usikker :( Så nu skal jeg til at overveje hvad jeg vil... :huug

Åh nej lyder ikke godt :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjah, hvis ikke det var fordi at planen var at jeg skulle have sovet sammen med hende - så havde det været fedt, havde virkelig glædet mig til min eftermiddagslur <_< men eftersom hun sov i opgangen ville jeg ikke lægge mig til at sove - jeg vidste jo ikke hvornår hun vågnede eller om det var med et skrig.

Man kan ikke altid få det hele, selvom jeg sagtens kan forstå at du havde brug for en lur, håber du klarer dig igennem alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal jeg da lige love for fremtiden blev usikker :( Så nu skal jeg til at overveje hvad jeg vil... :huug

Krammer - det lyder ikke helt rart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm hvor dumt er det lige at tage til SP åbent hus og blive bekræftet i sin mistanke om at albert ikke har taget på i 2 1/2 uge. Han plejer ellers at tage 200 - 250 g på i hver uge.

Nu er jeg jo en smule bekymret, han har godt nok været syg i en uge af de 2 1/2, og vægtkurven flader vel også en smule ud på et tidspunkt.

Hvis jeg bare var blevet hjemme og i stedet kigget på ham så er han jo glad og tilfreds.

Sikke mange og ofte unødige bekymringer der følger med mor-rollen.

Silke Elia tog sig altså også en måned, hvor hun kun tog 280g på. Men hun kom stærkt efter det igen. De små vokser bare i ryk nu, og når han lige har været syg og så aktiv som han er og ellers er glad og tilpas, ja så synes jeg ikke du skal bekymre dig. Men lettere sagt end gjort, I know :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal jeg da lige love for fremtiden blev usikker :( Så nu skal jeg til at overveje hvad jeg vil... :huug

:kram :kram hva nu??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl er nu 11 og Sophia har sovet en times tid i barnevognen. Rugbrødsdejen hæver, der er gjort klar til bolledejen, opvaskeren er tømt og nyt er fyldt i, den første vask er sat over og nu er det tid til en kop kaffe og overvejer KRAFTIGT at tage en muffin fra igår (selvom kl ikke er mere). Synes sgu da det er lidt overskudsagtigt det jeg har gang i :D

Total overskudsagtigt. Håber du tog den muffins ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total overskudsagtigt. Håber du tog den muffins ;)

Jeg tog 2 (!!!) om eftermiddagen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER