TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Tak Louise vibe! :loveshower :loveshower

Det håber jeg virkelig også... for selvom Elin har noget af ta' af, så er jeg godt nok ved at være nervøs for om hun får nok mad og væske, når det hele kommer op igen...

Jeg kan fuldt ud forstå din bekymring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har jordens dejligste SP :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, en lettelse som sendt fra himlen.. min mor ringede og spurgte om de ikke skulle komme og hjælpe her i eftermiddag...

Til alle jer som kæmper med sygdom, tigerspring, putte-besvær og andre "sjove" ting, så håber jeg at I har nogen I kan trække på når det brænder på.... det er altafgørende for ikke at blive sindssyg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har jordens dejligste SP :loveshower

Nå, hva så? Og tager hun besøg udenfor viborg området? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, en lettelse som sendt fra himlen.. min mor ringede og spurgte om de ikke skulle komme og hjælpe her i eftermiddag...

Til alle jer som kæmper med sygdom, tigerspring, putte-besvær og andre "sjove" ting, så håber jeg at I har nogen I kan trække på når det brænder på.... det er altafgørende for ikke at blive sindssyg...

Åh hvor dejligt. Sikke betænktsom hun er - hvor må det være guld værd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, hva så? Og tager hun besøg udenfor viborg området? :P

Hun er bare så forstående! Skriver lige en længere update i min mortråd senere, men hun vil gøre alt for at hjælpe til at Silke Elia får en dagplejer med forstand på sensitive børn og undersøge muligheden for, om hun kan tælle dobbelt/at der er lukket for gæstebørn. Det betyder bare alverden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er bare så forstående! Skriver lige en længere update i min mortråd senere, men hun vil gøre alt for at hjælpe til at Silke Elia får en dagplejer med forstand på sensitive børn og undersøge muligheden for, om hun kan tælle dobbelt/at der er lukket for gæstebørn. Det betyder bare alverden :)

Armen det er jo bare fantastisk! :loveshower Hvor er hun sød og forstående... man kan blive helt rørt over sådan noget. Det betyder bare alverden at andre mennesker er forstående - specielt med noget så vigtigt som hvor Silke Elia skal passes... det er jo dagens bedste nyhed!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor dejligt. Sikke betænktsom hun er - hvor må det være guld værd :)

Det er det virkelig også! ja hun er virkelig guld værd, min mor...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det virkelig også! ja hun er virkelig guld værd, min mor...

Årh Tina :kram2 Hvor Er det hårdt ved jer. Men hvor Er Det skønt din mor kommer og hjælper. Jeg er sikker på at ham ovenpå lytter til dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er bare så forstående! Skriver lige en længere update i min mortråd senere, men hun vil gøre alt for at hjælpe til at Silke Elia får en dagplejer med forstand på sensitive børn og undersøge muligheden for, om hun kan tælle dobbelt/at der er lukket for gæstebørn. Det betyder bare alverden :)

:glad :yay :glad :yay :glad :yay

Hvor Er Det bare dagens bedste opdatering Louise! Jeg tænkte lige på hvornår mon du fik hende på besøg i dag, det har hun så været. Det betyder bare alverden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige sovet 2.5 timer med Mie i dag :yay

Ikke for at gnuppe Det i ansigterne på de trætte mødre, For brugte gerne lidt af min ny vundne energi på at tage mig af et ekstra barn et par timer så en mor kunne sove!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er bare så forstående! Skriver lige en længere update i min mortråd senere, men hun vil gøre alt for at hjælpe til at Silke Elia får en dagplejer med forstand på sensitive børn og undersøge muligheden for, om hun kan tælle dobbelt/at der er lukket for gæstebørn. Det betyder bare alverden :)

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er bare så forstående! Skriver lige en længere update i min mortråd senere, men hun vil gøre alt for at hjælpe til at Silke Elia får en dagplejer med forstand på sensitive børn og undersøge muligheden for, om hun kan tælle dobbelt/at der er lukket for gæstebørn. Det betyder bare alverden :)

Hvor er det bare fedt Louise :yay :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige sovet 2.5 timer med Mie i dag :yay

Ikke for at gnuppe Det i ansigterne på de trætte mødre, For brugte gerne lidt af min ny vundne energi på at tage mig af et ekstra barn et par timer så en mor kunne sove!

det er meget betænksomt af dig! Men du ville jo også være en træt mor hvis du ikke havde taget den lur med din skønne datter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bestemt ikke at du er pylret! Jeg kan godt forstå at du vil have dem til at kigge på Luna... !

Ja hun er så "bare" forkølet og har derfor lidt slim i hals osv. "hun er sikkert snart på toppen igen" - Javel så!

Håber Lægen kan Hjælpe Lille Elin så hun snart kan blive frisk igen! det er træls når de ikke kan holde på maden og det er trættene på alle mulige måder!

Kram til jer! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores lille familie er virkelig ved at falde fra hinanden... Elin har været syg siden torsdag - hun startede med opkastninger, så fik hun feber - - så kom hoste og snot... men det værste er, at hun nu har tabt sig - siden SP var der i fredags, har hun tabt sig 200 g... men hun har heller ingen mad kunne holde i sig siden torsdag... for selvom hun ikke længere kaster op, hoster hun nu så meget at hun kaster op hver gang hun hoster - dvs. alt hvad hun stort set spiser kommer op igen (Pt spiser hun kun ved mig)....

Og pga. de dårlige nætter, sover Torben dårligt, og er netop kommet hjem fra arbejde, fordi han ikke kan hænge sammen længere.

Jeg synes godt nok at det er ved at trække tænder ud - for før sygdom, var det 26 ugers tigeren, der gjorde at Elin sov dårligt...

Puha, vi har godt nok brug for noget styrke og kræfter snart, hvis vi skal blive ved med at klare de her dårlige nætter - og sygdom...

Jeg har heldigvis en tid ved lægen i dag kl. 14... håber at de kan gøre noget....

Håber lægen kan hjælpe Elin. God bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft en rigtig hyggelig formiddag i Bilka... Marius sad i vognen for første gang. Både ekspedienter og en gammel dame skulle charmeres

VheFcui.jpg

Så har vi været ude at hente nyt legetøj til Marius vi har købt brugt over facebook og det er allerede et hit :)

QsZm74Q.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender knus til Tina og krydser fingere for at lægen kan hjælpe elin.

---

Første dag i dp er veloverstået. I morgen ska han prøve at være alene der uden mor. Imens må moren gå over i shoppe-centret. Hold nu op hvor er tiden blevet af?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender knus til Tina og krydser fingere for at lægen kan hjælpe elin.

---

Første dag i dp er veloverstået. I morgen ska han prøve at være alene der uden mor. Imens må moren gå over i shoppe-centret. Hold nu op hvor er tiden blevet af?

dejligt at første dag gik godt! - bliver spændende i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak til alle jeres søde kommentarer...

Hun - lægen var faktisk ret sød og havde bedre styr på tingene denne gang, fremfor til 5 mdr. vaccinen... Hun undersøgte hende, og det min bekymring gik på, var jo om hun fik nok væske og mad ved mig, når nu det virkede til at det hele kom op igen - og hvorfor det kommer op. Om det bare var en virus eller om der var mere end det.

Men det er alt det snot, der gør at det får gang i brækrefleksen, når hun får noget ned. Men hun kunne se at hun ikke var dehydreret - og havde fin kontakt. Og så længe hun har våde bleer, så får hun i hvert fald lidt væske. Men det skulle ikke gerne forsætte - så jeg skulle ringe i morgen, hvis hun fortsat kastede op.

Vi kunne også blive indlagt på børneafdelingen til observation i dag - men det var ingen af os interesserede i, endnu... det prøvede vi i julen - og det bliver kun hvis det virkelig virker grelt med hende. For alt det hun skulle igennem med div. nåle osv - til ingen verdens nytte, det vil vi ikke udsætte hende for igen...

igen tak fordi I har skrevet så søde beskeder.... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores lille familie er virkelig ved at falde fra hinanden... Elin har været syg siden torsdag - hun startede med opkastninger, så fik hun feber - - så kom hoste og snot... men det værste er, at hun nu har tabt sig - siden SP var der i fredags, har hun tabt sig 200 g... men hun har heller ingen mad kunne holde i sig siden torsdag... for selvom hun ikke længere kaster op, hoster hun nu så meget at hun kaster op hver gang hun hoster - dvs. alt hvad hun stort set spiser kommer op igen (Pt spiser hun kun ved mig)....

Og pga. de dårlige nætter, sover Torben dårligt, og er netop kommet hjem fra arbejde, fordi han ikke kan hænge sammen længere.

Jeg synes godt nok at det er ved at trække tænder ud - for før sygdom, var det 26 ugers tigeren, der gjorde at Elin sov dårligt...

Puha, vi har godt nok brug for noget styrke og kræfter snart, hvis vi skal blive ved med at klare de her dårlige nætter - og sygdom...

Jeg har heldigvis en tid ved lægen i dag kl. 14... håber at de kan gøre noget....

:kram :kram :kram

Pyh hvor jeg godt nok syntes at i er hårdt ramt for tiden . Håber virkelig snart at det vender for jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender knus til Tina og krydser fingere for at lægen kan hjælpe elin.

---

Første dag i dp er veloverstået. I morgen ska han prøve at være alene der uden mor. Imens må moren gå over i shoppe-centret. Hold nu op hvor er tiden blevet af?

Tak søde Maria...

Hvor er det stort når de sådan skal til at i DP - og godt at det er veloverstået.... :yay håber at det kommer til at gå godt imorgen også - og hyggeligt at du kan bruge tiden på at shoppe lidt...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hun er så "bare" forkølet og har derfor lidt slim i hals osv. "hun er sikkert snart på toppen igen" - Javel så!

Håber Lægen kan Hjælpe Lille Elin så hun snart kan blive frisk igen! det er træls når de ikke kan holde på maden og det er trættene på alle mulige måder!

Kram til jer! :kram

Sikke en træls bedsked at få! Hvem var du inde ved?

tak for krammer Sara... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh Tina :kram2 Hvor Er det hårdt ved jer. Men hvor Er Det skønt din mor kommer og hjælper. Jeg er sikker på at ham ovenpå lytter til dig.

tak Maja... :loveshower det var sødt sagt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber lægen kan hjælpe Elin. God bedring :kram

Tak for det! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER