TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Ser ud til Marius er i bedring, tilgengæld er mor her noget skidt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ser ud til Marius er i bedring, tilgengæld er mor her noget skidt :(

Go bedring til jer Anita! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv Elin kaster op i stride strømme.... vi fik hende først til at sove for 20 min siden.... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv Elin kaster op i stride strømme.... vi fik hende først til at sove for 20 min siden.... :(

Åh Tina...... Det er jeg virkelig ked af at høre!!! :( :kram2

Vi har ikke mærket noget på Charlie endnu....... Håber, håber, håber!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Tina...... Det er jeg virkelig ked af at høre!!! :( :kram2

Vi har ikke mærket noget på Charlie endnu....... Håber, håber, håber!!

Jeg håber også at I går fri.... :goodluck og at det snart går over hos os...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay :glad :yay :glad :yay :glad :yay :glad :yay

Edith sov kl 20.30, fik mad da jeg gik i seng kl 22, igen kl 2 og nu kl 5.30 :wee

Og hun ser ikke ud til at vågne endnu! Men hun bliver vækket senest om en times tid, for vi skal til dåb idag..

Vi blev enige om at ændre plan, så nu er det ok at hun falder i søvn i vores arme i en periode! Så længe vi bliver på værelset og hun falder i søvn tidligere. Når hun så har vænnet sig til at sove tidligere, så tager den "fald-i-søvn-alene" ting!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay :glad :yay :glad :yay :glad :yay :glad :yay

Edith sov kl 20.30, fik mad da jeg gik i seng kl 22, igen kl 2 og nu kl 5.30 :wee

Og hun ser ikke ud til at vågne endnu! Men hun bliver vækket senest om en times tid, for vi skal til dåb idag..

Vi blev enige om at ændre plan, så nu er det ok at hun falder i søvn i vores arme i en periode! Så længe vi bliver på værelset og hun falder i søvn tidligere. Når hun så har vænnet sig til at sove tidligere, så tager den "fald-i-søvn-alene" ting!

Det var da dejligt. Det lyder som en god nat. Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii trods stædighed faldt bassen i søvn ved 20 tiden og vågnede først ved 4 tiden (har dog skullet give sut et par gange). Men ved 4 tiden var næsen også godt stoppet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder med en kop kaffe og overvejer at starte en Mit liv som mor tråd - eller er det for sent?? Argh, jeg ved ikke...

Har lagt en træt træt baby i barnevognen og en træt mand i seng, det er åbenbart hårdt at være til fødselsdag lørdag aften, haha! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay :glad :yay :glad :yay :glad :yay :glad :yay

Edith sov kl 20.30, fik mad da jeg gik i seng kl 22, igen kl 2 og nu kl 5.30 :wee

Og hun ser ikke ud til at vågne endnu! Men hun bliver vækket senest om en times tid, for vi skal til dåb idag..

Vi blev enige om at ændre plan, så nu er det ok at hun falder i søvn i vores arme i en periode! Så længe vi bliver på værelset og hun falder i søvn tidligere. Når hun så har vænnet sig til at sove tidligere, så tager den "fald-i-søvn-alene" ting!

Lyder godt, Det er tiltrængt - syntes det Lyder som en god plan at dele "kampen" op og tage det i syntes er vigtigst først!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trods masser af snot har Marius sovet godt og mor nogenlunde. Marius sov fra ca 22 til 6.30. Fik en flaske og sover endnu. Marius har sovet klods op af mig hele natten så min krop er smadret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder med en kop kaffe og overvejer at starte en Mit liv som mor tråd - eller er det for sent?? Argh, jeg ved ikke...

Har lagt en træt træt baby i barnevognen og en træt mand i seng, det er åbenbart hårdt at være til fødselsdag lørdag aften, haha! :D

DO IT :glad DO IT :glad DO IT :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh dejlig mand jeg har. Da ingen af os kunne sove længe igår aftalte vi at dele morgenen idag så Jeg tog indtil kl 5 så overtog ham til kl. 8, men ham vækkede mig først 8.40. Ahhh!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv Elin er bare for alvor syg nu... med feber, opkast, hoste og snot... og har sovet af lort til i nat = bombet mor - er der andre hvis babyer har haft det sådan for nyligt og hvor længe i givetfald har det taget at komme over det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv Elin er bare for alvor syg nu... med feber, opkast, hoste og snot... og har sovet af lort til i nat = bombet mor - er der andre hvis babyer har haft det sådan for nyligt og hvor længe i givetfald har det taget at komme over det?

Åh nej Tina! God bedring med hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv Elin er bare for alvor syg nu... med feber, opkast, hoste og snot... og har sovet af lort til i nat = bombet mor - er der andre hvis babyer har haft det sådan for nyligt og hvor længe i givetfald har det taget at komme over det?

Jeg kan hvert fald fortælle at Marlon er rigtig slem til at kaste op så snart han er syg, selv om det bare er alm. snot-virus...... Måske er Elin også sådan?

Det vi har haft herhjemme har Marlon været febersyg af, snottet, hostet og kastet op i 4 dage, og Charlie har så bare hostet og snottet rigtig meget... Han kaster ikke så let op som Marlon ved sygdom, så det er han sluppet for.

Men efter 4 dage har der bare været snot og en smule hoste tilbage ved Marlon...... Charlie fik så AB, og har fået maske, men han hoster næsten heller ikke mere nu.

Jeg håber i kommer HURTIGT over det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan hvert fald fortælle at Marlon er rigtig slem til at kaste op så snart han er syg, selv om det bare er alm. snot-virus...... Måske er Elin også sådan?

Det vi har haft herhjemme har Marlon været febersyg af, snottet, hostet og kastet op i 4 dage, og Charlie har så bare hostet og snottet rigtig meget... Han kaster ikke så let op som Marlon ved sygdom, så det er han sluppet for.

Men efter 4 dage har der bare været snot og en smule hoste tilbage ved Marlon...... Charlie fik så AB, og har fået maske, men han hoster næsten heller ikke mere nu.

Jeg håber i kommer HURTIGT over det :kram2

Tak for det Christina! Jeg har selv tænkt i om det var pga slim i halsen, for Elin har altid været slem til at kaste op ved det mindste. Men min mor har lige oplyst om at den omgangssyge der var mellem jul og nytår - som Elin også var så heldig at fange, er blusset op igen (det havde min svoger læst på nettet.... men hun har ikke tynd mave - endnu. Men hendes mave laver underlige lyde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til kontrol på sygehuset med Elina i torsdags uden egentlig at kende grunden... De tjekkede, at hun kunne det hun skulle ift. alder, og hun blev målt og vejet. Alt fint :) Jeg spurgte så til hendes apgar score, da jeg aldrig har fået forklaret, hvorfor den var på 0, da hun kom til verden (så har de i hvert fald fortalt det, da jeg lige var vågnet af min narkose efter KS, og alt er sgu sløret der!). Det betyder simpelthen, at hun var livløs :( Dvs. kontrollen faktisk gik ud på at tjekke for evt. hjerneskade pga. iltmangel ved fødslen. Godt nok ikke lige den besked jeg havde regnet med, så der skulle lige sluges en klump i halsen. Alt er heldigvis fint med hende, så jeg frygter ikke noget. Og hendes apgar score ændrede sig hurtigt til 8 :) Det er bare ikke en sjov viden at have som mor... Næste kontrol bliver, når hun er 1 år, og så er det slut.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til kontrol på sygehuset med Elina i torsdags uden egentlig at kende grunden... De tjekkede, at hun kunne det hun skulle ift. alder, og hun blev målt og vejet. Alt fint :) Jeg spurgte så til hendes apgar score, da jeg aldrig har fået forklaret, hvorfor den var på 0, da hun kom til verden (så har de i hvert fald fortalt det, da jeg lige var vågnet af min narkose efter KS, og alt er sgu sløret der!). Det betyder simpelthen, at hun var livløs :( Dvs. kontrollen faktisk gik ud på at tjekke for evt. hjerneskade pga. iltmangel ved fødslen. Godt nok ikke lige den besked jeg havde regnet med, så der skulle lige sluges en klump i halsen. Alt er heldigvis fint med hende, så jeg frygter ikke noget. Og hendes apgar score ændrede sig hurtigt til 8 :) Det er bare ikke en sjov viden at have som mor... Næste kontrol bliver, når hun er 1 år, og så er det slut.

Ej hvor væmmeligt :kram2 men hvor dejligt at alt ser godt ud med den lille frøken :)

Håber I ellers har det skønt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor væmmeligt :kram2 men hvor dejligt at alt ser godt ud med den lille frøken :)

Håber I ellers har det skønt :kram

Vi har det rigtig godt :) Den ene dag tager bare den anden, så selvom jeg læser med herinde, så bliver det alligevel ikke så tit mere desværre, og derfor får jeg heller ikke kommenteret det vilde <_< Håber også det går godt med jer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det Christina! Jeg har selv tænkt i om det var pga slim i halsen, for Elin har altid været slem til at kaste op ved det mindste. Men min mor har lige oplyst om at den omgangssyge der var mellem jul og nytår - som Elin også var så heldig at fange, er blusset op igen (det havde min svoger læst på nettet.... men hun har ikke tynd mave - endnu. Men hendes mave laver underlige lyde...

Maven kan også sagtens blive lidt i uorden når de kaster op, måske er det derfor den laver lyde?

Så vidt jeg er orienteret er man resistent for en bakterie i nogle måneder når man har været syg, fordi kroppen stadig har antistofferne fra sidst.... Håbet er lysegrønt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor I kæmper lige nu... kæft jeg har ondt af jer... ikke mindst dig! Jeg håber også snart for dig, at tigerspringet fører det gode med sig, fremfor de dårlige nætter. dem kunne man SAGTENS være foruden, men ja tak til det alt det de efterfølgende lærer.

Jeg ved godt at det er lidt malplaceret, men jeg kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet da jeg læste det med Jesper. Jeg ved godt at vi skal lade mændene køre deres eget show ind imellem, men hvor er det da egentlig "komisk" at han efter 2 måneders barsel, stadig ikke kender til Silke Elias dagsrytme....men det er nok forskellen på mænd og kvinder....

Tak søde, synes godt nok også det er ved at være ret hårdt og det trækker tænder ud... I nat var heldigvis okay (og typisk når det var Jespers nat, at hun så kun vågnede til mad for en gangs skyld!!! <_< ) Men ja, giver dig helt ret! Og han skal stadig have hjælp til at binde voksien - den har hun jo også kun ligget i de sidste 4,5 måned :blink

Og så lige kram til jer :kram Lyder til Elin er blevet godt og grundigt ramt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til kontrol på sygehuset med Elina i torsdags uden egentlig at kende grunden... De tjekkede, at hun kunne det hun skulle ift. alder, og hun blev målt og vejet. Alt fint :) Jeg spurgte så til hendes apgar score, da jeg aldrig har fået forklaret, hvorfor den var på 0, da hun kom til verden (så har de i hvert fald fortalt det, da jeg lige var vågnet af min narkose efter KS, og alt er sgu sløret der!). Det betyder simpelthen, at hun var livløs :( Dvs. kontrollen faktisk gik ud på at tjekke for evt. hjerneskade pga. iltmangel ved fødslen. Godt nok ikke lige den besked jeg havde regnet med, så der skulle lige sluges en klump i halsen. Alt er heldigvis fint med hende, så jeg frygter ikke noget. Og hendes apgar score ændrede sig hurtigt til 8 :) Det er bare ikke en sjov viden at have som mor... Næste kontrol bliver, når hun er 1 år, og så er det slut.

Puha, det var da også snart det værste at få at vide - kan godt forstå at du lige sku sluge den. Men godt at alt er vel nu og det går godt med hende. Dejligt at høre fra dig! :loveshower Du har været savnet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde, synes godt nok også det er ved at være ret hårdt og det trækker tænder ud... I nat var heldigvis okay (og typisk når det var Jespers nat, at hun så kun vågnede til mad for en gangs skyld!!! <_< ) Men ja, giver dig helt ret! Og han skal stadig have hjælp til at binde voksien - den har hun jo også kun ligget i de sidste 4,5 måned :blink

Og så lige kram til jer :kram Lyder til Elin er blevet godt og grundigt ramt!

He he... jamen giv det lige et par måneder mere, så kan det være han forstår det... :P

Tak for krammer - ja, hun er igen blevet ramt! Det der med at amme børn ikke blir syge - det er da til at lukke op og S**** i... :blink (jeg ved ikke hvor folk har fået fat i det henne, men har hørt flere sige det...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså... manden har lagt syg hele ugen med forkølelse og har nu også fået smittet C og mig. :unsure

Der var så lige en af mine venner der skrev på FB at der florere rs virus, så jeg skulle være ekstra obs på C. Jeg googlede rs virus og nu er jeg da bare helt nervøs for om vi får hende smittet med det og om jeg alligevel skulle have takket ja til at manden tog hjemmefra mens han var syg :boo Nogle gange hader jeg at man har så nemt adgang til informationer, så bliver man bare nervøs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER