Guest

Tobias vej til verden

10 indlæg i dette emne

Onsdag d. 16 maj havde jeg fået tid til igangsættelse, da jeg ville være i 41+4.. Jeg havde fået en tid kl 14. Da jeg kom op på fg fik jeg kørt ctg, for at se om han havde det godt. Det havde han heldigvis. Jeg skulle også scannes da det er procedure ved igangsættelse, men da der var travlt på fg skulle jeg komme igen ved en 17 tiden. Da vi så kom tilbage kl 17 var der stadig travlt så scanningen blev udsat til torsdag og jeg fik løsnet hinder. Vi tog hjem for at slappe af, hvis nu der ville ske noget i løbet at aften.

Der skete intet i løbet af aften eller natten, så vi mødte ind på fg igen kl 9, hvor jeg blev scannet, og det så fint ud med fostervand. Jeg blev desuden undersøgt indvending hvor jeg havde 1,5 cm livmoderhals tilbage. Så derfor fik jeg en stikpille og skulle tage hjem og slappe af og komme igen kl 16.30. Da vi kommer igen er der meget travlt så vi venter til kl 17.30 før jeg bliver undersøgt og får kørt ctg. Jegvhar stadig 1,5 cm livmoderhals tilbage, så får en stikpille mere og bliver sendt hjem.

Vi går i seng ved 22 tiden og jeg kan godt mærke lidt murren i kroppen men tænker ikke mere over det. Kl. 2 vågner jeg ved jeg har meget uro i kroppen. Går lidt frem og tilbage fra sengen og stuen men kan ikke finde ro, har ikke ondt. Kl. 4 vælger jeg manden, da vores to hunde genere mig voldsomt, begynder så at få lidt veer der bider lidt med det er til at holde ud. En halv time senere begynder manden at tage tid på veerene. De kommer mellem 3 og 7 min interval og vare højest 50 sek. Efter en halv time begynder jeg at få lidt pressetrang så manden ringer til fg. Jordmoderen ville også snakke med mig og det klare jeg fint imellem veerene. Vi får lov til at komme der ind. Jeg ligger mig på bagsædet af vores bil og mens vi køre går vandet. Vi er på sygehuset 12 min efter vi er kørt hjemmefra. Vi kommer ind på en undersøgelses stue og jeg bliver undersøgt. Jeg er på det tidspunkt 9,5 cm åben. Jeg kommer ind på en fødestue og ligger mig på fødelejet. 25 min efter er Tobias født.

Jeg gik desværre meget istykker, så jeg skulle under fuld narkose, for at blive syget sammen. Vi kom hjem igår, mandag, og vi har det alle godt.

Håber ikke beretningen blev alt for lang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med prinsen :loveshower :loveshower

Det er virkelig nogle super hurtige fødsler i denne gruppe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en lynfødsel (nok lidt for meget) Men dejligt at i endelig fik jeres lille baby at se... Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en hurtig fødsel :o Men dejligt, at I alle har det godt nu... Og tillyke med lille Tobias :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med ham og dejligt i alle nu har det godt loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med ham :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ingen beretning er for langt, hjertelig tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med ham ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER