Joxi

Der er forår i luften.Syge børn #781

850 posts in this topic

Okay.. Man skal virkelig holde øje med autokorrektur når man skriver fra mobil haha

Åh en sød historie <3

Jeg tror aller først jeg lige vil prøve at slå hej koldt vand i blodet. Og lige se om de der små ting virkelig foregår elle om det er noget jeg i min forårskådhed går og bilder mig god (jeg er ret sikker på at det er sådan det forholder sig).

Derned ikke sagt at jeg ikke har snuset lidt omkring.. Først på børnehavens hjemmeside, for at finde hans fulde navn.. Og så rundt på nettet. Men enten har de stavet hans efternavn helt forkert.. Eller også er det et efternavn han aldrig eller bruger. For manden er bare ikke til at finde NOGLE steder.. Til min meget store irritation! Det ku ellers have været smart om man kunne hk m fundet ham på facebook, så man ku få vished om han var i forhold. Men det er altså umuligt. Der er kun den hårde måde tilbage. Men så langt går jeg ikke.. Ikke med mindre han viser tydelige tegn på interesse. Men altså hvor det irriterer mig at jeg ikke kan finde ham på nettet altså!

Hehe. Min veninde har fortalt mig at hun brugte over 1 time på at finde ud af hvad han hed. Først inde på børnehavens hjemmeside, så på kommunens og til sidst på facebook, hvor hun søgte på de andre pædagogers navne og søgte deres vennelister igennem. Godt det ikke er mig, si'r jeg bare. ;) Det kan man da kalde professionel stalking. ;)

Annonce ♥

Jeg kunne altså godt bruge sådan en veninde nu :whistling altså.. ikke til at ansøge og alt muligt hihi - Men bare til at finde ham. Jeg kan kun finde hans navn, og hans arbejdsmail - Og ellers er han bare ikke at finde nogle steder - RET øv, når man godt lige kunne tænke sig at se om han er enlig eller i forhold.. bare sådan.. du ved.. af ren nysgerrighed ikk :whistling .

Annonce ♥

Slettet :whistling

Annonce ♥

Nåja.. og han er single :rolleyes

Annonce ♥

Uuuh, det er spændende!!! ;) Skulle ellers lige til at tilbyde at hjælpe med at finde ham, men du klarer dig jo så fint! :glad

Annonce ♥

Uha det er da spændende! og godt for dig at vide at han er single ;)

Annonce ♥

Hæh ja takket være Thalia

Og nu sidder jeg og ikke ved hvad jeg egentlig ville med alle de oplysninger :rolleyes typisk mig - Nå men nu har jeg dem jo.. Til hvis nu en dag!

Annonce ♥

Uha det er da spændende! og godt for dig at vide at han er single ;)

Ja altså havde det det sådan lidt en blanding af :toot :yay :wee :loveshower

Og -_- :numse <_< :prik

For ja det er dejligt at vide - Men det havde altså været nemmere hvis han var optaget :wacko

JA jeg er en Kylling - Rent ud sagt!

Annonce ♥

Æhhh.. Nu skulle jeg jo lige til at tilbyde min hjælp med at lege professionel stalker, og så laver du bare hele arbejdet selv! :lol

Ej, det er da fedt du har fundet ham. Kan du så komme i sving med at "udforske" hans facebookside lidt.! :whistling

Annonce ♥

Jeg har overhovedet ikke læst hele tråden, men skimmet en del, og jeg sidder bare og tænker... Spring da ud i det! :blush

Mange har da fundet deres partnere på "værre" steder (jeg har bestemt ikke fundet mit livs kærlighed et sted, jeg var særlig stolt af :whistling ) og det kunne da godt lyde til at følelserne var gengældt. :) Og hvis de nu ikke var, hvad er så det værste, der kan ske? Jeg tænker, at han ville være smigret og håndtere det som en prof - HVIS følelserne altså ikke var gengældte ;)

Og sorry, det hjælper nok ikke ligefrem på kulleren :badgirl :kram2

Annonce ♥

Ja altså havde det det sådan lidt en blanding af :toot :yay :wee :loveshower

Og -_- :numse <_< :prik

For ja det er dejligt at vide - Men det havde altså været nemmere hvis han var optaget :wacko

JA jeg er en Kylling - Rent ud sagt!

Det der med kylling kender jeg alt til. Da min veninde havde ansøgt Jesper på Facebook, og han accepterede var jeg ved at skide grønne grise. Var så nervøs over det.

Men kan du så komme igang! ;)

Annonce ♥

Nåja.. og han er single :rolleyes

:glad GO FOR IT GIRL!! :glad

Annonce ♥

Slettet :whistling

Annonce ♥

ALtså det ville være meget nemmere hvis HAN nu anmodede eller noget...

Annonce ♥

Jeg tænker lidt, om han måske kunne være tilbageholdende med at tage første skridt i og med at han jo skal være "prof"?

Altså at hvis han lægger an på dig, så kan det blive opfattet som upassende adfærd overfor forældrene...

Men hvis du lægger an på ham - og det så er gensidigt - så er det helt ok.

Fordi der er jo ikke noget galt i at blive kærester og have mødt hinanden på den måde. Men du har en anden "frihed" fordi du er der som "civil" mens han er der som en "prof"... Argh, ved ikke om det giver mening? :rolleyes

Annonce ♥

Jeg tænker lidt, om han måske kunne være tilbageholdende med at tage første skridt i og med at han jo skal være "prof"?

Altså at hvis han lægger an på dig, så kan det blive opfattet som upassende adfærd overfor forældrene...

Men hvis du lægger an på ham - og det så er gensidigt - så er det helt ok.

Fordi der er jo ikke noget galt i at blive kærester og have mødt hinanden på den måde. Men du har en anden "frihed" fordi du er der som "civil" mens han er der som en "prof"... Argh, ved ikke om det giver mening? :rolleyes

Det giver PERFEKT mening. Og jeg har også diskuteret det meget med mig selv ( godt jeg bor langt ude på landet hehe - ellers ville folk tro jeg var tosset, med al den diskueren med mig selv). Og det er også én af de ting der gør det så svært!

Jeg er ENORM Dårlig til at tage første skridt - og det ender ALTID i ekstreme pinligheder.

Sidste gang jeg tog et initiativ, tog det mange måneder for fyren at vende tilbage - grundet de pinlige omstændigheder.. Slagterne i SuperBest griner stadig når jeg kommer gående, selv om det er snart 2 år siden <_<

Men du har ret, han skal jo være prof.. Og måske det holder ham tilbage.

Selvom jeg diskutere meget med mig selv, om der ER et eller andet, eller om det er noget jeg bilder mig ind. Kan jeg ikke lade være at føle at der altså er LIDT.. Men nu må vi se.. Vil lige observere lidt, og ligge lidt mere mærke til "tegnene" i et stykke tid først - Jeg er simpelthen NØD til at have lidt mere vished, før jeg tager bare et LILLE skridt.

Men altså, hvis han bliver ved at se på mig på dén måde der.. Så kunne det godt tænkes at jeg vil forsøge ét eller andet - som at anmode ham som ven på FB

Annonce ♥

Ak ja - Så blev det mandag - Weekenden fløj alligevel lidt hurtigt afsted. :wacko

Og hvor meget jeg end har forberedt mig på at skulle have kontrol, er jeg ..SÅ oppe at flyve over at jeg skal se ham igen.

Hvor ville jeg bare ønske at jeg kunne tage en veninde med derhen. Så kunne hun se med øjne der ikke er forblændet i denne hersens mand, se om det er mig der er åndssvag eller hvad.

Argh- Hader usikkerhed!

Nå men.. Jeg må hellere se at komme afsted.

Annonce ♥

Du kan altid tage chancen og prikke til ham på fb ;)

Jeg fandt også min kæreste på fb efter,at have gennemsøgt min venindes svogers venneliste ;)

Annonce ♥

Er spændt på at høre om din morgen :whistling

Annonce ♥

Du kan altid tage chancen og prikke til ham på fb ;)

Jeg fandt også min kæreste på fb efter,at have gennemsøgt min venindes svogers venneliste ;)

hihi ej en sød lille historie :loveshower - Kunne godt være jeg skulle prikke ;)

EDIT : kan ikke finde en prikkefunktion på hans profil <_<

Annonce ♥

MEH - Han var der ikke - Han har åbenbart taget lukkevagten.. Så må jeg bare have tålmodighed hehe.

Til gengæld fandt jeg ud af noget andet interessant.

Vi har jo sådan en fælles reperations dag af børnehavens legeplads i morgen, hvor der skal males osv. Man har kunne skrive sig på de forskellige ting, og jeg har så sat mig på indkøb og tilberedning af mad, til den efterfølgende fællesspisning.

Jeg tog så en snak med hende der står for det hele, for lige at finde ud af hvor meget jeg skulle købe ind, og HVAD jeg skulle købe til og til hvor mange mennesker.

Så siger hun - "Jamen altså det ved jeg faktisk ikke noget om, for det har xxx sat sig på istedet for mig, så jeg snakker lige med ham når han kommer ( :blink ). Vi skal også lige finde ud af hvilken slags mad det skal være, jeg synes det ville være nemmere bare med pizza."

Det var sku ligefør jeg fik tyggegummiet galt i halsen, da hun sagde at HAN havde sat sig på det. Jeg VED at det var hende der stod for det, da jeg i skrev mig på - Den dag det blev hængt op. Og jeg kunne lige pludselig mærke knæene blive til gelé, og en hyperventilerende svedetur truede med at gå i udbrud.

For det ville så betyde at jeg skulle ud - alene med ham og handle ind.. og tilbringe god og vel en 3 timer i køkkenet .. alene med ham, mens de andre er udenfor. Og jeg blev ærlig talt glad da hun nævnte idéen om pizza :rolleyes

Men altså vi tager det som det kommer - Og skal jeg bruge hele eftermiddagen i morgen med ham.. så tager vi det med i stiv arm!

Annonce ♥

MEH - Han var der ikke - Han har åbenbart taget lukkevagten.. Så må jeg bare have tålmodighed hehe.

Til gengæld fandt jeg ud af noget andet interessant.

Vi har jo sådan en fælles reperations dag af børnehavens legeplads i morgen, hvor der skal males osv. Man har kunne skrive sig på de forskellige ting, og jeg har så sat mig på indkøb og tilberedning af mad, til den efterfølgende fællesspisning.

Jeg tog så en snak med hende der står for det hele, for lige at finde ud af hvor meget jeg skulle købe ind, og HVAD jeg skulle købe til og til hvor mange mennesker.

Så siger hun - "Jamen altså det ved jeg faktisk ikke noget om, for det har xxx sat sig på istedet for mig, så jeg snakker lige med ham når han kommer ( :blink ). Vi skal også lige finde ud af hvilken slags mad det skal være, jeg synes det ville være nemmere bare med pizza."

Det var sku ligefør jeg fik tyggegummiet galt i halsen, da hun sagde at HAN havde sat sig på det. Jeg VED at det var hende der stod for det, da jeg i skrev mig på - Den dag det blev hængt op. Og jeg kunne lige pludselig mærke knæene blive til gelé, og en hyperventilerende svedetur truede med at gå i udbrud.

For det ville så betyde at jeg skulle ud - alene med ham og handle ind.. og tilbringe god og vel en 3 timer i køkkenet .. alene med ham, mens de andre er udenfor. Og jeg blev ærlig talt glad da hun nævnte idéen om pizza :rolleyes

Men altså vi tager det som det kommer - Og skal jeg bruge hele eftermiddagen i morgen med ham.. så tager vi det med i stiv arm!

:7himmel :biglove :7himmel I thinks he liiiikes you.... :7himmel

Annonce ♥

:7himmel :biglove :7himmel I thinks he liiiikes you.... :7himmel

Heh nu må vi se :blush Men noget kunne godt tyde en lille smule på det.

Jeg er stadig ikke overbevist, og vil gerne lige aflure hans "tegn" lidt. Hvordan han er i dag når jeg skal hente ungerne og sådan. Men har da en mavefornemmelse der siger at jeg nok har mere vished i morgen aften, når jeg kommer hjem.

Men jeg håber stadig på at det bare bliver pizza. Jovist har jeg da set frem til en hel eftermiddag og aften, hvor han er tilstede.. Men jeg ville altså helst foretrække at kunne observere fra en god afstand, bare at se om han kikker efter mig, om han kommer hen til mig, stadig med mulighed, for LIIGE st smutte over på den anden side af legehuset, hvis jeg bliver for rød i hovedet, eller lige skal have tid til at få styr på mig selv. Jeg er SÅ genert, og bliver så... kluntet, hvis det bliver for "tæt". Omvendt er der selvfølgelig en større chance for at finde mere ud af ham, hvis vi står alene i køkkenet og snakker.

Annonce ♥

Slagteren fra super best......... nu dæmre det hele pludselig! :biglove

Åh søde pige, du er så skøn - og jeg elsker dine tråde :loveshower Jeg ved godt du har været så uheldig og alt det der.... men åh altså - spring ud i det! Gå "Rita"-style på ham og NYD NYD NYD sommeren.. Du trænger til et rusk af de gode og jeg er sikker på han synes du er rigtig sød og interessant :P :kiss

Glæder mig til at følge med :)

kæmpe knus! :gp

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now