tville1978

Så er det weekend

42 indlæg i dette emne

Så er det endelig blevet weekend :jul12:

Hvad skal i lave.

Jeg skal lige have overstået en arbejdsdag og så står de på børnepasning af mine søstres børn i aften med overnatning :jul3:

I morgen står den på kagebagedag og søndag skal vi til min venindes fødselsdag.

God weekend.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal bare slappe af - har været på vagt i nat, så om 1½ time går jeg på weekend, men skal så møde ind til en ny nattevagt på mandag..

Ellers tror jeg at jeg vil hygge mig med min mand - selvom han har tilkaldevagten og kan blive kaldt ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I aften skal jeg bage da vi til suprice fødselsdag i morgen.. det bliver den helt store slags da den er for min mormor og det min bror der holder festen og hvis der nogle der kan holde en god fest så det ham... nøj jeg glæder mig.. Søndag står den på jensens bøfhus med min dejlige dejlige forsømte mand og vores lækre skønne datter.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lørdag skal vi slappe af, gøre rent og lave ris a la mande til 25 personer

Søndag er der geo-julefrokost med ca. 50 personer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I aften skal jeg ud til Mettemor... vi skal bare tøse hygge hende, Emilie, Josefine og jeg :)

Imorgen skal jeg til 80'er fest.. og bliver bare SÅ grim ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag skal det sidste gøres klar til den lillemen HYGGELIGE julefrokost vi skal ha imorgen :jul1: :jul7: .

Søndag står den på julegave indkøb,noget jeg skal være ærligat sige jeg IK ser så meget frem til (stressede mennesker der vælter rundt hihi).MEN jeg syntes dog det er dejligtat give gaver...

Rigtig god dag og weekend til jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag skal jeg til julefrokost med arbejdet, imorgen får vi et hold venner og deres børn til brunch og søndag kommer min MG til kælketur og æbleskiver :)mens T tager de mellemste piger med ind i storcenteret og ser Anna og Lotte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I aften skal vi om til svigerforældrerne og spise. Lørdag skal manden på jagt og ungerne og jeg skal hygge og rydde op ;) Lørdag aften skal vi til julefrokost med mandens arbejde :balloon og ungerne skal ned til mormor og morfar. Søndag står den vist bare på hygge med ungerne på sofaen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen skal vi hente juletræ og søndag 'hjem' og til børnegudstjeneste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag skal Eil og jeg i legestue, vi har juleafslutning og skal op og spise julefrokost og have gaver- eller ungerne skal.

I får ungerne og jeg besøg af nogle dejlige mødre og unger, vi skal være julekrea og hygge :)

Og søndag står den på total afslapning

God weekend til jer alle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu skal jeg lige først have overstået en arbejdsdag, kl 15 skal vi lige have en enkelt kold juleøl, special importeret fra DK, og i aften står det vist på 100 m sofa med ungerne og en kande kaffe..

I morgen skal jeg have pyntet færdig til jul derhjemme og så på arbejde i morgen aften kl 20, nede på byens bar... Der er live-musik i morgen så det skal nok blive hyggeligt!

Søndag står den vist bare på afslapning og nok en god gåtur i skoven med kæreste, børn og hund.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi får som sædvanlig travlt :loveshower

I morgen får vi fødselsdagsgæster klokken 11 til frokost og de kører ved 17.00 tiden og så skal vi i en lynbad og direkte til 30 års fødselsdag :balloon

Om søndagen skal vi til luciaoptog i kirken :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi skal hygge på sofaen i dag

lørdag se julespil i rosengårdcentret og bage honningkage hus

søndag skal manden og en kammerat lave skorstene færdig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I aften: Julefrokost med arbejdet. 16 "mand" på Sanshin Sushi MUMS

I morgen tidlig : ud og købe alle julegaverne

Søndag: rengøring og julenisse sjov med ungerne i Hvidovre centeret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi får gæster i aften.

Lørdag skal vi bare slappe af herhjemme alene - ud i sneen og lege, hvis det ikke blæser en halv pelikan.

Søndag skal vi hjem til noget af familien og ønske god jul, vi ser dem ikke i julen, da vi jo snart drager på juleferie.

:jul12:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I aften skal vi bare slappe af.

Imorgen skal Mila til fødselsdag, og senere skal hende og Anton passes hos bedste da mor og far her skal ud at fulde sig :balloon Der er en kammerat der holder en farvel fest for han har sagt sit job op, flytter til Thailand og skal være dykker instruktør dernede :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I aften - skal der skrives julekort... og julekort.. OG måske lidt flere julekort ;)

Imorgen - Julefrokost med firmaet, som JEG Har arrangeret ;) - Og manden og jeg overnatter på hotellet det skal holdes på...

SØndag - afslapning..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal forsøge at blive raske - som sædvanlig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal forsøge at blive raske - som sædvanlig :rolleyes

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal forsøge at blive raske - som sædvanlig :rolleyes

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have gjort rent enten i aften eller i morgen formiddag, og i morgen kommer mandens legekammerat Brian, som efterhånden er fast inventar. Men jeg håber stadig, at jeg skal fejre Morpiges fødselsdag ´lørdag aften...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEG SKAL ARBEJDE...................

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver ikke den vilde weekende her hjemme.

Jeg skulle have været på arbejdet, men er syg, så skal ikke nogle steder.

Martin arbejdet hjemme fra lørdag, så Magnus og jeg hygger også bare her hjemme.

Søndag skal Martin på kontort og mine svigerforælder kommer og hygger med Magnus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal sålen bare rydde op, vaske tøj, handle osv. Men vi skal også have dansk (som vel strengt taget er svensk?) gløgg og danske vafler på søndag! Og det glæder vi os til, for det er jo ikke sådan noget vi bare lige kan få.

Næste weekend tager vi til DK, så skal også lige have styr på alt habbenguttet inden da.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Holde jul med min far og hans kone i morgen lørdag - de små satanerflyver til Thailand juleaften på 3 måneders ferie

Søndag står den på brunch hos svigermekanikken, så alt i alt en familieweekend

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER