betina88

hvilke bleer???

23 indlæg i dette emne

hej i skønne...

jeg er begyndt at gå og tænke lidt over hvilke bleer vi skal vælge til vores lille guldklump, når han kommer til verdenen...

er der nogen af jer der har tænkte over hvilket mærke i vil bruge??? eller måske er der nogen af jer der har nogle erfaringer med et mærke???

synes det er lidt af en jungle....

håber i kan hjælpe... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil have engangsbleer - vi vælger ikke noget mærke i starten :) Vi har alle mulige forskellige fra gratispakkerne, også har vi fået nogle fra min kusine :)

Så prøver vi os lidt frem, og ser hvad der er bedst så vi ikke behøver købe en masse nu.. Også fordi vi jo ikke aner hvad størrelse hun skal bruge og hvor længe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det skal også være engangs bleer her... men er stadig meget i tvivl om hvilket mærke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det skal også være engangs bleer her... men er stadig meget i tvivl om hvilket mærke

Hvis du samler alle gratispakkerne, er der en del forskellige mærker.. Så jeg tænker det er smart at man ja, prøver alle de forskellige mærker i dem (Det er jo også reklame).. Også tror jeg vi bruger en af dem - dem som vi bedst kan lide..

Måske køber vi en pakke af de billige, for lige at tjekke hvor gode de er - men kan se at "mærke bleerne" er lige så billige som de andre, når de er på tilbud..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har prøvet lidt af hvert og køber fra nu af KUN bleer i Rema1000.

De er billige - 1kr stk - og allergivenlige. Klart favorit her!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte kun libero i starten fordi de holdt bedst. Har meget dårlig erfaringer med pampers.

Var forbi den fra rema og det gik fint, men så fandt jeg dem fra lidl, dem bruger jeg udelukkende nu. Så de er bedst til min dreng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har læst at dem fra rema 1000 skulle være bedre end både pampers og libero. Og så er de billige. Og så passer det med at Vi har en rema i vores lille by. Så har bliver det dem fra rema :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en rigtig god ide at gøre som Myliona skriver. Få fat i gratispakkerne og prøv dem inden i køber for mange bleer. Det er meget forskelligt hvordan de sidder på barnet og hvad du selv synes om dem.

Vi har været forbi rigtig mange mærker og bruge stort set kun Libero nu fordi de passer bedst til Ronja. Det passer som regel med at de er på tilbud i Føtex ca. en gang om måneden og det passer med når vi er ved at løbe tør så det er sjældent jeg giver fuld pris.

Jeg har hørt godt om dem fra Aldi, men de var ikke så gode til Ronja.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger dem fra rema, de sidder godt, der er næsten aldrig lækage (og der ville der også være lækage ved andre bleer), de er billig (under en kr pr ble), de er astma og allergivenlige og er generelt rigtig tilfredse med dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde egentligt regnet Libero. Dem brugte vi til Clara, og de var bare altid tætte og helt uden problemer modsat Huggies og Pampers.

Men efter hvad I skriver om den fra Rema, så får de bestemt chancen :) kan starte med at afprøve den fra babypakken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er enige om, at vi giver alle prøvebleerne en chance og så vælger vi mærke der ud fra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi brugte pampers og libero i starten indtil hun var over 4 kg, så skiftede vi til bleer fra Lidl, og har brugt dem lige siden. De sidder godt på hende, og har aldrig oplevet hun har tisset igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her bruger vi Libero..... Egentlig var det planen at bruge remas, men på sygehuset var der kun libero, og de fungerede bare super, og vi orkede ikke at eksperimentere med andre mærker da vi kom hjem.

Vi køber så i Kiwi, og har bummelumkort (dvs. et kort der gør man får hver 4. Pakke gratis :) ) Så det er såmænd ikke så dyrt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har prøvet lidt af hvert. Fandt hurtigt ud af, at Anna i hvert fald ikke er Pampers-pige - hun tissede igennem ved benene og derudover så STINKER de af parfume <_<

Vi bruger en blanding af Rema1000, MiniRisk fra Fakta (der også er allergivenlige og kun koster lidt mere end Remas) og Libero. Hvis vi boede i nærheden af en Rema1000, ville vi ikke købe andet! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til August var det en blanding af Libero og Vibelle fra Aldi.

Med Astrid var det Libero på sygehuset Aldi duede ikke men dem fra Fakta vandt og er så gode til prisen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi begyndte også dem som var med i babypakkerne, for at prøve dem alle...

Det endte med at vi bruger dem fra Aldi... Vi har aldrig lækage når hun tisser, vi kan godt risikere det ved stort, men det er godt nok sjældent...

Og så koster de under 1 kr. stk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isaac har aldrig brugt andet end Libero

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også tilhængere af Rema1000s :yay

De er miljø-, astma- og allergimærkede - de er billige - de sidder godt - næsten aldrig lækage..

SÅ det er dem vi bruger til prinsessen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hopper på Rema 1000 koret! :glad Dog har vi aldrig oplevet lækage med ingen af de blemærker vi har afprøvet. Kun da vi for tidligt gik en størrelse op - det var ikke at anbefale!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil prøve os frem og finde ud af hvilke der er bedst for lillemanden, når vi kommer så langt.

Men det blir engangs bleer her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror for mit vedkommende bliver det Rema1000 der vælges.

Jeg har fået dem anbefalet af en veninde men skal da også lige bruge dem vi har fået i gratispakkerne :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mange veninder, der har sværget til Libero. Så derfor var det helt naturligt, at vi startede med at købe Libero.

Og dem har vi været tilfredse med, så jeg har faktisk aldrig købt andet end det.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger også fast rema1000s nu. Før det var det Libero i lang tid og før det var det Änglamark.

Vi oplevede at måtte hoppe lidt rundt i mærkerne i starten, for barnet vokser hurtigt og skifter "form" en del, derfor kan et mærke være fint den ene uge og ikke du den næste uge, synes jeg. Når de så blir lidt større så finder man ud af hvilke der sidder bedst. Jeg tror nu aldrig man skal satse på nul lækager, jeg tror de fleste prøver det, især når barnet er på grænsen mellem 2 størrelser.

Men igen, remas er billige og er allergi og miljøvenlige, så det er herligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER