Oprettet December 2, 2010 Min scanning viste, at der ikke var liv i nogle af fostrene (der var 2) så i morgen skal jeg have foretaget en udskrabning på kirurgisk dagafsnit.... og efterfølgende må jeg jo så tilbage til "vil gerne være gravid" forummet Men held og lykke til I andre i denne terminsgruppe... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 :kram2 :kram2 :kram Ååh Anita det er jeg ked af at høre.. held og lykke på din videre vej :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 :kram hvor er ej ked af det på dine vegne, håber snart der kommer nyt liv i din mave :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Det er jeg ked at at hører :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Det er jeg ked at at høre :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Det er jeg ked af at høre, håber du hurtigt kommer i en ny terminsgruppe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 åhhh nej søde skat, det er jeg ked af at høre. Sender dig en masse :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Mange :kram til dig. Håber det snart lykkedes for jer igen, og at du snart er at finde i en ny terminsgruppe. Kram Rikke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Det er jeg rigtig ked af at høre :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Åh hvor øv :( 1000 kram til dig :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Øv.. det er jeg ked af at læse :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Åh nej, det er jeg virkelig ked af. Har fulgt dig lidt her og på bx og bryllupsklar. Håber du/I er ok, og snart kommer videre i en ny TG :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Åhh nej da :( Håber på at du inden længe står med en ny positiv test :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 ØV ... det er jeg virkelig ked af at høre :blink :kram :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites