Barbamama

Hvad har I betalt for jeres babybadekar og evt. stativ?

23 indlæg i dette emne

Jeg har budgetteret med 100 kr for karet og 250 for et stativ. Er rimelig låst på at jeg gerne vil have et ret almindeligt hvidt badekar og så et folde-ud-stativ at stille det i :) Og 350 kr er jo ikke alverden... Men jeg tænker alligevel at det MÅ da kunne gøres billigere (er blevet bidt af det spareri :P)

Men det er den billigste løsning jeg kan finde i butikkerne (i hvert fald hvis jeg stadig vil have stativ) og jeg tænker at det er total umuligt at købe brugt - sådan et stativ er jo ikke til at sende. :rolleyes

Hvad har I andre gjort og betalt? :) Og er der nogen smart fidus, som jeg bare ikke har opdaget, i at købe de dyre badekar til 250 og opefter? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi gav 30 kr for et lyserødt badekar købt i babysam købt under deres fødselsdag i efteråret.

Vi har givet 400 kr for badekar stativet, det kunne vi nok godt have gjort lidt billigere, men det var lige den vi ville have.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gav 100 kr for brugt, hvidt plast-kar og fold-ud stativ på dba.dk og så hentede vi det bare selv :)

(var nemlig også blevet bidt af en gal sparegris :P )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gjorde som TroldeMor. Vi gav 250 i alt for brugt (stort badekar) og foldud stativ. Vi brugte dog ikke stativet længe, men hun kom op og stå på badeværelses bordet, når hun skulle i bad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige badekaret, skal kæresten stå for at indkøbe :)

Men jeg ville nok kigge på DBA...

Jeg kigger der for alt muligt - også bare i det område vi bor i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kigget på DBA men synes ikke rigtig der er noget i nærheden af os :( Men det kan jo selvfølgelig være at det kommer, man kan da håbe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

50kr :D

Et alm. plastkar fra Babysam.. Har fravalgt stativet og sidder på gulvet ved siden af i stedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan få et ganske alm. hvidt babybadekar til 50 kr. i Ikea ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jer der sidder på gulvet; Sidder man dårligt? tænker, om man egentlig bare blive våd og træt af det i længden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke noget stativ.. da hun var baby sad jeg på gulvet, synes ikke jeg sad dårligt (og vi har endda et meget lille toilet med næsten ingen plads) og blev da aldrig våd.. hun plaskede ikke sådan voldsomt jo. Nu sidder jeg (med brættet nede ;) ) på toilettet og kigger på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er et stativ i Gistrup på gul og gratis til 100 kr. Bus nr 2 kører derud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha mener vi gav mange penge for vores badekar og stativ i ønske børn - men vi er os meget glade for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med at koebe et Flexibath og ikke bruge stativ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blir bare nødt til at købe et nyt badekar for det jeg har har ingen prop, og det er noget værre sjask vand ud over det hele når det skal tømmes. Min bror gav mig et tip, deres pige er 8 mdr, de bruger at stille stativet hen over toilettet, for så kan man bare trække proppen uden problemer når badet er ovre. Så kar med prop og stativ, det VIL jeg ha, det skal være hyggeligt og komfortabelt at bade baby.

Har ikke nogen ideer om hvor det skal komme fra dog.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke noget stativ.. da hun var baby sad jeg på gulvet, synes ikke jeg sad dårligt (og vi har endda et meget lille toilet med næsten ingen plads) og blev da aldrig våd.. hun plaskede ikke sådan voldsomt jo. Nu sidder jeg (med brættet nede ;) ) på toilettet og kigger på ;)

:lol

Der er et stativ i Gistrup på gul og gratis til 100 kr. Bus nr 2 kører derud ;)

Ej er det rigtigt? Jeg bor faktisk relativt tæt på Gistrup... Måske de har bad også, det må jeg lige kigge på. Tak for tippet! :tak

Jeg blir bare nødt til at købe et nyt badekar for det jeg har har ingen prop, og det er noget værre sjask vand ud over det hele når det skal tømmes. Min bror gav mig et tip, deres pige er 8 mdr, de bruger at stille stativet hen over toilettet, for så kan man bare trække proppen uden problemer når badet er ovre. Så kar med prop og stativ, det VIL jeg ha, det skal være hyggeligt og komfortabelt at bade baby.

Har ikke nogen ideer om hvor det skal komme fra dog.

Endnu et godt tip! :) Smart med badet henover toilettet. :) Og helt enig, det skal være hyggeligt og komfortabelt at bade baby. Og jeg tror faktisk jeg er for pylret til at sidde på gulvet og bade bebsen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gav 50 kr for badekar med prop og babyindsats i DBA. Venter med at købe stativ til vi ser om det er nødvendigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med at koebe et Flexibath og ikke bruge stativ...

Sådan et har vi, og er glade for det! Det er super, at det ikke fylder noget, når det ikke bruges, og man ikke har alverdens plads (hverken på badeværelset eller i resten af hjemmet).

Vi sidder ved siden af på en bobles-elefant - så den er allerede i brug ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan et har vi, og er glade for det! Det er super, at det ikke fylder noget, når det ikke bruges, og man ikke har alverdens plads (hverken på badeværelset eller i resten af hjemmet).

Vi sidder ved siden af på en bobles-elefant - så den er allerede i brug ;)

Skoent at hoere - vi har heller ikke lige plads til det store og saa er det lidt laekkert :rolleyes God ide med en bobles-elefant ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillægsspørgsmål: Er det dumt at tænke, at man kunne have badet på puslebordet?

Vi kommer ikke til at bade på badeværelset. Det er der bare ikke plads til... Og jeg kan jo egentlig godt lide tanken om at flexibath kan flikkes sammen og stilles til side... Og vi har planer om at få en lidt bred puslekommode, så der ville det faktisk sagtens kunne stå uden at noget af badet stak udenfor tror jeg (skal selvfølgelig lige prøves af og måles, inden vi evt. køber noget). Så kunne vi bare lige tage puslehynden af puslekommoden ved badetid. Men jeg ved ikke om det bliver alt for højt med badekar på puslebord?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker mere om det ikke vil være noget frygteligt bøvl når I skal have vandet ud af badekarret? Selvfølgelig skal det ikke flydes op til baby, men bare en 10-15 liter vejer jo altså til! Jeg er SÅ glad for at når Maja er i bad, at vi bare vender karret på hovedet fordi det står i brusekabinen. Hun er selvfølgelig 2,5 så der er mere vand i, men alligevel?

Joeh, det er da bestemt besværligt, men det bliver der desværre ikke mere plads på badeværelset af :P Nu må vi se, det kan være at jeg foretrækker at sidde trangt frem for at slæbe vand, men umiddelbart at planen at bade bebsen på dens værelse, hvor der er god plads :)

(Og så håber og beder jeg til at vi er flyttet til et sted med større badeværelse når barnet er blevet 2,5 :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blir bare nødt til at købe et nyt badekar for det jeg har har ingen prop, og det er noget værre sjask vand ud over det hele når det skal tømmes. Min bror gav mig et tip, deres pige er 8 mdr, de bruger at stille stativet hen over toilettet, for så kan man bare trække proppen uden problemer når badet er ovre. Så kar med prop og stativ, det VIL jeg ha, det skal være hyggeligt og komfortabelt at bade baby.

Har ikke nogen ideer om hvor det skal komme fra dog.

Det lyder smart :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor bader du ikke bebsen på køkkenbordet? Det gjorde vi i den gamle lejlighed, da jeg ikke gad sidde på gulvet og bade hende. Det er altså RET RART ikke at skulle slæbe vand frem og tilbage - det tror jeg I bliver kede af i længden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte sådan et baby kar der kan foldes sammen. Super smart, kan ikk lige huske prisen men det fylder ikke noget og istedet for stativ fyldte vi det op og satte det over håndvasken ( det skal lige siges at det skal være sådan en vask som der er et bord med vask i ellers vil det ikke virke) og så sidder der sådan en prop i bunden så det tømmes nemt, bare fjern proppen og vandet ender i vasken. Det er bare så smart fordi det ikke tar plads og man kan folde det sammen og ta det med. Vi bruger det stadigvæk og det er to år gammelt.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER