Miss_matilde

Mænd uden hobby...

29 indlæg i dette emne

(Hvad laver DIN mand?)

Hmm ja.. hvad er din mands hobby? Har han evt flere??

Eller ja hvad kan de lide at lave...? :blush

De fleste der kender mig - ved at min kære mand er gift med sit arbejde... og dernæst kommer jeg ;) Han har INGEN hobby...

Når han er alene hjemme... eller ja generelt når han kommer hjem... så sidder han med computeren.. ..og nej han spiller ikke WW... han ARBEJDER! <_<

Ja.. nogen gange ville jeg ønske han havde en hobby og gå op i..

For jeg har en mand der ender alt alt alt for tidligt med at få et hjertestop eller andet pga alt det arbejde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hov er det min mand du snakker om. Hans arbejde er han liv han er IT nørd host host chef og det er sgu også det han nøøørder med når han kommer hjem ellers hans kammarater ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand arbejder også RIGTIG meget og jeg føler ofte at både telefon og computer er døgnåbent.

Hvis jeg tvinger ham, så formår han dog at holde fri sommetider- mest i weekenden.

Han ser foldboldkampe med kammerater (spiller dog ikke selv)

Han spiller golf

Han er med i Round Table som er en intetnational herreklub. De ses hver 14. Dag fast.

Han går op i biler (arbejder også med biler....)

Cykler på sin racercykel men kun sommer

Og så er han begyndt at spille en hel del Fifa på computeren.

Jeg opfordrer ham til at spille en runde golf, løbe en tur eller vaske bilen haha hvis jeg kan mærke han er stresset over det meget arbejde. Han kommer aldrig afsted hvis jeg ikke gør det fordi han liiiiiiiige skal nå noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg gad sgu godt han ville få en hobby udover hans arbejde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Computer, Football, køkkengrej

Han er i den grad gift med hans studie - på en måde jeg slet ikke forstår

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Motion generelt!

Han ser, spiller og træner fodbold :)

Spiller tennis og bordtennis

Cykler offroad mountainbike i skoven

Cykler på raceren på landevejene

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg mødte Jan spillede han håndbold/fodbold med sine kammerater hver mandag.. Det løb ud i sandet efter et af spillerne gik bort.

I dag arbejder han røven ud af bukserne - køre hjemmefra inden vi står op, og er som regel hjemme omkring 21-22 stykker. Det efterlader ikke megen tid til hobbyer.. Om det så gjorde er der ikke rigtig noget der interessere ham. Når han keder sig sætter han sig til at se Star Trek eller spille computer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håndbold, fodbold og ishockey i tv - det SKAL han se :whistling Jeg er med på ishockey delen, det andet er ikke mig.

Så spiller han meget Forsaken World (Lidt ala wow, bare gratis)

Om sommeren kite-surfer han (Bah, eller er ved at lære det.. Vi har en kæmpe kite, og en trainerkite stående som fylder vildt meget!!!)

Før han kitesurfede, sprang han faldskærm...

Han studerer, og det går han ikke så meget op i - det er "bare" en hf.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Carsten elsker at rode med elektronik...

Herhjemme spiller han også computer, men han bruger faktisk mest computeren til at finde gode tilbud på brugt HiFi, og hvis det er noget der har en defekt er han lykkelig, for så kan han jo rode med det og forhåbentlig lave det... jeg tror faktisk han har lavet ethvert af de anlæg han har fået hjem... det gode af det er jo så at han indimellem sælger det videre, så han kan købe noget nyt, og indimellem har vi ikke så meget L... stående :whistling

Han elsker også at bygge om på hardballvåben, men da det er det han arbejder med, er det jo lidt en blanding af hobby og arbejde :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træner - lige nu til cph Challenge i august- han har altid trænet meget og surfet Wind og kite surfing:) har en fit og lækker mand i go form:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Musik, computer, bagning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søren træner meget. Før løb han meget, men et sart knæ har fået ham til at krydre løbet med svømning og cykling, så nu er han blevet triatlet og han gennemførte sølvdistancen i Hillerød Triatlon i august (1.000m svømning, 75km cykling og 20km løb).

Jeg har BK - han har et eller andet crazy trænings-forum ;)

Han har også sejlet som gast på en sejlbåd i flere sæsoner, men droppede det i sommer fordi han hellere ville træne triatlon.

Derudover er han jo en rigtig it-nørd, så det går der også noget tid med. Han har også både en hjemmeside og en blog.

Og så er han rigtig glad for at lave mad og bage, både brød og kager - og DET klager jeg ikke over ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spiller selv og ser rigtig meget fodbold :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

L styrkeløfter 3-4 gange om ugen i 2-4 timer af gangen. Men han stiller også op i konkurrencer i trekamp (bænkpres, squat og dødløft) :) Ellers har han ik rigtig en hobby udover det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand ser fodbold, masser af det, og spiller det også engang imellem :)Dog kun for sjov skyld, og slet ikke noget seriøst.

Ellers har ham og gutterne en drengeklub som de hygger sig i et par gange om ugen.

Resten af tiden bruger han med mig, min og hans familie :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand løber, fisker, skyder (600 m langdistance) og så UV-jager han.. Og til dem der ikke ved hvad det er - han dykker (uden ilt) og skyder fisk med harpun.

Jeg har fået mig et rigtig friluftsmenneske!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand træner, spiller computer (dog ikke så meget computerspil de sidste par år) og så laver han ting på huset og bruger enormt tid på at kigge på nettet efter tilbud, måder at bygge på osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har manden sin computer som er hans hobby... Og han går virkelig op i den... Han har bygget sit eget kabinet ud af en gammel baskasse og han elsker at rode med det, så der går rigtig mange timer foran skærmen.. Der ud over, så har han ikke nogen interesse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhh min mand elsker også sit job, hvilket betyder, at han gerne er den som møder allerførst og går sidst. Nogle uger er han der mange mange flere timer end hvad der vel egentligt er lovligt, men det er jo af egen fri vilje. Og pengene vil vi jo begge gerne have ind på adoptionskontoen :(

Men ud over arbejdet, så er min mand fodboldfreak, han spiller og træner selv. Så i vinterhalvåret (november til februar) der er det indendørs hver fredag aften og så kampene i weekenderne. Sommerhalvåret (februar til november) der er det udendørs hver tirsdag aften og så kampene i weekenderne, og eftersom han er træner for klubbens begge hold, så skal han med til kampene begge dage i weekenden.

Og så spiller han badminton om mandagen, og om sommeren spiller han også nogen gange golf. Så det er ikke meget han får lavet herhjemme, hvilket godt kan skabe noget irretation herhjemme hos fruen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Musik, musik, musik og atter musik :) Han har en enorm samling af rockmusik, og går rigitg meget op i det.... Så herhjemme kører musikken fra vi står op til vi går i seng :)

Derudover spiller han guitar, og bruger alle ledige øjeblikke på at nørde med det :)

Så spiller han badminton, men det er ikke så meget en hobby, mere bare en hyggeting vi har med et vennepar hver vinter (spiller også når jeg ikke lige er gravid :rolleyes , men nu er jeg fejt blevet skiftet ud med en anden kammerat :numse )

Ellers er han i perioder også glad for sin Xbox..... ( Fifa og Formel 1) Det er dog ikke blevet til så meget efter vi har fået Marlon ;)

Hmm, hvad ellers...... Ja så har han jo, som jeg har BK, et musikforum han bruger lidt tid på..... Men ikke lige på niveau med mig :D

Han har sg altid gang i et eller andet..... den mand keder sig aldrig, og ville gerne have lidt flere timer presset ind i døgnet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand spiller meget computer - enten wow eller det der nye star wars spil.

Så samler han meget lego (store star wars rumskibe)

Og han spiller live rollespil (sammen med mig). Dette finder dog kun sted 1-2 gange om året at vi deltager i større rollespils arrangementer, der til gengæld varer over flere dage.

Da jeg mødte ham gik han også til noget vikingekamp med blanke våben, men da han blev udsendt som soldat i et halvt år, fik han aldrig rigtig startet det op igen efter han kom hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er glad for sit arbejde, men gift med det er han ikke :) Han vil ikke andet end det, men kan heldigvis sagtens lægge det fra sig når han er hjemme..

Men han bruger tid på at spille hockey med nogle af vores venner oppe i vores lokale hal :)

Derud over er han lidt en StarWars nørd, så det bliver der også brugt tid på.

Han har ikke sin hobby at gå op i hver dag og det tror jeg også er helt fint for ham.. :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand:

- fisker flue og spinnefiskeri og ELSKER det!

- Derudover har han en racercykel, i hans unge dage cyklede han rigtig meget, og han vil gerne igang igen - dog tror jeg han kun har været på 5 ture det sidste 2 år...

- Han elsker også at se engelsk fodbold og nogle gange dansk.

- Under Tour de France kan jeg bare vove på at lave aftaler for ham, når der er bjergetaper!

- og nu er vi jo flyttet i hus. Sådan som han ligger planer for haven, så bliver det vist også en hobby!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han arbejder meget, da han lige er blevet forfremmet til chefkonsulent (han er revisor). Ellers har han et boksehold mandag og onsdag eftermiddag/aften. Dernæst bruger han tiden på at læse nyheder på sin telefon, ordne haven, lave mad (han laver mad jeg ordner alt andet ved huset dvs. rengøring, oprydning, alt mht. sønnike) eller pusler om bilen. Og nogle gange går han også på jagt, så han har rigeligt med hobbyer!!! Hov glemte, at han også køre mountainbike og tager på skiferier (jeg plejer at være med, men de sidste par gange har jeg ikke turde pga. graviditet :rolleyes )

Generelt har vi begge rigeligt med hobbyer, da jeg går til Thai-bo hver tirsdag og torsdag, løber gerne en tur hver mandag og onsdag og går til mor/baby hold med Frederik om fredagen. Derudover mødes jeg med min mødregruppe hver 2. tirsdag og med en kageklub :sandie hver 1. tirsdag i måneden!!!

- så vi mangler faktisk flere timer i døgnet, frem for flere hobbyer :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand dyrker i sin fritid motion som løb, styrketræning og squash.. Ellers er han glad for at rode med sin computer hvor han også spiller wow

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER