Betty87

Uha..

98 indlæg i dette emne

Jeg har netop været på toilet og jeg blødte!! Frisk blod på papiret og blod i toilettet.. FUCK!

Jeg er bare SÅ ked af det nu :boo

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh ikke lige hvad vi havde krydset for. Men der er to muligheder... enten en bio, et befrugtet æg som ikke har sat sig fast og derfor udstødes som "menstruation" eller måske er du gravid og din krop har ik helt fattet at den ikke behøver bløde. Altså jeg tror du bare må vente og se hvordan blødningen udvikler sig, enten blir det en mens og så må du prøve igen, eller også blir det ikke rigtig til noget og du er måske alligevel gravid, jeg ved nogen oplever det, altså en svag blødning i stedet for mens.

Hvis du kan se noget positivt ved det lige nu må det da være, at I tilsyneladende godt kan blive gravide. Håber ikke du tar det for hårdt, knus og krydsede fingre for en happy end. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh ikke lige hvad vi havde krydset for. Men der er to muligheder... enten en bio, et befrugtet æg som ikke har sat sig fast og derfor udstødes som "menstruation" eller måske er du gravid og din krop har ik helt fattet at den ikke behøver bløde. Altså jeg tror du bare må vente og se hvordan blødningen udvikler sig, enten blir det en mens og så må du prøve igen, eller også blir det ikke rigtig til noget og du er måske alligevel gravid, jeg ved nogen oplever det, altså en svag blødning i stedet for mens.

Hvis du kan se noget positivt ved det lige nu må det da være, at I tilsyneladende godt kan blive gravide. Håber ikke du tar det for hårdt, knus og krydsede fingre for en happy end. :goodluck

Angående en bio - så var jeg jo gået 4 dage over tid og har haft 3 svage test herhjemme og 1 test ved lægen, hvor der var tegn på graviditet.. Kan det så stadig være en bio??

Angående min blødning er det udelukkende lyst frisk blod, og mængden er næsten det samme som en mens..

Hvis det kan bringe lidt håb, så havde jeg problemer med frisk blod fra 4+5 - 6+4... Har nu ikke set frisk blod siden i torsdags, men har stadig brunt udflåd (omend ikke så meget mere). Det var godt nok kun pletblødning, men 2 gange har jeg haft en mørk klump komme ud med en del blod. Blev scannet i torsdags hvor jeg så hjerteblink, og har de sidste par dage igen haft kvalme.

Så selvom man bløder er alt håb ikke nødvendigvis ude.

Krydser rigtig meget fingre for dig!

Hvis du er langsom til at danne HCG giver det jo faktisk god mening at din krop ikke helt har fattet at den ikke skal bløde. Prøv at bevare håbet endnu.

Jeg håber du har ret, men nu må vi se.. Tror ikke på det længere..

Jeg skal ringe til lægen imorgen og tager en snak med dem om det hele - og vil bede om at komme til et tjek..

Jeg er bare SÅ frustreret..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det tegner da ikke alt for godt. :( Håber at der stadig er en chance. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det tegner da ikke alt for godt. :( Håber at der stadig er en chance. :kram2

Åhh det håber jeg også.. Har været en stor tudemarie hele dagen.. Orker slet ikke min bacheloreksamen imorgen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv,altså.. :( ser ud som am at vi kan følges ad til testgruppe uge 8..ca..Da jeg stod op i dag var mens.kommet i stride strømme..blev så skuffet,følte at denne gang var den der,det passede så fint med udd osv..men nej-skuffet!!så fik man da prøvet en valmed forkert test streg,åbenbart.Kan mærke at jeg bare blev mere ked denne gang,ved godt at jeg har sunde og raske børn,men vil altså gerne have en til..hulk.snøft. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv,altså.. :( ser ud som am at vi kan følges ad til testgruppe uge 8..ca..Da jeg stod op i dag var mens.kommet i stride strømme..blev så skuffet,følte at denne gang var den der,det passede så fint med udd osv..men nej-skuffet!!så fik man da prøvet en valmed forkert test streg,åbenbart.Kan mærke at jeg bare blev mere ked denne gang,ved godt at jeg har sunde og raske børn,men vil altså gerne have en til..hulk.snøft. :kram

Ja det ser sådan ud.. Men selvom jeg ikke får min mens i uge 8 - vil jeg ikke teste før i midten af uge 9.. Jeg har netop lige haft en biokemisk abort og været igennem den største rutchetur af følelser siden i fredags..

Men håber da på, at jeg snart står med to streger der holder længere end en weekend..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh stakkels dig :kram :kram :kram :kram :kram

Det er jeg vel nok ked af at høre! Det er super ærgerligt og trist, og jeg synes, du skal give dig selv lov til at være ked af det. Det er jo ikke sjovt overhovedet.

En biokemisk er jo et resultat af, at der ikke har været et godt nok match mellem æg og celle, og det er trods alt bedre, at det sker nu end om et par uger. Men det ved jeg godt, at du slet ikke kan bruge til noget nu.

Jeg håber, at din mand putter rigtig godt om dig, og at du trods det ærgerlige resultat kan se frem mod en anden cyklus.

Og så lige til sidst et STORT tillykke med dit superflotte 12-tal. HVor er du vild, at du kan holde fokus og levere en toppræstation, selvom du var ked af det. Du er da mega sej!! :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det ser sådan ud.. Men selvom jeg ikke får min mens i uge 8 - vil jeg ikke teste før i midten af uge 9.. Jeg har netop lige haft en biokemisk abort og været igennem den største rutchetur af følelser siden i fredags..

Men håber da på, at jeg snart står med to streger der holder længere end en weekend..

Ej er rigtig ked af det på dine vegne- det er aldrig sjovt at miste noget barn som man har glædet sig over at man skulle til at have , ved jeg selv - mistede os mit første lille spir da jeg var 8-9 uger henne ..

Men det lykkes så igen at blive gravid efter jeg havde haft næste mens og her sidder han i dag 9 måneder gammel :)

Så op på hesten - det skal nok lykkes

Sender en masse :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for jeres forståelse.. Jeg prøver at se fremad og glæde mig til, når der engang vil være børn i mit hjem..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for næste gang :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg nåede også at prøve en bio, så jeg ved, hvor hårdt man føler det :( Jeg blev heldigvis gravid cyklussen efter, så man har lov til at håbe, det samme sker for dig :) Stort kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle er biokemiske gravide ind til uge 6+0,så alle graviditeter der går til grunde før der,er en BIO.

Der er først tale om en SA,når man er min. 6+0 henne.

Er ked af det endte i en BIO,men hvis det er nogen trøst,sker det i 50% af alle graviditeter,og man har til og med nemmere ved at blive gravid cyklusen efter..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle er biokemiske gravide ind til uge 6+0,så alle graviditeter der går til grunde før der,er en BIO.

Der er først tale om en SA,når man er min. 6+0 henne.

Er ked af det endte i en BIO,men hvis det er nogen trøst,sker det i 50% af alle graviditeter,og man har til og med nemmere ved at blive gravid cyklusen efter..

Jeg synes egentlig selv jeg er ved at komme ovenpå igen.. Det er bare surt når ens drømme går i opfyldelse og revet væk i løbet af 4-5 dage.. Næste gang er jeg nok lidt mere varsom med at tro på det..

Men rigtig godt at høre, at der skulle være større chancer i næste cyklus.. Så må vi jo hellere :hump løs :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg nåede også at prøve en bio, så jeg ved, hvor hårdt man føler det :( Jeg blev heldigvis gravid cyklussen efter, så man har lov til at håbe, det samme sker for dig :) Stort kram :kram2

Årh hvor er det godt at høre - jeg håber virkelig også det sker for mig.. Hep hep..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for næste gang :balloons

Mange tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle er biokemiske gravide ind til uge 6+0,så alle graviditeter der går til grunde før der,er en BIO.

Der er først tale om en SA,når man er min. 6+0 henne.

Er ked af det endte i en BIO,men hvis det er nogen trøst,sker det i 50% af alle graviditeter,og man har til og med nemmere ved at blive gravid cyklusen efter..

Det hedder en bio indtil 8+0 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hedder en bio indtil 8+0 :)

Jeg har haft mange omkring 6+2-6+4 og der har de kaldt den en abort på sygehuset ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååh nej dog kære ven, det er jeg virkelig ked af at høre :kram2 :kram2 :kram2

Jeg sender en masse :bd og :goodluck afsted imod dig!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh.. Du får lige et stort :kram

Og rigtigt meget :bd og :goodluck ved næste cyklus!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft mange omkring 6+2-6+4 og der har de kaldt den en abort på sygehuset ;)

Det er jo også en abort.. En biokemisk abort.

Det er kun hvis man har set hjerteblink de kalder det en spontan abort - for før man har set hjerteblink (eller før der er), er det en biokemisk graviditet - og derfor en biokemisk abort :) Men dog stadigvæk en abort :) Ved disse aborter, bliver man som regel heller ikke undersøgt efterfølgende(Det er jeg ikke blevet!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft mange omkring 6+2-6+4 og der har de kaldt den en abort på sygehuset ;)

Jeg har også fået atvide hos lægen og på sygehuset, at BIO er indtil uge 6+0 og derefter er det SA eller MA. Jeg blev undersøgt ved min såkaldte SA, som jo egentlig viste sig var en MA.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ked af at høre at den ikke gik :( :kram2 håber hurtigt, at heldet er med jer igen :) men I skal endelig op på hesten med det samme igen, hvis i er klar til det, da kroppen nu er klar på en ny graviditet :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER