Betty87

Uha..

98 indlæg i dette emne

JEg synes de ser positive ud! :kram

Men jeg vil også prøve med en clearblue.. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg køber nok en clearblue imorgen så.. har jo en test mere til imorgen..

Men en streg er jo en streg..

Århh hvorfor kan jeg ikke bare få et tydeligt positivt resultat.. Suk :huug

:kram2

Jeg tror der er 2 muligheder: enten er det en BIO- som du selv siger, så burde den have udviklet sig fra i fredags til i dag, men det har den jo ikke :(

Anden mulighed er, at du er langsom til at danne HCG og derfor ikke kan lave helt klare tests endnu :unsure Håber det sidste, men jeg tror også du måske skal forsøge at indstille dig på, at det kan være en BIO, så bliver du ikke alt for skuffet og ked af det.

Jeg krydser fingre :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt flere gange at der skulle mere end 2 dage til at se en tydelig fremgang i teststregene. Plus hvis du bruger forskellige mærker kan de ikke sammenlignes. Så ta du en i morgen, og hvis den er digital er der da ikke noget du skal tolke. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ringer til lægen i dag og tager så ned og får taget en GT... Århh det er SÅ spændende..

Nu får jeg endeligt et svar!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du får det svar du gerne vil have :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du får det svar du gerne vil have :)

Århh det håber jeg virkelig også.. kan slet ikke holde tanken ud, hvis den skulle være negativ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægens er ikke altid så følsom... men krydser fingre for den er positiv :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været ved lægen og hun sagde; Jeg er næsten helt sikker på at du er gravid.. Hun sagde at hun ikke ville sige 100% tillykke endnu, fordi hvis den nu ikke var der, så ville hun ikke skuffe mig.. Men hun var ret sikker, men bad mig komme igen i næste uge for at være helt 100% sikker..

Men hun virkede meget positiv og ret så sikker.. Hun sagde at hvis det var hendes egen test ville hun tolke sig selv, som værende gravid - men fordi der er så mange følelser i det - ville hun være helt sikker inden hun gav mig et svar..

Årrhhh så nu skal jeg vente en hel uge endnu med at få svar - Så har brug for alle de krydsede fingre jeg kan få.. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram: det undre mig hun siger sådan, min læge har altid sagt at hvis der kommer det mindste frem på deres test, så er man gravid ;)

Ville købe en clearblue, så kan du få ro i sjælen ;)

Er ret sikker på du er gravid :kram:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram: det undre mig hun siger sådan, min læge har altid sagt at hvis der kommer det mindste frem på deres test, så er man gravid ;)

Ville købe en clearblue, så kan du få ro i sjælen ;)

Er ret sikker på du er gravid :kram:

Jeg føler også mig selv ret sikker og hun virkede også ret sikker - men de ville gerne se mig i næste uge - just in case.. men den var også meget utydelig..

Overvejer virkelig også en clearblue, men kæresten siger at han synes vi skal vente til mandag i næste uge og høre hvad lægen siger... Men hold da op hvor er en uge lang..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram: det undre mig hun siger sådan, min læge har altid sagt at hvis der kommer det mindste frem på deres test, så er man gravid ;)

Ville købe en clearblue, så kan du få ro i sjælen ;)

Er ret sikker på du er gravid :kram:

Er helt enig med Henriette.. Skynd dig ned og køb en clear blue..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal lige have kærestens accept for en clearblue - han synes det er spild af penge, når vi alligevel får svar i næste uge..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal lige have kærestens accept for en clearblue - han synes det er spild af penge, når vi alligevel får svar i næste uge..

Aaarg hold op kan du godt sige til din kæreste, det er kun EN gang pr. graviditet I kan se en positiv clearblue, så løb ned og få købt en, det er altså en helt speciel følelse af se GRAVID på sådanne en test! og hvornår bruger man ikke lige 50-100kr. på et eller andet ligegyldigt <_< :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaarg hold op kan du godt sige til din kæreste, det er kun EN gang pr. graviditet I kan se en positiv clearblue, så løb ned og få købt en, det er altså en helt speciel følelse af se GRAVID på sådanne en test! og hvornår bruger man ikke lige 50-100kr. på et eller andet ligegyldigt <_< :goodluck :goodluck :goodluck

Helt enig- og der er nemlig ikke nogen tolkning på sådan en :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

i har jo så evigt ret de damer... Render sq ned og køber én test, som jeg så tager i morgen tidlig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har netop snakket med kæresten og jeg køber en clearblue test imorgen og tester med den onsdag morgen.. han ville gerne at der lige gik et par dage (ift hormonniveauet) - så var det okay med ham.. Så det bliver en meget afgørende dag på onsdag - GT og bacheloreksamen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været ved lægen og hun sagde; Jeg er næsten helt sikker på at du er gravid.. Hun sagde at hun ikke ville sige 100% tillykke endnu, fordi hvis den nu ikke var der, så ville hun ikke skuffe mig.. Men hun var ret sikker, men bad mig komme igen i næste uge for at være helt 100% sikker..

Men hun virkede meget positiv og ret så sikker.. Hun sagde at hvis det var hendes egen test ville hun tolke sig selv, som værende gravid - men fordi der er så mange følelser i det - ville hun være helt sikker inden hun gav mig et svar..

Årrhhh så nu skal jeg vente en hel uge endnu med at få svar - Så har brug for alle de krydsede fingre jeg kan få.. :unsure

Men det er da alligevel et enormt positivt udbytte :) Synes det er rigtig fint af lægen, at hun ikke vil garantere dig noget, for det kan hun jo reelt ikke. Men det er da super fint :)

Og altså, hvis HUN tør sige næsten tillykke, så tør jeg også godt.. Krydser fingre for dig :) :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh ha ja det bliver noget af en dag!!! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja føj da... Men tænker også selv at jeg er gravid - har godt nok ingen symptomer - men en meget stærk fornemmelse.. Såeh..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det imorgen det går løs med både bacheloreksamen og clearblue GT...

Glæder mig SÅ meget... YAY..

Behøver nogle krydsede fingre i morgen formiddag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det imorgen det går løs med både bacheloreksamen og clearblue GT...

Glæder mig SÅ meget... YAY..

Behøver nogle krydsede fingre i morgen formiddag..

Jeg krydser på begge hænder: En for baby og en for bachelor. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak.. Har nerverne totalt uden på tøjet.. jeg både glæder mig og frygter det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har netop været på toilet og jeg blødte!! Frisk blod på papiret og blod i toilettet.. FUCK!

Jeg er bare SÅ ked af det nu :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER