AgnetheV

Madmama - en BLOG OM BABY og BØRNEMAD: NYT #244

244 indlæg i dette emne

Hvor er det dog en helt fantastisk blog :sc

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det dog en helt fantastisk blog :sc

Tusind tak :) Hvor er du sød! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu som noget nyt er der kommet en Råvarekalender op på bloggen, så du kan se, hvilke grøntsager, frugt og fisk, der er i sæson og hvornår...

Se den her: Madmama - Råvarekalenderen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu som noget nyt er der kommet en Råvarekalender op på bloggen, så du kan se, hvilke grøntsager, frugt og fisk, der er i sæson og hvornår...

Se den her: Madmama - Råvarekalenderen

KONGE GODT!! Jeg skal nemlig ud og handle idag til Silje-mad til fryseren.. og synes ærlig talt det er ret svært at overskue når man står i supermarkedet :)

:yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KONGE GODT!! Jeg skal nemlig ud og handle idag til Silje-mad til fryseren.. og synes ærlig talt det er ret svært at overskue når man står i supermarkedet :)

:yiepie

Det er jeg så glad for at du synes! :loveshower Har også selv haft vildt svær ved det, når jeg har stået dernede og lige overvejet hvad Elias skulle have og måtte få i forhold til sæsonvarer...

Snart kommer der også et overskueligt skema på bloggen over madvarer osv. så man kan se hvornår de små basser må få hvad...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg så glad for at du synes! :loveshower Har også selv haft vildt svær ved det, når jeg har stået dernede og lige overvejet hvad Elias skulle have og måtte få i forhold til sæsonvarer...

Snart kommer der også et overskueligt skema på bloggen over madvarer osv. så man kan se hvornår de små basser må få hvad...

Dét glæder jeg mig til... for det står jeg netop også ofte og mangler! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været inde og kigge lidt på din blog, men jeg må indrømme jeg ikke fik læst særlig meget, da jeg synes det er en svær skrifttype, samt at der ikke er særlig stor kontrast mellem baggrund og bogstav (baggrunden er for mørk). Da jeg havde klemt øjnene sammen flere gange for at kunne koncentrere mig, gav jeg op :(

Og det synes jeg er ærgerligt for en ellers sikkert god blog.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været inde og kigge lidt på din blog, men jeg må indrømme jeg ikke fik læst særlig meget, da jeg synes det er en svær skrifttype, samt at der ikke er særlig stor kontrast mellem baggrund og bogstav (baggrunden er for mørk). Da jeg havde klemt øjnene sammen flere gange for at kunne koncentrere mig, gav jeg op :(

Og det synes jeg er ærgerligt for en ellers sikkert god blog.

Tak for din feedback - det er lige netop sådan noget jeg ha brug for, for det skal jo være let tilgængeligt og nemt at læse for alle...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Skønt! Jeg er netop begyndt at overveje mellemmåltider :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god blog!

Jeg har også tilmeldt mig som fast læser :loveshower Vi starter på grød om ca 3 uger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor ser det spændende ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der kommet lidt grundlæggende omkring mellemmåltider op på bloggen - læs med her: Mellemmåltiderne er også vigtige

Super, jeg går nemlig også og tumler med, hvad man kan og skal med mellemmåltiderne :)

-mangler virkelig en thumbs up-smiley - du får denne i stedet :yiepie

I øvrigt: det er sikkert fordi, at jeg ikke har studeret din blog grundigt nok, men hvad betyder det, når andre skriver, at de har tilmeldt sig som læsere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt! Jeg er netop begyndt at overveje mellemmåltider :)

Jamen så var det godt jeg fik lidt op på bloggen omkring det :) Håber det hjælper en smule...

Rigtig god blog!

Jeg har også tilmeldt mig som fast læser :loveshower Vi starter på grød om ca 3 uger...

Tusind tak :) Fedt nok - det er altid dejligt med flere faste læsere! Så må jeg hellere få gang i nogle varierede grødopskrifter også kan jeg regne ud - udvalget er ikke blevet så stort endnu jo...

hvor ser det spændende ud :)

Tak tak :D

Super, jeg går nemlig også og tumler med, hvad man kan og skal med mellemmåltiderne :)

-mangler virkelig en thumbs up-smiley - du får denne i stedet :yiepie

I øvrigt: det er sikkert fordi, at jeg ikke har studeret din blog grundigt nok, men hvad betyder det, når andre skriver, at de har tilmeldt sig som læsere?

Dejligt at du også lige kan bruge det :yiepie Fast læser betyder, at man har tilmeldt sig som læser på bloggen ved at trykke på "Tilmeld dig"

post-1514-037088100 1328303154_thumb.jpg

så kommer opdateringerne til dig, du kan også følge på e-mail men du kan også bare følge med herinde, for jeg lægger link ind for hvert nyt indlæg og har planer om at lave en samlet oversigt i den første post i denne tråd... Håber det gav lidt afklaring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kunne man evt. lave en søgefunktion på bloggen?

Jeg sidder lige nu og ser efter om du har lavet nogle indlæg om mad fra 6. mdr. og kød/fisk? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne man evt. lave en søgefunktion på bloggen?

Jeg sidder lige nu og ser efter om du har lavet nogle indlæg om mad fra 6. mdr. og kød/fisk? :help

jeg skal prøve at se om jeg kan få installeret det på bloggen...

Jeg har desværre ikke nogen opskrifter til 6 mdr. endnu - det går lidt langsomt for tiden med at få opdateret - men ellers kan man sagtens vente med at introducere kød/fisk til baby er 7-8 måneder. Så er tyggefunktionen nemlig bedre udviklet og sandsynligheden for at de får maden galt i halsen er langt mindre. Får de det alligevel, så er de også bedre til at selv at hoste det op, når de er i den alder...

Men jeg vil se at få gang i 6 måneders-opskrifterne snarest :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er rigtig fedt at du har oprettet sådan en blog. Den kommer jeg helt sikkert til at læse når jeg en dag får brug for den slags viden... loveshower.gif

Jeg synes dog det er lidt ærgerligt at den er lilla. Lilla, for mig, siger bare ikke MAD eller BABY. Og så synes jeg det er lidt svært at læse på den mørke baggrund. Men jeg synes det er en rigtig fed ide med sådan en blog...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal prøve at se om jeg kan få installeret det på bloggen...

Jeg har desværre ikke nogen opskrifter til 6 mdr. endnu - det går lidt langsomt for tiden med at få opdateret - men ellers kan man sagtens vente med at introducere kød/fisk til baby er 7-8 måneder. Så er tyggefunktionen nemlig bedre udviklet og sandsynligheden for at de får maden galt i halsen er langt mindre. Får de det alligevel, så er de også bedre til at selv at hoste det op, når de er i den alder...

Men jeg vil se at få gang i 6 måneders-opskrifterne snarest :)

Ingen stress :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er rigtig fedt at du har oprettet sådan en blog. Den kommer jeg helt sikkert til at læse når jeg en dag får brug for den slags viden... loveshower.gif

Jeg synes dog det er lidt ærgerligt at den er lilla. Lilla, for mig, siger bare ikke MAD eller BABY. Og så synes jeg det er lidt svært at læse på den mørke baggrund. Men jeg synes det er en rigtig fed ide med sådan en blog...

Tusind tak for dit feedback og de rosende ord :)

Det skal lige siges at bloggen er ret ny og stadig under opbygning både mht. design osv, så jeg skal lige finde mig det helt perfekte som jeg også selv kan lide - jeg er IKKE til babyblå og lyserød, derfor har jeg ikke valgt noget i de farver, selvom det er traditionelt baby... Jeg forstår ikke det med at læse på en mørk baggrund - jeg synes slet ikke det er en mørk baggrund i mine øjne, i hvert fald ikke der hvor al teksten står, men jeg har taget dine pointer til mig og vil klart arbejde videre ud fra dette også :)

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak for dit feedback og de rosende ord :)

Det skal lige siges at bloggen er ret ny og stadig under opbygning både mht. design osv, så jeg skal lige finde mig det helt perfekte som jeg også selv kan lide - jeg er IKKE til babyblå og lyserød, derfor har jeg ikke valgt noget i de farver, selvom det er traditionelt baby... Jeg forstår ikke det med at læse på en mørk baggrund - jeg synes slet ikke det er en mørk baggrund i mine øjne, i hvert fald ikke der hvor al teksten står, men jeg har taget dine pointer til mig og vil klart arbejde videre ud fra dette også :)

:balloons

Iiihhh... Nu er din blog blevet rigtig fin. Jeg er ikke i tvivl om, hvad den handler om, når jeg går ind på den. Jeg mente bestemt heller ikke, at den skulle være baby-farvet, men mere, at farverne skulle signalere sund, sjov og god mad til babyer. balloons.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiihhh... Nu er din blog blevet rigtig fin. Jeg er ikke i tvivl om, hvad den handler om, når jeg går ind på den. Jeg mente bestemt heller ikke, at den skulle være baby-farvet, men mere, at farverne skulle signalere sund, sjov og god mad til babyer. balloons.gif

Tak tak :) Jeg fandt faktisk skabelonen ved et tilfælde og synes den var lidt fin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER