Nitzen1987

Hvor meget ofrer I på nytårskrudt?

37 indlæg i dette emne

Jeg er egentlig lidt af den holdning, at det er penge lige ud af vinduet og vil lige så gerne stå og se på det som alle andre fyrer af... men de sidste 2-3 år har vi alligevel brugt ca. 500 kr. på krudt = 2 batterier og sådan bliver det også i år + 100 kr. til børnepose og knaldperler til mandens børn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er mange år siden, at vi har brugt penge på krudt :) Men i år vil vi gerne have lidt, det billigste vi kan finde, da Tilde er blevet det større og ikke holder til midnat :) Så er planen, at vi går ud og skyder lidt af, når det bliver mørkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også omkring 500,- her :) et kæmpe batteri til klokken 12, og lidt børnelir ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke en øre... Jeg hader fyrværkeri og det siger mig intet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ca 500 kr inkl børnepose, knaldperler osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 kr. til en pakke med knaldperler til ungerne :P

EDllers intet, vi gider ikke at spilde penge på det, det siger os ikke noget. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger ikke en krone.

Jeg synes det er spild af penge, og jeg bliver simpelthen SÅ nervøs over at se mine elskede, fulde venner stå og sprænge alt muligt af.. PUHA.. Så vi nøjes med at se på andres fyrværkeri..

Det vildeste i år bliver vist vores bordbomber..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ender altid med for mange mange penge ;) MEEEEEN nu sælger manden det os.. så det er ikke så galt i sidste ende... MEN det er dog vennerne der fyrer det meste af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

i år køber vi ikke noget, for med termin nytårsaften, er det ikke til at vide hvordan den aften bliver :loveshower

De andre år har det været max 150 kr, og der har altid været batteri vi har købt, jeg bryder mig ikke om raketter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søde mand plejer at købe en masse og bruge mange penge på det, faktisk så mange at han nogle år ikke har ville fortælle mig det :rolleyes Sidste år og i år blev/bliver det ikke til så meget, dels fordi han ikke har haft penge til det, men nok også fordi han er blevet lidt ældre - og jeg hader virkelig også at se ham stå der og skulle skyde af... Er så bange på hans fingres vegne :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingenting. Er simpelthen så bange for det så jeg holder mig inden døre :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nada!

Jeg er frygtelig bange for alt det der og bliver indenfor og kigger ud af vinduet. Så slipper man også for at fryse ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingenting. Hader fyrværkeri og er så bange for at komme til skade.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi bruger heller ikke noget på krudt, jeg er bange for det, og vi har hund, som heller ikke bryder sig om det, så i min verden ville det være fint, hvis det helt og aldeles blev forbudt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

0 kr :-)

Vi gider ikk bruge penge på det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi bruger heller ikke noget på krudt, jeg er bange for det, og vi har hund, som heller ikke bryder sig om det, så i min verden ville det være fint, hvis det helt og aldeles blev forbudt :)

:ditto

Stakkels hunde, vores har været et nervevrag hver aften siden starten af sidste uge - ved ikke hvorfor de starter så tidligt med det skidt!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi køber heller ikke noget. Jeg kan sagtens nøjes med at nyde de andres fyrværkeri :)

Synes dog det var sjovt som barn at få lov til at fyre lidt af (læs: se min far gjorde gjorde det), så når Erica bliver lidt ældre kunne jeg godt forestille mig vi køber lidt for hendes skyld.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger intet på det. DEt siger mig intet, har aldrig haft noget vildere end hundepropper. Overvejer dog knaldperler til Isaac, men det bliver nok ved de stjernekaster jeg har købt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke en øre... Det eneste vi bruger penge på er bordbomber. Jeg kan egentlig godt lide fyrværkeri og jeg tror også vi kommer til at købe noget, når vi får børn en dag... Men mens vi kun er os bruger vi ikke penge på det. Desuden bor vi inde i Aarhus C, så der er mange andre, der bruger penge på fyrværkeri for os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

0 kr. Vi bor et sted hvor der er rigtig mange andre, som bruger penge på fyreværkeri, så vi nøjes med at se på deres :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder os også bare til stjernekaster og bordbomber, og så kigger vi ellers bare på alle de andres fyrværkeri. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt og læse hvad folks tanker omkring det er..

Men hvis alle bare vil nøjedes med t se på naboens - så er der jo til sidst ingen der fyrer noget af ;)

SYntes det er fint der er kommet regler med man ikke må gøre det når som helst på året.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville nu bestemt heller ikke gøre mig noget hvis ingen fyrede noget af, er møg bange for det skidt alligevel :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min mand har brugt 800 kr til ham og Simon og Mikkel. Synes det er mange penge til pjat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger ikke en krone på sådan noget.. Vil rigtig gerne se på det, men det siger mig ikke noget selv at fyre det af. Min mand har det på samme måde.

Men jeg er da sikker på der skal købes noget når vores fremtidige børn når en alder hvor det er interessant. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER